داغ ترین ها :
مقایسه هایلو gt7 با qcy t13

مقایسه هایلو gt7 با qcy t13

هندزفری کیو سی وای تی و جی تی سون دو تا از برندهای معروف شیامومی هستند که به خاطر قیمت مناسبی که دارند، طرفداران زیادی پیدا کردند. در این مقاله سعی داریم به مقایسه این دو مدل بپردازیم تا خرید را برای شما راحت‌تر کنیم، پس با تکنولایف همراه باشید.

 

برای خرید انواع هندزفری بی سیم به فروشگاه تکنولایف سر بزنید: قیمت هندزفری بلوتوث

 

مقایسه هندزفری بی‌سیم هایلو مدل GT7 و qcy t13

هایلو جی تی سون و کیو سی وای هر دو با گوشی‌های اندروید و آی اُ اس، تبلت و کامپیوترهای شخصی سازگار هستند و در این زمینه دغدغه‌ای ندارید. هر دو مدل دو گوشی دارد. در برابر رطوبت مقاوم هستند، پس وقتی به شهرهای مرطوب سفر کردید، دیگر نگران خراب شدن آنها نباشید اما هندزفری‌های کیو سی وای کمی از جی تی سون سبک‌تر هستند و زودتر از آن شارژ می‌شوند، اما هردو بی سیم هستند و  با استفاده از بلوتوث به گوشی شما وصل می شوند.

هندزفری هایلو gt7 بهتر است یا qcy t13

مشخصات و ویژگی‌ های Haylou GT7

1: بلوتوث 5.2 با کدک AAC

2: 4.5 ساعت کار کردن با یک بار شارژ

3: همراه با سه سری هندزفری و کابل USB-C

شکل آنها بیضی است که به صورت مورب در گوش شما قرار دارد و طول آن متوسط ​​متصل است، ظاهر مات و ساده‌ای دارد. Haylou از سری گوش لاستیکی بیضی شکل در GT7 استفاده می‌کند. به لطف اندازه متوسط ​​آنها، به راحتی در گوش شما جا می‌شوند و برای چند ساعت پوشیدن راحت هستند. یکی از معایب این مدل این است که متأسفانه Haylou برای هدفون‌هایش درجه‌بندی ضدآب ارائه نمی‌کند اما باید در برابر باران مقاومت کند. اتصال این دستگاه خوب است. سیگنال بلوتوث آن تا فاصله 9 تا 10 متری قوی است و هدفون‌ها به سرعت با دستگاه شما جفت می‌شوند.

تماس و تماشای فیلم

تماس‌های تلفنی و ویدیویی مانند جلسات تیم‌های مایکروسافت و زوم به راحتی با G7 قابل انجام هستند، زیرا صدای شما به اندازه کافی بلند و واضح به نظر می‌رسد. پخش ویدیو نیز خوب است، همگام‌سازی بی‌عیب و نقصی بین صدا و تصویر در اندروید و آیفون وجود دارد.

 

مستندات بنچمارک ها را بررسی کردیم تا به مطلب زیر برسیم:
سریع ترین گوشی جهان

 

کنترل های Haylou GT7

با یکبار لمس هر گوشی : پخش یا متوقف کردن موزیک

دوبار ضربه بر سمت راست: موزیک بعدی

دوبار ضربه به سمت چپ: خاموش کردن حالت تاخیر (گیمینگ مود)

رد تماس : دوبار ضربه

سه بار ضربه به هر گوشی: فعال کردن دستیار صوتی گوشی

موقع تماس: تنها با یک‌بار کلیک بر روی هر هدفون

کنترل های Haylou GT7

 

 

خرید هندزفری هایلو Gt7

 

ویژگی ها و مشخصات QCY T13

1: بلوتوث 5.1 با کدک AAC

2: 7.5 ساعت گوش دادن با شارژ کامل ( از این نظر از جی تی سون بهتر است)

3: همراه با گوشواره لاستیکی در 3 سایز مختلف و کابل USB-C

طراحی، راحتی و عمر باتری

QCY T13 طراحی ساده‌ای دارد و به دلیل قیمت مناسب خود به خوبی ساخته شده است. هدفون‌ها کاملا سفید و دارای طول کوتاهی هستند. قسمت بیضی به راحتی و بدون احساس بزرگی (در گوش‌هایی که اندازه متوسط دارند) در گوش‌های شما قرار می‌گیرد. پوشیدن آن‌ها برای چند ساعت متوالی امکان‌پذیر است. با آن‌ها به سادگی می‌توانید ورزش کنید. در حالی که QCY رتبه بندی ضد آب ارائه نمی‌دهد اما در برابر باران مقاوم است و باتری مقاومی دارد.

کیفیت تماس و ویدیو

 QCY T13 برای تماس ویدیویی و صوتی مناسب است. با تنظیم چهار میکروفون خود، صدا را به خوبی، بلند و واضح دریافت می‌کند. صداهای دائمی اطراف شما را مانند ترافیک از راه دور یا شتاب خودروهای سنگین به خوبی کاهش می‌یابد. در حقیقت کیفیت تماس نسبت به قیمتش بسیار خوب و عالی است. در تماس‌های ویدیویی، مانند جلسات تیم‌های مایکروسافت یا زوم، صدای شما کامل، گرم و به اندازه کافی بلند به نظر می‌رسد. افرادی که با آنها صحبت می کنید ممکن است گهگاه کمی ریز به نظر برسند و با صدای ترق و خش به نظر برسند، اما مانعی برای گفتگو نمی شود. تماشای فیلم‌ها با همگام‌سازی خوب بین صدا و ویدیو در اندروید و آیفون بسیار آسان است. با سه ضربه زدن روی هدفون سمت راست، می‌توانید حالت بازی با تأخیر کم را فعال کنید که با موفقیت تأخیر در جلوه‌های صوتی هنگام اجرای بازی‌ها را کاهش می‌دهد.

این هدفون بسیار سریع شارژ می‌شود

وقتی این هدفون را انتخاب می کنید، این را بدانید که آن‌ها بسیار سریع شارژ می‌شوند. هدفون QCY دارای درایور دینامیکی بزرگ 7.2 میلی متری و حالت خواب است. با QCY T13، هدفون‌های باکیفیتی را خریداری می‌کنید که استفاده از آنها بسیار راحت است. این هدفون چیزهای زیادی برای ارائه دارد و با قیمت مقرون به صرفه در QCY ارائه می‌شود. این مسئله نشان می‌دهد که کیفیت همیشه نباید گران باشد.

 

قیمت ایرپاد qcy t13

 

مقایسه هایلو gt7 با qcy t13

QCY T13 چگونه با گوشی هوشمند شما جفت می‌شود؟

QCY T13 سازگاری قوی با دستگاه‌های IOS و Android دارد و از فناوری بلوتوث 5.1 برای انتقال پایدار و قدرتمند، تاخیر کمتر و اتصال روان‌تر برای کیفیت صدای بالا استفاده می‌کند. جفت شدن با این مدل هم با هر هدفون بی‌سیمی یکسان است، تنها کاری که باید انجام دهید این است که قاب شارژ را باز کنید و هدفون‌ها را بیرون بیاورید و هدفون به طور خودکار روشن و وارد حالت جفت شدن می‌شود. بلافاصله پس از آن، رابط بلوتوث گوشی هوشمند را باز کنید تا نام دستگاه “QCY-T13” به طور خودکار شناسایی کند، سپس روی پنجره اعلان جفت شدن که برای نشان دادن موفقیت آمیز بودن جفت ظاهر می‌شود، کلیک کنید. تبریک! شما به گوشی هوشمندتان وصل شدید.

برای انتخاب یکی از هندزفری های سامسونگ(گلکسی بادز) این مطلب را بخوانید:
کدام گلکسی بادز بهتر است؟

شارژ هندزفری

یکی از ویژگی‌های شگفت‌انگیز هدفون بی‌سیم QCY T1 شارژ شدن سریع این مدل است و شما تنها با 5 دقیقه شارژ می‌توانید به مدت یک ساعت موسیقی گوش دهید یا کارهای دیگر خود را با آن انجام دهید. حالا فکر کنید اگر این هدفون را کامل شارژ کنید، می‌توانید پنج ساعت با آن مکالمه کنید و یا 8 ساعت موسیقی گوش دهید.

 

مقایسه هندزفری‌ها را در تکنولایف بخوانید:
مقایسه هایلو w1 و t15

 

سوالات متداول

آیا هندزفری‌های جی تی سون و کیو سی وای تی 13 ضد آب هستند؟

متاسفانه شیائومی درجه‌بندی برای ضد آب بودن آنها اعلام نکرده است، اما با توجه به شکل ظاهری آنها در برابر باران مقاوم هستند.

جی تی سون و کیو سی وای تی 13، کدام یک را بخرم؟

QCY T13 بهترین توصیه برای هدفون زیر 500 هزار تومان است و همه کاری می‌کند، مید باس ثابتی دارد، صدای آن عریض است، روی tone های میانی برای کنترل ژانرهای راک، آکوستیک و همچنین ژانرهای رقص و الکترونیک عملکرد خوبی دارد. در واقع، همه این کارها را بهتر از هایلو انجام می‌دهد اما جزئیات صدای بیشتری در GT7 دارد، بیس عمیق‎‌تر می‌شود. در حقیقت QCY T13 متعادل‌تر و با صدای طبیعی‌تری است. QCY همچنین دارای جزئیات فضایی بیشتر و عمر باتری بسیار بهتری است.

در این مطلب به بررسی دو هندزفری دیگر از هایلو پرداخته ایم:
مقایسه هایلو w1 و gt7

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

6 نظر

  1. مهدی

    مقالتون عالی بود. خیلی ممنون

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به مهدی

      سلام وقت بخیر سپاس از همراهی شما
      1. Arad

        پاسخ به احسان نیک پی

        سلام ببخشید ایر پاد شیامی بهتره یا T13
        1. احسان نیک پی

          پاسخ به Arad

          سلام وقت بخیر هایلو gt7 به نظر من گزینه بهتری هست در کل هر دو کیفیت خوبی دارن
          1. Arad

            پاسخ به احسان نیک پی

            ببخشید میشه دقیقا بگید یه پاد تا ۷۰۰ هزار تومان چی خوبه
            1. احسان نیک پی

              پاسخ به Arad

              سلام وقت بخیر انکر r100 خوبه
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%85%d9%82%d8%a7%db%8c%d8%b3%d9%87-%d9%87%d8%a7%db%8c%d9%84%d9%88-gt7-%d8%a8%d8%a7-qcy-t13/
ads
ads