داغ ترین ها :
مقایسه هایلو w1 و moripods

مقایسه هایلو w1 و moripods

این روزها، هدفون‌های بی‌سیم به فهرست اکسسوری‌های ضروری ما اضافه شده است. گوش دادن به موسیقی بدون اینکه نگران گره خوردن سیم‌های اضافی باشید لذت‌بخش است. حین خرید هندزفری توجه به کیفیت صدای مناسب، طول عمر بالا و طراحی یونیک و کاربری آسان جزو مهم‌ترین فاکتورهایی است که باید در نظر بگیرید. علاوه بر این‌ها قیمت هندزفری هم باید مناسب باشد. با تکنولایف همراه باشید. در این مطلب به بررسی و مقایسه‌ای میان هندزفری هایلو w1 و moripods می‌پردازیم. با بررسی مشخصات هندزفری موری پادز و W1 هایلو می‌توانید با دقت بیشتری نسبت به انتخاب آن اقدام نمایید.

 

برای مشاهده قیمت و خرید هندزفری های Haylou روی لینک بزنید: هندزفری هایلو

 

 

مقایسه هندزفری هایلو W1 و موری پادز

مشخصات هندزفری Haylou W1

۱: بلوتوث 5.2 با کدک AptX و AAC

۲: درجه ضد آب IPX4

۳: امکان گوش دادن له موسیقی برای حدودا 5 ساعت با شارژ کامل

۴: کیس شارژ می‌تواند 4 بار گوشی را به طور کامل شارژ کند.

۵: همراه با 3 سایز سر گوشی، کتابچه راهنمای انگلیسی و کابل USB-C

طراحی، راحتی و عمر باتری

کیس شارژ Haylou W1 کاملاً با نسخه‌های قبلی این برند چینی، مانند Haylou GT1 Plus یا Haylou GT3 که اخیراً منتشر شده، مطابقت دارد. W1 دارای یک قاب بیضی مانند سنگریزه آبی (یا سفید) است که بسیار مستعد اثر انگشت و خراش است، این هدفون از نظر ظاهری بسیار خاص است. قسمت‌های بیرونی این هندزفری براق و فلزی به نظر می‌رسند، با چراغ LED در بالا و علامت تجاری در انتهای پایینی چاپ شده است. قسمت و نوک گوش لاستیکی که داخل گوش شما قرار می‌گیرد بیضی شکل است و احساس سبکی دارد و پوشیدن آن بسیار راحت است. حتی برای چند ساعت متوالی. ساقه‌های هندزفری نسبتاً نرم به نظر می‌رسند. با سطح ضد آب IPX4 خود، آنها باید در برابر باران خفیف و کمی رطوبت مقاومت کنند. خوشبختانه، عمر باتری Haylou W1 نسبت به نسخه‌های قبلی گروه بهبود یافته است. W1 می‌تواند با یک بار شارژ حدود 5.5 ساعت کار کند که زمان زیادی برای رفت و آمد و فعالیت‌های روزانه است و در طول روز می‌توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید.

 

آموزش تقویت صدای هندزفری اندروید:
افزایش صدای ایرپاد در اندروید

 

اتصال و کنترل

Haylou W1 دارای اتصال قوی، با اتصال بلوتوث قوی تا فاصله 8 تا 9 متری از دستگاه موبایل یا لپ تاپ شما است. وقتی هدفون‌ها را از قاب بیرون می‌آورید، به سرعت با گوشی شما جفت می‌شوند. وقتی هدفون را بیرون می آورید، W1 به طور خودکار پخش موسیقی را متوقف نمی‌کند:

۱: مکث تنها با ضربه زدن به یکی از جفت‌ها انجام می‌شود.

۲: برای پخش/مکث موسیقی، یک بار روی L یا R ضربه بزنید.

۳: دوبار روی R ضربه بزنید تا به آهنگ بعدی بروید.

۴: برای بازگشت به آهنگ قبلی، دو بار روی L ضربه بزنید.

۵: برای فعال کردن دستیار صوتی، روی L یا R سه ضربه بزنید.

یکی از معایب این دستگاه این است، وقتی هدفون را به صورت طولانی فشار دهید، هیچ اتفاقی نمیتد و این مایه شرمساری این برند است، زیرا داشتن کنترل‌های صدا روی هدفون‌ها مزیت عالی‌ای به حساب می‌آید.

تماس و تماشای فیلم

میکروفون Haylou W1 کیفیت مناسبی برای دریافت و انقال تماس‌های تلفنی و تماس‌های ویدیویی با وضوح بالا دارد. شاید صدا می توانست بلندتر باشد. این هندزفری برای ویدیوها، Haylou W1 برای همگام‌سازی صدا و تصویر در آیفون و اندروید بسیار خوب است.

 

قیمت هندزفری هایلو W1

 

هندزفری هایلو w1

مشخصات Haylou MoriPods

۱: بلوتوث 5.0 با AptX Adaptive و کدک AAC

۲: ضد آب IPX4 (مقاوم در برابر باران سبک و گرد و غبار)

۳:  اگر کامل شارژ شود ۵ ساعت می‌توانید از آن استفاده کنید.

۴: کیس شارژ می تواند 4 بار گوشی را به طور کامل شارژ کند.

۵: همراه با کابل USB-C

 

چگونه هندزفری بلوتوث را فعال کنیم؟
اتصال هندزفری بی سیم به لپ تاپ

 

طراحی، راحتی و عمر باتری

MoriPods Haylou در رنگBهای مشکی، آبی و سفید موجود است. در نسخه سفید تست شده ظاهر تمیزی دارد. جعبه شارژ جمع و جور است. هنگامی که حدود دو ساعت آن را به طور کامل از طریق درگاه USB-C در پایین شارژ کردید، می‌تواند قبل از نیاز به شارژ مجدد، هدفون را چهار بار کاملاً شارژ کند. در حالی که چراغ‌های LED برای نشان دادن وضعیت شارژ روی دستگاه وجود ندارد. هدفون‌ها به‌راحت به گوش شما آویزان می‌شوند. MoriPods دارای رتبه‌بندی IPX4 ضد آب است که باعث می‌شود در برابر باران و گرد و غبار سبک مقاوم باشند.

اتصال و کنترل

MoriPods هنگام بیرون آوردن صدای هدفون قطع نمی‌شود. چون این مسئله روی هدفون‌های قبلی Haylou مانند Haylou T19 دست‌ و پاگیر بوده است. این بار فقط قسمت بالایی ساقه را لمس می‌کنید تا عملکردهای مختلف فعال شود:

۱: برای پخش/مکث موسیقی، یک بار روی L یا R ضربه بزنید.

۲: برای رد شدن از یک آهنگ، دوبار روی R ضربه بزنید.

۳: برای برگرداندن آهنگ، دوبار روی L ضربه بزنید.

۴: سه بار روی L یا R ضربه بزنید تا دستیار صوتی فعال شود.

۵: L یا R را نگه دارید تا هدفون‌ها به صورت دستی خاموش شوند.

اما اتصال در MoriPods قوی است، با اتصال بلوتوث تا فاصله 10 متری از دستگاه شما، همچنین سیگنال آن در مناطق پر از سیگنال‌های بی‌سیم و زمانی که در حال پیاده‌روی یا دوچرخه سواری هستید، حفظ می‌شود. همچنین می‌توانید در حالی که هدفون دیگری را شارژ می‌کنید به یک هدفون گوش دهید.

 

هندزفری کیو سی وای چی بخریم؟
بهترین هندزفری qcy

 

کیفیت تماس و ویدیو

آیا MoriPods یک جایگزین AirPods در هنگام تماس تلفنی است؟ خب بله! به‌خصوص در مناطق ساکت‌تر، برقراری تماس تلفنی بسیار با کیفیت است. در جاهای شلوغ/ فضای باز، تقریباً تمام صداهای اطراف به خوبی کاهش می‌یابد. با این حال، صدای باد و صداهای روشن ناگهانی مانند اسکوترها از این قاعده مستثنی هستند. آنها می‌توانند بر صدای بلند و روشن شما تأثیر بگذارند. MoriPods همچنین برای تماس‌های ویدیویی بسیار خوب هستند. در برنامه‌هایی مثل زوم، تیم‌های مایکروسافت و سایر سرویس‌ها، صدای شما ممکن است گاهی کمی نازک شود، اما به اندازه کافی واضح و بلند به نظر برسد. تماشای ویدیوها یک تجربه بی‌عیب و نقص با MoriPods است. همگام سازی بین صدا و تصویر در iPhone و Android، از جمله در برنامه‌ی چالش برانگیز YouTube، عالی است. MoriPods صدای موسیقی را واضح و مطبوع پخش می‌کند. خوشبختانه، برای لذت بردن از جزئیات صدای بالاتر از متوسط ​​که MoriPods ارائه می‌دهد، نیازی به افزایش صدا نیست.

 

قیمت هندزفری هایلو موری پادز

 

سوالات متداول

‌آیا هدفون moripods ضد آب به حساب می‌آید؟

در برابر باران سبک و کمی رطوبت مقام است.

چگونه متوجه می‌شوید که Haylou Moripods به طور کامل شارژ شده است؟

حدود 2 ساعت طول می‌کشد تا شارژ شوند، بنابراین پس از این مدت، آنها باید به طور کامل شارژ شوند.

آیا Haylou W1 نویز را حذف می‌کند؟

هدفون‌های Haylou W1 با استفاده از جدیدترین فناوری حذف نویز cVc 8.0 و 4 میکروفون (2 میکروفون در هر هدفون)، صدای محیط را برای مکالمات شفاف کاهش می‌دهند.

چگونه Haylou W1 خود را به لپ تاپ متصل کنم؟

مرحله 1: بلوتوث ویندوز را روشن کنید.

مرحله 2: به تنظیمات بروید.

مرحله 3: به “Bluetooth and other devices” بروید.

مرحله 4: روی «افزودن دستگاه» کلیک کنید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%85%d9%82%d8%a7%db%8c%d8%b3%d9%87-%d9%87%d8%a7%db%8c%d9%84%d9%88-w1-%d9%88-moripods/
ads
ads