داغ ترین ها :
مقایسه شیائومی 11 تی پرو با بلک شارک 4

مقایسه شیائومی 11 تی پرو با بلک شارک 4

شیائومی قاتل پرچمدار جدید و مورد انتظار خود را با نام شیائومی11 تی پرو و می 11 تی روانه‌ی بازار کرد تا بار دیگر در این دسته از محصولات خودنمایی کند. از طرفی در همین رنج قیمتی خود شیائومی گوشی به نام بلک شارک 4 دارد که مخصوص بازی کردن ساخته شده است. اما ما بین این دو برای خرید کدام را انتخاب کنیم؟ در ادامه‌ی این مطلب به مقایسه شیائومی11 تی پرو با بلک شارک 4 خواهیم پرداخت و این دو محصول رقیب و هم قیمت را از جنبه‌های مختلف با هم مقایسه کرده و در نهایت برنده‌ی هر بخش را مشخص می‌کنیم.

 

تکنولایف مرجع بهترین قیمت گوشی در سراسر کشور به همراه امکان ارسال فوری: قیمت روز گوشی

 

قبل از شروع مقایسه شیائومی11 تی پرو با بلک شارک 4 نگاهی داشته باشید به مشخصات سخت‌افزاری این دو گوشی:

گوشی شیائومی 11 تی پرو بلک شارک 4
تاریخ معرفی مهر ۱۴۰۰ فروردین ۱۴۰۰
ابعاد ۱۶۴.۱ در ۷۶.۹ در ۸.۸ میلی‌متر ۱۶۳.۸ در ۷۶.۴ در ۹.۹ میلی‌متر
وزن ۲۰۴ گرم ۲۱۰ گرم
سیم‌کارت دو سیم‌کارت دو سیم‌کارت
صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچ – امولد FHD با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز تطبیقی ۶.۶۷ اینچ – سوپر امولد FHD با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز
سیستم‌عامل Miui 12.5 بر مبنای اندروید ۱۱ Joy Ui 12.5 بر مبنای اندروید ۱۱
تراشه اسنپدراگون 888 اسنپدراگون 870
کارت حافظه پشتیبانی نمی‌کند پشتیبانی نمی‌کند
حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت
رم ۸ و ۱۲ گیگابایت ۶ و ۸ و ۱۲ گیگابایت
دوربین پشت ۱۰۸ مگاپیکسل اصلی

۸ مگاپیکسل فوق عریض

۵ مگاپیکسل تله فوتو ماکرو

۴۸ مگاپیکسل اصلی

۸ مگاپیکسل فوق عریض

۵ مگاپیکسل ماکرو

دوربین جلو ۱۶ مگاپیکسل ۲۰ مگاپیکسل
باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت
شارژ سریع ۱۲۰ وات ۱۲۰ وات
رنگ مشکی، سفید و آبی مشکی، آبی، خاکستری و نقره‌ای

مقایسه شیائومی 11T Pro با بلک شارک 4 از نظر طراحی و کیفیت ساخت

قبل از این که به سراغ بخش‌های مختلف این بررسی برویم باید این نکته را یادآور شویم که بلک شارک 4 یک گوشی گیمینگ است و اولویت‌های یک گوشی گیمینگ می‌تواند با یک گوشی معمول متفاوت باشد و به عنوان مثال این محصولات خیلی به بخش دوربین اهمیت نمی‌دهد و طراحی‌های متفاوت‌تری هم با دیگر گوشی‌ها دارند.

بلک شارک 4 در رنگ‌های مختلفی از جمله مشکی، خاکستری، نقره‌ای و آبی به بازار عرضه شده که طراحی گوشی در این رنگ‌ها با هم تفاوت دارد. مثلا در رنگ آبی یا مشکی قاب پشتی طراحی به شکل حرف X انگلیسی دارد و در مرکز این حرف لوگوی بلک شارک و بالاتر از آن یک چراغ و بالاتر هم دوربین‌ها با چیدمان کنارهم قرار گرفته‌اند.مقایسه شیائومی 11T Pro با بلک شارک 4

در رنگ خاکستری اما به عنوان مثال طراحی ساده‌ای را شاهد هستیم و هیچ خبری از این پترن X مانند نیست. بنابراین می‌تواند بنا به این که طراحی ساده یا پترن دار دوست دارید یکی از رنگ‌های موجود را خریداری کنید.

در طرف دیگر شیائومی11 تی پرو در سه رنگ مشکی، سفید و آبی در دسترس قرار دارد. رنگ مشکی طراحی براق و دو رنگ دیگر طراحی مات دارد. در رنگ آبی شما می‌توانید طیف رنگی وسیعی را در قاب پشتی این گوشی مشاهده کنید و بسته به زاویه‌ی تابش رنگ قاب متفاوت خواهد بود.مقایسه شیائومی 11T Pro با بلک شارک 4

متریال استفاده شده برای قاب پشتی این محصول از جنس شیشه است و با گوریلاگلس ویکتوس مراقبت می‌شود. فریم مشکی رنگ و بزرگ دوربین‌ها در بالا سمت چپ قرار گرفته و لوگوی شیا‌ئومی در پایین قاب دیده می‌شود.

فریم اطراف شیائومی11 تی پرو از جنس آلومینیوم است و طراحی براقی هم برای آن در نظر گرفته شده است. در سمت راست دکمه‌های ولوم و پاور قرار گرفته‌اند و در بالا میکروفون دوم، اسپیکر دوم، اینفرارد و نوشته‌ی هارمن کاردن دیده می‌شود. در نهایت فریم پایینی میزبان درگاه Type C، خشاب سیم کارت، میکروفون اصلی و اسپیکر اصلی است.مقایسه شیائومی 11T Pro با بلک شارک 4

در طرف دیگر برای بلک شارک 4 شیائومی اطلاعات دقیقی از جنس فریم و قاب پشتی در اختیار نگذاشته است اما حدس می‌زنیم که با شیشه و آلومینیوم طرف باشیم. فریم اطراف بلک شارک 4 بسیار شلوغ‌تر از رقیب است و در سمت راست دکمه‌ی پاور، دو دکمه برای انجام بازی‌ها (تریگر) و دو دکمه برای تنظیم این دکمه‌ها قرار گرفته‌اند.

در فریم بالایی این گوشی اسپیکر دوم و میکروفون دوم دیده می‌شود و در سمت چپ هم دکمه‌های ولوم و خشاب سیم کارت به چشم می‌خورد. در نهایت فریم پایینی هم از اسپیکر اصلی، میکروفون اصلی، درگاه Type C و جک ۳.۵ میلی متری صدا میزبانی می‌کند.مقایسه شیائومی 11T Pro با بلک شارک 4

از نظر ارگونومی دو گوشی تقریبا در یک سطح هستند و شیائومی11 تی پرو تنها از نظر ضخامت حدود ۱ میلی متر باریک‌تر رقیب بوده و ضخامتی ۸.۸ میلی متری دارد. وزن گوشی گیمینگ شیائومی ۲۱۰ گرم و وزن شیائومی11 تی پرو ۲۰۴ گرم است.

فضای روبرویی دو گوشی را هم می‌توانیم دقیقا یکسان بدانیم؛ چرا که هر دو گوشی از پانچ هول بهره می‌برتد و نسبت نمایشگر به بدنه‌ای حدود ۸۵ یا ۸۶ درصد دارند و تشخیص این دو از روبرو کار ساده‌ای نیست.

در نهایت اگر طراحی ساده را ترجیح می‌دهید احتمالا شیائومی11 تی پرو نظرتان را بیشتر جلب می‌کند و اگر به دنبال طراحی‌های خاص و متفاوت هستید شاید انتخاب بلک شارک 4 برای شما بهتر باشد.

 

قیمت گوشی بلک شارک 4

 

مقایسه شیائومی 11t پرو با بلک شارک 4 از نظر صفحه نمایش

یک گوشی گیمینگ در بخش نمایشگر باید توانایی‌های زیادی داشته باشد تا بتواند بازی‌ها را با کیفیت بسیار خوب و همچنین به صورتی روان به نمایش دربیاورد. شرکت چینی به خوبی از این موضوع آگاهی داشته و صفحه نمایشی تمام عیار برای گوشی گیمینگ خود در نظر گرفته است.

بلک شارک 4 نمایشگری ۶.۶۷ اینچی از نوع سوپر امولد با رزولوشن FHD+ دارد و در نتیجه تراکم پیکسلی ۳۹۵ را مقابل دیدگان شما قرار می‌دهد. این صفحه نمایش با داشتن نسبت ۲۰ به ۹ از محتوای HDR10+ پشتیبانی کرده و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی برای آن در نظر گرفته شده است. این پنل همچنین نرخ لمس ۷۲۰ هرتزی دارد که آن را برای بازی کردن به گزینه‌ای بی نظیر تبدیل می‌کند.مقایسه شیائومی 11t پرو با بلک شارک 4 از نظر صفحه نمایش

در طرف دیگر شیائومی11 تی پرو نمایشگری ۶.۶۷ اینچی از نوع امولد با رزولوشن FHD+ دارد و در نتیجه تراکم ۳۹۵ پیکسل بر هر اینچ را ارائه می‌دهد. این پنل نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی دارد و از محتوای HDR10+، Dolby Vision و گستره‌ی ۱ میلیارد رنگ پشتیبانی می‌کند. به علاوه این پنل نرخ لمس ۴۸۰ هرتزی دارد که برای بازی کردن نکته‌ی بسیار با اهمیتی و خوبی است.

از نظر کیفیت صفحه نمایش هر دو گوشی عالی هستند و محتوا را به صورت زنده، پویا و خوش آب و رنگ نمایش می‌دهند. عمق رنگ مشکی در این دو پنل بینهایت است و شما می‌تواند با لذتی فراوان به تماشای محتوای مورد نظر خود بنشینید. البته که دقت رنگ پنل شیائومی11 تی پرو به دلیل پشتیبانی از گستره‌ی رنگی ۱ میلیاردی مقداری بهتر از رقیب است.مقایسه شیائومی 11t پرو با بلک شارک 4 از نظر صفحه نمایش

محتوا در هر دو پنل بسیار روان به نمایش درمی‌آید و به خصوص که بلک شارک 4 نرخ نوسازی فوق العاده‌ی ۱۴۴ هرتزی نیز دارد. از نظر نرخ لمس هم که بدون شک بلک شارک وضعیت بهتری دارد و برای بازی کردن مناسب‌تر است.

از نظر روشنایی هر دو گوشی در حالت دستی می‌توانند تا حدود ۵۰۰ نیت روشنایی تولید کنند که عدد خوبی به حساب می‌آید. زمانی که زیر نور مستقیم خورشید باشید روشنایی خودکار فعال می‌شود و بلک شارک 4 می‌تواند حدود ۷۰۰ نیت و گوشی رقیب تا حدود ۸۴۰ نیت روشنایی تولید کند.

به این ترتیب قطعا در محیط‌های باز و زیر نور مستقیم خورشید شیائومی11 تی پرو بهتر از رقیب عمل می‌کند و محتوایی واضح‌تر را به نمایش درمی‌آورد.مقایسه شیائومی 11t پرو با بلک شارک 4 از نظر صفحه نمایش

در نهایت باید بگوییم اگر اهل بازی کردن هستید به نظر نمایشگر بلک شارک 4 به دلیل نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی و نرخ لمس ۷۲۰ هرتزی انتخاب بهتری برای شما است اما اگر گوشی‌ای می‌خواهید که نمایشگر عالی از هر نظر داشته باشد شاید انتخاب بهتر شیائومی11 تی پرو باشد.

 

مقایسه‌های مشابه را در مجله تکنولایف دنبال کنید:
مقایسه گلکسی S21 اولترا با شیائومی 11 تی پرو

 

مقایسه شیائومی11 تی پرو با بلک شارک 4 از نظر اسپیکر

هر دو گوشی اسپیکرهایی استریو دارند که اسپیکر شیائومی11 تی پرو توسط شرکت بسیار مشهور هارمن کاردن توسعه داده شده است و اطلاعاتی از شرکت سازنده اسپیکرهای بلک شارک 4 در دست نیست. هر دو گوشی بلندی صدای خوبی دارند ولی صدای شیائومی11 تی پرو کمی بیشتر از رقیب است.

از نظر کیفیت هم هر دو کاملا رضایت بخش هستند و صدایی شفاف، فراگیر با بیس رضایت بخش به گوش می‌رسد و شما امکان خواهید داشت تا به خوبی صدای وکال را از صدای آهنگ تشخیص دهید.

در نهایت برنده‌ی این بخش با اختلاف جزئی شیائومی11 تی پرو خواهد بود.

مقایسه گوشی بلک شارک 4 و شیائومی 11t pro از نظر نرم افزار و رابط کاربری

از آنجایی که هر دو گوشی بسیار جدید هستند، در حال حاضر از جدیدترین نسخه رابط کاربری گوشی‌های شیائومی یعنی Miui 12.5 بر پایه‌ی اندروید ۱۱ استفاده می‌کنند. البته بلک شارک 4 از JoyUi استفاده می‌کند. JoyUi در واقع همان Miui برای گوشی‌های بلک شارک است که قابلیت‌های اضافه‌تری برای بازی کردن دارد.

رابط کاربری بخشی است که شما طبق سلیقه باید گوشی مورد نظر خود را انتخاب کنید. اما به طور کلی باید بدانید که رابط کاربری گوشی‌های شیائومی در حال حاضر یکی از بهترین‌های موجود در بین گوشی‌های هوشند است و امکانات و قابلیت‌های متعددی دارد.مقایسه گوشی بلک شارک 4 و شیائومی 11t pro از نظر نرم افزار و رابط کاربری

این قابلیت‌ها حتی گاهی از رابط کاربری محبوب سامسونگ هم بیشتر می‌شوند و به شما اجازه می‌دهند تا بیشترین تعامل را با گوشی شیائومی خود برقرار کنید. به طور کلی Miui قابلیت شخصی سازی بسیار زیادی هم دارد و شما می‌توانید ظاهر تمام بخش‌ها را به طور کامل تغییر دهید. یعنی شما قادر هستید آیکون‌ها را عوض کنید و حتی شکل و شمایل لاک اسکرین را با نصب تم تغییر دهید.

این دو گوشی به احتمال زیاد تا حداقل دو سال دیگر به طور کامل بروزرسانی خواهند شد و هیچ نگرانی از این بابت وجود نخواهد داشت.

مقایسه شیائومی11 تی پرو با بلک شارک 4 از نظر عملکرد سخت افزاری

شیائومی برای شیائومی11 تی پرو سنگ تمام گذاشته و برای نماینده خود به سراغ آخرین تراشه‌ی پرچمدار کوالکام یعنی اسنپدراگون 888 رفته تا این محصول از نظر سخت افزاری در دنیای اندرویدی بی رقیب باشد.

اسنپدراگون 888 معماری ۵ نانومتری دارد و از هشت هسته پردازنده مرکزی شامل یک هسته Kryo 680 با فرکانس 2.84 گیگاهرتز، سه هسته Kryo 680 با فرکانس 2.42 گیگاهرتز و چهار هسته Kryo 680 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Adreno 660 را در بر می‌گیرد.

قدرت سخت افزاری این گوشی بی نظیر است و تمام برنامه‌ها و بازی‌ها در نهایت گرافیک و کیفیت و بسیار سریع اجرا می‌شوند و شما می‌توانید از داشتن گوشی با سخت افزار عالی تا چند سال آسوده خاطر باشید. درواقع برنامه و بازی در حال حاضر نیست که بتواند تمام قدرت این تراشه را به چالش بکشد و با خیال راحت می‌توانید پردازش‌های سنگین خود را با این غول سخت افزاری انجام دهید.

اما وضعیت بلک شارک 4 به چه صورت است؟ این گوشی از تراشه اسنپدراگون 870 قدرت می‌گیرد. این تراشه ۷ نانومتری از هشت هسته پردازنده مرکزی شامل یک هسته Kyro 585 با فرکانس 3.2 گیگاهرتز، سه هسته Kyro 585 با فرکانس 2.42 گیگاهرتز و چهار هسته Kyro 585 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Adreno 650 میزبانی می‌کند.مقایسه شیائومی11 تی پرو با بلک شارک 4 از نظر عملکرد سخت افزاری

این تراشه به راحتی می‌تواند از پس انجام همه‌ی کارها بربیاید و شما می‌توانید همه‌ی بازی‌های سنگین موجود را در حالت حداکثری به صورت بسیار روان به روی این گوشی اجرا کنید. این تراشه کمی از اسنپدراگون 865 که پرچمدار سال قبل کوالکام بود بهتر عمل می‌کند و شما می‌توانید با خیال راحت به روی عملکرد آن حساب باز کنید.

هر دو گوشی در دو نسخه ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۸ و ۱۲ گیگابایت حافظه رم در دسترس قرار دارند و البته بلک شارک 4 نسخه رم ۶ گیگابایتی هم دارد.

در نهایت برنده‌ی این بخش شیائومی11 تی پرو خواهد بود و می‌توانیم این گوشی را دارای بهترین سخت افزار اندرویدی موجود در جهان بدانیم. بلک شارک 4 هم قدرتی بسیار عالی دارد و به نوعی در جایگاهی بین اسنپدراگون 865 سال قبل و اسنپدراگون 888 امسال قرار می‌گیرد.

 

خرید گوشی شیائومی 11t پرو با حافظه 256 و رم 12 گیگابایت

 

مقایسه شیائومی11 تی پرو با بلک شارک 4 از نظر باتری

بلک شارک 4 یک باتری با ظرفیت ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت دارد و در طرف دیگر شیائومی11 تی پرو از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد. هر دو گوشی با استفاده عادی می‌توانند یک روز کامل را دوام بیاورند که عملکرد مناسب و رضایت بخشی به حساب می‌آید.

هر دوی این محصولات از شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کنند و به لطف این فناوری بسیار جذاب شیائومی11 تی پرو می‌تواند در مدت ۲۱ دقیقه و بلک شارک 4 در مدت ۱۹ دقیقه فول شارژ شود که به نوعی عملکردی بی رقیب به حساب می‌آید.

در آخر هم به دلیل عملکرد بسیار نزدیک دو گوشی در بخش باتری برنده‌ای نخواهیم داشت و هر دو گوشی به خصوص از نظر سرعت شارژ تحسین برانگیز هستند.

مقایسه دوربین شیائومی 11t pro با بلک شارک 4

در این بخش به سراغ دوربین‌های این دو گوشی خواهیم رفت تا مشخص شود کدام محصول از دوربین‌های بهتری استفاده می‌کند.مقایسه دوربین شیائومی 11t pro با بلک شارک 4

دوربین اصلی

شیائومی11 تی پرو سنسوری ۱۰۸ مگاپیکسلی مدل Samsung S5KHM2 با اندازه‌ی 1/1.52 اینچی و اندازه پیکسل 0.7 میکرونی دارد و در پشت لنزی ۲۶ میلی متری با دیافراگم f/1.8 قرار گرفته است. این دوربین از فوکوس خودکار تشخیص فاز پشتیبانی می‌کند و به صورت پیش فرض تصاویری ۱۲ مگاپیکسلی به ثبت می‌رساند.

در طرف دیگر دوربین اصلی بلک شارک 4 از یک سنسور ۴۸ مگاپیکسلی با اندازه 1/2.0 اینچ و اندازه پیکسل 0.8 میکرونی استفاده می‌کند. این سنسور Sony IMX 582 در پس یک لنز با گشودگی دیافراگم f/1.8 قرار گرفته از فوکوس خودکار تشخیص فاز نیز پشتیبانی می‌کند. این دوربین از قابلیتQuad bayer  استفاده کرده و به صورت پیش فرض عکس‌هایی ۱۲ مگاپیکسلی به ثبت می‌رساند.

عکس‌های گرفته شده با دوربین اصلی شیائومی11 تی پرو واقعا عالی است و کیفیتی در حد و اندازه‌ی پرچمدار ارائه می‌دهد. این تصاویر جزئیات بسیار زیاد و نویز کم دارند و دقت رنگ مناسبی را هم شاهد هستیم. رنج دینامیکی این عکس‌ها گسترده است و وایت بالانس متعادلی را شاهد هستیم. شارپنس و کنتراست هم در سطح رضایت بخشی قرار می‌گیرد تا بتوانیم در کل بگوییم قطعا تصاویر گرفته شده با دوربین اصل این گوشی رضایت شما را جلب خواهد کرد.

از طرف دیگر کیفیت عکس‌های بلک شارک 4 در حد و اندازه‌های یک گوشی میانرده است و اصلا نباید انتظار عکس‌هایی در قامت پرچمدار داشته باشید. در واقع دوربین اصلی بلک شارک 4 با گوشی پوکو ایکس 3 پرو مشابه هست و همین نشان می‌دهد که اصلا دوربین این دو گوشی قابل مقایسه نیست و شیائومی11 تی پرو با اختلاف برنده‌ی این بخش است.

دوربین فوق عریض

هر دو گوشی دوربین‌های فوق عریض با سنسور ۸ مگاپیکسلی دارند. این دوربین در بلک شارک 4 صرفا می‌تواند عکس‌های قابل قبولی به ثبت برساند و نمی‌توانیم کیفیت این دوربین را خوب بدانیم.

از طرفی شیائومی11 تی پرو وضعیت بهتری دارد و تصاویر فوق عریض این گوشی کیفیت بهتری دارند، اما این گوشی هم در مقایسه با پرچمداران دوربین فوق عریض ضعیف‌تری دارد و نمی‌تواند در این بخش با بزرگان رقابت کند.

برنده در نهایت در این بخی شیائومی11 تی پرو خواهد بود.

دوربین سلفی

دوربین سلفی شیائومی11 تی پرو سنسوری ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین سلفی بلک شارک 4 سنسوری ۲۰ مگاپیکسلی دارد. کیفیت عکس‌های سلفی بلک شارک 4 چندان خوب نیست و در نهایت می‌توان آن را معمولی و متوسط دانست.

در طرف دیگر سلفی‌های شیائومی11 تی پرو کیفیت بیشتر و شارپنس بهتری دارند و در نتیجه برنده‌ی این بخش خواهند بود. البته مجددا باید عنوان کنیم که شیائومی11 تی پرو هم از نظر دوربین سلفی در بین بهترین‌ها قرار نمی‌گیرد و دوربین این گوشی فقط خوب است و نه عالی.

پرتره

پرتره‌های هر دو گوشی با دوربین اصلی به ثبت می‌رسد و فرایند تشخیص سوژه از پس‌زمینه به حالت نرم افزاری انجام می‌شود. کیفیت این تصاویر برای شیائومی11 تی پرو بسیار خوب است؛ چرا که سوژه به خوبی از پس‌زمینه برش می‌خورد و همچنین سوژه جزئیات کافی و دقت رنگ مناسب دارد.

پرتره‌های بلک شارک 4 هم مناسب هستند ولی طبیعتا سوژه‌ها به اندازه‌ی گوشی رقیب جزئیات ندارند و دقت رنگ و شارپنس و کنتراست هم به خوبی پرتره‌های 11 تی پرو نیست.

ماکرو

هر دو گوشی دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی دارند و برای هر دو هم فوکوس خودکار در نظر گرفته شده است. کیفیت ماکروهای این دو گوشی از اکثر گوشی‌های موجود در بازار بهتر است و به خصوص شیائومی11 تی پرو در این زمینه عالی عمل می‌کند و باز هم برنده این بخش است.

جمع بندی

انتخاب بین این دو گوشی به نظر کار ساده‌ای به نظر می‌رسد. اگر اهل بازی کردن هستید و می‌خواهید زمان زیادی را صرف بازی کردن با گوشی خود کنید بلک شارک 4 به دلیل داشتن دکمه‌هایی مخصوص این کار، نرخ لمس ۷۲۰ هرتزی و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی گزینه‌ی مناسب‌تری به نسبت شیائومی11 تی پرو است.

اما اگر گوشی کامل و یک قاتل پرچمدار به تمام عیار می‌خواهید که در تمام بخش‌های عالی باشد و حتی از نظر سخت افزاری بهتر از گوشی رقیب عمل کند باید شیائومی11 تی پرو را خریداری کنید.

 

قیمت شیائومی 11 تی پرو با حافظه 256 و رم 8 گیگابایت

 

سوالات متداول

کدام گوشی نمایشگر بهتری دارد؟ اگر نمایشگر عالی برای بازی کردن بخواهید بلک شارک 4 وضعیت بهتری دارد اما اگر نمایشگر عالی برای استفاده‌های روزمره می‌خواهید شیائومی11 تی پرو به دلیل پشتیبانی از گستره‌ی رنگی ۱ میلیاردی می‌تواند رنگ‌ها را به صورتی بسیار جذاب به شما نمایش دهد.

کدام گوشی سخت افزاری بهتری دارد؟ با وجود این که بلک شارک قدرت سخت افزاری بسیار خوب دارد اما باز هم شیائومی11 تی پرو برنده‌ی این بخش است و از قوی‌ترین سخت افزار اندرویدی موجود بهره می‌برد.

کدام گوشی دوربین‌های بهتری دارد؟ با اختلاف قابل توجه شیائومی11 تی پرو. در واقع شیائومی11 تی پرو دوربین اصلی در حد پرچمداران دارد و این در حالیست که دوربین اصلی بلک شارک 4 در حد و اندازه‌های گوشی‌های میانرده است.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%85%d9%82%d8%a7%db%8c%d8%b3%d9%87-%d8%b4%db%8c%d8%a7%d8%a6%d9%88%d9%85%db%8c11-%d8%aa%db%8c-%d9%be%d8%b1%d9%88-%d8%a8%d8%a7-%d8%a8%d9%84%da%a9-%d8%b4%d8%a7%d8%b1%da%a9-4/
ads
ads