داغ ترین ها :
مقایسه هندزفری های هایلو w1 و t15

مقایسه هندزفری های هایلو w1 و t15

در طول چند سال گذشته هندزفری های هایلو بیش از پیش مورد توجه قرار گرفتند. دلیل این توجه در ابتدا مربوط به قیمت محصولات هایلو از جمله هندزفری‌های این شرکت می‌شود. دلیل بعدی هم کیفیت ساخت این محصولات است که ارزش خرید این محصولات را بیشتر کرده‌اند. از جمله هندزفری‌های این شرکت که در بین کاربران ایرانی بسیار محبوب شد، w1 و t15 نام دارند. قیمت دلیل اصلی انتخاب کاربران است و از آنجایی که این دو محصول اختلاف قیمت چندان زیادی ندارند، خیلی‌ها به خرید این دو محصول فکر می‌کنند. این موضوع باعث می‌شود که بسیاری در کاربران نتوانند در زمان خرید تصمیم بگیرند. خیلی‌ها می‌پرسند که کدام محصول کیفیت بهتری دارد و کدام محصول از ارزش خرید بالاتری برخوردار است؟ به همین دلیل تصمیم گرفتیم به مقایسه هندزفری های هایلو w1 و t15 بپردازیم؛ اما قبل از اینکه به مقایسه هندزفری های هایلو w1 و t15 بپردازیم، این محصولات را به صورت جداگانه معرفی می‌کنیم و سپس به مقایسه هندزفری های هایلو w1 و t15 خواهیم پرداخت.

 

هندزفری های خوش قیمت برند Haylou را می‌توانید از سایت تکنولایف تهیه کنید: هندزفری هایلو

 

هندزفری هایلو W1

  • برخورداری از بلوتوث ۵.۲ با پشتیبانی از کدک‌های AptX و ACC
  • پشتیبانی از گواهی IPX4 که در برابر قطره‌های آب و عرق مقاوم است
  • ۵.۵ ساعت گوش دادن به موسیقی در صورت داشتن شارژ کامل
  • کیس شارژی که می‌تواند تا ۴ برابر هندزفری‌ها را شارژ می‌کند
  • برخورداری از سه سری، دفترچه راهنما و کابل USB-C

هندزفری هایلو w1 یک محصول زیبا به نظر می‌رسد و از طراحی بسیار خوبی هم بهره می‌برد. روی کیسی که به همراه هایلو w1 عرضه شده سه چراغ LED دیده می‌شود که میزان شارژ را نشان می‌دهند. یک پورت USB-C هم روی این محصول دیده می‌شود که وظیفه شارژ کیس را به عهده دارد. خود هندزفری‌ها هم ظاهر زیبایی دارند و از متریال‌های خوبی در ساخت آن‌ها استفاده شده است. زمانی که این هدفون‌ها را داخل گوش قرار می‌دهید متوجه می‌شوید که این هندزفری چقدر زیبا خواهد بود. استفاده از سری‌های مختلف هم باعث شده که این هندزفری را راحت‌تر داخل گوش قرار دهید. از طرف دیگر این محصول از گواهی IPX4 بهره می‌برد. این گواهی باعث می‌شود که هندزفری در برابر نفوذ قطره‌های آب و عرق مقاوم باشد. به این موضوع توجه کنید که این موضوع ضد آب نیست و نباید آن را در جریان مستقیم آب و یا زیر باران قرار دهید.

مقایسه هایلو w1 با t15

باتری هم یکی از ویژگی‌های جالب توجه این محصول به حساب می‌آید. هندزفری W1 در مقایسه با مدل‌های قبلی خود از باتری بهتری برخوردار است. باتری در نظر گرفته شده برای ین محصول تا ۵.۵ ساعت موسیقی پخش می‌کنند. به همین دلیل این محصول انتخاب مناسبی برای فعالیت‌های روزانه به حساب می‌آید. البته کیسی که به همراه این هندزفری عرضه شده باعث می‌شود که بتوانید تا ۴ بار هندزفری‌ها را شارژ کنید.

این هدفون با بلوتوث به گوشی هوشمند متصل می‌شود و برد آن هم به ۸ تا ۹ متر می‌رسد. هندزفری‌ها خیلی سریع به گوشی متصل می‌شوند. در واقع تا این هندزفری‌ها را از کیس خارج می‌کنید به گوشی شما متصل می‌شوند. این امکان را در اختیار خواهید داشت که با یک هندزفری یا هر دوتای آن‌ها به موسیقی گوش کنید. حتی می‌توانید هندزفری‌ها را به صورت جداگانه شارژ کنید.

هندزفری هایلو W1 وقتی که از گوش خارج می‌شود، به شکل خودکار موسیقی را متوقف نمی‌کند. البته متوقف کردن موسیقی بسیار راحت است. تنها کافی است که یک ضربه بسیار آرام به بدنه هندزفری بزنید تا پخش موسیقی متوقف شود.

  • لمس کردن هندزفری چپ یا راست باعث توقف یا شروع موسیقی می‌شود.
  • دو بار لمس کردن هندزفری راست باعث می‌شود که به آهنگ بعدی بروید.
  • دو بار لمس کردن هندزفری چپ باعث می‌شود که به آهنگ قبلی بروید.
  • سه بار لمس کردن هندزفری چپ یا راست می‌توانید دستیار صوتی را فعال کنید.

مقایسه هندزفری هایلو t15 با هایلو w1

هیچ کاری با لمس طولانی مدت هندزفری انجام نمی‌شود و به همین دلیل خیلی راحت می‌توانید هدفون را کنترل کنید.

در زمان دریافت تماس‌های صوتی، صدای شما به خوبی منتقل می‌شود. صدا شفافیت و قدرت بالایی دارد. از طرف دیگر صدای محیط به راحتی انتقال پیدا می‌کند.

در زمان تماشای ویدئو هم این هندزفری عملکرد خوبی از خود نشان می‌دهد و صدا و تصویر کاملا با هم هماهنگ خواهند بود. این هماهنگی را روی گوشی‌های اندرویدی و iOS مشاهده می‌کنید.

البته در زمان اجرای بازی‌ها کمی تاخیر را در انتقال صدا مشاهده می‌کنید که البته این نقطه ضعف تقریباً روی تمام هدفون‌های بی‌سیم دیده می‌شود. بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که این هدفون از ویژگی Low-Latency برخوردار نیست.

حالا بد نیست به کیفیت صدای این هدفون اشاره کنیم. برای ساخت این هندزفری‌ها از درایورها مطرحی استفاده نشده، اما کیفیت خوبی دارند. درایورها کیفیت صدای شفافی را ارائه می‌کنند و این موضوع را بلافاصله متوجه می‌شوید.

هندزفری W1 هایلو توانایی خوبی در پخش صداهای بالا و میانه دارد و تجربه خوبی را به کاربران منتقل می‌کنند. کیفیت صدای این هدفون و میزان جزئیاتی که پخش می‌کند در موسیقی‌های راک و جاز بیش از پیش دیده می‌شوند. چرا که صدای درامز، سازهای بادی و سازهای الکترونیک به خوبی پخش می‌شوند.

در کل باید به این موضوع اشاره کنیم که هندزفری هایلو W1 یکی از بهترین هندزفری‌های نسبتا ارزان قیمت بازار به حساب می‌آید. با توجه به قیمت این محصول کیفیت خوبی را ارائه می‌کند و کیفیت صوتی بسیار خوبی هم دارد.

 

خرید هندزفری هایلو W1

 

تفاوت هندزفری هایلو t15 با هایلو w1

هندزفری هایلو t15

  • بلوتوث ۵ با پشتیبانی از کدک AAC
  • پشتیبانی از گواهی IPX5 که باعث شده این محصول در برابر نفوذ قطره‌های آب و عرق مقاوم باشد.
  • ۳ ساعت نیم گوش دادن به موسیقی در صورت شارژ کامل
  • کیس عرضه شده به همراه هندزفری تا ۱۵ بار هندزفری‌ها را شارژ می‌کند
  • سه سری برای هندزفری در نظر گرفته شده و پورت micro-USB هم دارد

هندزفری هایلو T15 از نظر طراحی با سایر محصولات این شرکت و حتی دیگر محصولات بازار متفاوت به نظر می‌رسد. البته طراحی این هندزفری نسبت به قیمتی که برای آن در نظر گرفته شده بسیار عالی است. کیس عرضه شده به همراه این هندزفری کمی بزرگ‌تر از سایر هندزفری‌های هایلو است.

کیس این هندزفری‌ها به یک باتری ۲۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده و به همین دلیل می‌تواند تا ۱۵ بار هندزفری‌ها را شارژ کند. یک عدد پورت micro-USB روی این کیس دیده می‌شود که به واسطه آن می‌توانید کیس را شارژ کنید. البته باید به این موضوع اشاره کنیم که کیس عرضه شده به همراه این هندزفری کمی سنگین به نظر می‌رسد و همچنین تنها به واسطه کابل micro-USB می‌توانید آن را شارژ کنید. بهترین کار این است که هایلو T15 را در شب شارژ کنید تا صبح ظرفیت شارژ آن کامل شده باشد.

مقایسه هندزفری هایلو t15 با w1

سری‌های مختلفی برای T15 در نظر گرفته شده که می‌توانید آن‌ها را نسبت به اندازه گوش خود انتخاب کنید. تمام سری‌ها حس راحتی بسیار خوبی دارند.

 

مقایسه های مرتبط دیگر:
مقایسه هایلو t15 و t19

 

شکل کنترل کردن هندزفری T15 همانند دیگر هندزفری‌های شرکت هایلو خواهد بود.

  • لمس کردن هندزفری چپ یا راست باعث توقف یا شروع موسیقی می‌شود.
  • دو بار لمس کردن هندزفری راست باعث می‌شود که به آهنگ بعدی بروید.
  • دو بار لمس کردن هندزفری چپ باعث می‌شود که به آهنگ قبلی بروید.

متأسفانه نمی‌توانید به وسیله خود هندزفری‌ها صدای آن‌ها را کم یا زیاد کنید. هندزفری T15 به راحتی به وسیله‌های مختلف متصل می‌شود. این ارتباط به واسطه بلوتوث 5 انجام می‌شود و برد آن‌ها هم به ۱۰ متر می‌رسد. ارتباط این هندزفری‌ها حتی در بین دیوارهای مختلف هم با گوشی برقرار می‌ماند.

البته بعضی وقت‌ها ممکن است با مشکلی در اتصال این هندزفری رو به رو خواهید شد. بعضی وقت‌ها هدفون‌ها گوشی‌های شما را پیدا نمی‌کنند. راه برطرف کردن این مشکل هم این است که یک بار هندزفری‌ها را داخل کیس خودشان قرار دهید و دوباره از کیس خارج کنید. حتی می‌توانید با لمسی به مدت ۱۵ تا ۲۰ ثانیه هدفون‌ها را به شکل دستی ریست کنید. البته این مشکل خیلی کم پیش می‌آید و شاید هم اصلا با آن رو به رو نشوید. زمانی که به گوشی متصل شدید، همه چیز رو به راه است.

هندزفری هایلو t15

همان طور که گفتیم هایلو t15 یک هندزفری ارزان قیمت به حساب می‌آید. این قیمت کم هم باعث شده که یکسری نقطه‌های ضعف هم داشته باشد. به طور مثال باید بگوییم که کیفیت صدای t15 خیلی عالی نیست. صدای شما کیفیت و بلندی مناسبی خواهند داشت، اما برخی صدها اصلا خوب به گوش نمی‌رسند. در زمان صحبت کردن هم صدای باد به خوبی انتقال پیدا می‌کند. این موضوع درباره هر صدای دیگری که در اطراف شما شنیده می‌شوند، دیده می‌شود.

یک مشکل دیگر این هدفون زمانی به چشم می‌آید که این محصول را به آیفون متصل کنید و به خواهید ویدئوهای یوتیوب را تماشا کنید. صداها به شکل عجیبی هماهنگ نیستند. البته این مشکل اصلا روی گوشی‌های اندرویدی دیده نمی‌شود و همه چیز خوب به نظر می‌رسد. در زمان بازی کردن با کمی تاخیر صدا مواجه می‌شوید.

کیفیت صدای این هدفون در سطح متوسطی قرار دارد. کیفیت صدای باس قابل قبولی را ارائه می‌کند، اما برخی صداها هیچ جزئیاتی ندارند. این هندزفری صدای خواننده و صداهای بالا را با دقت مناسبی پخش می‌کند و جزئیات مناسبی دارند. کیفیت پخش این هندزفری‌ها در زمان پخش موسیقی‌های مختلف در سبک‌های گوناگون قابل قبول است و نسبت به قیمت انتظارات را برآورده می‌کند.

در زمان خرید هندزفری هایلو T15 باید به قیمت ارزان آن توجه کنید. قیمتی که باعث می‌شود انتظار شما از این محصول چندان بالا نرود، اما با توجه به قیمت کم ارزش خرید مناسبی دارد. به همین دلیل این هدفون بی‌سیم به انتخاب بسیاری از کاربران تبدیل می‌شود.

 

قیمت هندزفری هایلو T15

 

مقایسه هندزفری های هایلو w1 و t15

 

انواع هندزفری و هدفون گیمینگ را می توانید از تکنولایف بخرید: هدفون گیمینگ

مقایسه هندزفری های هایلو w1 و t15 ؛ کدام محصول ارزش خرید بیشتری دارد

با توجه به بررسی‌ای که روی هر دو مدل انتخاب دادیم، به این نتیجه رسیدیم که هندزفری هایلو W1 در مقایسه با هایلو T15 کیفیت بهتری دارد. هندزفری هایلو W1 نه تنها ظاهر جذاب و منحصر به فردی دارد، بلکه از وزن مناسبی هم بهره می‌برد. همچنین هندزفری W1 کیفیت ساخت بالاتری دارد. پشتیبانی از پورت USB-C هم باعث شده که شارژ این محصول سرعت بیشتری داشته باشد. هندزفری W1 از بلوتوث ۵.۲ استفاده می‌کند و این در حالی است که هایلو T15 با بلوتوث ۵ راهی بازار شده. از نظر کیفیت صدا هم W1 عملکرد بهتری از خود نشان می‌دهد. صداها را با جزئیات بهتری پخش می‌کند و همچنین از کدک‌های بیشتری از پشتیبانی می‌کند که باعث شده صدای بهتری ارائه کند. هندزفری هایلو W1 با گوشی‌های آیفون سازگاری بهتری دارد و بدون مشکل به آیفون متصل می‌شود. همچنین که سازگاری بسیار خوبی هم با گوشی‌های اندرویدی دارد. البته باید به این موضوع توجه داشته باشید که هایلو W1 قیمت بالاتری نسبت به هایلو T15 دارد و شاید همین اندک قیمت بیشتر باعث شود که خیلی‌ها دوباره T15 را انتخاب کنند. همان طور که گفتیم T15 روی گوشی‌های اندرویدی عملکرد بسیار خوبی دارد. ظاهر این محصول قابل قبول است و راحت در گوش قرار می‌گیرد. شاید در بخش یکسری صداها عالی عمل نکند، اما در طول رضایت بخش است. کیس عرضه شده به این محصول هم بارها می‌تواند هندزفری‌ها را شارژ کند. این موضوع می‌تواند یکی مهم باشد. چرا که در طول روز با مشکل شارژ مواجه نخواهید شد.

در کل باید به این موضوع اشاره کنیم که هندزفری W1 شرکت هایلو انتخاب مناسب‌تری به حساب می‌آید. تجربه صدای بسیار خوبی را به کاربران منتقل می‌کند و قیمت آن هم خیلی گران نیست. مطمئن باشید که با این محصول تجربه مناسبی از گوش کردن به موسیقی و تماس‌های تلفنی خواهید داشت. شک نکنید که با محصول ارزشمندی سر و کار خواهید داشت؛ اما در آخر انتخاب با شما خواهد بود. اینکه کدام مدل را انتخاب می‌کنید به شما بستگی دارد. هر دو محصول از قیمت مناسبی برخوردارند و به اکثر نیازهای روزانه پاسخ می‌دهند.

 

بهترین هندزفری های بی سیم مخصوص زمان ورزش کردن:
هندزفری ورزشی

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

2 نظر

  1. ویدا

    سلام من برای همسرم هندزفری بلوتوثی میخوام مکالمه زیادداره امااهل آهنگ نیست واینکه میخوام صداخوب ردوبدل بشه وهی بلوتوث ازگوشی قطع نشه دایم وصل بشه یه هندزفری خوب اقتصادیبه من معرفی کنید ممنون میشم

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به ویدا

      سلام وقت بخیر هایلو W1 کیفیت مکالمه خوبی داره
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%85%d9%82%d8%a7%db%8c%d8%b3%d9%87-%d9%87%d9%86%d8%af%d8%b2%d9%81%d8%b1%db%8c-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%87%d8%a7%db%8c%d9%84%d9%88-w1-%d9%88-t15/
ads
ads