داغ ترین ها :
مقایسه جذب کاربر بین دو اپلیکیشن Apple Music و Spotify

مقایسه جذب کاربر بین دو اپلیکیشن Apple Music و Spotify

کارشناسان و تحلیلگران صنعت موسیقی در مقایسه ای که بین دو برنامه Apple Music و Spotify انجام دادند به این نتیجه رسیده اند که ماه فوریه تا کنون، برنامه اپل موزیک کاربران بیشتری را نسبت به Spotify جذب خود کرده است.

اگر از ماه فوریه امسال شروع به مقایسه نمودار جذب کاربر این دو برنامه کنیم، شاهد رشد بیشتر برنامه اپل موزیک هستیم. با وجود آنکه از ماه فوریه تا کنون هر دو اپلیکیشن در حدود 20 میلیون کاربر جذب کرده اند ولی اپل موزیک با یک فاصله ناچیز جلو است و پیش بینی می شود این فاصله با گذشت زمان بیشتر شود زیرا طبق نمودارها، میزان رشد اپلیکیشن Spotify در هر ماه، 2 درصد می باشد و این مسئله در حالی است که در شرایط مشابه، اپل موزیک 5 درصد رشد در هر ماه دارد.

مقایسه اپل موزیک و اسپاتیفای

در حالت کلی کاربران این دو اپلیکیشن به دو دسته تقسیم میشوند. دسته اول کاربرانی هستند که موزیک ها را با پرداخت پول دریافت می کنند و دسته دوم کاربرانی هستند که اشتراک رایگان دارند.

پیشنهاد مرتبط: آموزش دانلود از اسپاتیفای

در رابطه کاربران دسته اول، برنامه اپل موزیک در حدود 45 میلیون کاربر و برنامه Spotify در حدود 70 میلیون کاربر دارد. در دسته کاربرانی که اشتراک رایگان دارند نیز مانند دسته اول، Spotify جلوتر بوده و با اختلاف 80 میلیونی جلوتر از اپل موزیک است. با وجود تمامی این مسائل و همانگونه که در بالا اشاره کردیم از ماه فوریه تا کنون، اپل موزیک رشد بیشتری نسبت به Spotify داشته و اختلاف را کمتر کرده است ولی همانگونه توضیح دادیم اپل موزیک راه درازی پیش رو دارد تا Spotify را پشت سر بگذارد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%85%d9%82%d8%a7%db%8c%d8%b3%d9%87-%d8%ac%d8%b0%d8%a8-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%a8%d8%b1-%d8%a8%db%8c%d9%86-%d8%af%d9%88-%d8%a7%d9%be%d9%84%db%8c%da%a9%db%8c%d8%b4%d9%86-apple-music-%d9%88-spotify/
ads
ads