داغ ترین ها :
مقایسه نوت 20 با شیائومی 11 تی پرو

مقایسه نوت 20 با شیائومی 11 تی پرو

شیائومی 11 تی پرو بالاخره وارد بازار ایران شد تا با یک قاتل پرچمدار تمام عیار مواجه باشیم. این گوشی واقعا در قد و قامت یک پرچمدار همه فن حریف است و آمده تا با مشخصات عالی در کنار قیمت خوب فروش بالایی را نسیب خود کند. گلکسی نوت 20 هم سال قبل معرفی شد و نسخه ارزان‌تر نوت 20 اولترا است. در این مطلب می‌خواهیم به مقایسه نوت 20 با شیائومی 11 تی پرو بپردازیم تا مشخص شود کدام گوشی ارزش خرید بالاتری دارد و با توجه به نیازهای شما گزینه‌ی مناسب‌تری است. قبل از شروع مقایسه نوت 20 با شیائومی 11 تی پرو نگاهی داشته باشید به مشخصات سخت‌افزاری این دو گوشی:

گوشی شیائومی 11 تی پرو گلکسی نوت 20
تاریخ معرفی مهر ۱۴۰۰ مرداد ۹۹
ابعاد ۱۶۴.۱ در ۷۶.۹ در ۸.۸ میلی‌متر ۱۶۱.۶ در ۷۵.۲ در ۸.۳ میلی‌متر
وزن ۲۰۴ گرم ۱۹۲ گرم
سیم‌کارت دو سیم‌کارت دو سیم‌کارت
صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچ – امولد FHD با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز تطبیقی ۶.۷ اینچ – سوپر امولد FHD با نرخ نوسازی ۶۰ هرتز
سیستم‌عامل Miui 12.5 بر مبنای اندروید ۱۱  One UI 3.1 بر مبنای اندروید ۱۱ (اکنون)
تراشه اسنپدراگون 888 اگزینوس 990
کارت حافظه پشتیبانی نمی‌کند پشتیبانی نمی‌کند
حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت ۲۵۶ گیگابایت
رم ۸ و ۱۲ گیگابایت ۸ گیگابایت
دوربین پشت ۱۰۸ مگاپیکسل اصلی

۸ مگاپیکسل فوق عریض

۵ مگاپیکسل تله فوتو ماکرو

۱۲ مگاپیکسل اصلی

۱۲ مگاپیکسل فوق عریض

۶۴ مگاپیکسل تله فوتو

دوربین جلو ۱۶ مگاپیکسل ۱۰ مگاپیکسل
باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت ۴۳۰۰ میلی آمپر ساعت
شارژ سریع ۱۲۰ وات ۲۵ وات
رنگ مشکی، سفید و آبی قرمز، آبی، سبز، خاکستری و برنزی

مقایسه نوت 20 با شیائومی 11 تی پرو از نظر طراحی و کیفیت ساخت

شیائومی برای شیائومی 11 تی پرو از متریالی کاملا مشابه با گوشی‌های پرچمدار استفاده کرده تا این گوشی کیفیت ساخت بسیار بالایی داشته باشد و هنگام استفاده حس متریال خوب خود را به شما منتقل کند.

این گوشی قاب پشتی شیشه‌ای دارد که از طراحی مات بهره می‌برد (به جز رنگ مشکی). در رنگ سفید این قاب ساده است و در رنگ خاکستری خطوطی مانند فلز برس خورده به روی آن دیده می‌شود. در رنگ آبی هم که این قاب مانند رنگین کمان می‌شود و در هر زاویه‌ای طیفی از رنگ‌های جذاب را به خود می‌گیرد.

به روی این قاب لوگوی شیائومی در پایین قاب به چشم می‌آید و در بالا فریم بزرگ دوربین و فلش و دیگر موارد قرار گرفته است که خوشبختانه بیرون زدگی زیادی هم ندارد. در طرف دیگر قاب پشتی گلکسی نوت 20 از جنس پلاستیک است و این قاب هم طراحی مات دارد.

طراحی قاب پشتی مانند نوت 20 اولترا است و دوربین‌ها درون یک فریم مستطیلی قرار گرفته‌اند و در هر رنگی فریم دوربین‌ها رنگ قاب پشتی را به خود می‌گیرد تا هماهنگی بیشتری بین بخش‌های مختلف ایجاد کند.

شیائومی 11 تی پرو ۲۰۴ گرم وزن و ۸.۸ میلی متر ضخامت دارد و این اعداد به ترتیب برای گلکسی نوت 20 برابر با ۱۹۲ و ۸.۳ میلی متر هستند. این یعنی به طور کلی نمی‌توانیم هیچ کدام از دو گوشی را خوش دست بدانیم و از طرفی هیچ کدام هم در این زمینه بد نیستند و به دلیل انحنای قاب پشتی به خوبی در دست قرار می‌گیرند.

 

 

فریم دو گوشی از جنس آلومینیوم است و در هر دو گوشی طراحی براقی دارد. در سمت راست هر دو محصول دکمه‌های ولوم و پاور قرار گرفته‌اند. در بالا شیائومی 11 تی پرو اسپیکر دوم، اینفرارد، میکروفون دوم و نوشته هارمن کاردن دیده می‌شود و نوت 20 در این بخش از میکروفون دوم و خشاب سیم کارت میزبانی می‌کند.

در نهایت در فریم پایینی نماینده سامسونگ جایگاه قلم، اسپیکر، میکروفون اصلی و درگاه Type C را داریم و شیائومی 11 تی پرو در این فریم اسپیکر اصلی، میکروفون اصلی، خشاب سیم کارت و درگاه Type C را شامل می‌شود.

قاب جلویی چه وضعیتی دارد؟ هر دو گوشی پانچ هول کوچکی در بالا دارند و این باعث می‌شود تا حدی شبیه به هم باشند. نوت 20 نسبت نمایشگر به بدنه‌ای حدود ۸۹ درصد دارد و این عدد برای نماینده چینی‌ها حدود ۸۵ درصد است.

این یعنی حاشیه‌های اطراف نمایشگر نوت 20 کمتر از رقیب است و نمایش محتوا در این پنل با حاشیه‌های کمتر لذت بخش‌تر است. کره‌ای‌ها برای کهکشانی خود گواهی IP68 در نظر گرفته‌اند و این نوت 20 را به مدت ۳۰ دقیقه تا عمق ۱.۵ متری در برابر ورود آب ایمن می‌کند.

شیائومی 11 تی پرو اما تنها گواهی IP53 دارد و تنها می‌تواند از ورود قطرات آب و در واقع پاشش آب مقاومت کند. برای نماینده شیائومی سه رنگ خاکستری، سفید و آبی در نظر گرفته شده و کهکشانی سامسونگ از رنگ‌های خاکستری، سبز، قرمز، آبی و برنزی برخوردار است.

در نهایت از نظر طراحی شما باید ببینید که کدام بیشتر مطابق سلیقه شماست اما از نظر کیفیت ساخت به طور حتم برنده شیائومی 11 تی پرو خواهد بود. از نظر حاشیه‌های کمتر نمایشگر و همچنین گواهی ضد آب قوی‌تر اما نوت 20 محصول برتر است و در نهایت انتخاب برنده‌ی این بخش بر عهده شما.

مقایسه نوت 20 با شیائومی 11 تی پرو از نظر صفحه نمایش

شیائومی برای بخش نمایشگر این گوشی هم سنگ تمام گذاشته و عالی عمل کرده است. شیائومی 11 تی پرو نمایشگری ۶.۶۷ اینچی از نوع امولد با رزولوشن FHD+ دارد و در نتیجه تراکم ۳۹۵ پیکسل بر هر اینچ را ارائه می‌دهد. این پنل نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی دارد و از محتوای HDR10+، Dolby Vision و گستره‌ی ۱ میلیارد رنگ پشتیبانی می‌کند. به علاوه این پنل نرخ تاچ ۴۸۰ هرتزی دارد که برای بازی کردن نکته‌ی بسیار با اهمیتی و خوبی است.

 

 

کیفیت این صفحه نمایش واقعا عالی و تحسین برانگیز است و قطعا شما را به وجد خواهد آورد. رنگ‌های بسیار زنده، شارپ و جذاب به نمایش درمی‌آیند و محتوا کنتراست بالا دارد. رنگ مشکی در این پنل عمقی بینهایت دارد و همچنین نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی این مجموعه را تکیمل می‌کند. در این بازه‌ی قیمتی این قطعا بهترین پنلی است که می‌توان خریداری کرد.

در طرف دیگر گلکسی نوت 20 نمایشگری ۶.۷ اینچی از نوع سوپر امولد با رزولوشن FHD+ دارد و در نتیجه تراکم پیکسلی ۳۹۳ را مقابل چشمان شما قرار می‌دهد. این پنل از محتوای HDR10+ پشتیبانی می‌کند اما در کمال تعجب خبری از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی نیست و نرخ نوسازی این صفحه نمایش همان ۶۰ هرتز است.

این نمایشگر هم از نظر کیفیت بسیار خوب است و رنگ‌ها را زنده و محتوا را شفاف به نمایش درمی‌آورد. هر چند که شیائومی 11 تی پرو به لطف Dolby Vision و همچنین گستره‌ی ۱ میلیارد رنگ دقت رنگی بیشتری دارد اما کیفیت این صفحه نمایش هم عالی است. از نظر نرخ نوسازی اما هیچ حرفی این کهکشانی در مقابل رقیب نخواهد داشت و همین باعث می‌شود نمایشگر شیائومی 11 تی پرو را یک پله بهتر از این گوشی بدانیم.

از نظر روشنایی هر دو گوشی در حالت دستی و در محیط‌های داخلی می‌توانند روشنایی کافی و زیادی تولید کنند. با فعال شدن حالت خودکار و در صورت قرارگیری در محیط‌های روشن این روشنایی تا اعداد بالاتری افزایش می‌يابد که در این زمینه شیائومی 11 تی پرو مقداری بهتر از نوت 20 عمل می‌کند.

در نهایت برنده‌ی این بخش به طور حتم شیائومی 11 تی پرو خواهد بود و این گوشی نمایشگری فوق العاده دارد و اگر این بخش برای شما اولویت است در خرید این گوشی از شیائومی لحظه‌ای شک نکنید.

مقایسه نوت 20 با شیائومی 11 تی پرو از نظر اسپیکر

هر دو گوشی از اسپیکرهای استریو استفاده می‌کنند و اسپیکرهای نوت 20 توسط AKG توسعه داده شده‌اند و توسعه اسپیکرهای شیائومی 11 تی پرو بر عهده Harman Kardon بوده است.

هر دو گوشی از نظر بلندی تقریبا در سطح خوب و مشابهی قرار می‌گیرند اما از نظر کیفیت نماینده شیائومی بهتر عمل می‌کند و صدایی شفاف‌تر و باکیفیت‌تر را به گوش می‌رساند. بخش زیادی از این کیفیت خوب و رضایت بخش به دلیل پشتیبانی از قابلیت Dolby Atmos است که بیس بهتری برای این گوشی به ارمغان می‌آورد.

در نهایت برنده‌ی این بخش نماینده شیائومی خواهد بود.

 

 

مقایسه نوت 20 با شیائومی 11 تی پرو از نظر نرم افزار و رابط کاربری

رابط کاربری بخشی است که شما طبق سلیقه باید گوشی مورد نظر خود را انتخاب کنید. اما به طور کلی باید بدانید که رابط کاربری گوشی‌های شیائومی در حال حاضر یکی از بهترین‌های موجود در بین گوشی‌های هوشند است و امکانات و قابلیت‌های متعددی دارد.

این قابلیت‌ها حتی گاهی از رابط کاربری محبوب سامسونگ هم بیشتر می‌شوند و به شما اجازه می‌دهند تا بیشترین تعامل را با گوشی شیائومی خود برقرار کنید. به طور کلی Miui قابلیت شخصی سازی بسیار زیادی هم دارد و شما می‌توانید ظاهر تمام بخش‌ها را به طور کامل تغییر دهید. یعنی شما قادر هستید آیکون‌ها را عوض کنید و حتی شکل و شمایل لاک اسکرین را با نصب تم تغییر دهید.

در طرف دیگر رابط کاربری سامسونگ یعنی One Ui نیز حالا به بلوغ رسیده و می‌تواند عملکرد خوب و پایداری را به شما ارائه دهد. به علاوه این رابط کاربری نیز ویژگی‌ها و قابلیت‌های بسیار خوبی دارد و همین موضوع باعث می‌شود انتخاب بین این دو رابط کاربری را به سلیقه‌ی شخصی شما واگذار کنیم.

در نهایت تنها باید در نظر داشته باشید که شیائومی 11 تی پرو گوشی جدیدتری است و احتمالا مدت زمان طولانی‌تری بروزرسانی می‌شود که البته این موضوع تا حدی هم به شیائومی و سامسونگ برمی‌گردد که چه سیاست‌هایی در این زمینه داشته باشند.

مقایسه نوت 20 با شیائومی 11 تی پرو از نظر عملکرد سخت افزاری؛ برتری تمام و کمال شیائومی!

شیائومی باز هم بی نظیر عمل کرده و برای گوشی خود به سراغ آخرین تراشه‌ی پرچمدار کوالکام یعنی اسنپدراگون 888 رفته تا این محصول از نظر سخت افزاری در دنیای اندرویدی بی رقیب باشد.

اسنپدراگون 888 معماری ۵ نانومتری دارد و از هشت هسته پردازنده مرکزی شامل یک هسته Kryo 680 با فرکانس 2.84 گیگاهرتز، سه هسته Kryo 680 با فرکانس 2.42 گیگاهرتز و چهار هسته Kryo 680 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Adreno 660 را در بر می‌گیرد.

قدرت سخت افزاری این گوشی بی نظیر است و تمام برنامه‌ها و بازی‌ها در نهایت گرافیک و کیفیت و بسیار سریع اجرا می‌شوند و شما می‌توانید از داشتن گوشی با سخت افزار عالی تا چند سال آسوده خاطر باشید. درواقع برنامه و بازی در حال حاضر نیست که بتواند تمام قدرت این تراشه را به چالش بکشد و با خیال راحت می‌توانید پردازش‌های سنگین خود را با این غول سخت افزاری انجام دهید.

گلکسی نوت 20 موجود در ایران از تراشه اگزینوس 990 بهره می‌برد. این تراشه ۷ نانومتری هشت هسته پردازنده مرکزی شامل دو هسته Mongoose M5 با فرکانس 2.73 گیگاهرتز، دو هسته Cortex-A76 با فرکانس 2.5 گیگاهرتز و چهار هسته Cortex-A55 با فرکانس 2.0 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Mali-G77 را در بر می‌گیرد.

این تراشه پرچمدار سال قبل شرکت سامسونگ است. به طور کلی همواره تراشه‌های سامسونگ عملکرد ضعیف‌تری در مقایسه با تراشه‌های کوالکام دارند و چه برسد که بخواهیم تراشه‌ی سال قبل سامسونگ را با تراشه پرچمدار جدیدتر کوالکام مقایسه کنیم.

قدرت سخت افزاری نوت 20 هم خوب است و می‌تواند از پس کارهای مختلف و حتی بازی‌های سنگین به خوبی بربیاید. اما از نظر قدرتی می‌توان گفت حدود ۴۰ درصد ضعیف‌تر از رقیب عمل می‌کند و سریع‌تر هم داغ می‌شود و در طول زمان عملکرد کم ثبات‌تری نسبت به رقیب دارد.

به علاوه شیائومی 11 تی پرو از فناوری 5G هم برخوردار است و با فراگیر شدن این فناوری امکان استفاده از سریع‌ترین اینترنت همراه را به شما می‌دهد اما در مورد نوت 20 به این شکل نیست و همان فناوری 4G برای این کهکشانی در نظر گرفته شده است.

نوت 20 در یک نسخه ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۸ گیگابایت حافظه رم به بازار عرضه شده و در طرف دیگر شیائومی 11 تی پرو در نسخه‌های ۱۲۸ رم ۸، ۲۵۶ رم ۸ و ۲۵۶ رم ۱۲ امکان خرید دارد. هیچ یک از این دو گوشی از کارت حافظه جانبی پشتیبانی نمی‌کنند.

در نهایت برنده‌ی این بخش هم به طور حتم و با اختلاف قابل توجهی شیائومی 11 تی پرو است و اگر قدرت سخت افزاری بسیار بهتری می‌خواهید یا بهتر است بگوییم اگر قوی‌ترین گوشی اندرویدی موجود را می‌خواهید به سراغ شیائومی 11 تی پرو بروید.

 

 

مقایسه نوت 20 با شیائومی 11 تی پرو از نظر باتری

شیائومی 11 تی پرو یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد و برای کهکشانی کره‌ای‌ها یک باتری ۴۳۰۰ میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته شده است. نماینده شیائومی با استفاده نرمال می‌تواند ۱ روز کامل را دوام بیاورد. متأسفانه شارژ دهی نوت 20 سامسونگ ضعیف‌تر است و شاید حتی یک روز کامل هم دوام نیاورد.

بنابراین از نظر شارژ دهی شیائومی 11 تی پرو محصول بهتر و برتری است. اما از نظر سرعت شارژ شدن دو گوشی چه وضعیتی دارند؟ شیائومی همیشه در زمینه باتری و فناوری شارژ پیشگام بوده و حالا دست به کار عجیب و غریبی زده است.

شیائومی 11 تی پرو از فناوری شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند، بله درست خواندید، شارژ سریع ۱۲۰ واتی!! در طرف مقابل نوت 20 شارژ سریع ۲۵ واتی دارد تا در مقابل رقیب عددی خنده دار به نظر برسد.

شیائومی 11 تی پرو در مدت زمان ۲۰ دقیقه از ۰ تا ۱۰۰ شارژ می‌شود و ۰ تا ۶۳ درصد این گوشی به ۱۰ دقیقه زمان نیاز دارد. واقعا حرفی برای گفتن باقی نمی‌ماند و فقط می‌توان شیائومی و این فناوری شارژ سریع بی نظیر این شرکت را تحسین کرد.

در نهایت برنده‌ی بخش باتری هم می 11 تی پرو خواهد بود و چه در زمینه شارژ دهی و چه در زمینه سرعت شارژ شدن (شاید یکی از بهترین‌‌ها در کل گوشی‌های هوشمند باشد) محصول برتری است.

مقایسه نوت 20 با شیائومی 11 تی پرو از نظر دوربین

دوربین‌ گوشی‌های گران قیمت یکی از اصلی‌ترین فاکتورهایی هستند که می‌توانند نظر کاربران را برای خرید تغییر دهند. بنابراین شرکت‌های سازنده تمرکز زیادی به روی این بخش دارند و ما هم تک تک دوربین‌ها را با هم مقایسه خواهیم کرد.

مقایسه نوت 20 با شیائومی 11 تی پرو از نظر دوربین اصلی

دوربین اصلی نوت 20 سنسوری ۱۲ مگاپیکسلی مدل Sony IMX555 با اندازه‌ی 1/1.76 اینچی و اندازه پیکسل 0.9 میکرونی دارد. این سنسور در پشت لنزی ۲۶ میلی متری با گشودگی دیافراگم f/1.8 قرار گرفته و از فوکوس تشخیص فاز دو پیکسلی و همچنین لرزشگیر اپتیکال تصویر پشتیبانی می‌کند.

شیائومی 11 تی پرو سنسوری ۱۰۸ مگاپیکسلی مدل Samsung S5KHM2 با اندازه‌ی 1/1.52 اینچی و اندازه پیکسل 0.7 میکرونی دارد و در پشت لنزی ۲۶ میلی متری با دیافراگم f/1.8 قرار گرفته است. این دوربین از فوکوس خودکار تشخیص فاز پشتیبانی می‌کند و به صورت پیش فرض تصاویری ۱۲ مگاپیکسلی به ثبت می‌رساند.

کیفیت عکس‌های ثبت شده با دو گوشی بسیار عالی هستند و به طور حتم رضایت شما را به خود جلب می‌کنند. این تصاویر رنج دینامیکی وسیع و جزئیات زیادی دارند و از نظر کنتراست و شارپنس هم خوب عمل می‌کنند. دقت رنگ به خصوص در شیائومی 11 تی پرو خوب است و وایت بالانس متعادلی را شاهد هستیم.

در این بین اما تصاویر ثبت شده با شیائومی 11 تی پرو کمی بهتر از رقیب هستند و تصاویر ثبت شده با این گوشی جزو بهترین‌هایی هستند که در این رنج قیمتی می‌توان پیدا کرد. در واقع کیفیت تصاویر شیائومی 11 تی پرو واقعا در قد و قامت پرچمداران است و می‌تواند با آن‌ها رقابت کند.

بنابراین برنده‌ی این بخش با اختلاف کم شیائومی 11 تی پرو خواهد بود.

دوربین فوق عریض

دوربین فوق عریض نوت 20 سنسوری ۱۲ مگاپیکسلی دارد و برای شیائومی 11 تی پرو سنسوری ۸ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. هر دو گوشی عکس‌های فوق عریض خوبی به ثبت می‌رسانند و نمی‌توان یکی را برتر از دیگری دانست؛ چرا که درست است که نماینده شیائومی سنسور کم رزولوشن‌تری دارد اما این سنسور بسیار خوب عمل می‌کند و در مقابل رقیب کم نمی‌آورد.

دوربین سلفی

دوربین سلفی نوت 20 سنسوری ۱۰ مگاپیکسلی دارد و سلفی‌های شیائومی 11 تی پرو ۱۶ مگاپیکسلی هستند. به طور کلی هیچ یک از این دو گوشی در زمینه عکس‌های سلفی عالی عمل نمی‌کنند اما به طور کلی کهکشانی سامسونگ مقداری بهتر از رقیب است.

دوربین تله فوتو

نوت 20 دوربین تله فوتو با سنسور ۶۴ مگاپیکسلی دارد و می‌تواند تا ۳ برابر به صورت اپتیکال به روی سوژه‌ها زوم کند. شیائومی 11 تی پرو از این لنز بی بهره مانده و تنها امکان زوم دیجیتال دارد.

کیفیت عکس‌های تله فوتو نوت 20 خوب است اما عالی نیست. این تصاویر جزئیات کافی و رنج دینامیکی مناسبی دارند اما در برخی از موارد مانند نویز مثل دوربین اصلی عمل می‌کنند اما بودن خود این دوربین باعث برنده شدن این کهکشانی در این بخش می‌شود.

دوربین ماکرو

شیائومی 11 تی پرو دوربین تله فوتو ماکرو با سنسوری ۵ مگاپیکسلی دارد. این دوربین شاید از نظر رزولوشن مانند بسیاری دیگر از گوشی‌ها باشد اما به دلیل فوکوس خودکار و فاصله کانونی ۵۰ میلی متری می‌تواند عکس‌های ماکرو بسیار جذابی به ثبت برساند.

اگر کمی خلاقیت به خرج دهید می‌توانید با این دوربین ماکرو عکس‌های بسیار خلاقانه و جالبی به ثبت برسانید و طبیعتا نوت 20 چنین قابلیتی ندارد.

پرتره

هر دو گوشی پرتره‌ها را با دوربین اصلی به ثبت می‌رسانند و فرایند تشخیص سوژه از پس‌زمینه با قابلیت‌های نرم افزاری انجام می‌شود. پرتره‌های هر دو گوشی کیفیت خوبی دارند و رضایت بخش هستند؛ چرا که سوژه با برش خوب و مناسبی از پس‌زمینه جدا شده و پس‌زمینه به حد کفایت مات می‌شود. به علاوه سوژه‌ها هم جزئیات کافی دارند و به همین دلایل پرتره‌ها را رضایت بخش می‌دانیم.

جمع بندی

اگر بودن قلم نوت برای شما اهمیت زیادی دارد و می‌خواهید با گوشی طراحی انجام دهید یا اگر بودن لنز تله فوتو و داشتن امکان زوم اپتیکال برایتان بسیار مهم است باید به سراغ نوت 20 سامسونگ بروید.

اما در صورتی که کیفیت ساخت بهتر، نمایشگر با دقت رنگ بهتر و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی، باتری بهتر، دوربین‌های بهتر، سرعت شارژ بهتر، قدرت سخت افزاری بهتر و اسپیکرهای بهتری می‌خواهید باید به فکر خرید شیائومی 11 تی پرو باشید.

در واقع ارزش خرید شیائومی 11 تی پرو بسیار بالاتر و بیشتر از نوت 20 است و نوت 20 به طور کلی از ابتدای معرفی هم به دلیل قیمت بالا و نبود نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و حتی بدنه‌ی پلاستیکی مورد نقد همگان قرار گرفت.

سوالات متداول

کدام گوشی نمایشگر بهتری دارد؟ شیائومی 11 تی پرو به دلیل پشتیبانی از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی، Dolby Vision و همچنین گستره‌ی رنگی ۱ میلیاردی بهتر از رقیب عمل می‌کند.

کدام گوشی سخت افزار بهتری دارد و برای بازی مناسب‌تر است؟ به طور حتم شیائومی 11 تی پرو. این گوشی قوی‌ترین سخت افزار موجود برای گوشی‌های اندرویدی را دارد و از نرخ تاچ ۴۸۰ هرتزی هم بهره می‌برد و این‌ها در کنار نمایشگر عالی و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی این گوشی را برای بازی به گزینه‌ی عالی بدل می‌کند.

کدام گوشی باتری بهتری دارد؟ از نظر شارژ دهی شیائومی 11 تی پرو مقداری بهتر عمل می‌کند و در زمینه سرعت شارژ هم کمتر گوشی می‌تواند با این محصول و فناوری شارژ سریع ۱۲۰ واتی آن رقابت کند.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%85%d9%82%d8%a7%db%8c%d8%b3%d9%87-%d9%86%d9%88%d8%aa-20-%d8%a8%d8%a7-%d8%b4%db%8c%d8%a7%d8%a6%d9%88%d9%85%db%8c-11-%d8%aa%db%8c-%d9%be%d8%b1%d9%88/
ads
ads