داغ ترین ها :
معرفی 15 اپليكيشن دانلود فيلم برای ايفون

معرفی 15 اپليكيشن دانلود فيلم برای ايفون

همه ما دوست داریم از گوشی خود نهایت استفاده را ببریم. دانلود فیلم در گوشی‌های آیفون نیز زمانی یک چالش بزرگ برای دارندگان این گوشی بود. بهترین برنامه برای دانلود فیلم در ایفون به سختی پیدا می‌شد. زمانی که گوشی‌های آیفون در ایران به محبوبیت رسید، برنامه سافاری یعنی همان برنامه بروزر در آیفون و آیپد فاقد قابلیت مدیریت دانلود بود و تنها راه مدیریت دانلودها استفاده از یک برنامه شخص ثالث برای آن بود. اما اخیراً اپل مدیریت فایل‌ها را در آیفون و آیپد با اپلیکیشن Files در سال ۲۰۱۷ معرفی کرد. دو سال بعد، سافاری دانلود منیجر خود را دریافت کرد و این ویژگی جدید به کاربران اجازه داد دانلودها را از طریق برنامه Files در آیفون و آیپد ذخیره و مدیریت کنند. بنابراین محل ذخیره فیلم در آیفون اکنون مشخص و قابل دسترسی است.

 

تمام گوشی های اپل را می‌توانید با قیمت مناسب از تکنولایف تهیه کنید: گوشی های آیفون

 

با گذشت زمان، بهبودهایی در مدیریت دانلود سافاری ایجاد شده که آن را به یکی از بهترین دانلود منیجرها برای آیفون و آیپد تبدیل کرده است. اما با این وجود، چند چیز وجود دارد که باید برای استفاده حداکثری از دانلود منیجر سافاری، رعایت کنید. این مقاله نحوه استفاده کامل از دانلود منیجر سافاری و همچنین چند نمونه از مرورگر ایفون با قابلیت دانلود برای مدیریت دانلود در آیفون و آیپد را بررسی می‌کند. معیار در نظر گرفتن یک برنامه به عنوان یک دانلود منیجر مناسب برای iOS همچنان مانند قبل باقی مانده است. این برنامه در درجه اول باید بتواند همه انواع فایل‌ها را دانلود کند، سرعت دانلود را نمایش دهد، پشتیبانی از ادامه دادن را برای دانلودهای در حال انجام و غیره ارائه دهد. همچنین باید به شما اجازه دهد فایل‌های دانلود شده را به برنامه‌های دیگر صادر کنید و پشتیبانی اولیه را برای باز کردن عکس معمولی، فرمت‌های صوتی، تصویری و اسناد ارائه دهد.

برنامه های مدیریت دانلود شخص ثالث برای iPhone و iPad

Documents – مدیریت فایل با دانلودر

  • رایگان بودن برنامه
  • امکان مدیریت فایل
  • نداشتن تبلیغات

Documents یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های مدیریت فایل در پلتفرم iOS است؛ همچنین به‌عنوان یک دانلودکننده فایل و مرورگر ایفون با قابلیت دانلود مناسب عمل می‌کند، به‌ویژه به دلیل پشتیبانی بومی آن از طیف گسترده‌ای از انواع فایل‌ها هم برای مشاهده و هم برای دانلود مناسب است. حتی می‌تواند به عنوان برنامه دانلود فیلم از اینستاگرام برای ایفون عمل کند. به عنوان یک برنامه مدیریت فایل تمام عیار، می‌توانید فایل‌های خود را سازماندهی و ذخیره کنید و بدون نیاز به صادر کردن آنها به هیچ برنامه دیگری، آن‌ها را مشاهده کنید.

Documents - مدیریت فایل با دانلودر

برنامه Documents ویژگی‌های اضافی از جمله گزینه اضافه کردن اتصالات مختلف (WebDAV، SFTP، SMB، Dropbox، Google Drive و غیره)، تغییر نام فایل، و تنظیم مکان دانلود در زمان دانلود فایل و غیره را ارائه می‌کند. اپلیکیشن Documents کاملا رایگان و بدون هیچ گونه محدودیت یا تبلیغاتی است.

 

بهترین اپلیکیشن های موزیک در iOS:
موزیک پلیر برای ایفون

 

Total Downloader – دانلود منیجر برای آیفون، آیپد

  • نمایش جزئیات دانلود مانند سرعت دانلود و حجم فایل
  • امکان دانلود از اینستاگرام و سایر برنامه‌ها
  • پشتیبانی از فرمت‌های متنوع عکس، فیلم و فایل

Total Downloader یک دانلود منیجر برای iOS است که تقریباً تمام معیارها را برآورده می‌کند و بهترین برنامه برای دانلود فیلم در ایفون است. این برنامه می‌تواند به عنوان یک دانلود منیجر مناسب در نظر گرفته شود. مرورگر داخلی آن از جستجوی جهانی پشتیبانی می‌کند و می‌تواند هر نوع فرمت فایلی را دانلود کند. بنابراین یک مرورگر ایفون با قابلیت دانلود است. از یک صفحه وب خاص، می‌توانید روی پیوند دانلود ضربه بزنید، و بین دانلود یا باز کردن (پیمایش) انتخاب کنید. برخلاف بسیاری از برنامه‌های دانلودکننده دیگر که مستقیماً فایل را با کلیک کردن بر روی دکمه دانلود باز می‌کنند، Total آن را هوشمندانه مدیریت می‌کند و به شما اجازه می‌دهد در مورد اقدام بعدی تصمیم بگیرید.

Total Downloader – دانلود منیجر برای آیفون، آیپد

برگه دانلودها در صفحه انتقال، تمام وظایف دانلود فعال و غیرفعال را فهرست می‌کند که شامل سرعت فعلی دانلود، اندازه دانلود و سایر جزئیات می‌شود. با ضربه زدن روی یک دانلود خاص، می‌توانید دانلود را متوقف کنید، از سر بگیرید یا لغو کنید. دانلودهای تکمیل شده در تب فایل‌ها ظاهر می‌شوند، از آنجا می‌توانید فایل را پخش یا باز کنید، یا آن را با استفاده از گزینه Open In به Photos (فقط برای عکس ها و ویدیوها) یا سایر برنامه‌ها منتقل کنید. یکی از منحصربه‌فردترین ویژگی‌های توتال، توانایی آن در دانلود از سایت‌های معتبر مانند فیس‌بوک، ویمئو، اینستاگرام و غیره است؛ بنابراین برنامه دانلود فیلم از اینستاگرام برای ایفون نیز هست؛ اما این برنامه به دلیل رعایت قانون کپی رایت دانلود از برخی سایت‌هایی که نسخه اصلی  آثار مختلف را منتشر می‌کنند غیر فعال می‌کند.

توتال همچنین دارای ویژگی‌های خاصی از یک برنامه مدیریت فایل است. این برنامه از باز کردن فرمت‌های رایج متن، عکس، صدا، ویدئو، اسناد و آرشیو پشتیبانی می‌کند، همچنین مجموعه‌ای از خدمات ابری، از جمله سرویس‌های Dropbox Google Drive، OneDrive و WebDAV را ادغام می‌کند. بنابراین، می‌توانید فایل‌های دانلود شده را مستقیماً با سرویس ابری دلخواه خود همگام‌سازی کنید و حتی فایل‌های رسانه‌ای را از ابر پخش کنید. برخی دیگر از ویژگی‌های قابل توجه توتال شامل حالت مرور خصوصی، بوکمارک ها و مدیریت سابقه، پوشه‌های محافظت شده با پین و موارد دیگر است. نسخه رایگان این برنامه شامل تبلیغات است که با خرید درون برنامه ای ۴.۹۹ دلاری می‌توانید تبلیغات را حذف کرده و به نسخه حرفه‌ای برنامه ارتقا دهید.

 

بهترین اپلیکیشن های کتابخوانی در مطلب زیر:
اپلیکیشن کتاب رایگان ios

 

Files – دانلود منیجر برای iOS

  • عملکردی مشابه مرورگر
  • امکان انتقال لینک‌های سافاری به این برنامه
  • امکان به اشتراک گذاری مستقیم فایل‌های دانلود شده

اپلیکیشن Files (با اپلیکیشن اپل با همین نام اشتباه گرفته نشود) از نظر ظاهری بسیار ساده است، در عین حال برای مدیریت هر نوع لینک دانلودی که به آن وارد می‌کنیم، قدرتمند است. این برنامه دارای چهار بخش  مرورگر وب،  مدیر دانلود،  بخش برای فایل‌های دانلود شده و تنظیمات است. به جای دانلود برنامه ibrowser برای ایفون می‌توانید از این برنامه استفاده کنید؛ بنابراین این برنامه یک مرورگر ایفون با قابلیت دانلود است. مرورگر وب داخلی تنظیمات خاصی را برای موتور جستجوی پیش‌فرض، عامل کاربر (موبایل سافاری یا فایرفاکس) و انواع MIME سفارشی ارائه می‌کند که نحوه مدیریت برنامه با انواع مختلف لینک‌های دانلود را مشخص می‌کند. می‌توانید یک URL کامل را تایپ کنید یا از عبارت جستجو در نوار جستجوی یکپارچه مرورگر استفاده کنید.

Files – دانلود منیجر برای iOS

Files همچنین دارای Safari Bookmarklet هستند که به شما امکان می‌دهد لینک‌های دانلود را از مرورگر  Safari به مرورگر داخلی Files منتقل کنید، جایی که می‌توانید از لینک‌های موجود دانلود کنید. حتی اگر یک نوع فایل خاص برای دانلود پشتیبانی نمی‌شود، می‌توانید با افزودن آن به‌عنوان یک نوع MIME جدید، نحوه مدیریت برنامه را به‌صورت دستی تعریف کنید. همچنین می‌توانید روی لینک دانلود ضربه بزنید و نگه دارید و گزینه Download Linked File As را انتخاب کنید.

توجه: اگر رشته URL دانلود طولانی باشد، گزینه‌های عمل برای ضربه زدن و نگه‌داشتن ممکن است به‌طور کامل قابل مشاهده نباشند، مخصوصاً در دستگاه‌های صفحه‌نمایش کوچک، مانند iPhone 4 اینچی. باید در لیست گزینه های موجود پیمایش کنید و به جای آن گزینه دلخواه را انتخاب کنید.

لپ تاپ گیمینگ بنر
تب Downloads تمامی دانلودهای فعال را به همراه سرعت و پیشرفت دانلود نشان می‌دهد. می‌توانید روی دانلود ضربه بزنید و از پنجره پاپ‌آپ Copy Address را انتخاب کنید تا URL منبع آن را دریافت کنید یا روی دکمه توقف/ادامه در کنار دانلود ضربه بزنید تا عملیات را به صورت ترجیحی کنترل کنید. این برنامه همچنین می‌تواند به عنوان یک مدیر فایل، با نمایشگر اسناد داخلی برای فرمت‌های فایل PDF، DOC، XLS، PPT، TXT، HTML، و RTF، قابلیت استخراج آرشیو ZIP و RAR، نمایشگر عکس و پخش‌کننده رسانه عمل کند. این برنامه گزینه‌های ورود و خروج مناسبی را برای تبادل فایل‌ها با برنامه‌های دیگر و همچنین با دستگاه‌های دیگر، از جمله منوی AirDrop/Share، اشتراک‌گذاری فایل iTunes، انتقال FTP و غیره فراهم می‌کند. نسخه رایگان Files بارگیری و فضای ذخیره سازی محدودی را فراهم می‌کند. برای حذف محدودیت، می‌توانید از طریق خرید درون‌برنامه‌ای با قیمت ۴.۹۹ دلار آن را به نسخه Pro ارتقا دهید.

 

بدون اینترنت با گوشی بازی کنید:
بهترین بازی آفلاین آیفون

 

بهترین برنامه رایگان تماشای فیلم برای آیفون در سال ۲۰۲۲

بسیاری از ما مشتاق تماشای فیلم‌های رایگان هستیم. شخصاً معتقدیم که این موضوع هیچ اشکالی ندارد، به شرطی که منبع این فیلم‌های رایگان مشروع باشد. این موضوع به وضوح به این معنی است که از دزدی یا سرقت محتوای رسانه‌ای حمایت نمی‌کنیم. اما پس چگونه می‌توان فیلم‌های رایگان تماشا کرد؟ منطق پشت برنامه‌های فیلم کاملا رایگان ساده است. پخش استریم فیلم رایگان است و شما لازم نیست پولی بپردازید، بنابراین شخص دیگری قبض شما را می‌پردازد و در عوض شما را وادار می‌کند که تبلیغات یک محصول را تماشا کنید. قبل از اینکه به سراغ فهرست مورد نظرمان برویم، چند نکته وجود دارد که می‌خواهیم پیشاپیش بیان کنیم و انتظارات را از آنچه می‌خواهید بیشتر به دست آورید، مشخص کنیم:

هیچ یک از این برنامه‌ها هیچ هزینه‌ای دریافت نمی‌کنند، و شما می‌توانید بدون نیاز به افشای اطلاعات بانکی خود، از فیلم‌ها رایگان لذت ببرید. هیچ یک از این برنامه‌ها غیرقانونی نیستند و در فروشگاه Apple در دسترس هستند، که همانطور که ادعا می‌شود سخت ترین سیاست‌ها را در رابطه با نقض حق کپی رایت دارد. انتظار نداشته باشید فیلم یا فیلم‌های جدید را مشاهده کنید، زیرا عبور از کانال‌های زیادی زمان می‌برد.

شما نیازی به دانلود هیچ نرم افزار مشکوکی از منابع شخص ثالث مانند Showbox یا Jailbreak آیفون خود ندارید. برنامه‌های فهرست‌شده شامل برنامه‌های پخش فیلم معروف مانند Hulu، Netflix، Amazon Prime، Disney Plus و غیره نمی‌شوند که حاوی محتوای ممتاز هستند اما در عین حال می‌توانند تا حدودی چند دلار  برای شما صرفه جویی به همراه بیاورد. اکنون که می‌دانید فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی کاملاً رایگان دریافت خواهید کرد که ممکن است کمی قدیمی‌تر باشند، بیایید با لیست بهترین برنامه‌های رایگان فیلم آیفون برای دستگاه‌های iOS شروع کنیم.

۱. Tubi TV (رایگان)

Tubi TV

یکی از بهترین برنامه‌های رایگان فیلم برای آیفون، Tubi TV است که در واقع فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی رایگان را با تبلیغات زیاد ارائه می‌دهد که به جای شما هزینه‌ها را پرداخت می‌کنند. فیلم‌های موجود در این برنامه توسط بهترین شرکت‌های تولید مانند پارامونت، ام‌جی‌ام، لاینزگیت و غیره تولید می‌شوند. همچنین، فیلم‌های موجود برنده اسکار و نمایش‌های تلویزیونی در ژانرهای مختلف مانند ترسناک، اکشن، کمدی، درام و غیره هستند. اگر تلویزیون Tubi را روی دستگاه‌های دیگری مانند Xbox، Roku یا Amazon Firestick نصب کنید، سپس می‌توانید محتوا را بین این دستگاه‌ها و آیفون خود همگام‌سازی کنید.

 

اپل آیدی یادم رفت چیکار کنم؟
فراموش كردن رمز اپل ايدي و سوال امنيتي

 

۲. Vudu (رایگان)

Vudu (رایگان)

Vudu با بیش از صد هزار عنوان شامل همه ژانرهای اصلی مشاهده شده است، بنابراین با خیال راحت به لیست بهترین برنامه‌های رایگان فیلم برای آیفون راه پیدا می‌کنید. مفهوم فیلم‌های رایگان ارائه شده توسط Vudu مشابه Tubi است، اما تبلیغات کمتر و قابل تحمل است. همچنین این برنامه به کاربران این امکان را می‌دهد که بدون اتصال به اینترنت مطالب را دانلود کرده و بعداً آن را تماشا کنند. Vudu همچنین به کاربران اجازه می‌دهد تا با استفاده از Airplay محتوا را در دستگاه های دیگر پخش کنند و آن را به یکی از برنامه‌های ضروری فیلم آیفون در دستگاه شما تبدیل می‌کند.

۳. Popcornflix (رایگان)

Popcornflix (رایگان)

Popcornflix یکی از بهترین برنامه‌های فیلم رایگان برای پلتفرم iOS در iPhone/iPad است. هزاران فیلم را که در همه ژانرهای محبوب و چند فیلم غیر معمول مانند وسترن، مستند، هیجان انگیز، درام و فیلم های ویژه دسته بندی می‌شوند، تسهیل می‌کند. محتوا را می‌توان با استفاده از Wi-Fi و داده تلفن همراه مشاهده کرد. کاربران همچنین می‌توانند کیفیت ویدیویی را از 720p تا 1080p انتخاب کنند. Popcornflix یک ویژگی منحصر به فرد برای دانلود خودکار زیرنویس‌ها دارد. کاربران می‌توانند تنظیمات را باز کرده و زبان، اندازه فونت، نوع، رنگ و سبک را انتخاب کنند و زیرنویس ها از Opensubtitles.com دریافت خواهند شد.

 

فریم ریت در فیلمبرداری و بازی چیست؟
منظور از fps چیست

 

۴. SnagFilms (رایگان)

بهترین برنامه برای دانلود فیلم در ایفون

یکی دیگر از بهترین برنامه‌های رایگان فیلم برای آیفون، Snagfilms است. اگرچه مانند برنامه‌های دیگر مجموعه چندانی ندارد، اما از بهترین فیلم‌های اکشن، ترسناک، عاشقانه، کودکان و ماجراجویی در میان مجموعه بیش از ۶۰۰۰ فیلم خود برخوردار است. محتوای رسانه‌ای شامل فیلم‌ها، نمایش‌های تلویزیونی و حتی مستندهایی است که می‌توان آن‌ها را در همه دستگاه‌های پشتیبانی‌کننده iOS مانند iPhone، iPad و iPod Touch مشاهده کرد.

۵. Crackle (رایگان)

بهترین برنامه برای دانلود فیلم در ایفون

Crackle یکی از معدود برنامه‌های فیلم آیفون است که فیلم‌های کلاسیک مانند Metropolis، Nosferatu، Vagabond و بسیاری دیگر را ارائه می‌دهد. همچنین فیلم‌ها، برنامه‌های تلویزیونی و مستندهای دیگری به جز برنامه‌های اصلی Crackle خود دارد. Crackle برنامه‌های رایگان فیلم را برای دستگاه‌های iOS با تبلیغات زیاد ارائه می‌دهد که می‌توانید پس از مدتی به آنها عادت کنید. این برنامه شامل تبلیغات است که باید همراه با فیلم تماشا شود. Crackle همچنین شامل یک مجموعه زیبا از کارتون برای کودکان است.

 

جایگزین های پرفروش ترین گوشی سال قبل:
بهترین جایگزین های poco x3 pro

 

۶. Box Loca (رایگان)

بهترین برنامه برای دانلود فیلم در ایفون

Box Loca یک برنامه فیلم رایگان برای آیفون است که فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی جدیدتر را در مقایسه با سایر برنامه‌های فیلم آیفون پخش می‌کند. این برنامه با تمام دستگاه‌های iOS دارای نسخه ۹.۰ یا بالاتر سازگار است. به غیر از فیلم، این برنامه حاوی آخرین اخبار فیلم، تریلرها و سایر برنامه‌های مرتبط با فیلم است. با این حال، Box Loca به کاربران خود اجازه دانلود یا ذخیره فیلم را برای استفاده آفلاین بعدی نمی‌دهد. شما فقط می‌توانید پخش زنده انجام دهید و وضوح را از بین 360p، 480p، 720 و 1080p انتخاب کنید.

۷. Public Domain Movies (رایگان)

بهترین برنامه برای دانلود فیلم در ایفون

همانطور که از نام آن پیداست، Public Domain Movies شامل تمام آن فیلم‌هایی است که دوره حق کپی رایت خود را از بین پشت سر گذاشته‌اند و برای تماشای همگان به صورت رایگان در دسترس هستند. این مجموعه، اگرچه بزرگ است، اما متشکل از فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی کلاسیک قدیمی است و تاکنون بزرگترین مجموعه موجود است. این برنامه همچنین دارای یک ویژگی جستجوی گسترده است که به کاربران کمک می‌کند تا با اعمال فیلترهایی بر روی نویسنده، کارگردان، ژانر و سال فیلم‌ها را جستجو کنند. سپس جستجو نه تنها نتایج دقیقی را ارائه می‌دهد، بلکه علاوه بر این، فیلم‌هایی مشابه با فیلمی که جستجو کرده‌اید را نیز ارائه می‌دهد. این ویژگی منحصر به فرد آن را واقعاً به یکی از بهترین برنامه‌های فیلم برای آیفون و سایر دستگاه‌های iOS تبدیل می‌کند.

 

راهنمای خرید لپ تاپ دست دوم و نکات مرتبط در مطلب زیر:
مشکلات لپ تاپ استوک

 

۸. Viki (رایگان)

محل ذخیره فیلم در آیفون

اگر حوصله تماشای فیلم‌های هالیوودی ندارید و می‌خواهید چیزی از شرق دور کشف کنید، Viki یکی از برنامه‌های فیلم آیفون است که به دنبال آن هستید. این برنامه شامل فیلم‌های مانند چینی، هندی، ژاپنی و کره‌ای و همچنین با زیرنویس انگلیسی است. شگفت آور است که این برنامه قانون پخش فیلم‌های رایگان را بدون تبلیغات در اختیار کاربران قرار می‌دهد. برنامه Viki همچنین دارای یک کتابخانه بزرگ از برنامه‌های تلویزیونی و مستند است که آن را به یکی از برنامه‌های فیلم رایگان برای آیفون تبدیل می‌کند.

۹. Pluto TV (رایگان)

مرورگر ایفون با قابلیت دانلود

Pluto TV یک برنامه تماشای فیلم آیفون است که بیشتر به محتوای تلویزیون اختصاص داده شده است تا فیلم. اما این بدان معنا نیست که اصلاً فیلم ندارد. شما می‌توانید تعداد زیادی از آنها را در دسته بندی‌های اکشن، درام، ترسناک و موارد دیگر بیابید. همچنین به کاربران این امکان را می‌دهد که کانال‌ها و سایر مطالب را برای مشاهده در آینده با حافظه‌ای از جزئیات مانند آنچه اخیراً تماشا کرده‌اید، نشانک کنند.

 

هندزفری عالی کدام را بخریم؟
مقایسه ایرپاد پرو و گلکسی بادز پرو

 

۱۰. Yidio (رایگان)

Yidio (رایگان)

آخرین برنامه در لیست برنامه‌های رایگان فیلم برای آیفون، Yidio است که بیشتر شبیه یک موتور جستجو است و منابع ندارد. به عبارت دیگر، به شما کمک می‌کند تا یک فیلم یا برنامه تلویزیونی خاص را جستجو کنید و گزینه‌هایی را برای نحوه تماشای آن ارائه دهید. همچنین اطلاعاتی در مورد آخرین محتوای موجود برای پخش ارائه می‌دهد، قیمت‌ها را در صورت وجود مقایسه می‌کند، لیست تماشای شخصی شما را ایجاد می‌کند و موارد دیگر.

لیست بهترین برنامه‌های فیلم رایگان برای دستگاه‌های iOS به پایان رسید، فقط دوست داریم تکرار کنیم که آنها واقعاً با تبلیغات تحمیلی رایگان هستند. اگرچه همه برنامه‌ها توصیه می‌شوند، رای شخصی ما به سوی به Vudu می‌رود، زیرا صد هزار عنوان و آگهی‌های تبلیغاتی کمتری دارد. و برای فیلم‌های کلاسیک، برنامه Public Domain Movies را روی iPad خود نصب کنید. نظرات خود را در مورد برنامه‌های رایگان فیلم آیفون در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید. ما را در رسانه‌های اجتماعی مانند فیس بوک، توییتر، اینستاگرام و یوتیوب دنبال کنید تا در دنیای فناوری به روز بمانید.

 

گیمرها چه صندلی خریداری کنند؟
بهترین صندلی گیمینگ

11) برنامه Movie Javan

نسخه وب بلبل جان برای ایفون

در صورتی که به دنبال برنامه مشابه بلبل جان برای ایفون هستید، اپلیکیشن مووی جوان می‌تواند گزینه مناسبی باشد. داخل این برنامه می‌توانید انواع فیلم‌ها و انیمیشن‌ها را با بالاترین کیفیت، زیر نویس یا دوبله پیدا کنید. مووی جوان برنامه فیلم و سریال برای ایفون است که روی کامپیوتر و گوشی‌های مبتنی بر اندروید نیز قابل دریافت است. هر نوع ژانر و فیلمی که مورد نیازتان است داخل این برنامه وجود دارد. در صورت نیاز به دانلود نیز باید اشتراک آن را تهیه کنید. اپلیکیشن مووی باز برای ایفون Muvi و همین Movie javan توصیه می شود.

14) برنامه ایران فلیکس

اگر از علاقمندان به فیلم و سریال‌های به روز هستید برنامه ایران فلیکس می‌تواند برنامه برای فیلم دیدن ایفون باشد. کار کردن به این برنامه بسیار ساده است و بدون نیاز به انجام کار خاصی می‌توانید وارد برنامه شده و فیلم مورد نطرتان را جست و جو کنید؛ همچنین می‌توانید آن‌ها را به لیست نیازمندی‌ها اضافه کنید و در زمان دیگری به تماشا بپردازید.

15) برنامه Rubibox

برنامه روبی باکس آرشیو کاملی از فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی دارد که می‌توانید انواع فیلم و سریال به روز و قدیمی را تماشا کنید. استفاده از این برنامه کاملا رایگان است و برای تماشای فیلم نیازی به تهیه اشتراک ندارید. فیلم‌های زبان اصلی در این برنامه با زیر نویس قابل دسترس هستند.

استفاده از برنامه Safari Download Manager

در این بخش، ما شما را راهنمایی می‌کنیم تا Safari را در iOS و iPadOS راه‌اندازی کنید تا از مدیریت دانلود آن بیشترین بهره را ببرید.

۱.دانلود منیجر خود را راه اندازی کنید.

۲.برای استفاده حداکثری از دانلود منیجر سافاری، ترجیحاً تنظیمات اولیه را انجام دهید.

۳.نماد دانلودها در گوشه سمت راست بالای سافاری، در کنار نوار آدرس ظاهر می‌شود. اما این آیکون به طور پیش فرض مخفی است مگر اینکه فایلی به صف دانلود اضافه شود.

بهترین برنامه برای دانلود فیلم در ایفون

اکنون، ممکن است متوجه شده باشید که نماد به طور خودکار پس از مدتی ناپدید می‌شود، حتی اگر در گذشته فایل‌هایی را دانلود کرده باشید. اگر همیشه نیاز به دسترسی به موارد لیست دانلود خود (سابقه دانلود) دارید، گزینه‌ای وجود دارد که باید آن را تغییر دهید. مراحل زیر شما را راهنمایی می‌کند تا همیشه نماد دانلودها را در سافاری در دسترس داشته باشید.

۱. برنامه تنظیمات را در آیفون خود باز کنید.

۲.به پایین اسکرول کنید و روی Safari ضربه بزنید.

۳.در بخش «General»، روی Downloads ضربه بزنید.

۴.روی Remove Download List Items ضربه بزنید و Manually را انتخاب کنید.

زمانی که اینجا هستید، ممکن است بخواهید مکان دانلودهای خود را نیز تغییر دهید. به‌طور پیش‌فرض، سافاری دانلودهای شما را در پوشه دانلودها در iCloud Drive ذخیره می‌کند. اگر اغلب فایل‌ها را با استفاده از سافاری دانلود می‌کنید، ممکن است فضای ذخیره‌سازی غیرضروری را در iCloud مصرف کنید، به‌خصوص اگر فراموش کنید دانلودهای موقت را حذف کنید. برای جلوگیری از چنین وضعیتی، توصیه می‌شود مکان دانلودهای خود را خارج از iCloud Drive تغییر دهید.

بهترین برنامه برای دانلود فیلم در ایفون

برای انجام این کار، به برنامه تنظیمات بروید و به Safari >> Downloads (در بخش «General») بروید و گزینه On My iPhone/iPad را در بخش «Store Downloaded Files On» انتخاب کنید تا دانلودهای خود را در پوشه بارگیری محلی ذخیره کنید. همچنین، می‌توانید با انتخاب «سایر…» و انتخاب پوشه مناسب، یک مکان سفارشی برای دانلودهای خود انتخاب کنید. پس از آن، هنگامی که فایلی را در سافاری دانلود می‌کنید، در محل انتخابی در دستگاه شما ذخیره می‌شود و همان فایل در فهرست دانلود سافاری در دسترس خواهد بود. تا زمانی که کل لیست را پاک نکنید، نماد دانلودها باید در کنار نوار آدرس قابل مشاهده باشد.

توجه: برای پاک کردن تک تک موارد از لیست دانلودها، به Safari بروید، روی نماد دانلودها ضربه بزنید و به جای ضربه زدن روی «Delete»، یک مورد خاص را در لیست از سمت راست بلغزانید تا گزینه Delete نمایان شود و سپس روی آن ضربه بزنید.

 

اجرای اپلیکیشن های ios در اندروید:
تم کامل آیفون رایگان

 

نحوه دانلود فایل ها در سافاری در آیفون، آیپد

اگر لینک دانلود را در سافاری باز کنید، دو نتیجه ممکن وجود دارد. یک گزینه پاپ آپ با گزینه‌های مشاهده یا دانلود فایل یا هر دو نمایش داده می‌شود. محتوا یا رسانه پشت پیوند مستقیماً در سافاری باز می‌شود.

برنامه دانلود فیلم از اینستاگرام برای ایفون

در سناریوی اول، میتوانید روی دکمه دانلود در پنجره پاپ آپ ضربه بزنید، که دانلود فایل شروع شود. در سناریوی دوم، بخش(های) زیر شما را برای دانلود چنین فایل‌هایی راهنمایی می‌کند.

فایل‌ها را به جای باز کردن در سافاری دانلود کنید

 مرورگر ایفون با قابلیت دانلود

برخی از فایل‌ها، مانند PDF، MP4 و غیره ممکن است مستقیماً در Safari باز شوند، وقتی روی پیوند دانلود کلیک می‌کنید به جای نمایش اعلان دانلود ممکن است با ارور مواجه شوید. برای دانلود این فایل‌ها در سافاری مراحل زیر را انجام دهید:

۱.صفحه وب حاوی لینک دانلود را در Safari در iPhone یا iPad باز کنید.
۲.روی پیوند دانلود ضربه بزنید و نگه دارید تا ظاهر شود و گزینه‌های اضافی در دسترس باشد.
۳.در میان گزینه‌های مرتبط به پایین اسکرول کنید و روی Download Linked File ضربه بزنید.
۴.فایل به لیست دانلودها (صف) در سافاری اضافه می‌شود و دانلود شروع می‌شود.

زمانی که گزینه «دانلود فایل پیوندی» در دسترس نیست، باید چه کار کنیم؟ اگر باز کردن لینک دانلود مستقیم در سافاری، پاپ آپ «دانلود» را ارائه نمی‌دهد، یا اگر با ضربه زدن و نگه داشتن یک پیوند تعبیه شده، گزینه «دانلود فایل پیوندی» ظاهر نمی‌شود، در این بخش کاری است که می‌توانید برای دانلود انجام دهید. این فایل‌ها با استفاده از سافاری قابل دسترس خواهد بود.

محل ذخیره فیلم در آیفون

۱.پیوند را در Safari برای iPhone یا iPad باز کنید.
۲.روی نماد اشتراک گذاری از پایین صفحه ضربه بزنید.
۳.اسکرول کنید و گزینه Save to Files را انتخاب کنید.
۴.مکان دلخواه را برای ذخیره فایل انتخاب کنید و از گوشه سمت راست بالا بر روی Save ضربه بزنید.
۵.فایل در محل انتخاب شده ذخیره می شود.

توجه: اگر پیوند مربوط به فایل صوتی یا تصویری باشد، سافاری آن را در پخش کننده رسانه داخلی خود باز می‌کند. در این حالت، روی صفحه ضربه بزنید تا کنترل‌های پخش‌کننده مشخص شود و روی X ضربه بزنید تا پخش‌کننده بسته شود. اکنون باید با URL رسانه موجود در نوار آدرس، به پنجره Safari بازگردید. برای دانلود فایل، مرحله ۲ را در بالا ادامه دهید.

 

آموزش ساخت Gif در آیفون:
چگونه گیف درست کنیم

 

دانلود ویدیو از سایت‌های پخش در Safari در iPhone، iPad

اگر می‌خواهید ویدیوها یا صداهای تعبیه‌شده را از طریق سافاری دانلود کنید، می‌توانید از هر رسانه‌ای مناسب مانند 9xBuddy برای تجزیه لینک پخش و دریافت لینک دانلود مستقیم به منبع ویدیو یا فایل صوتی استفاده کنید. هنگامی که لینک دانلود مستقیم را دریافت کردید، می‌توانید آن را مانند هر فایل دیگری در سافاری دانلود کنید، همانطور که در قسمت های بالا ذکر شد.

سایر ویژگی‌های دانلود منیجر سافاری در آیفون و آیپد

پشتیبانی از ادامه دادن دانلود: در سافاری، اگر در حین دانلود فایل به لیست دانلودها (با کلیک بر روی نماد دانلود در کنار نوار آدرس) دسترسی پیدا کنید، می‌توانید با ضربه زدن روی «X» کنار فایل، دانلود را موقتاً متوقف کنید. در این صورت این دکمه به نماد Resume تغییر می‌کند. می‌توانید بعداً بازگردید و با ضربه زدن روی نماد «Resume» بارگیری را دوباره از سر بگیرید (اگر سرور از آن پشتیبانی کند). لیست دانلودها همچنین به شما امکان می‌دهد پیشرفت دانلودهای فعلی را مشاهده کنید.

بارگیری‌های پس‌زمینه: پس از شروع دانلود، می‌توانید به برنامه‌های دیگر بروید و به کار خود ادامه دهید. دانلود باید در پس زمینه بدون وقفه ادامه یابد. در تجربه ما، دانلودهای پس‌زمینه در سافاری در آیفون و آی‌پد در مقایسه با دانلودهای پس‌زمینه در دانلود منیجرهای شخص ثالث، بسیار مطمئن‌تر عمل می‌کنند. از این رو، مدیریت دانلود داخلی سافاری در iOS و iPadOS اکنون به اندازه کافی قدرتمند است تا انواع مختلف دانلود فایل را مدیریت کند. اما اگر همچنان می‌خواهید سایر برنامه‌های دانلودر آنلاین شخص ثالث را کاوش کنید، بخش زیر تعدادی از آنها را بررسی می‌کند.

خرید مک بوک

سوالات متداول

از کدام مرورگر می‌توانم برای دانلود فیلم در آیفون استفاده کنم؟

خوشبختانه iOS 13 به شما امکان می‌دهد فایل‌ها را مستقیماً در سافاری دانلود کنید. بنابراین، اگر ویدیویی مستقیماً در یک سایت آپلود شد، می‌توانید مراحل زیر را طی کنید تا ویدیو را فقط با استفاده از سافاری ذخیره کنید. روی پیوند ویدیو ضربه بزنید و نگه دارید. با انتخاب دانلود به طور خودکار دانلود برای شما شروع می‌شود. اگر اصرار به استفاده از برنامه‌های دیگری دارید لیست ما در بالا این برنامه‌ها را به شما پیشنهاد می‌کند.

چگونه می‌توانم فیلم‌ها را مستقیماً در آیفون خود دانلود کنم؟

مطمئن شوید که iPhone یا iPad شما به Wi-Fi یا شبکه تلفن همراه شما متصل است.
برنامه Google Play Movies & TV را باز کنید.
روی Library ضربه بزنید.
در کنار یک قسمت فیلم یا تلویزیون، روی دانلود ضربه بزنید.

چگونه می‌توانم فیلم ها را به صورت رایگان در آیفون خود تماشا کنم؟

همیشه می توانید از YouTube برای تماشای فیلم های رایگان در آیفون خود استفاده کنید. جدای از آن، چندین برنامه دیگر وجود دارد که در بالا ذکر شده است تا فیلم‌های رایگان را برای شما پخش کنند.

چه برنامه‌های رایگان فیلم روی آیفون کار می‌کنند؟

Vudu و Tubi برنامه‌های فیلم هستند که به شما امکان می‌دهند فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی را در آیفون خود تماشا کنید. همچنین می‌توانید سایر برنامه‌های رایگان فیلم برای آیفون‌ها را از فهرست ما فهرست بررسی کنید.

خرید لوازم گیمینگ و کنسول
ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

  1. مجیدهلیچی

    باتشکرازاین برنامه خوب والای وباامنیت بسیارخوب ومتمان وسازنده عزیزاین برنامه تشکروسپاسگذاری مکنیم .باتشکر

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-15-%d8%a7%d9%be%d9%84%d9%8a%d9%83%d9%8a%d8%b4%d9%86-%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d9%81%d9%8a%d9%84%d9%85-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d9%8a%d9%81%d9%88%d9%86/
ads
ads