داغ ترین ها :
مقایسه لپ تاپ اچ پی و ایسوس

مقایسه لپ تاپ اچ پی و ایسوس

لپ تاپ اچ پی یا ایسوس؟ این روزها خرید لپ تاپ یکی از دغدغه‌های مشترک و بزرگ بین مردم است که حسابی افراد را سردرگم می‌کند زیرا دنیای تکنولوژی آنچنان در حال پیشرفت است و گزینه های متعددی را در اختیار کاربر قرار می دهد که فرد را در یک انتخاب ساده فلج می کند، در نتیجه مسایل کمی پیچیده تر از حالت عادی به نظر می رسند.برای حل این مشکل، بهترین گزینه مقایسه کردن است. اما قبل از آن باید هدف از خرید لپ تاپ را مشخص کرده و بعد به مرحله مقایسه و بررسی امکانات آن ها وارد شوید. در ادامه این مقاله قصد داریم به دو برند مشهور لپ تاپ یعنی اچ پی و ایسوس بپردازیم تا از این طریق بتوانید راحت تر تصمیم گیری کنید. با مقایسه لپ تاپ اچ پی و ایسوس همراه ما باشید.

مقایسه لپ تاپ های اچ پی و ایسوس

مقایسه لپ تاپ های اچ پی و ایسوس

بحث برند که مطرح می شود، اچ پی یک برند قدیمی و پیشگام امریکایی است که کار خود را با تولید قطعات سخت افزار و نرم افزار کامپیوتر شروع کرده است، تا جاییکه امروزه سهم بزرگی از بازار را به خود اختصاص می دهد. لپ تاپ های رده بالای سری Envy,Spectre نشان قدرت این برند در ساخت لپ تاپ های باکیفیت است. در مقابل ایسوس نیز یک برند محبوب ساخت تایوان است و جایگاه ویژه ای در بازار رقابتی لپ تاپ ها دارد. لپ تاپ Zenbook و X جزو نمونه های قدرتمند ایسوس به شمار می رود. این برند در تولید محصولات خود از مرغوب ترین و باکیفیت متریال استفاده می کند و تمرکز اصلی این شرکت تولید محصولات باکیفیت و ارزان قیمت است. بنابراین هر دو برندها به خوشنامی معروف هستند. لپ تاپ hp بهتره یا asus؟ با ما همراه باشید.

لپ تاپ های ایسوس به چه ویژگی‌هایی شهرت دارند

  • طراحی جذاب
  • صرفه اقتصادی
  • قابلیت بازی
  • نوآوری

بهترین ویژگی‌ها در لپ تاپ‌های Hp کدام است

  • کیفیت ساخت عالی
  • عمر باتری عالی
  • دوام و ماندگاری

مقایسه لپ تاپ اچ پی با ایسوس

طراحی کدام یک جذاب تر است؟

مقایسه لپ تاپ اچ پی و ایسوس از نظر طراحی و ظاهر بسیار نزدیک پیش می‌رود. هر دو برند از لحاظ طراحی امتیاز خوبی می‌گیرند . لپ تاپ‌های اچ پی همیشه در سطوح پایین، متوسط تا پیشرفته بهترین طراحی و رنگ بندی را به بازار عرضه کرده اند. اما اگر بخواهیم دقیق تر بررسی کنیم، لپ تاپ های ایسوس طراحی مدرن تری نسبت به اچ پی دارند.

یک نمونه آن را می توان در لپ تاپ Chroombook Flip C436  مشاهده کرد. این لپ تاپ دارای صفحه نمایشگر  1080 است و طراحی سبک و باریکی دارد و به پردازشگر قدرتمند core i7 مجهز است نه تنها طراحی شیک و جذابی دارد بلکه قابلیت های زیادی در اختیار کاربر قرار می دهد. در مورد کیفیت متریال خیال تان راحت باشد زیرا هر دو برند از مواد با کیفیت و مرغوبی در ساخت محصولات خود استفاده می کنند. به طور کلی اگر طراحی جزو معیارهای مهم انتخاب شماست.

 

انواع لپ تاپ های corei7 در تکنولایف: لپ تاپ core i7

مقایسه لپ تاپ اچ پی و ایسوس

 نمایشگر در کدام بهتر است؟

شاید به نظر برسد در بحث نمایشگر اچ پی حرف اول را می زند اما نمایشگرهای ایسوس نیز چیزی کم ندارند. نمایشگر لپ تاپ های hp و ایسوس به تکنولوژِی OLED مجهز هستند در نتیجه گرافیک بهتر و با کیفیت تری را به نمایش می گذارند و رنگ های سیاه با عمق بیشتری دیده می شود. فناوری OLED از نور پس زمینه استفاده نمی کنند زیرا این قابلیت را دارند که نور مورد نیاز خود را تامین کنند.

مقایسه لپ تاپ اچ پی با ایسوس از نظر سایز صفحه نمایش به این صورت است که هر دو برند از سایز 13 اینچی تا بزرگترین 17 اینچی پشتیبانی می کنند. نمایشگرهای بزرگ هر دو برند را به یک گزینه ایده آل برای کارهای بصری مثل بازی یا تماشای فیلم تبدیل می کند.

مقایسه لپ تاپ های اچ پی و ایسوس از نظر طول عمر

وقتی صحبت از دوام به میان می آید، اچ پی در ذهن تداعی می شود زیرا استحکام و دوام لپ تاپ های اچ پی برای کاربران این برند اثبات شده است.

بدنه لپ تاپ های اچ پی از متریال مرغوب ساخته شده است  که دوام و ماندگاری آن را تضمین می کنند. اگر دوست دارید فقط یک بار هزینه کنید، و قیمت در اولویت انتخاب شما نیست، اچ پی گزینه بهتری است. از طرف دیگر ایسوس نیز دوام و ساختار محکمی دارد اما در اینجا بحث قیمت به میان می آید. اگر می خواهید کمتر هزینه کنید، ایسوس را به شما پیشنهاد می کنیم.

 

مقایسه لپ تاپ اچ پی با ایسوس

مقایسه لپ تاپ های اچ پی و ایسوس

 

انواع موس بی سیم مناسب لپ تاپ می توانید از تکنولایف بخرید

 

کدام عملکرد فوق العاده ای برای بازی دارند؟

هر دو خط مجزایی برای تولید لپ تاپ های بازی دارند. لپ تاپ های بازی ایسوس به نام  ROG شناخته می شوند و پرچمدار لپ تاپ ROG، Zephyrus نام دارد قدرت فوق العاده آن بر دوستداران بازی کاملا به اثبات رسیده است. این لپ تاپ نه تنها قابلیت حمل دارد بلکه آنقدر قدرتمند است که در رقابت با سایر لپ تاپ های بازی سربلند بیرون آید.

جدیدترین مدل Zephyrus G15 است که با قابلیت نرخ تازه سازی 165 هرتزی، گرافیک روانی را در بازی به وجود می آورد و به این ترتیب لذت بازی را چندین برابر اضافه می کند. از طرف تولید لپ تاپ های گیمینگ با نام Hp omen است که سابقه طولانی تری نسبت به RoG دارد.

لپ تاپ گیمینگ اومن نه تنها یک گزینه فوق العاده برای بازی به شمار می رود بلکه یک لپ تاپ مناسب برای کارهای روزمره است . به لطف نرخ تازه سازی بالای 165 هرتز این لپ تاپ بهترین گزینه برای بازی های تیر اندازی و بتل رویال محسوب می شود.

 

خرید لپ تاپ ایسوس ROG Zephyrus M16

 

نوآوری و خلاقیت در کدام بیشتر به چشم می خورد

نوآوری و خلاقیت در لپ تاپ های ایسوس بیشتر به چشم می خورد Screen pad در لپ تاپ های بازی ایسوس جایگزین موس  پداستفاده می شود.این تکنولوژی تعامل کاربر با لپ تاپ را ساده تر کرده  است. به طور کلی این ویژگی عملکرد صفحه لمسی را با یک صفحه نمایش لمسی LCD ترکیب کرده در نتیجه کاربر احساس راحتی را تجربه می کند.

این نوآوری فوق العاده را در Rog Zephyrus می توانید مشاهده کنید. نمونه دیگر در لپ تاپ ViVobook K571 وجود دارد. ویژگی خلاقانه در این لپ تاپ دریچه V شکل در پشت دستگاه است که قابلیت خنک کنندگی دارد. البته نوآوری را در لپ تاپ های اچ پی نیز به چشم می خورد. Hp Elite Dragonfly G2  ترکیبی از زیبایی شناسی و نوآوری است. صفحه نمایش چند لمسی و طراحی شیک با لبه های گرد و صفحه کلید ارگونومیک این لپ تاپ را به یک گزینه ایده آل تبدیل کرده است.

مقایسه لپ تاپ اچ پی با ایسوس

کدام لپ تاپ مناسب برای دانشجویان و دانش آموزان است؟

هر دو برند برای دانشجویان و دانش آموزان کارایی دارد اما لپ تاپ های کروم بوک برای دانش آموختگان گزینه مناسب تری است زیرا وزن سبکی دارند و راحت تر حمل می شوند. این مدل لپ تاپ بیشتر نیازهای دانش آموزان را پاسخ می دهد و قیمت مقرون به صرفه تری نسبت به مدل های دیگر دارند.

 

خرید انواع لپ تاپ مناسب دانشجویان و دانش آموزان: لپ تاپ دانشجویی

ماندگاری باتری در کدام بیشتر است؟

Hp همیشه راهی برای عملکرد بهتر باتری در لپ تاپ ها پیدا می کند. فناوری Adaptive Battrey Optimizer یک گزینه فوق العاده در لپ تاپ های اچ پی برای جلوگیری از فرسودگی باتری است که در سری Omen  و Pavillion وجود دارد. اگر دنبال یک لپ تاپ تجاری با عمر باتری طولانی هستید، لپ تاپ های اچ پی گزینه مناسبی هستند، زیرا ظرفیت باتری در آن ها قابل اعتماد است. HP EliteBook 360 یک نمونه عالی با طول باتری بیش از 15 ساعته است که می توانید به عنوان یک لپ تاپ تجاری با آن کار کنید.

کدام یک بهترین گزینه برای کارهای روزمره است؟

کیفیت ساخت در هر دو برند کاملا تضمین شده است بنابراین شما به راحتی می توانید برای کارهای روزمره شامل وب گردی، چک ایمیل و تماشای فیلم از آن ها استفاده کنید. انتخاب آن ها به نیاز شما بستگی دارد.

 

راه‌اندازی مجدد لپ تاپ به صورت کامل:
چگونه لپ تاپ را ریستارت کنیم

 

کارایی کدام برند بیشتر ضمانت می کند؟

در این مورد نمی توان نظر قطعی داد زیرا هر دو کارایی های متفاوتی دارند.  مثلا لپ تاپ Asus Rog Zephyrus G14 2020 یکی از لپ تاپ های سطح بالای بازی است زیرا این لپ تاپ به پردازنده 8 هسته ای Amd Ryzen 7 و گرافیک Nvidia Geforce GTX 1650 مجهز است که قطعا عملکرد دستگاه را چندین برابر می کند.

در مقایسه با آن لپ تاپ بازی HP Omen 15 قرار می گیرد که دارای ویژگی های فوق العاده ای شامل پردازنده 8 هسته ای Amd Ryzen 7 و گرافیک قدرتمند NVIDIA Geforce است و به این ترتیب امتیازات هر دو مدل برابر است و در این رقابت هر دو امتیاز کسب می کنند.

کدام گران تر است؟

یکی از تفاوت های اساسی بین این دو برند مشهور، قیمت است. لپ تاپ های اچ پی گران تر از ایسوس هستند و اگر قیمت در اولویت شما است، لپ تاپ های ایسوس را به شما پیشنهاد می کنیم. هر دو برند از کیفیت مرغوبی برای ساخت لپ تاپ ها استفاده می کنند اما تمرکز اصلی لپ تاپ های اچ پی در تولید لپ تاپ های رده بالا است بنابراین قیمت بیشتری دارند. از طرف دیگر لپ تاپ های ایسوس به کوچکی و ظرافت و قیمت ارزان مشهور هستند.

کدام یک بهترین گزینه است؟

به طور کلی عملکرد دو برند مشابه یکدیگر است هر دو برند طیف گسترده ای از مخاطب ها را در بر می گیرند اما اگر دنبال یک لپ تاپ با دوام با هزینه کمتر هستید، قطعا انتخاب نهایی شما ایسوس است. با این تفاوت که کیفیت در  مدل های میان رده اچ پی نیز به چشم می خورد اما در مورد لپ تاپ های میان رده ایسوس این ویژگی وجود ندارد، بنابراین کیفیت را درهر شرایطی می توان در لپ تاپ های اچ پی مشاهده کرد.

 

کدام لپ تاپ‌ها برای دانشجو مناسبند؟
بهترین لپ تاپ های دانشجویی

 

سوالات متداول

  1. کدام لپ تاپ عمر باتری بهتری دارد؟ عملکرد باتری در لپ تاپ های اچ پی بیشتر از ایسوس است.
  2. لپ تاپ های اچ پی گران تر است یا ایسوس؟ لپ تاپ های اچ پی ارزانتر از ایسوس است.
  3. کیفیت ساخت در کدام یک بهتر است؟ هر دو برند از متریال مرغوبی در ساخت محصولات خود استفاده می کنند.
ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%85%d9%82%d8%a7%db%8c%d8%b3%d9%87-%d9%84%d9%be-%d8%aa%d8%a7%d9%be-%d8%a7%da%86-%d9%be%db%8c-%d9%88-%d8%a7%db%8c%d8%b3%d9%88%d8%b3/
ads
ads