داغ ترین ها :
مقایسه هندزفری هایلو GT1 XR با T15

مقایسه هندزفری هایلو GT1 XR با T15

امروز قصد داریم به مقایسه هایلو T15 و GT1 X1 بپردازیم. این دو هندزفری محبوب شرکت هایلو به‌واسطه اینکه قیمتی نزدیک به هم دارند، با هم مقایسه می‌شوند. برای همین تصمیم گرفتیم در مقایسه هایلو T15 و GT1 XR به نقاط قوت و ضعف هر دو محصول اشاره کنیم و با بررسی مشخصات فنی این مدل‌ها در مورد عملکرد هرکدام توضیح بدهیم. با این حال از آنجایی که این دو محصول قیمت نزدیکی به یکدیگر دارند، از بسیاری جهات به هم شبیه هستند.

 

لیست قیمت هندزفری های پرطرفدار Haylou را در سایت تکنولایف ببنید: هندزفری هایلو

 

هندزفری هایلو GT1 XR

  • برخورداری از بلوتوث ۵
  • تا ۵ ساعت می‌توانید موسیقی گوش کنید
  • کیس عرضه شده می‌تواند تا ۳۶ ساعت برای گوش دادن به موسیقی جذاب باشد
  • برخورداری از USB-C
  • قیمت بسیار مناسب

شرکت هایلو اعلام کرده که هندزفری GT1 XR یک هندزفری کاملا بی‌سیم یا TWS خواهد بود. یکی از ویژگی‌های این هندزفری ارزان قیمت که باعث شده در مقایسه با دیگر محصولات بازار جذاب‌تر باشد، برخورداری از تراشه کوالکام برای پشتیبانی از کدک aptX و تاخیر بسیار پایین (Low Latency) است. این دو ویژگی باعث شده‌اند که این هندزفری ارزان قیمت برای تماشای ویدئو و بازی‌های مختلف گزینه مناسبی باشد.

کیس عرضه شده به همراه این محصول هم نه تنها برای شارژ کردن خود هندزفری‌ها استفاده می‌شود، بلکه از تکنولوژی شارژ سریع هم پشتیبانی می‌کند و می‌توانید به‌صورت بی‌سیم، باتری خود کیس را هم شارژ کنید.

هندزفری هایلو GT1 XR

این احتمال وجود دارد که از خودتان پرسیده باشید که TWS به چه معناست؟ TWS یا True Wireless Stereo به این معناست که این هدفون واقعا بی سیم است و هیچ سیمی ندارد و بدون سیم، صدای استریو پخش می‌کند. در واقع اگر می‌خواهید یک هندزفری بی‌سیم ارزان قیمت در اختیار داشته باشید، می‌توانید GT1 XR را خریداری کنید.

با محصولی سر و کار دارید که بسیار سبک طراحی شده و وزن آن تنها ۳.۹ گرم خواهد بود. این هندزفری از گواهی IPX5 هم پشتیبانی می‌کند که باعث شده در برابر قطره‌های آب و عرق بدن مقاوم باشد. البته باید به این موضوع توجه داشته باشید که این هدفون ضد آب نیست و نباید آن را زیر جریان مستقیم آب قرار دهید یا زیر باران بروید.

این محصول خوش قیمت از کدک‌های aptX و ACC پشتیبانی می‌کند و به همین دلیل توانایی خوبی را در پخش جزئیات صداهای مختلف دارد. از درایورهای ۷.۲ میلی‌متری برای این محصول استفاده شده که باعث شده‌اند هر کسی به خرید این محصول فکر کند.

 

 

انواع هندزفری و هدفون گیمینگ را می توانید از تکنولایف بخرید: هدفون گیمینگ

 

هندزفری هایلو GT1 XR

تراشه کوالکام QCC3020 که برای افزایش کیفیت صدا روی این محصول قرار گرفته، پشتیبانی از کدک aptX را فعال کرده که کیفیت صدای انتقالی را افزایش می‌دهد. برخورداری از این تراشه و بلوتوث ۵ باعث شده که این محصول گزینه مناسبی برای تجربه بازی‌های مختلف و فیلم باشند. چرا که تاخیر بسیار کمی دارد.

 

دیگر مقایسه های مرتبط با هندزفری هایلو:
تفاوت هندزفری هایلو gt3 و gt3 pro

 

وقتی که این هندزفری را به گوشی خود متصل کردید، دیگر برای اتصال آن به گوشی خود مشکلی نخواهید داشت. تنها کافی است که هندزفری‌ها را از کیس خارج کنید و مشاهده کنید که خیلی سریع به گوشی متصل می‌شوند. اگر هندزفری‌ها را خیلی زیاد از کیس خارج می‌کنید، این ویژگی بسیار عالی خواهد بود.

کیسی که به‌همراه این هندزفری‌ها در اختیار خواهید داشت از یک باتری ۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کند. این میزان باتری باعث می‌شود که بتوانید ۳۶ ساعت به موسیقی گوش کنید. کیس از یک پورت USB-C پشتیبانی می‌کند و به همین دلیل سرعت مناسبی در شارژ شدن دارد. با هر بار شارژ کردن بادزها هم می‌توانی تا ۵ ساعت موسیقی گوش کنید. این اتفاق باعث شده که GT1 XR انتخاب مناسبی برای فعالیت‌های روزانه باشد. از تعدادی چراغ‌ LED برای این محصول استفاده شده که نشان‌دهنده میزان شارژ باقی مانده است.

 

نقد هندزفری محبوب این روزها:
بررسی هایلو W1

 

این هدفون همچنین از میکروفون‌های داخلی استفاده می‌کند که امکان پاسخ‌گویی به تماس‌های دریافتی را برایتان آسان‌تر می‌کند. میکروفون‌های قرار گرفته روی GT1 XR از دو استاندارد DSP و CVC برخوردارند و به همین دلیل نویز و صدای مزاحم را به شدت کاهش می‌دهند.

این محصول شرکت هایلو از دستیارهای صوتی مختلف از جمله سیری، گوگل اسیستنت و شیائومی AI پشتیبانی می‌کند. خوش‌ساخت است و می‌توان گفت که از نظر طراحی ظاهری نیز  حرفی برای گفتن دارد. این محصول گزینه مناسبی برای ورزش کردن خواهد بود و همان‌طور که گفتیم در برابر نفوذ عرق مناسب خواهد بود.

هندزفری هایلو GT1 XR

این محصول هایلو با دکمه‌های لمسی طراحی شده که موجب کنترل هرچه راحت‌تر سری‌های هندزفری می‌شود.

  • با یک بار لمس هندزفری سمت چپ یا راست می‌توانید موسیقی را متوقف یا پلی کنید.
  • با یک بار لمس می‌توانید به تماس‌های دریافتی پاسخ دهید.
  • با دو بار لمس هندزفری سمت راست، می‌توانید موسیقی بعدی را پلی کنید.
  • دو بار لمس هندزفری سمت چپ باعث می‌شود که به موسیقی قبلی بروید.
  • با سه بار لمس هندزفری سمت چپ یا راست، موسیقی متوقف می‌شود و دستیار صوتی فعال خواهد شد.

بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که این هندزفری هایلو برد مناسبی دارد. با این هدفون می‌توانید بین ۱۰ تا ۱۵ متر از گوشی خود فاصله بگیرید و به راحتی در محیط بدون اینکه به گوشی دسترسی داشته باشید، حرکت کنید.

باید به این موضوع اشاره کنیم که با توجه به قیمتی که برای این محصول در نظر گرفته شده، یک انتخاب مناسب پیش روی خودتان دارید. بسیاری از ویژگی‌های قابل توجهی که روی این محصول قرار گرفته را روی برخی از محصول گران قیمت بازار مشاهده می‌کنیم. حالا هندزفری هایلو GT1 XR این امکانات را با قیمت خیلی خوبی در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد. پشتیبانی از بلوتوث ۵، تاخیر بسیار کم و عملکرد فوق‌العاده باتری باعث می‌شوند که این هندزفری ارزش خرید بسیار بالایی داشته باشد. از طراحی زیبا و جذاب این محصول هم نباید گذشت که می‌تواند یک دلیل مناسب برای خرید این محصول باشد. محصولی که برای ورزش کردن مناسب است و وزن کم آن هم باعث شده که بتوانید آن را همیشه به همراه داشته باشید و هیچ وقت احساس خستگی نکنید.

 

قیمت هندزفری هایلو gt1 xr

 

هندزفری هایلو T15

در ادامه مقایسه هایلو T15 و GT1 XR می‌خواهیم به معرفی هدفون هایلو T15 بپردازیم. در ابتدا به ویژگی‌های مهم این هندزفری دوست داشتنی می‌پردازیم.

  • پشتیبانی از بلوتوث ۵.۲ و پشتیبانی از کدک ACC
  • برخورداری از گواهی IPX5 که به مقاومت آن برابر نفوذ قطره‌های آب و عرق بدن اشاره می‌کند.
  • هر هدفون با شارژ کامل ۳.۵ ساعت کار می‌کند.
  • با شارژ کردن کامل کیس می‌توانید تا ۱۵ ساعت موسیقی گوش کنید.
  • داشتن سه سری مختلف و برخورداری از کابل micro-USB
  • قیمت ارزان‌تر در مقایسه با GT1 XR

احتمالا ظاهر اکسسوری برای شما هم یکی از پارامترهای مهم تلقی می‌شود. می‌توان گفت که این محصول شرکت هایلو نیز طراحی ظاهری مقبولی دارد. این هندزفری هایلو برای استفاده‌های روزمره جذاب است و می‌توانید آن را در محیط‌های خارج از خانه و باشگاه‌های ورزشی کنار خود داشته باشید. به‌همراه این هندزفری سه سری مختلف در نظر گرفته شده که می‌توانید نسبت به اندازه گوش خود یکی را انتخاب کنید.

هندزفری هایلو T15

کیس عرضه شده برای هایلو T15 از یک باتری ۲۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی پشتیبانی می‌کند که باعث می‌شود بتوانید تا ۱۵ بار هندزفری‌ها را شارژ کنید. حتی این امکان هم در نظر گرفته شده که بتوانید با استفاده از کیس، گوشی هوشمند خودتان را هم شارژ کنید. البته نسبت به ظرفیت باتری گوشی شما، این کیس می‌تواند کل ظرفیت باتری را هم شارژ کند. البته باید بگوییم که این کیس به دلیل باتری پر ظرفیتی که دارد، از وزن زیادی هم برخوردار است. همچنین باید به این موضوع اشاره کنیم که این محصول با کابل میکرو یو اس بی شارژ می‌شود. استفاده از این پورت باعث شده که سرعت شارژ آن کم باشد. پیشنهاد می‌کنیم که در طول شب کیس را شارژ کنید تا بتوانید در طول روز از آن استفاده کنید.

کنترل کردن هایلو T15 هم بسیار راحت است.

  • با یک بار لمس هندزفری سمت چپ یا راست می‌توانید پخش موسیقی متوقف کنید.
  • با دو بار لمس هندزفری سمت راست، موسیقی بعدی را انتخاب کنید.
  • با دو بار لمس هندزفری سمت چپ، به موسیقی قبلی برگردید.
  • متاسفانه این امکان در نظر گرفته نشده که بتوانید با خود هندزفری‌ها حجم صدا را کم یا زیاد کنید.

هندزفری هایلو T15

از آنجایی که این محصول از بلوتوث ۵ پشتیبانی می‌کند، با سرعت بسیار بالایی به گوشی‌های مختلف متصل خواهد کرد. همچنین برد هندزفری‌ها هم به ۱۰ متر می‌رسد و می‌توانید بدون همراه داشتن گوشی در محیط گردش کنید.

 

شاید نیاز داشته باشید:
مقایسه هایلو w1 و t15

 

البته بعضی وقت‌ها این مشکل را مشاهده می‌کنید که هندزفری به سرعت به گوشی متصل نمی‌شود. در این حالت باید هندزفری‌ها را داخل کیس قرار دهید و دوباره از کیس خارج کنید. مشکل پیش آمده به‌ سرعت از بین می‌رود و هندزفری‌ها به گوشی متصل می‌شوند. اگر باز هم این مشکل برطرف نشد می‌توانید هندزفری‌ها را به صورت دستی ریست کنید. اگر ۱۵ تا ۲۰ ثانیه هندزفری را لمس کنید، می‌توانید آن را ریست کنید.

در کمال تعجب باید بگوییم که این هندزفری ارزان قیمت اصلا برای گوشی‌های آیفون مناسب نیست. در آزمایش‌هایی که روی این محصول انجام دادیم، مشخص شد که صدا و تصویر با هم هماهنگ نیستند. این مشکل در اپلیکیشن یوتیوب به چشم می‌خورد. در زمان بازی کردن روی آیفون هم با تاخیر صدا همراه خواهید بود. البته که این هندزفری هیچ مشکلی با گوشی‌های اندرویدی ندارد و همه چیز هماهنگ کار می‌کند.

هندزفری هایلو T15

تجربه مکالمه با T15 هم بد نیست؛ اما باید به این موضوع اشاره کنیم که از تکنولوژی حذف صدای مزاحم استفاده نمی‌کند و به همین دلیل صدای محیط در زمان مکالمه کاملا احساس می‌شود. در کنار این موضوع باید بگوییم که کیفیت پخش موسیقی بد نیست و صداهای باس را با کیفیت مناسبی پخش می‌کند. انتخاب سری مناسبی که اندازه گوش شما باشد هم می‌تواند کیفیت صدا را بهبود ببخشد. این هندزفری صدای خواننده را خوش پخش می‌کند و توانایی خوبی هم در پخش صدای سازهای مختلف دارد. هدفون هایلو T15 گزینه مناسبی برای افرادی خواهد بود که می‌خواهند به موسیقی‌های متفاوتی در سبک‌های مختلف گوش کنند. این هدفون برای اکثر سبک‌ها مناسب خواهد بود و صداها را مناسب پخش می‌کند. با توجه به قیمت، باید به این موضوع اشاره کنیم که این محصول می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

 

قیمت هندزفری هایلو T15

 

مقایسه هایلو T15 و GT1 xr

حالا که با دو محصول هایلو T15 و GT1 XR آشنا شدید، حتما به این نتیجه رسیدید که هایلو GT1 XR گزینه بهتری به حساب می‌آید. از آنجایی که اختلاف قیمت این دو محصول خیلی زیاد نیست، واقعا GT1 XR انتخاب ارزشمندتری به حساب می‌آید. اولین برتری GT1 XR نسبت به T15 این است که کیس این محصول برای شارژ شدن از USB-C استفاده می‌کند. این موضوع باعث شده که GT1 XR سریع‌تر شارژ شود. البته که می‌توانیم به زیبایی بیشتر این محصول در مقایسه با T15 هم اشاره کنیم. موضوع بعدی این است که GT1 XR از ویژگی حذف صدای مزاحم بهره می‌برد. این موضوع باعث می‌شود که کیفیت صدایی که مخاطب شما می‌شنود بسیار بهتر باشد و صدای محیط را احساس نکند.

همچنین باید بگوییم که این ویژگی هندزفری GT1 XR را روی کمتر محصولی با این قیمت مشاهده می‌کنید. برای همین این محصول ارزش خرید بیشتری دارد. برخورداری از تراشه اسنپ‌دراگون و بلوتوث ۵ هم باعث شده که این محصول هم کیفیت صوتی خوبی داشته باشد و هم سریع به وسایل مختلف متصل شود. از طرف دیگر درایورهای ۷.۲ میلی‌متری هم باعث شده‌اند که حجم صدای زیادی را از GT1 XR شاهد باشیم و جزئیات صدا را هم به خوبی حس کنید. شک نکنید که در بین هندزفری های ارزان قیمت موجود در بازار، هایلو GT1 XR واقعا عملکرد خوبی از خود نشان می‌دهد. این هندزفری هم بسیار سبک است و هم ظاهر زیبایی دارد. از باتری بسیار خوبی هم برخوردار است و به همین دلیل ساعت‌ها می‌توانید با آن موسیقی گوش کنید. هایلو ادعا کرده که این محصول برای گوش دادن به موسیقی تا ۳۶ ساعت برای کاربران مناسب خواهد بود.

اگر چه که هر دو هندزفری GT1 XR و هایلو T15 قیمت مناسبی دارند، اما باز هم تکرار می‌کنیم که کدک GT1 XR انتخاب بهتر، هوشمندانه‌تر و با ارزش‌تری خواهد بود و با محصول باکیفیت‌تری سروکار خواهید داشت.

 

مقایسه هندزفری های هایلو:
مقایسه هایلو t15 و t19

 

سوالات متداول:

هایلو t15 بهتر است یا gt1 xr؟ هایلو GT1 XR نسبت به امکانات محصول بهتری است و کیفیت صدای بهتری هم دارد.

آیا هایلو T15 به تکنولوژی حذف صدای مزاحم مجهز شده؟ خیر این هدفون صدای مزاحم را حذف نمی‌کند، اما GT1 XR از این تکنولوژی برخوردار است.

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%85%d9%82%d8%a7%db%8c%d8%b3%d9%87-%d9%87%d8%a7%db%8c%d9%84%d9%88-t15-%d9%88-gt1-xr/
ads
ads