داغ ترین ها :
گوگل پیکسل بادز پرو با قیمت 200 دلار معرفی شد

گوگل پیکسل بادز پرو با قیمت 200 دلار معرفی شد

گوگل از پیکسل بادز پرو – Pixel Buds Pro خود رونمایی کرد که می‌توان آن‌ها را به عنوان نسخه پریمیوم ایربادهای بی سیم به حساب آورد. همچنین قیمت آن معادل 199.99 دلار اعلام شده است.

 

خرید انواع هدفون بی سیم از فروشگاه تکنولایف: قیمت هندزفری

 

پیکسل بادز پرو

پیکسل بادز پرو را باید نخستین جفت از پیکسل بادز معرفی کرد که از قابلیت حذف نویز پشتیبانی می‌کند؛ این هدفون‌ها دارای یک پردازنده صوتی شش هسته‌ای سفارشی‌سازی شده هستند که از الگوریتم‌های سفارشی برای حذف نویز استفاده می‌کنند. همچنین آن‌ها از قابلیت جدیدی با نام Silent Seal برای تطبیق با شکل گوش استفاده می‌کنند تا میزان نویز حذف شده را به حداکثر برسانند.

هدفون‌ها دارای یک درایور 11 میلی‌متری با طراحی سفارشی هستند. Volume EQ به صورت خودکار تنظیم صدا را بر اساس سطح صدا تنظیم می‌کند. یک EQ 5 باند به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید صدا را مطابق با میل خود سفارشی‌سازی کنید. همانند بسیاری از هدفون‌های دیگر، پیکسل بادز پرو دارای حالت شفاف هستند؛ این به صدای محیط اجازه می‌دهد تا بدون نیاز به بیرون آوردن هدفون، نشانه‌های صوتی مهم را از دست ندهید.

پیکسل بادز پرو

این هدفون‌ها دارای سنسور فشار درونی هستند. گوگل مدعی است که آن‌ها به صورت خودکار می‌توانند فشار داخل گوش را اندازه‌گیری کرده تا هدفون‌ها بتوانند آن‌ها را کاهش داده و کاربران احساس راحتی را تجربه کنند؛ البته هنوز روش انجام این کار به صورت دقیق مشخص نشده است. پیکسل بادز پرو در اواخر سال بروزرسانی را دریافت خواهد کرد که پشتیبانی صوتی فضایی را فعال‌سازی خواهد کرد. هنگام تماشای محتوای صوتی فضایی در گوشی‌های سازگار پیکسل، کاربران می‌توانند جلوه صدای فراگیر را تجربه کنند.

سایر ویژگی‌های هدفون‌های جدید گوگل را باید میکروفون‌های شکل‌دهنده پرتو، شتاب‌سنج صوتی، پوشش‌های ضدباد، اتصال چند نقطه‌ای، کنترل‌های لمسی و پشتیبانی هندزفری از دستیار صوتی گوگل را باید عنوان کرد. این هدفون دارای تاییدیه IPX4 بوده که مقاومت در برابر آب بوده و بدنه آن هم موفق به دریافت تاییدیه IPX2 شده است.

عمر باتری پیکسل بادز پرو معادل 7 ساعت با فعال بودن ANC است و در صورت غیرفعال بودن آن می‌توان این عدد را 11 ساعت اعلام کرد. البته اگر بخواهیم قاب آن را هم به حساب آوریم، می‌توان مجموع 20 ساعت با ANC و 31 ساعت بدون فعال بودن ANC را اعلام کرد. بد نیست بدانید قاب شارژ هدفون‌های جدید گوگل از فناوری شارژ بی سیم پشتیبانی می‌کنند.

 

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%da%af%d9%88%da%af%d9%84-%d8%a8%d8%a7%d8%af%d8%b2-%d9%be%d8%b1%d9%88-%d8%a8%d8%a7-%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa-200-%d8%af%d9%84%d8%a7%d8%b1/
ads
ads