داغ ترین ها :
شیائومی ردمی بادز 4 پرو به زودی معرفی خواهد شد

شیائومی ردمی بادز 4 پرو به زودی معرفی خواهد شد

شیائومی قصد دارد در جریان رویداد برنامه‌ریزی شده خود به تا چند روز آینده برگزار خواهد شد از چندین محصول جدید رونمایی کند. اینطور که پیداست، ردمی بادز 4 پرو در کنار گوشی‌های سری ردمی نوت 11 تی و شیائومی بند 7 معرفی و در دسترس قرار خواهد گرفت. در حقیقت ردمی بادز 4 پرو را باید هدفون‌ های بی سیم و وایرلس دانست که اتصال بی سیم عالی را از طریق نسخه 5.3 بلوتوث ارائه خواهد کرد.

 

لیست هندزفری های برند شیائومی را در سایت تکنولایف ببنید: ایرپاد شیائومی

 

 

شیائومی Redmi Buds 4 Pro در تیزرهای مختلف منتشر شده و به نظر می‌رسد برای کاربرانی آماده شده که قصد دارند یک تحول جدی را در ارتباط وایرلس تجربه کنند. شیائومی ردمی بادز 4 پرو می‌تواند کاهش نویز بسیار قدرتمند را ارائه کند که تاکنون در محصولات مشابه ردمی مشاهده نشده است. ما انتظار داریم که ردمی بادز 4 پرو بتواند عملکرد بهتری نسبت به حذف نویز عمیق 35 دسی بل ارائه شده از سوی بادز 3 پرو را ارائه کند؛ این دقیقا همان چیزی است که هدفون‌های بی سیم جدید شیائومی قصد دارند با حذف نویز عمیق 43 دسی بل برای کاربران رقم بزنند. همچنین کاهش هوشمند صدای باد و کاهش نویز پهنای باند 3 کیلوهرتز را به کاربران هدیه خواهند کرد.

شیائومی ردمی بادز 4 پرو

پشتیبانی از نسخه 5.3 بلوتوث توسط هدفون‌های جدید شیائومی را باید یکی دیگر از ویژگی‌های درجه یک آن‌ها به حساب آورد. بیشتر مدل‌های موجود در بازار از نسخه 5.2 بلوتوث یا کمتر از آن پشتیبانی می‌کنند. بنابراین می‌توان هندزفری وایرلس جدید شیائومی را به عنوان یک دستگاه مقرون به صرفه معرفی کرد. البته هنوز اطلاعات بیشتری درباره قیمت و مشخصات کامل آن منتشر نشده و باید تا روز نهایی معرفی آن صبر کنیم. اینطور که پیداست، شیائومی قصد دارد با تولید محصولات باکیفیت در زمینه‌های گوناگون، شرایط را برای کسب سود بیشتر در بازارهای مختلف مهیا کند و تاکنون توانسته تا حد زیادی به این هدف دست پیدا کند. بهتر است برای آشنایی بیشتر با این محصول، فقط چند روز صبر کنید.

 

دیگر اخبار مرتبط با محصولات شیائومی:
شیائومی 12X بروزرسانی اندروید 12 را دریافت کرد

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%b4%db%8c%d8%a7%d8%a6%d9%88%d9%85%db%8c-%d8%b1%d8%af%d9%85%db%8c-%d8%a8%d8%a7%d8%af%d8%b2-4-%d9%be%d8%b1%d9%88/
ads
ads