داغ ترین ها :
مقایسه هایلو W1 و T19

مقایسه هایلو W1 و T19

هندزفری‌های هایلو (Haylou) در سال‌های اخیر بیشتر مورد توجه قرار گرفته‌اند و توانسته‌اند به برخی از محبوب‌ترین مدل‌های موجود در بازار تبدیل شوند. داشتن قیمت مناسب یکی از اصلی‌ترین دلایلی است که موجب شده کاربران زیادی به تهیه آن‌ها متمایل  شوند. هایلو مدل‌های مختلفی دارد که ما قصد داریم در این مقاله به مقایسه مقایسه هایلو W1 و T19 بپردازیم. در  ادامه این مقاله با تکنولایف همراه باشید. هندزفری‌های W1 و T19 در حال حاضر علاقه‌مندان زیادی دارند. اما تفاوت آن‌ها در چیست؟ کدام مورد می‌تواند انتخاب بهتری باشد؟ برای پیدا کردن پاسخ این سوال پیشنهاد می‌کنیم که این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

 

تکنولایف فرصت خرید هدفون های Haylou را برای شما آماده کرده است: هندزفری هایلو

 

هندزفری هایلو W1

مقایسه هندزفری هایلو W1 و T19

هندزفری هایلو W1 از نظر طراحی ظاهر و شکل و شمایل بسیار جذاب بوده و می‌تواند نظرتان را جلب کند. این محصول همراه با یک کیس در اختیار شما قرار می‌گیرد که دارای سه چراغ LED است. این چراغ‌ها در واقع میزان شارژ دستگاه را نمایش می‌دهند. شما می‌توانید از طریق درگاه USB-C آن را شارژ کنید. بد نیست اشاره کنیم که علاوه بر ظاهر جذاب، هندزفری هایلو W1 کیفیت ساخت بسیار خوبی نیز دارد. کافی است برای چند لحظه آن را در گوش خود قرار دهید تا هم متوجه راحتی آن شده و هم جذابیت ظاهری‌اش را به چشم ببینید. اگر حس می‌کنید هندزفری به اندازه کافی برای شما راحت نیست، نگران نباشید. این محصول همراه باد سَری‌های مختلفی عرضه شده است که می‌توانید آن‌ها را تعویض کرده و موردی را انتخاب کنید که برای‌تان راحت است. این محصول دارای گواهی IPX4 نیز هست که در نتیجه می‌توان آن را دستگاهی دانست که در برابر نفوذ آب و عرق مقاوم است. البته باید اشاره کنیم که این موضوع به معنای ضد آب بودن کامل آن نیست. پس به هیچ وجه اجازه تماس مستقیم آن با آب را ندهید و زیر باران از آن استفاده نکنید.

باتری هایلو W1 نیز یکی از نقاط قوت آن محسوب می‌شود. شرکت سازنده توانسته در این مدل از باتری بهتری نسبت به سایر نمونه‌های پیشین استفاده کند. به لطف این باتری شما می‌توانید حدودا 5.5 ساعت موسیقی گوش کنید. از همین رو می‌توان آن گزینه مناسبی برای علاقه‌مندان به موزیک در نظر گرفت. این نکته را هم در نظر بگیرید که به دلیل کیسی که در اختیارتان قرار داد، می‌توانید تا 4 بار هندزفری را شارژ کنید. پس اگر برای کارهای روزمره به دنبال یک محصول مناسب می‌گردید، هایلو W1 می‌تواند انتخاب مناسبی برای‌تان باشد.

شما می‌توانید آن را از طریق بلوتوث به گوشی موبایل‌تان متصل کنید. از نظر بُرد نیز باید بگوییم که تا زمانی که بیش از 8 تا 9 متر از دستگاه متصل شده فاصله نگرفته‌اید، هیچ مشکلی برای‌تان به وجود نخواهد آمد. برای اتصال هندزفری‌ها به تلفن هوشمند نیازی نیست وقت زیادی صرف کنید و در عرض یک چشم به هم زدن این اتفاق خواهد افتاد.

یکی از ویژگی‌های خوبی که هندزفری هایلو W1 دارد، این است که کاربر می‌تواند انتخاب کند که می‌خواهد با هر دو سمت به موسیقی گوش کند یا صرفا با یکی از آن‌ها. علاوه بر این، امکان شارژ جداگانه هر یک از آن‌ها نیز وجود دارد.

این هندزفری قابلیت توقف پخش موسیقی در هنگام خارج کردن آن از گوش را ندارد. اما اگر می‌خواهید موزیک را متوقف کنید، کافی است به بدنه هندزفری ضربه آرامی بزنید. در ادامه می‌توانید نحوه استفاده از این قابلیت را یاد بگیرید:

  • لمس کردن هندزفری چپ یا راست: توقف یا شروع موسیقی
  • دو بار لمس کردن هندزفری راست: پخش آهنگ بعدی
  • دو بار لمس کردن هندزفری چپ: پخش آهنگ قبلی
  • سه بار لمس کردن هندزفری چپ یا راست: فعال کردن دستیار صوتی
  • در زمان لمس طولانی هیچ اتفاقی رخ نخواهد داد و در نتیجه نیازی نیست که از نظر نحوه کنترل آن نگران باشید

هندزفری W1 برای برقراری تماس‌های صوتی نیز گزینه مناسبی به حساب می‌آید و می‌تواند به خوبی صدای کاربر را انتقال دهد. سازندگان در این محصول از فناوری DSP+CVC استفاده کرده‌اند و دیگر تفاوت هایلو W1 و T19 مربوط به بهره‌مندی از این تکنولوژی است. به طور کلی صدا شفافیت خوبی خواهد داشت، اما این محصول صدای محیط را نیز منتقل می‌کند که مشخصا می‌توان این ویژگی را از نقاط ضعف آن قلمداد کرد.

برخی از مشکلات آزاردهنده در بعضی از محصولات و هندزفری‌های بلوتوثی این است که گاهی کاربر در حین تماشای ویدیو، با عدم هماهنگی صدا و تصویر مواجه می‌شود. این مشکل به هیچ عنوان در استفاده از W1 رخ نخواهد داد و می‌توانید از این نظر مطمئن باشید. با این وجود باید بگوییم که اوضاع در زمانی که می‌خواهید بازی‌های ویدیویی را تجربه کنید، کمی متفاوت خواهد بود. در حقیقت W1 نیز مانند بسیاری از محصولات بلوتوثی در حین اجرای بازی‌های ویدیویی صدا را گهگاه با تاخیر ارائه می‌دهد. یکی از مواردی که شاید کاربران را از این دستگاه ناامید کند، عدم داشتن قابلیت Low-Latency است. این موضوع برای برخی از افراد در مقایسه هایلو W1 و T19 اهمیت زیادی دارد.

شاید بتوان گفت که در ساخت این محصول درایورهای مطرحی مورد استفاده قرار نگرفته‌اند، اما با وجود این، کیفیت صدای W1 خوب است. همان‌طور که گفتیم به محض استفاده از این هندزفری، متوجه کیفیت صدا بسیار خوب‌اش خواهید شد.

این محصول در پخش صداهای بالا و میانه عملکرد قابل قبولی دارد. اگر به موسیقی راک یا جاز علاقه دارید، به لطف W1 می‌توانید بهترین جزئیات صدا را در این موزیک‌ها بشنوید. در مجموع باید بگوییم که هندزفری W1 با توجه به قیمت مناسبی که نسبت به رقیب خود دارد، می‌تواند کیفیت خوبی را ارائه دهد و یکی از محصولات مقرون به صرفه بازار به حساب می‌آید.

 

قیمت هندزفری هایلو w1

 

هندزفری هایلو T19

مقایسه هایلو W1 و T19

اگر زمان زیادی را صرف مکالمه یا تجربه بازی‌های ویدیویی می‌کنید و به یک هندزفری بی‌سیم خوب نیاز دارید، هایلو T19 می‌تواند انتخاب معقولی برای شما باشد. تفاوت هایلو W1 و T19در ابتدا به چشم خواهد آمد آن هم مربوط به ظاهر آن‌ها می‌شود. T19 ظاهر ساده‌ای دارد و به لطف وزن کم و آرگونومی مناسب‌اش، به راحتی در گوش‌ها قرار گرفته و می‌توانید ساعت‌ها از آن بدون خستگی استفاده کنید. سری‌های T19 نیز جنس خوبی دارند و جوری طراحی شده‌اند که می‌توانند به خوبی از ورود صداهای اضافه به گوش جلوگیری کنند.

این محصول نیز مانند W1 از قابلیت عکس‌العمل نسبت به ضربان به هندزفری برخوردار است. در نتیجه نیازی به دکمه فیزیکی در آن وجود ندارد. نحوه کنترل آن نیز از این طریق مشابه آن چیزی است که در رابطه با W1 گفتیم. این هندزفری از بلوتوث 5.0 پشتیبانی می‌کند و می‌تواند به خوبی صدا را به گوش کاربر برساند. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به اتصال بدون قطعی و مداوم، بهینه بودن برای مصرف باتری، کم بودن نویزها در صداهای ارسالی و باکیفیت بودن صدای خروجی اشاره کرد. اتصال هندزفری T19 نیز مثل W1 به محض خارج شدن‌اش از کیس، برقرار می‌شود.

یکی از نکاتی که قطعا توجه کاربران را جلب می‌کند، این است که T19 از قابلیت شارژ وایرلس بهره می‌برد. قابل ذکر است که شارژ شدن این محصول حدودا 2 ساعت طول می‌کشد. این هندزفری با شارژ کامل می‌تواند تا 120 ساعت در حالت استندبای باشد. کیس هایلو T19 ظرفیت 600 میلی آمپر ساعتی داشته و این میزان برای هر گوشی از هدفون 40 میلی آمپر ساعت است.

از نظر بُرد نیز باید بگوییم که کاربر با فاصله 10 متری از دستگاه متصل نیز می‌تواند از آن استفاده کند. کیس هندزفری T19 نیز دارای درب آهنربایی بوده و در نتیجه باز و بسته کردن آن کار دشواری نیست. در بخش جلو این محصول چراغ‌های LED وجود دارد که اجازه می‌دهد کاربر بتواند به سادگی میزان شارژش را مشاهده کند. قابل ذکر است که شما می‌توانید با استفاده از درگاه USB-C آن را شارژ کنید.

یکی دیگر از ویژگی‌های این محصول قابلیت استفاده از برنامه‌ای به نام Haylou app است. در واقع با استفاده از این اپ است که می‌توان T19 را به روز رسانی کرد. از دیگر قابلیت‌های این برنامه می‌توان به توانایی تنظیم افکت‌های صوتی، شارژ گوشی‌ها و کیس و شخصی‌سازی دکمه‌های لمسی اشاره کرد.

این محصول برای تماس‌های صوتی گزینه مناسبی است، اما عالی نیست. در واقع اگر در حال قدم زدن باشید، صدا گام‌های‌تان به گوشی فردی که با او صحبت می‌کنید، خواهد رسید. در نتیجه می‌توان این موضوع را یکی از نکات منفی T19 در نظر گرفت. با این حال اگر عاشق تماشای فیلم هستید یا دوست دارید ویدیوهای یوتیوب را ببینید، نیازی به نگرانی نیست، چون صدا و تصویر در این شرایط کاملا هماهنگ خواهند بود. با این حال در مقایسه هایلو W1 و T19 باید بگوییم که هر دو در رساندن صدا در بازی‌های ویدیویی با تاخیر رو به رو می‌شوند. البته همان‌طور که پیش‌تر ذکر کردیم، این موضوع هنوز به طور کلی در هدفون‌ها رفع نشده است. اگر عاشق موسیقی‌های راک، جاز و رپ هستید، این محصول می‌تواند صدا را با جزئیات خوبی به گوش‌تان برساند.

 

قیمت هندزفری هایلو T19

 

مقایسه هایلو W1 و T19

مقایسه هندزفری هایلو W1 و T19

به طور کلی باید بگوییم که W1 و T19 هر دو جزو محصولات خوب بازار هستند. هر دوی این هدفون‌ها از نظر ظاهری جذاب‌اند و طراحی خوبی دارند که موجب می‌شود شما در استفاده طولانی مدت هم به هیچ وجه خسته نشوید. این دو هدفون بُرد حدودا 10 متری دارند و تقریبا شارژ شدن‌شان 2 ساعت زمان می‌برد.

اولین تفاوت این دو مربوط به نسخه بلوتوث است. W1 از بلوتوث 5.2 و T19 از نسخه 5.0 استفاده می‌کند. یکی دیگر مهم‌ترین فرق‌های آن‌ها مربوط است به بهره‌مندی W1 از قابلیت فناوری حذف نویز CVC 8.0 و ENC. در نتیجه می‌توان انتظار داشت که انتقال نویز در آن کمتر از T19 باشد. با این که همان‌طور که گفتیم، این ویژگی نتوانسته موجب حذف کامل نویزها شود. می‌توان گفت که از طرف دیگر T19 از نظر شارژدهی می‌تواند عملکرد بهتری داشته باشد. در طرف مقابل W1 دارای گواهی IPX4 است که موجب می‌شود در برابر آب مقاوم باشد. یکی دیگر از تفاوت‌های مهم آن‌ها مربوط به قیمت‌شان می‌شود. در واقع امکانات بیشتر W1 موجب شده که سازندگان برچسب قیمتی حدودا دو برابر نسبت به T19 را برای آن در نظر بگیرند.

پس در مجموع می‌توان گفت اگر به دنبال محصولی با کیفیت و امکانات بالاتر هستید، بهتر است به سراغ هایلو W1 بروید. اما اگر شارژدهی و قیمت پایین‌تر برای‌تان اولویت و اهمیت دارد، پیشنهاد ما هایلو T19 است. در انتها نیز باید بگوییم که باز هم همه چیز به دیدگاه و خواسته خودتان بستگی دارد و ما صرفا تلاش کرده‌ایم که بتوانیم کار را تا حدی برای‌تان ساده‌تر کنیم.

این بود مقایسه هایلو W1 و T19. امیدواریم این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد. نظر شما درباره این دو هندزفری چیست؟ شما کدام یک از آن‌ها را به دیگری ترجیح می‌دهید؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

 

 

سوالات متداول

هندزفری W1 و T19 با چه سیستم عامل‌هایی سازگار هستند؟

هر دوی این محصولات را می‌توانید روی اندروید و iOS به کار ببرید و هیچ محدودیتی از این نظر برای آن‌ها وجود ندارد.

عملکرد W1 و T19 در حذف نویز چگونه است؟

در واقع این دوهندزفری نویز را انتقال می‌دهند. البته W1 به لطف قابلیت فناوری حذف نویز CVC 8.0 و ENC از این نظر عملکرد بهتری را ارائه می‌دهد.

آیا می‌توان از هر گوشی این هندزفری‌ها به صورت مجزا استفاده کرد؟

بله شما می‌توانید این کار را انجام دهید. در واقع این امکان وجود دارد که حتی پخش موسیقی را روی یکی از آن‌ها تنظیم کنید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%85%d9%82%d8%a7%db%8c%d8%b3%d9%87-%d9%87%d8%a7%db%8c%d9%84%d9%88-w1-%d9%88-t19/
ads
ads