داغ ترین ها :
گوشی‌های سری ASUS ROG Phone 6 به زودی معرفی خواهند شد

گوشی‌های سری ASUS ROG Phone 6 به زودی معرفی خواهند شد

چند هفته قبل کمپانی ایسوس به صورت رسمی اعلام کرد که گوشی‌های سری گیمینگ Rog Phone 6 نخستین گوشی‌های هوشمند گیمینگ جهان خواهند بود که مجهز به جدیدترین پردازنده‌های پرچمدار کوالکام اسنپدارگون 8 پلاس نسل 1 خواهند بود. هم اکنون کمپانی ایسوس تایید کرده است که رویداد راه‌اندازی جهانی سری راگ فون 6 به صورت مجازی و در تاریخ 5 جولای در تایوان برگزار خواهد شد. همچنین این رویداد به صورت زنده و آنلاین پخش خواهد شد و کاربران می‌توانند مراسم موردنظر را مشاهده کنند.

 

برای مشاهده لیست قیمت گوشی های گیمینگ روی لینک بزنید: گوشی مخصوص بازی

 

در اطلاعیه منتشرشده در توییتر، اکانت ROG Global اشاره کرده است که در کنار عرضه سری راگ فون 6، این برند چندین لوازم جانبی بازی جدید و مجموعه‌ای از هدفون‌های بازی جدید را در تاریخ 7 ژوئن معرفی خواهد کرد که بسیار عالی است. این اخبار برای کسانی که در اکوسیستم گیمرهای ایسوس قرار دارند، فوق‌العاده به نظر می‌رسد.

اسنپدراگون 8+ نسل یک

گوشی‌های سری Rog Phone 6 جانشین راگ فون 5 بوده که از سه مدل تشکیل شده است و شامل موارد زیر می‌شود:

  • ROG Phone 5
  • ROG Phone 5 Pro
  • ROG Phone 5 Ultimate

توجه داشته باشید که هر سه دستگاه از تراشه اصلی کوالکام اسنپدراگون 888 پشتیبانی می‌کنند که در سال گذشته تولید شده‌اند. در سال جاری هم انتظار می‌رود که ایسوس راگ فون 6 در سه مدل مشابه با مدل‌های ذکرشده عرضه شود و در هر سه دستگاه شاهد قرارگیری پردازنده اصلی کوالکام اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 خواهیم بود. بد نیست بدانید پردازنده جدید کوالکام عملکرد بهتر و بازدهی انرژی بیشتری خواهد داشت که می‌تواند شرایط پایدار و خوبی را برای کاربران، علی‌الخصوص گیمرها رقم بزند و قطعا حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

با تغییر از سامسونگ به TSMC، کوالکام عملکرد پردازنده اصلی را تا 10 درصد و عملکرد پردازنده گرافیکی را تا 10 درصد برای کوالکام اسنپدراگون 8 پلاس افزایش داده است. این کمپانی توانسته است راندمان انرژی را 30 درصد برای اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 بهبود ببخشد که بدین معنا است تراشه به صورت کلی انرژی کمتری مصرف کرده و می‌تواند باعث بهبود حرارت و افزایش طول عمر باتری شود. همچنین تاثیر زیادی در عملکرد کلی تراشه خواهد داشت.

 

 

معرفی بهترین صندلی های جهان مخصوص گیمرها:
بهترین صندلی گیمینگ

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-asus-rog-phone-6-%d8%af%d8%b1-%d8%a2%db%8c%d9%86%d8%af%d9%87-%d9%86%d8%b2%d8%af%db%8c%da%a9/
ads
ads