داغ ترین ها :
معرفی عجیب ترین اپلیکیشن های اندروید

معرفی عجیب ترین اپلیکیشن های اندروید

در این مقاله به معرفی عجیب ترین اپلیکیشن های اندروید می‌پردازیم که بیشتر جنبه‌ی سرگرمی دارند و می‌توانند لحظات شادی را برایتان رقم بزنند.

 

آخرین قیمت گوشی موبایل را در فروشگاه تخصصی تکنولایف ببنید: قیمت گوشی

 

حتما شده ساعت‌ها در گوگل پلی به دنبال اپلیکیشنی با ویژگی خاصی باشید؛ برای مثال اپلیکیشنی بخواهید که به‌صورت حرفه‌ای ویدئوها یا عکس‌هایتان را ویرایش کند یا نرم‌افزاری بخواهید که امکان عکاسی حرفه‌ای برای ثبت تصاویر RAW را در اختیارتان قرار دهد.

با این حال، اپلیکیشن‌هایی نیز در گوگل پلی استور می‌توان یافت که کارایی خاصی ندارند یا بیشتر برای تفریح و سرگرمی توسعه داده شده‌اند. البته می‌توان به مواردی نیز برخورد کرد که کاربردی عجیب دارند و به همین علت توانسته‌اند در فهرست عجیب ترین اپلیکیشن های اندروید قرار گیرند.

در ادامه‌ی مقاله می‌خواهیم به شما تعدادی از این اپلیکیشن‌ها را معرفی کنیم؛ بنابراین تا انتهای مقاله همراه ما باشید تا به همراه یکدیگر با عجیب ترین اپلیکیشن های اندروید آشنا شویم.

معرفی عجیب ترین اپلیکیشن های اندروید

برنامه Ghost Detector Real Life Radar

برنامه ghost detector

سازندگان این برنامه ادعا دارند که از طریق گوشی می‌توانید روح‌هایی که در اطرافتان قرار دارند را شناسایی کنید. در صورتی که به کارهای این چنینی علاقه دارید این برنامه سرگرمی مناسبی برایتان محسوب می‌شود؛ اما در کل دور از انتظار است که گوشی بتواند روح‌ شناسایی کند!

 

دانلود اپلیکیشن Ghost Detector از گوگل پلی

 

برنامه Find My Parked Car

برنامه find my car

در صورتی که همیشه فراموش می‌کنید که ماشینتان را کجا پارک کرده‌اید این برنامه برای شما طراحی شده است. با استفاده از این اپلیکیشن به راحتی می‌توانید محل دقیقی که ماشین خود را قرار داده بودید پیدا کنید. برای استفاده از آن ابتدا باید قبل از ترک محل پارک لوکیشن ماشین را در برنامه ذخیره کنید.

 

دانلود اپلیکیشن Find My Parked Car از گوگل پلی

 

برنامه Nothing

دانلود برنامه nothing

یکی از عجیب‌ترین برنامه‌هایی که در این لیست قرار دارد برنامه Nothing است. این برنامه میلیون‌ها بار دانلود شده؛ اما هیچ کاربرد و عملکردی ندارد. این برنامه کارایی ندارد و عجیب است که چرا به تعداد دفعات بالا دانلود شده است.

 

دانلود اپلیکیشن Nothing از گوگل پلی

 

اپلیکیشن Sun Surveyor

اپلیکیشن Sun Surveyor

اگر علاقه‌مند به عکاسی باشید، اپلیکیشن Sun Surveyor می‌تواند امکانات جالبی را در اختیارتان قرار دهد. یکی از بهترین زمان‌ها برای عکاسی، غروب و طلوع خورشید است و اپلیکیشن Sun Surveyor نیز امکانی را در اختیارتان قرار می‌دهد تا از بهترین موقعیت‌های مکانی در زمان غروب و طلوع خورشید متوجه شوید. اپلیکیشن Sun Surveyor در پلی استور ۷.۹۹ دلار قیمت دارد.

 

دانلود اپلیکیشن Sun Surveyor از پلی استور

 

اپلیکیشن Voice Changer With Effects

اپلیکیشن Voice Changer With Effects

در میان اپلیکیشن‌های موجود در فهرست شاید یکی از جالب‌ترین‌ها برنامه‌ی Voice Changer With Effects باشد. این برنامه اجازه می‌دهد صدای خود را با استفاده از افکت‌های مختلف تغییر دهید. این برنامه کاملا رایگان است و نصب آن نیز حجم بسیار کمی از فضای حافظه‌ی ذخیره‌سازی را اشغال می‌کند.

 

دانلود اپلیکیشن Voice Changer With Effects از پلی استور

 

بهترین اپلیکیشن های ورزش و بدنسازی ایرانی و خارجی:
اپلیکیشن بدنسازی

 

اپلیکیشن Ugly Camera

اپلیکیشن Ugly Camera

اگر اپلیکیشنی می‌خواهید که ساعت‌ها سرگرمتان کند Ugly Camera را دانلود کنید. این اپلیکیشن به شما اجازه می‌دهد از خود و دیگران تصاویری بامزه تهیه کنید. کار با اپلیکیشن بسیار ساده است و برای دانلود آن نیز نیاز به صرف هزینه‌ای نخواهید داشت.

 

دانلود اپلیکشین Ugly Camera از پلی استور

 

اپلیکیشن Particle Flow

اپلیکیشن Particle Flow

Particle Flow اپلیکیشنی ساده، اما جذاب است. با اجرای این اپلیکیشن، بیش از ۵۰ هزار آبجکت نورانی به نمایش در خواهند آمد که می‌توانید با حرکات انگشت، جایگاه آن‌ها را تغییر دهید. این اپلیکیشن رایگان است.

 

دانلود اپلیکیشن Particle Flow از پلی استور

 

اپلیکیشن Reface

اپلیکیشن Reface

با استفاده از اپلیکیشن Reface می‌توانید تصاویر دلخواهتان را به طرز جالبی ویرایش بزنید. درواقع این اپلیکیشن به شما اجازه می‌دهد چهره خود یا شخص مدنظرتان را روی تصویر شخص دیگری قرار داده و جایگاهشان را تغییر دهید. این اپلیکیشن به‌صورت رایگان در اختیارتان قرار گرفته است و بابت دانلود آن نیاز به صرف هزینه‌ای ندارید.

 

دانلود اپلیکیشن Reface از پلی استور

 

دو گوشی میانرده و بسیار محبوب سامسونگ را مقایسه کردیم:
مقایسه m52 با a52

 

اپلیکیشن S.M.T.H

اپلیکیشن S.M.T.H

در میان اپلیکیشن‌هایی که معرفی کرده‌ایم، S.M.T.H عجیب‌ترین اپلیکیشنی است که به آن دسترسی خواهید داشت. نام این اپلیکیشن، مخفف عبارت Send Me To Heaven یعنی من را به بهشت بفرست است. عملکرد این اپلیکیشن نیز بسیار ساده بوده و محاسبه می‌کند که تا چه حد قادر به پرتاب گوشی هوشمند به هوا هستید.

 

دانلود اپلیکیشن S.M.T.H از پلی استور

 

اپلیکیشن Win 98 Simulator

اپلیکیشن Win 98 Simulator

اپلیکیشن Win 98 Simulator شبیه‌سازی است که برخی از امکانات سیستم‌عامل محبوب و قدیمی ویندوز ۹۸ را در اختیارتان قرار می‌دهد. شما می‌توانید بازی‌های قدیمی مایکروسافت را تجربه کنید یا از طریق مرورگر اینترنت اکسپلورر به اینترنت دسترسی داشته باشید.

 

دانلود اپلیکیشن Win 98 Simulator از پلی استور

 

اپلیکیشن Baby Funny Face Camera

اپلیکیشن Baby Funny Face Camera

اپلیکیشن Baby Funny Face Camera به شما اجازه می‌دهد تصاویر بامزه و جذابی را به ثبت برسانید. البته به این حالت که چهره‌ی شما یا فرد مدنظرتان برش خورده و جایگزین چهره‌ی یک نوزاد یا کودک خواهد شد. با استفاده از اپلیکیشن Baby Funny Face Camera می‌توانید لحظات جالبی را برای خود و دیگران رقم بزنید.

 

دانلود اپلیکیشن Baby Funny Face Camera از پلی استور

 

بهترین شبیه ساز های اندروید سبک و کم حجم برای کامپیوتر:
شبیه ساز اندروید

 

اپلیکیشن Wakie Voice Chat

اپلیکیشن Wakie Voice Chat

اپلیکیشن Wakie Voice Chat به شما اجازه می‌دهد با فردی ناشناس، چت صوتی داشته باشید و با یکدیگر صحبت کنید. البته امکان چت به‌صورت متنی نیز وجود دارد تا بتوانید به نحوی که علاقه دارید با دیگران چت کنید. این اپلیکیشن رایگان است.

 

اپلیکیشن Wakie Voice Chat از پلی استور

 

اپلیکیشن Fake Chat Conversations

اپلیکیشن Fake Chat Conversations

با اپلیکیشن Fake Chat Conversations می‌توانید چت تقلبی بسازید. این اپلیکیشن اجازه می‌دهد متنی را به‌صورت از پیش تعریف شده تهیه کرده و مکالمه‌ای تقلبی داشته باشید. شما می‌توانید از این اپلیکیشن برای شوخی با دیگران استفاده کرده و اتفاقات بامزه‌ای را رقم بزنید.

 

دانلود اپلیکیشن Fake Chat Conversations از پلی استور

 

ساخت ایمیل یکبار مصرف را به روشهای مختلف توضیح دادیم:
ایمیل موقت

 

پرسش‌های متداول

اپلیکیشن Reface چه کاربردی دارد؟ با استفاده از اپلیکیشن Reface می‌توان ویرایش‌های جالبی روی تصاویر قرار داده و چهره‌ی اشخاص درون تصویر را با یکدیگر تعویض کرد.

اپلیکیشن Voice Changer With Effects رایگان است؟ بله. شما می‌توانید این اپلیکیشن را بدون پرداخت هزینه‌ای دانلود و استفاده کنید.

اپلیکیشن Sun Surveyor چه کاربردی دارد؟ با استفاده از اپلیکیشن Sun Surveyor می‌توانید موقعیت مکانی خورشید را متوجه شوید.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

2 نظر

  1. محمدحسین مداح

    دمتون گرم😘

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به محمدحسین مداح

      سلام وقت بخیر خوشحالیم که مطلب براتون مفید بوده پاینده باشید
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%b9%d8%ac%db%8c%d8%a8-%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a7%d9%be%d9%84%db%8c%da%a9%db%8c%d8%b4%d9%86-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%af/
ads
ads