داغ ترین ها :
معرفی سری گلکسی S22 در 20 بهمن رسما تایید شد

معرفی سری گلکسی S22 در 20 بهمن رسما تایید شد

سامسونگ با انتشار تیزر ویدئویی رسما تایید کرد که ۲۰ بهمن رویدادی برای معرفی سری گوشی گلکسی S22 برگزار می‌کند.

مدت زمان بسیار کمی از معرفی گلکسی S21 FE می‌گذرد. با این حال به نظر می‌رسد سامسونگ خود را برای معرفی سری گلکسی S22 آماده می‌سازد و می‌خواهد طی هفته‌های آینده جدیدترین پرچم‌داران را برای علاقه‌مندان معرفی کند. حال، شرکت کره‌ای با انتشار تیزری، رسما زمان دقیق برگزاری رویداد آنپکد را مشخص کرده است.

 

جدیدترین گوشی های سامسونگ را بلافاصله بعد از عرضه می‌توانید از سایت تکنولایف تهیه کنید: گوشی سامسونگ

 

در تیزر اشاره شده که سامسونگ برای معرفی محصولات جدید در ۹ فوریه ۲۰۲۲ (۲۰ بهمن ۱۴۰۰) آماده می‌شود. با این حساب مدت زمان بسیار کمی تا رونمایی سری جدید گلکسی اس ۲۲ باقی مانده است؛ اما باید اشاره کرد که گوشی S22 و دیگر اعضای آن تنها دستاوردهای جدید شرکت کره‌ای نیستند و درواقع سامسونگ می‌خواهد محصولات دیگر از جمله تبلت نیز معرفی کند.

سامسونگ در مورد پرچم‌داران جدید گفته علاقه‌مندان باید منتظر تغییرات شگفت‌انگیزی باشند. البته محصولی نیز که در این بین از اهمیت بسیاری برخوردار است، گلکسی اس ۲۲ اولترا خواهد بود که گفته شده شباهت بسیاری به سری گلکسی نوت خواهد داشت و از امکاناتی مانند قلم استایلوس بهره می‌برد.

رویداد مدنظر به صورت آنلاین برگزار می‌شود و به علاقه‌مندان در سراسر دنیا اجازه داده خواهد شد تا معرفی محصولات جدید شرکت کره‌ای را تماشا کنند. گویا سامسونگ در کانال رسمی یوتیوب خود نیز در نظر دارد پخش زنده کنفرانس را قرار دهد. همان‌طور که اشاره شد در کنار محصولات جدید سامسونگ انتظار می‌رود تبلت‌های جدید سری گلکسی S8 نیز معرفی شود. سری مدنظر شامل گلکسی تب S8، گلکسی تب S8 پلاس و گلکسی تب S8 اولترا می‌شوند. مدل پریمیوم سری نیز تب S8 اولترا خواهد بود که امکانات گسترده‌ای را نیز در کنار سخت‌افزاری توانمند در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

 

آخرین اخبار مرتبط با محصولات سامسونگ:
هر آنچه در مورد سری گلکسی S22 سامسونگ می‌دانیم

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%b3%d8%b1%db%8c-%da%af%d9%84%da%a9%d8%b3%db%8c-s22-%d8%af%d8%b1-20-%d8%a8%d9%87%d9%85%d9%86/
ads
ads