داغ ترین ها :
مقایسه شیائومی 11 تی پرو با شیائومی 11 تی

مقایسه شیائومی 11 تی پرو با شیائومی 11 تی

سری تی از گوشی‌های شیا‌ئومی همیشه محصولات جذاب و خوبی بوده‌اند و حالا جدیدترین نسل از این گوشی‌ها یعنی شیائومی 11 تی و شیائومی 11 تی پرو به بازار وارد شده‌اند. شیائومی 11 تی پرو یک قاتل پرچمدار تمام عیار است اما آیا ارزش صرف هزینه‌ی بیشتر به نسبت شیائومی 11 تی را دارد؟ در ادامه‌ی این مطلب به مقایسه شیائومی 11 تی پرو با شیائومی 11 تی می‌پردازیم و به این پرسش پاسخ خواهیم داد که آیا امکانات بیشتر نسخه پرو ارزش صرف هزینه بیشتر را دارد؟ قبل از شروع مقایسه شیائومی 11 تی پرو با شیائومی 11 تی نگاهی داشته باشید به مشخصات سخت‌افزاری این دو گوشی شیائومی:

گوشی شیائومی 11 تی پرو شیائومی 11 تی
تاریخ معرفی مهر ۱۴۰۰ مهر ۱۴۰۰
ابعاد ۱۶۴.۱ در ۷۶.۹ در ۸.۸ میلی‌متر ۱۶۴.۱ در ۷۶.۹ در ۸.۸ میلی‌متر
وزن ۲۰۴ گرم ۲۰۴ گرم
سیم‌کارت دو سیم‌کارت دو سیم‌کارت
صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچ – امولد FHD با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز تطبیقی ۶.۶۷ اینچ – امولد FHD با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز تطبیقی
سیستم‌عامل Miui 12.5 بر مبنای اندروید ۱۱ Miui 12.5 بر مبنای اندروید ۱۱
تراشه اسنپدراگون 888 دیمنسیتی
کارت حافظه پشتیبانی نمی‌کند پشتیبانی نمی‌کند
حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت
رم ۸ و ۱۲ گیگابایت ۸ گیگابایت
دوربین پشت ۱۰۸ مگاپیکسل اصلی

۸ مگاپیکسل فوق عریض

۵ مگاپیکسل تله فوتو ماکرو

۱۰۸ مگاپیکسل اصلی

۸ مگاپیکسل فوق عریض

۵ مگاپیکسل تله فوتو ماکرو

دوربین جلو ۱۶ مگاپیکسل ۱۶ مگاپیکسل
باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت
شارژ سریع ۱۲۰ وات ۶۷ وات
رنگ مشکی، سفید و آبی مشکی، سفید و آبی

مقایسه شیائومی 11 تی پرو با شیائومی 11 تی از نظر طراحی و کیفیت ساخت

از آنجایی که با دو نسخه از یک گوشی روبرو هستیم پس طبیعتا انتظار داریم طراحی و کیفیت ساخت دو گوشی مشابه و برابر باشد. در عمل هم دقیقا همین اتفاق رخ می‌دهد و هیچ تفاوتی میان این دو محصول در بخش طراحی وجود ندارد.

هر دو گوشی در سه رنگ مشکی، سفید و آبی در دسترس قرار دارند. رنگ مشکی طراحی براق و دو رنگ دیگر طراحی مات دارد. در رنگ آبی شما می‌توانید طیف رنگی وسیعی را در قاب پشتی این دو گوشی مشاهده کنید و بسته به زاویه‌ی تابش رنگ قاب متفاوت خواهد بود.مقایسه شیائومی 11 تی پرو با می 11 تی

متریال استفاده شده برای قاب پشتی هر دو گوشی از جنس شیشه است و با گوریلاگلس ویکتوس مراقبت می‌شود. فریم مشکی رنگ و بزرگ دوربین‌ها در بالا سمت چپ قرار گرفته و لوگوی شیا‌ئومی در پایین قاب دیده می‌شود.

هر دوی این محصولات وزنی ۲۰۳ گرمی و ضخامتی ۸.۸ میلی متری دارند که خبر از ارگونومی نه چندان عالی آن‌ها می‌دهد. البته که انحنای موجود به روی لبه‌های قاب پشتی باعث می‌شود این دو گوشی به خوبی در کف دست قرار بگیرند و حس اطمینان داشته باشند.

فریم اطراف از جنس آلومینیوم است و با طراحی براقی هم برای آن در نظر گرفته شده است. در سمت راست دکمه‌های ولوم و پاور قرار گرفته‌اند و در بالا میکروفون دوم، اسپیکر دوم، اینفرارد و نوشته‌ی هارمن کاردن دیده می‌شود. در نهایت فریم پایینی میزبان درگاه Type C، خشاب سیم کارت، میکروفون اصلی و اسپیکر اصلی است.Xiaomi 11t pro vs xiaomi 11t

فضای جلویی شیائومی 11 تی و شیائومی 11 تی پرو کاملا شبیه به هم است و به هیچ عنوان از این طریق نمی‌توانید دو گوشی را از هم تشخیص دهید. هر دو از پانچ هول کوچک برای قرار گیری دوربین سلفی در بالای نمایشگر میزبانی می‌کنند و در نهایت نسبت نمایشگر به بدنه حدود ۸۵ درصد است.

شیائومی برای هر دو دستگاه گواهی IP53 به معنای مقاومت در برابر پاشش آب در نظر گرفته است. در نهایت برنده‌ای برای این بخش نداریم و همه‌ی موارد بین این دو محصول برابر است. هر دو گوشی کیفیت ساخت بسیار خوبی دارند و به محض در دست گرفتن گوشی شما به این موضوع پی خواهید برد.

 

 

مقایسه شیائومی 11 تی پرو با Mi 11t از نظر صفحه نمایش

شیائومی برای بخش نمایشگر این دو گوشی تقریبا هر چه در چنته داشته را رو کرده و نتیجه نمایشگرهایی بسیار عالی شده است. هر دو گوشی نمایشگرهایی ۶.۶۷ اینچی از نوع امولد با رزولوشن FHD+ دارند و در نتیجه تراکم ۳۹۵ پیکسل بر هر اینچ را ارائه می‌دهند.

این دو پنل نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی دارند و از محتوای HDR10+، Dolby Vision و گستره‌ی ۱ میلیارد رنگ پشتیبانی می‌کنند. به علاوه این دو پنل نرخ تاچ ۴۸۰ هرتزی دارد که برای بازی کردن نکته‌ی بسیار با اهمیتی و خوبی به حساب می‌آید.

کیفیت این دو صفحه نمایش واقعا عالی و تحسین برانگیز است و قطعا شما را به وجد خواهد آورد. رنگ‌های بسیار زنده، شارپ و جذاب به نمایش درمی‌آیند و محتوا کنتراست بالا دارد.مقایسه شیائومی 11 تی پرو با Mi 11t از نظر صفحه نمایش

رنگ مشکی در این پنل عمقی بینهایت دارد و همچنین نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی این مجموعه را تکمیل می‌کند. در این بازه‌ی قیمتی این قطعا بهترین پنلی است که می‌توان خریداری کرد. این گفته برای شیائومی 11 تی با قیمت کمتر شهود بیشتری دارد و واقعا کمتر رقیبی می‌توان برای این گوشی پیدا کرد.

در این نمایشگر رنگ‌ها بسیار دقیق هستند، هر چند که شما در بخش تنظیمات می‌توانید بین حالت‌های مختلف بنا به سلیقه‌ی خود یکی را برگزینید و در واقع دمای رنگ‌ها را و همچنین غلظت آن‌ها را تغییر دهید.

هم در تنظیمات پیشرفته به شما امکان داده شده است تا تمام فاکتورهای موجود را دست کاری کنید که اگر با مفاهیم موجود آشنایی دارید شاید بتوانید بهترین تنظیمات برای خود را خودتان به وجود بیاورید.

هر دو گوشی در حالت دستی روشنایی حدود ۵۰۰ نیت دارند که عدد بسیار خوب و مناسبی است. در حالت خودکار و زمانی که در محیط روشن باشید این روشنایی برای شیائومی 11 تی تا ۸۰۰ نیت و برای شیائومی 11 تی پرو تا حدود ۸۴۰ نیت افزایش می‌يابد و به شما کمک می‌کند تا محتوا را بدون هیچ مشکلی مشاهده کنید.

در نهایت در این بخش هم برنده‌ای نداریم و نمایشگر دو گوشی واقعا عالی است به خصوص برای شیائومی 11 تی که قیمت کمتری هم دارد و شما از پنلی در قد و قامت پرچمداران با پرداخت قیمت یک میانرده بهره مند می‌شوید.

خرید گوشی پرچمدار

مقایسه شیائومی 11 تی پرو با Mi 11t از نظر اسپیکر

هر دو گوشی اسپیکرهایی استریو دارند که توسط شرکت بسیار مشهور هارمن کاردن توسعه داده شده است. هر دو گوشی بلندی صدای خوبی دارند ولی صدای شیائومی 11 تی پرو کمی بیشتر از رقیب است.

از نظر کیفیت هم هر دو کاملا رضایت بخش هستند و صدایی شفاف، فراگیر با بیس رضایت بخش به گوش می‌رسد و شما امکان خواهید داشت تا به خوبی صدای وکال را از صدای آهنگ تشخیص دهید.مقایسه شیائومی 11 تی پرو با Mi 11t از نظر اسپیکر

در نهایت برنده‌ی این بخش با اختلاف جزئی شیائومی 11 تی پرو خواهد بود.

 

خرید گوشی شیائومی 11t پرو با حافظه 256 و رم 12 گیگابایت

 

مقایسه شیائومی 11t پرو با شیائومی 11t از نظر نرم افزار و رابط کاربری

از آنجایی که هر دو گوشی بسیار جدید هستند، در حال حاضر از جدیدترین نسخه رابط کاربری گوشی‌های شیائومی یعنی Miui 12.5 بر پایه‌ی اندروید ۱۱ استفاده می‌کنند و بین این دو هیچ تفاوتی وجود ندارد.

رابط کاربری بخشی است که شما طبق سلیقه باید گوشی مورد نظر خود را انتخاب کنید. اما به طور کلی باید بدانید که رابط کاربری گوشی‌های شیائومی در حال حاضر یکی از بهترین‌های موجود در بین گوشی‌های هوشند است و امکانات و قابلیت‌های متعددی دارد.مقایسه شیائومی 11t پرو با شیائومی 11t از نظر نرم افزار و رابط کاربری

این قابلیت‌ها حتی گاهی از رابط کاربری محبوب سامسونگ هم بیشتر می‌شوند و به شما اجازه می‌دهند تا بیشترین تعامل را با گوشی شیائومی خود برقرار کنید. به طور کلی Miui قابلیت شخصی سازی بسیار زیادی هم دارد و شما می‌توانید ظاهر تمام بخش‌ها را به طور کامل تغییر دهید. یعنی شما قادر هستید آیکون‌ها را عوض کنید و حتی شکل و شمایل لاک اسکرین را با نصب تم تغییر دهید.

این دو گوشی به احتمال زیاد تا حداقل دو سال دیگر به طور کامل بروزرسانی خواهند شد و هیچ نگرانی از این بابت وجود نخواهد داشت.

مقایسه شیائومی 11t پرو با شیائومی 11 تی از نظر عملکرد سخت افزاری

بالاخره به یکی از بخش‌هایی می‌رسیم که دو گوشی با هم تفاوت‌های اساسی دارند و نسخه پرو می‌تواند خودنمایی بیشتری داشته باشد.

شیائومی برای شیائومی 11 تی پرو به سراغ آخرین تراشه‌ی پرچمدار کوالکام یعنی اسنپدراگون 888 رفته تا این محصول از نظر سخت افزاری در دنیای اندرویدی بی رقیب باشد و بتوانیم آن را برابر با قوی‌ترین گوشی‌های اندرویدی بدانیم.

اسنپدراگون 888 معماری ۵ نانومتری دارد و از هشت هسته پردازنده مرکزی شامل یک هسته Kryo 680 با فرکانس 2.84 گیگاهرتز، سه هسته Kryo 680 با فرکانس 2.42 گیگاهرتز و چهار هسته Kryo 680 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Adreno 660 را در بر می‌گیرد.

قدرت سخت افزاری این گوشی بی نظیر است و تمام برنامه‌ها و بازی‌ها در نهایت گرافیک و کیفیت و بسیار سریع اجرا می‌شوند و شما می‌توانید از داشتن گوشی با سخت افزار عالی تا چند سال آسوده خاطر باشید. درواقع برنامه و بازی در حال حاضر نیست که بتواند تمام قدرت این تراشه را به چالش بکشد و با خیال راحت می‌توانید پردازش‌های سنگین خود را با این غول سخت افزاری انجام دهید.

در طرف دیگر برای شیائومی 11 تی تراشه‌ی ۶ نانومتری دیمنستی 1200 5G در نظر گرفته شده است. این تراشه هشت هسته پردازنده مرکزی شامل یک هسته Cortex-A78 با فرکانس 3.0 گیگاهرتز، سه هسته Cortex-A78 با فرکانس 2.6 گیگاهرتز و چهار هسته Cortex-A55 با فرکانس 2.0 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Mali-G77 را در بر می‌گیرد.

خرید هندزفری
قدرت سخت افزاری این گوشی هم عالی است و شما می‌توانید تمام برنامه‌ها و بازی‌های موجود را در نهایت گرافیک و بدون هیچ مشکی یا افت فریم اجرا کنید. در واقع شاید بتوانیم قدرت این تراشه را حدودا مانند اسنپدراگون 865 بدانیم. شاید برای شما سوال پیش بیاید که پس چه تفاوتی میان این دو گوشی وجود دارد وقتی هر دو می‌توانند همه‌ی موارد را به طور عالی انجام دهند.

در واقع تفاوت در این است که تراشه‌ی قوی‌تر شیائومی 11 تی پرو پردازش‌های سنگین‌تر را با سرعت بیشتری انجام می‌دهد و همچنین خیال شما را برای مدت زمان طولانی‌تری از داشتن یک گوشی عالی آسوده می‌کند.

ولی به طور کلی برای عموم کاربران قدرت سخت افزاری شیائومی 11 تی کاملا کافی است و هیچ نیازی به قدرت سخت افزاری شیائومی 11 تی پرو وجود ندارد. هر دو گوشی نسخه‌های ۱۲۸ رم ۸ و ۲۵۶ رم ۸ دارند و تنها می 11 تی پرو یک نسخه ۲۵۶ رم ۱۲ هم دارد تا همه چیز تمام باشد.

در نهایت برنده‌ی این بخش شیائومی 11 تی پرو خواهد بود اما فراموش نکنیم که شیائومی 11 تی بسیار قوی است و برای اکثر کاربران در طول استفاده هیچ تفاوتی با شیائومی 11 تی پرو نخواهد داشت. اما اگر بهترین سخت افزار اندرویدی موجود را می‌خواهید باید شیائومی 11 تی پرو را انتخاب کنید.

قیمت شیائومی 11 تی پرو با حافظه 256 و رم 8 گیگابایت 

مقایسه شیائومی 11 تی پرو با شیائومی 11 تی از نظر باتری

هر دو گوشی باتری‌هایی ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی دارند و با استفاده معمول و روزمره می‌توانند یک روز کامل را دوام بیاورند. شیائومی 11 تی پرو از فناوری شارژ سریع ۱۲۰ واتی بهره می‌برد و در طرف دیگر شیائومی 11 تی به شارژ سریع ۶۷ واتی مجهز شده است.

برای فول شارژ شدن نسخه پرو تنها ۲۰ دقیقه زمان نیاز است و شیائومی 11 تی در مدت ۴۰ دقیقه فول شارژ می‌شود که عملکرد بی نظیری برای هر دو است. هر دو در رنج قیمتی خود کاملا بی رقیب هستند.

در نهایت اما برنده شیائومی 11 تی پرو خواهد بود هر چند که ۴۰ دقیقه زمان شیائومی 11 تی هم واقعا تحسین برانگیز است.

 

مقایسه میان رده سامسونگ با قاتل پرچمدار شیائومی را در مجله خبری تکنولایف بخوانید.
مقایسه شیائومی 11T Pro با گلکسی A73

 

دوربین

شاید شما هم تصور کنید که به دلیل اختلاف قیمت موجود بین این دو نسخه احتمالا در بخش دوربین‌ها باید تفاوت‌های پایه‌ای وجود داشته باشد، اما باید به شما اطلاع بدهیم که این ایده کاملا نادرست است.مقایسه دوربین شیائومی 11t پرو با شیائومی 11t

هر دوی این گوشی‌ها از دوربین‌های کاملا برابری استفاده می‌کنند و بنابراین در این بخش مقایسه نخواهیم داشت و تنها به بررسی دوربین‌ها می‌پردازیم.

دوربین اصلی

دوربین اصلی شیائومی 11 تی پرو و شیائومی 11 تی هر دو سنسوری ۱۰۸ مگاپیکسلی مدلSamsung S5KHM2 با اندازه‌ی 1/1.52 اینچی و اندازه پیکسل 0.7 میکرونی دارند و در پشت لنزی ۲۶ میلی متری با دیافراگم f/1.8 قرار گرفته‌اند. این دوربین از فوکوس خودکار تشخیص فاز پشتیبانی می‌کند و به صورت پیش فرض تصاویری ۱۲ مگاپیکسلی به ثبت می‌ر‌ساند.

عکس‌های گرفته شده با این دوربین واقعا عالی است و کیفیتی در حد و اندازه‌ی پرچمدار ارائه می‌دهد و این در حالیست که مخصوصا شیائومی 11 تی قیمتی تقریبا شبیه به میانرده‌های اندرویدی دارد.

این تصاویر جزئیات بسیار زیاد و نویز کم دارند و دقت رنگ مناسبی را هم شاهد هستیم. رنج دینامیکی این عکس‌ها گسترده است و وایت بالانس متعادلی را شاهد هستیم. شارپنس و کنتراست هم در سطح رضایت بخشی قرار می‌گیرد تا بتوانیم در کل بگوییم قطعا تصاویر گرفته شده با دوربین اصل دو گوشی رضایت شما را جلب خواهد کرد.

تصاویر زیر می‌توانند برای مقایسه دوربین اصلی این دو گوشی مناسب باشند. با این حال عکس‌های شیائومی ۱۱ تی در آب و هوای بارانی ثبت شده است:

شیائومی ۱۱ تی پرو

دوربین فوق عریض

سنسور در نظر گرفته شده برای دوربین فوق عریض این دو گوشی ۸ مگاپیکسلی است و می‌تواند تصاویری ۱۲۰ درجه‌ای را به ثبت برساند. این عکس‌ها کیفیت قابل قبولی دارند اما نمی‌توانیم آن‌ها را مانند دوربین اصلی عالی بدانیم.

درواقع به نسبت دوربین اصلی جزئیات کاهش پیدا می‌کند و رنج دینامیکی کمتر می‌شود و نویز هم به نسبت افزایش پیدا می‌کند. در کل اما کیفیت این عکس‌ها قابل قبول و مناسب است.

دوربین سلفی

هر دو گوشی دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی دارند. این دوربین را مانند دوربین فوق عریض نمی‌توانیم عالی بدانیم اما کیفیت تصاویر رضایت بخش و قابل قبول است. به طور کلی تصاویر دقت رنگ مناسبی دارند اما در برخی از موارد جزئیات و کنتراست چندان دلچسب نیست و دوربین سلفی نسبت به برخی رقبا شاید ضعیف‌تر باشد.

ماکرو

هر دو گوشی دوربین تله فوتو ماکرو با سنسوری ۵ مگاپیکسلی دارند. این دوربین شاید از نظر رزولوشن مانند بسیاری دیگر از گوشی‌ها باشد اما به دلیل فوکوس خودکار و فاصله کانونی ۵۰ میلی متری می‌تواند عکس‌های ماکرو بسیار جذابی به ثبت برساند.

بنابراین این سنسور مانند بسیاری از گوشی‌ها بلا استفاده نیست و با کمی خلاقیت می‌توانید عکس‌های بسیار جذابی به ثبت برسانید.

پرتره

پرتره‌های هر دو گوشی با دوربین اصلی به ثبت می‌رسد و فرایند تشخیص سوژه از پس‌زمینه به حالت نرم افزاری انجام می‌شود. کیفیت این تصاویر بسیار خوب است؛ چرا که سوژه به خوبی از پس‌زمینه برش می‌خورد و همچنین سوژه جزئیات کافی و دقت رنگ مناسب دارد.

جمع بندی

اگر بخواهیم در یک جمله تفاوت‌های این دو برادر را بیان کنیم باید بگوییم شیائومی 11 تی پرو قوی‌تر است و سریع‌تر شارژ می‌شود و در دیگر بخش‌ها هیچ تفاوتی بین آن‌ها وجود ندارد.

اگر اختلاف قیمت دو گوشی برایتان مهم نیست به سراغ شیائومی 11 تی پرو بروید تا از بهترین سخت افزار موجود در دنیای اندروید بهره مند شوید و یکی از بهترین نمایشگر‌ها و دوربین‌های موجود را داشته باشید و گوشیتان در مدت ۲۰ دقیقه شارژ شود!

اگر بودجه محدودتری دارید شیائومی 11 تی انتخاب بسیار عالی است؛ چرا که همان نمایشگر و همان دوربین را دارد و به جای ۲۰ دقیقه در ۴۰ دقیقه شارژ می‌شود و به جای این که قوی‌ترین سخت افزار اندرویدی را داشته باشد یکی از قوی‌ترین سخت افزارهای اندرویدی را دارد.

در نهایت باید گفت که هر دو گوشی ارزش خرید بسیار بالایی دارند و یکی از بهترین انتخاب‌ها در بازه‌ی قیمتی خود هستند.

سوالات متداول

کدام گوشی نمایشگر بهتری دارد؟ نمایشگر این دو گوشی هیچ تفاوتی با هم ندارند و هر دو بسیار عالی هستند.

کدام گوشی سخت افزار بهتری دارد؟ شیائومی 11 تی پرو قوی‌ترین سخت افزار اندرویدی موجود را دارد و شیائومی 11 تی پرو هم بسیار قوی است و هر دو از فناوری 5G استفاده می‌کنند. هر دو گوشی برای اجرای بازی‌ها مناسب هستند اما محصول برتر شیائومی 11 تی پرو است.

کدام گوشی دوربین بهتری دارد؟ از نظر دوربین هم دو گوشی دقیقا مشابه هستند و دوربین اصلی بسیار عالی دارند.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

7 نظر

  1. آریا

    سلام وقت بخیر چند وقتی کل گوگل زیررو کردم می‌خوام گوشی بخرم که هم قدرت داشته باشه هم پایداری خوبی داشته باشه من فقط کال اف بازی میکنم افت فریم و لگ متنفرم به نظرتون کدومش بهتره 11t pro?
    بعد داغ کردن چطور در چه حده این داغی اذیت کننده س رو بازی و کارای سنگین تاثیر میزاره یا نیکی دو ساعت فشار رو گوشی باشه نظر شما چیه

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به آریا

      سلام وقت شما بخیر شیائومی ۱۱ تی پرو با توجه به تراشه پرچمداری که داره گزینه ایده آلی برای بازی کردن هست هر گوشی بعد از مدتی بازی کردن داغ میشه و این طبیعی هست داغ شدن این گوشی هم غیر طبیعی نیست تو این بازه قیمتی گوشی قوی‌تری وجود نداره موفق باشید
  2. بابک

    با سلام در صورت امکان یک مقایسه هم مابین شیائومی 11t و شیائومی ردمی نوت 10 پرو بذارین ، علی الخصوص مقایسه بین دو ربین های دو گوشی که هر دو 108 مگاپیکسل هستند و نمایسگرهای دو گوشی که هر دو فوق العاده هستند ، ممنون

    1. فرانک یحیوی

      پاسخ به بابک

      سلام. وقت به خیر. حتما تلاش می‌کنیم این مطلب رو هم اضافه کنیم.
  3. فتح اله

    دوربین این دو گوشی یکسان نیست ۱۱ تی پر قویتره
    میتوانید به وب سایت dxomark مراجعه کنید و در آنجا نمرات را مشاهده کنید

  4. سعید

    سلام
    دوست عزیز گوشی شیائومی 11T pro دارای ios یا لرزشگیر اپتیکال می باشد یا خیر؟
    باتشکر

    1. میلاد شیری

      پاسخ به سعید

      سلام وقت بخیر خیر این گزینه رو نداره
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%85%d9%82%d8%a7%db%8c%d8%b3%d9%87-%d9%85%db%8c-11-%d8%aa%db%8c-%d9%be%d8%b1%d9%88-%d8%a8%d8%a7-%d9%85%db%8c-11-%d8%aa%db%8c/
ads
ads