داغ ترین ها :
معرفی سری های مختلف لپ تاپ های ایسوس و تفاوت آنها

معرفی سری های مختلف لپ تاپ های ایسوس و تفاوت آنها

ایسوس از جمله برندهای خوش نام در حوزه ساخت لپ‌تاپ به حساب می‌آید که محصولات متعددی راهی بازار کرده است. تنوع محصولات این شرکت در حوزه لپ‌تاپ و سری‌های مختلفی که این شرکت عرضه کرده این سوال را برای کاربران ایجاد کرده که کدام مدل بهتر است. به همین دلیل تصمیم داریم به معرفی سری های مختلف لپ تاپ های ایسوس و تفاوت آنها بپردازیم. لپ‌تاپ‌های ایسوس در حوزه‌های مختلفی مانند قیمت و طراحی و سخت افزار حرف زیادی برای گفتن دارند. در این مطلب با معرفی سری های مختلف لپ تاپ های ایسوس سعی می‌کنیم که شما را در انتخاب راحت‌تر این محصولات کمک کنیم.

 

برای خرید انواع لپ تاپ Asus با آفرهای تخفیف روزانه به سایت تکنولایف مراجعه کنید: لپ تاپ ایسوس

 

لپ تاپ ایسوس سری Vivobook

لپ تاپ ایسوس سری Vivobook از جمله محصولات مهم و اصلی این شرکت به حساب می‌آیند که تمرکز آن‌ها روی عموم مردم است. این سری از لپ‌تاپ‌ها برای کارهای خانگی، اداری و دانش آموزی و دانشجویی مناسب است. تمرکز اصلی در ساخت این لپ تاپ ها برای تولید محتوا در حوزه‌های مختلف بوده است. به همین دلیل این لپ‌تاپ‌ها با پردازنده گرافیکی قدرتمندی راهی بازار نمی‌شوند، اما ارزش بالایی در برابر پولی که برای آن‌ها پرداخت می‌کنید، دارند. لپ تاپ ایسوس سری Vivobook را می‌توانیم به چهار دسته تقسیم بندی کنیم:

  • VivoBook
  • VivoBook S
  • VivoBook Pro
  • VivoBook Flip
  • ویووبوک ایسوس

سری لپ‌تاپ‌های ویووبوک از جمله مدل‌های پایه این سری به حساب می‌آیند. طراحی این محصولات به صورتی است که برای استفاده از خانه مناسب است و حتی با سیستم عامل ویندوز ۱۰ نسخه خانه راهی بازار شده‌اند. مدل پایه لپ تاپ های سری ویووبوک را می‌توان را می‌توان در اندازه ۱۴ اینچ و ۱۵.۶ اینچ و یا ۱۷.۳ اینچ خریداری کرد.

بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که این لپ‌تاپ‌ها را می‌توان با نسل ۱۱ پردازنده‌های اینتل یا پردازنده‌های سری Ryzen 5000 خریداری کرد. حتی برخی از این مدل‌ها با کارت‌های گرافیکی پایین رده انویدیا و AMD راهی بازار می‌شوند. روی برخی از این مدل‌ها ویژگی‌های دیگری مانند حسگر تشخیص اثر انگشت و ویندوز هلو قرار گرفته‌اند.

 

خرید سری ویووبوک لپ تاپ ایسوس از تکنولایف: لپ تاپ ایسوس vivobook

لپ تاپ ایسوس سری S

لپ تاپ ایسوس سری s جزو محصولات رده بالای سری ویووبوک به حساب می‌آیند. این لپ‌تاپ‌ها برای کارهای خانگی، اداری و دانش آموزی و دانشجویی مناسب است. این لپ تاپ ها طراحی جذابی دارند و با سخت افزار بهتری هم راهی بازار می‌شوند. لپ تاپ ایسوس سری s

را می‌توان با جدیدترین نسخه از سیستم عامل ویندوز تهیه کرد. این لپ‌تاپ‌ها در اندازه‌های ۱۳.۳ اینچ، ۱۴ اینچ و ۱۵.۶ اینچ راهی بازار می‌شود. لپ‌تاپ ایسوس ویووبوک S13 یکی از بهترین‌های این سری محسوب می‌شود.

لپ تاپ ایسوس سری s را می‌توانید با نسل ۱۱ پردازنده‌های اینتل و حتی پردازنده‌های سری Ryzen 5000 خریداری کنید. حتی می‌توانید این محصولات را با کارت‌های گرافیکی رده پایین انویدیا و AMD هم خریداری کنید. استفاده از پورت‌های USB-C و سخت افزاری میان‌رده باعث شده که این سری توان پردازشی مناسبی داشته باشند.

 

انواع لپ تاپ دانشجویی را می توانید از تکنولایف بخرید: لپ تاپ دانشجویی

 

شاید نیاز داشته باشید:
هارد لپ تاپ کجاست

 

لپ تاپ ایسوس سری پرو

سری پرو در لپ‌تاپ‌های سری ویووبوک جزو محصولات رده بالا به حساب می‌آیند. این لپ‌تاپ در اندازه ۱۵.۶ اینچ هم راهی بازار شده، اما فعلا خبری از مدل جدید این لپ تاپ نیست. جدیدترین مدل این لپ تاپ با پردازنده نسل ۹ اینتل و کارت گرافیکی Nvidia GeForce GTX 1650 راهی بازار شده است. برخی مدل‌های این لپ‌تاپ از صفحه نمایش 4K بهره می‌برند و نرخ نوسازی صفحه نمایش آن‌ها به ۱۲۰ هرتز می‌رسد.

لپ تاپ ایسوس سری فیلیپ

لپ تاپ ایسوس سری فیلیپ

از دیگر لپ تاپ ایسوس سری Vivobook می‌توانیم به سری فیلیپ اشاره کنیم. سری فیلیپ در لپ تاپ ایسوس سری Vivobook

به این معنا هستند که کاربران می‌توانند آن‌ها را به صورت ۳۶۰ درجه بچرخانند و از صفحه نمایش به عنوان تبلت استفاده کنند. اگر به دنبال محصولی هستید که هم لپ تاپ باشد و هم تبلت سری ویووبوک فیلیپ همین محصولات را در اختیار شما قرار می‌دهند. سری فیلیپ در ابعاد ۱۱.۶ و ۱۴ اینچ راهی بازار شده‌اند. از نظر سخت افزاری هم می‌توانید سری فیلیپ را با پردازنده نسل ۱۱ اینتل Core i7 یا AMD Ryzen 5000 خریداری کنید. محصولات فیلیپ جزو محصولات میان رده قرار می‌گیرند.

لپ تاپ های زنبوک ایسوس

لپ تاپ های زنبوک ایسوسایسوس زنبوک جزو محصولات اصلی این شرکت به حساب می‌آیند و افراد زیادی این سری را تهیه می‌کنند. این محصولات نه تنها خیلی پریمیوم ساخته شده‌اند بلکه بسیار سبک و باریک هم هستند. این سری تعادل خوبی میان قدرت و عملکرد و زیبایی به وجود آورده‌اند. لپ تاپ های زنبوک ایسوس هم جزو محصولات میان رده و رده بالا قرار می‌گیرند.

لپ تاپ ایسوس سری s زنبوک

لپ تاپ ایسوس سری s زنبوک فعلا تنها یک مدل با نام ZenBook S UX393 دارد. این لپ‌تاپ با نسل ۱۱ پردازنده‌های اینتل راهی بازار شده و از صفحه نمایش ۱۳.۳ اینچی لمسی با وضوح تصویر 3.3K بهره می‌برد. این لپ‌تاپ به شدت سبک است و خیلی راحت می‌توان آن را حمل کرد.

 

چگونگی نگهداری از باتری نوت بوک:
روش نگهداری باتری لپ تاپ

 

لپ تاپ ایسوس سری Chromebook

لپ تاپ ایسوس سری Chromebook

لپ تاپ لپ تاپ ایسوس سری Chromebook را چند سالی است که در بازار مشاهده می‌کنیم. کروم بوک‌های ایسوس قیمت بسیار مناسبی دارند و بیشتر برای فعالیت‌های دانش آموزی و دانشجویی مناسب است. لپ تاپ ایسوس سری Chromebook را می‌توانید در اندازه ۱۱.۶ اینچ، ۱۲ اینچ و ۱۵.۶ اینچ خریداری کرد. همه این مدل‌ها یک مدل فیلیپ هم دارند و به راحتی نقش تبلت را هم ایفا می‌کنند.

لپ تاپ ایسوس سری Chromebook را می‌توانید با پردازنده Intel Celeron، Pentium و حتی نسل ۱۱ اینتل Core i7 و AMD Ryzen 5000 خریداری کرد.

لپ تاپ ایسوس سری ExpertBook

لپ تاپ ایسوس سری ExpertBook

لپ تاپ ایسوس سری ExpertBook را بیشتر برای فعالیت‌های تجاری ساخته و سعی کرده این محصول برای فعالیت‌های مختلف مناسب باشد. حتی این مدل از لپ‌تاپ‌های ایسوس از استانداردهای نظامی هم بهره می‌برند و به همین دلیل مقاومت بالایی دارند. این لپ‌تاپ‌ها را هم می‌توان با نسل ۱۱ پردازنده اینتل Core i7 خریداری کرد.

 

آشنایی با کیبورد لپ تاپ های ایسوس و نحوه کار هر یک از دکمه‌ها:
کار دکمه های fn در لپ تاپ ایسوس

 

لپ تاپ ایسوس سری ProArt Studiobook

لپ تاپ ایسوس سری ProArt Studiobook

لپ تاپ ایسوس سری ProArt Studiobook دقیقا برای حرفه‌ای‌ها ساخته شده و یک سری لپ‌تاپ رده بالا به حساب می‌آیند. این سری از لپ‌تاپ‌ها به شکل خاص افرادی ساخته شده محتواهای مختلف تولید می‌کنند. لپ تاپ ایسوس سری ProArt Studiobook را می‌توانید در اندازه ۱۵.۶ تا ۱۷ اینچ خریداری کرد. البته این لپ‌تاپ‌ها تنها با پردازنده‌های اینتل راهی بازار شده‌اند و می‌توانید آن‌ها را با کارت گرافیکی RTX 2060 یا Quadro RTX 3000 یا Quadrod RTX 5000 یا Quadro RTX 6000 خریداری کرد. صفحه نمایش این محصول هم می‌تواند از وضوح تصویر 4K برخوردار باشد.

سایر مدل‌های لپ‌تاپ‌های ایسوس

هم اکنون با شاخه‌های مهم لپ‌تاپ‌های ایسوس آشنا شدید. اما این شرکت همچنان یکسری محصولات خود را با نام‌های مختلف راهی بازار می‌کند. در ادامه می‌خواهیم این نام‌ها را هم برای شما توضیح دهیم.

لپ تاپ ایسوس سری k :

این لپ‌تاپ‌ها برای انجام دادن کارهای روزانه ساخته شده‌اند و کاربران به راحتی می‌توانند در طول روز از آن استفاده کنند. این لپ‌تاپ‌ها بسیار سبک ساخته شده‌اند و از طراحی مینیمالی بهره می‌برند.

لپ تاپ ایسوس سری r :

لپ تاپ ایسوس سری r هم از جمله لپ‌تاپ‌هایی به حساب می‌آیند که برای کارهای روزانه بسیار مناسب خواهند بود. این محصولات را می‌توانید با پردازنده Core i5 با ۸ گیگابایت رم و کارت گرافیکی GT 940M خریداری کرد. لپ تاپ ایسوس سری r مدل‌هایی دارد که برای بازی کردن هم مناسب است و حافظه SSD دارند.

لپ تاپ ایسوس سری x :

لپ تاپ ایسوس سری x به لپ‌تاپ‌هایی گفته می‌شود که با نسل ششم پردازنده‌های اینتل Core i7 و با ۸ تا ۱۶ گیگابایت رم راهی بازار شدند. روی این لپ‌تاپ‌ها از کارت گرافیکی GeForce 940M استفاده شده بود. هدف اصلی این لپ‌تاپ‌ها انجام کارهای روزانه و سرگرمی بود.

لپ تاپ ایسوس سری n :

این سری از لپ‌تاپ‌های شرکت ایسوس که در مدل‌های متعددی هم راهی بازار شده و هر مدل هم سخت افزار متفاوتی دارد برای کارهای عمومی و سبک مناسب است. این لپ‌تاپ‌ها معمولا با قیمت مناسب‌تری نسبت به دیگر لپ‌تاپ‌های ایسوس راهی بازار می‌شوند.

 

لپ تاپ ایسوس سری ROG

لپ تاپ ایسوس سری ROG جزو محصولات گیمینگ ایسوس می‌شوند. اگر لپ‌تاپی از ایسوس با نام ROG یا Republic Of Gamers را مشاهده کردید، به این معناست که با محصولی نسبتا قدرتمند سر و کار دارید که برای اجرای بازی‌های مختلف مناسب است. این لپ‌تاپ‌ها ویژگی‌های خاصی برای گیمرها و اجرای بازی‌ها روی بالاترین تنظیمات گرافیکی دارند.

لپ تاپ ایسوس سری TUF

لپ تاپ tuf gaming هم جزو محصولات گیمینگ ایسوس به شمار می‌روند. TUF یا The Ultimate Force برای این تولید شده‌اند که بتوانید بازی ویدئویی مورد علاقه خود را روی بالاترین تنظیمات گرافیکی تجربه کنید. این محصولات هم قطعا مورد توجه گیمرها قرار می‌گیرند.

 

حتما بخوانید:
طول عمر لپ تاپ گیمینگ

 

سوالات متداول:

لپ تاپ های زنبوک ایسوس برای چه کاری مناسب هستند؟ سری لپ تاپ های زنبوک ایسوس جزو محصولات اصلی این شرکت به حساب می‌آیند و افراد زیادی این سری را تهیه می‌کنند. این محصولات نه تنها خیلی پریمیوم ساخته شده‌اند بلکه بسیار سبک و باریک هم هستند.

لپ تاپ ایسوس سری k برای چه کاری مناسب است؟ این لپ‌تاپ‌ها برای انجام دادن کارهای روزانه ساخته شده‌اند و کاربران به راحتی می‌توانند در طول روز از آن استفاده کنند. این لپ‌تاپ‌ها بسیار سبک ساخته شده‌اند و از طراحی مینیمالی بهره می‌برند.

لپ تاپ ایسوس سری n برای چه کاری مناسب است؟ این سری از لپ‌تاپ‌های شرکت ایسوس که در مدل‌های متعددی هم راهی بازار شده و هر مدل هم سخت افزار متفاوتی دارد برای کارهای عمومی و سبک مناسب است. این لپ‌تاپ‌ها معمولا با قیمت مناسب‌تری نسبت به دیگر لپ‌تاپ‌های ایسوس راهی بازار می‌شوند.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

12 نظر

  1. امیر حسین

    سلام من یه لپ تاپ قوی و مناسب کار های روزمره به علاوه بازی کردن رو میخواستم. تا 20 الی 25 میلیون تومن هم میتونم هزینه کنم. شما با این شرایط چه لپ تاپی رو پیشنهاد می کنید؟

    1. Fateme

      پاسخ به امیر حسین

      سلام من یک سوال فنی داشتم ایسوس مدلS532FL-268Tخوبه یاایسوس مدلS533eq؟؟؟؟تفاوتشونو هم بگید ممنون میشم
      1. احسان نیک پی

        پاسخ به Fateme

        سلام بودجتون چقدر اولویت هاتون چیه؟
    1. احسان نیک پی

      پاسخ به امیر حسین

      سلام وقت بخیر برای بازی باید حداقل ۳۵ هزینه کنید
  2. محمد

    سلام وقت بخیر من لبتاب خوب برای کاری های طراحی سایت و برنامه نویسی و کار های گرافیکی میخوام تا 42 میلیون هم میتونم هزنیه کنم چه مدلی پیشنهاد میکنید ؟

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به محمد

      1. Ali Tak

        پاسخ به احسان نیک پی

        سلام اره معمولی رو به خوب
  3. حسین

    سلام سری kایسوس عالیه مخصوصاk550 پشیمون نمیشین

  4. کامران شکیبایی

    سلام و وقتتون بخیر من دانشجوی رشته ی طراحی صنعتی هستم. میخواستم بدونم از اونجایی که اصولا با برنامه های طراحی سه بعدی و رندر سنگین کار میکنم چه مدل لپتاپ میتونه جوابگوی کار من باشه در عین اینکه قیمتشم مناسب باشه. ممنون میشم اگه راهنمایی کنید

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به کامران شکیبایی

      سلام وقت بخیر لپ تاپ گیمینگ ارزان قیمت بخرید گزینه های ارزان قیمت tuf ایسوس جذاب هستن
  5. مهسا

    ای کاش حدود وزنی هر سری را هم میگفتین

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به مهسا

      سلام وقت بخیر وزن تا حد زیادی به مدل و اندازه نمایشگر و سخت افزار بستگی داره و خیلی نمیشه براش مقدار مشخص کرد
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%b3%d8%b1%db%8c-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%85%d8%ae%d8%aa%d9%84%d9%81-%d9%84%d9%be-%d8%aa%d8%a7%d9%be-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a7%db%8c%d8%b3%d9%88%d8%b3/
ads
ads