داغ ترین ها :
گوشی ریلمی 9i 5G به زودی در هند معرفی خواهد شد

گوشی ریلمی 9i 5G به زودی در هند معرفی خواهد شد

ریلمی قصد دارد در آینده نزدیک تعدادی محصول جدید خود را با نام‌های GT Neo 3T و Pad X در بازار هندوستان معرفی و عرضه کند. با این حال گزارش‌های جدید منتشر شده نشان می‌دهد که این کمپانی قصد عرضه گوشی ریلمی 9i را در اواخر ماه جاری دارد. بد نیست بدانید که گوشی جدید ریلمی 9i از شبکه 5G پشتیبانی خواهد کرد.

بر اساس گزارش‌های منتشرشده در خبرگزاری‌های معتبر می‌‌توان گفت تولیدکننده گوشی‌های هوشمند ریلمی قصد دارد مدل ریلمی 9i را در اواخر ماه جاری میلادی در بازار هند معرفی کند. همچنین در گزارش جدید به خوبی مشخص شده است که این دستگاه در رنگ‌های مختلف و پیکربندی متفاوت از نظر حافظه ذخیره‌سازی داخلی عرضه خواهد شد.

ریلمی 9i - 2

در ابتدا بهتر است درباره رنگ‌های این دستگاه صحبت کنیم؛ اینطور که پیداست، گوشی جدید ریلمی در رنگ‌های آبی، طلایی و مشکی در دسترس قرار خواهد گرفت. اگر بخواهیم درباره تنظیمات صحبت کنیم، بهتر است بگوییم که این گوشی هوشمند با 4 گیگابایت حافظه رم و 64 یا حداکثر 128 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. بد نیست بدانید که انتظار می‌رود مدل ریلمی 9i 5G نسبت به همتای 4G خود دارای مشخصات بهبود یافته بیشتری باشد. برخی شایعات منتشرشده نشان می‌دهد که این اسمارتفون جدید ریلمی انرژی خود را از باتری 5000 میلی آمپر ساعت دریافت خواهد کرد که نویددهنده قدرت بسیار بالای دستگاه خواهد بود.

خریدانواع گوشی موبایل از فروشگاه اینترنتی تکنولایف: خرید گوشی

سایر ویژگی‌های احتمالی دستگاه را باید نرخ تازه‌سازی مناسب در کنار دوربین سه گانه موجود در بخش عقب عنوان کرد. متاسفانه هنوز این گزارش مورد تایید رسمی قرار نگرفته است، بنابراین می‌توان گفت باید این خبر را فقط در یک گوشه ذهن قرار دهیم تا در آینده اطلاعات بیشتر و دقیق‌تری منتشر شود. همچنین مشخصات دقیق و قیمت دستگاه هنوز ناشناخته باقی مانده است، بنابراین در صورت انتشار اخبار جدید، موضوع را مورد بحث و پیگیری قرار خواهیم داد

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d8%b1%db%8c%d9%84%d9%85%db%8c-9i-5g-%d8%af%d8%b1-%d8%a2%db%8c%d9%86%d8%af%d9%87-%d9%86%d8%b2%d8%af%db%8c%da%a9/
ads
ads