داغ ترین ها :
لپ تاپ MacBook Air با تراشه M2 معرفی شد

لپ تاپ MacBook Air با تراشه M2 معرفی شد

سرانجام کمپانی اپل در WWDC 2022 از تراشه جدید M2 خود رونمایی کرد و با عرضه مک بوک ایر (MacBook Air) توانست به شایعات مختلف منتشر شده پایان دهد. با انجام این کار، کمپانی اپل توانست لپ تاپ خود را که در سال‌های اخیر معرفی کرده بود، بروزرسانی کند.

مک بوک ایر جدید با تراشه جدید M2 عرضه می‌شود و کماکان در طراحی آن شاهد استفاده از فن نیستیم. بد نیست بدانید که این لپ تاپ به جای نمایشگر معمولی 13.3 اینچ مجهز به صفحه نمایش 13.6 اینچ با حداکثر روشنایی 500 نیت است. بر اساس اطلاعات منتشرشده، صفحه نمایش 25 درصد روشن‌تر از مدل قبل بوده و از یک میلیارد رنگ پشتیبانی خواهد کرد. از نظر طراحی می‌توان این دستگاه را مشابه مدل‌های 14 اینچ و 16 اینچ مک بوک پرو که در سال گذشته معرفی شد به حساب آورد.

اپل با استفاده از پردازنده جدید M2 مدعی است که عملکرد Final Cut Pro تقریبا 40 درصد سریع‌تر از M1 Air بوده و فتوشاپ را هم تا 20 درصد سریع‌تر اجرا خواهد کرد. در سمت چپ دستگاه شاهد دو پورت Thunderbolt به همراه جک هدفون خواهید بود که با امپدانس بالا وجود دارد. همچنین پشتیبانی از کانکتور MagSafe برای شارژ می‌تواند شرایط خوبی را برای کاربران رقم بزند. با این حال هنوز هم در برخی از پورت‌ها همانند HDMI را از دست داده است.

لپ تاپ MacBook Air - 2

یکی دیگر از ویژگی‌های MacBook Air را باید دوربین 1080p بروزرسانی شده با چهار اسپیکر و سه میکروفون دانست. اپل اظهار داشته است از صدای فضایی Dolby Atmos پشتیبانی می‌کند. صفحه کلید جادویی دارای یک ردیف کامل از کلیدهای عملکردی با شناسه لمسی و پد لمسی اجباری است.

این لپ تاپ جدید اپل فقط 11.3 میلی متر ضخامت دارد و با وزن 1.2 کیلوگرم در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. درباره عمر باتری هم کمپانی اپل مدعی است که پخش ویدیو را تا 18 ساعت انجام خواهد داد و در کنار آن شاهد یک آداپتور 67 وات خواهید بود که می‌تواند 50 درصد شارژ مجدد را در مدت زمان 30 دقیقه انجام دهد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d9%84%d9%be-%d8%aa%d8%a7%d9%be-macbook-air-%d8%a8%d8%a7-%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d8%b4%d9%87-m2/
ads
ads