داغ ترین ها :
مقایسه وان پلاس نورد 2 با شیائومی 11t

مقایسه وان پلاس نورد 2 با شیائومی 11t

شرکت وان‌پلاس همیشه گوشی‌های خاص و جذابی تولید می‌کند و وان‌پلاس نورد 2 فایوجی هم به طور حتم جزو همین گوشی‌ها است و حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. در طرف دیگر شیائومی در این بازه‌ی قیمتی شیائومی 11t را به بازار معرفی کرده که گوشی بسیار توانایی به حساب می‌آید. اما کدام گوشی بهتر است؟ در ادامه‌ی این مطلب به مقایسه وان پلاس نورد 2 با شیائومی 11 تی خواهیم پرداخت و در هر بخش دستگاه بهتر و برتر را مشخص می‌کنیم تا شما بهتر بتوانید بر اساس اولویت‌های خود تصمیم به خرید بگیرید. برای مشاهده جدیدترین گوشی های موجود در سایت تکنولایف، صفحه قیمت گوشی را بررسی کنید.

گوشی وان‌پلاس نورد 2 شیائومی 11 تی
تاریخ معرفی مرداد ۱۴۰۰ مهر ۱۴۰۰
ابعاد ۱۵۸.۹ در ۷۳.۲ در ۸.۳ میلی‌متر ۱۶۴.۱ در ۷۶.۹ در ۸.۸ میلی‌متر
وزن ۱۸۹ گرم ۲۰۴ گرم
سیم‌کارت دو سیم‌کارت دو سیم‌کارت
صفحه نمایش ۶.۴۳ اینچ – فلوید امولد FHD با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز ۶.۶۷ اینچ – امولد FHD با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز تطبیقی
سیستم‌عامل OxygenOS 11.3 بر پایه‌ی اندروید ۱۱ Miui 12.5 بر مبنای اندروید ۱۱
تراشه دیمنسیتی 1200 دیمنسیتی 1200
کارت حافظه پشتیبانی نمی‌کند پشتیبانی نمی‌کند
حافظه داخلی ۱۲۸، ۲۵۶ گیگابایت ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت
رم ۶، ۸ و ۱۲ گیگابایت ۸ گیگابایت
دوربین پشت ۵۰ مگاپیکسل اصلی

۸ مگاپیکسل فوق عریض

۲ مگاپیکسل مونوکروم

۱۰۸ مگاپیکسل اصلی

۸ مگاپیکسل فوق عریض

۵ مگاپیکسل تله فوتو ماکرو

دوربین جلو ۳۲ مگاپیکسل ۱۶ مگاپیکسل
باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت
شارژ سریع ۶۵ وات ۶۷ وات
رنگ خاکستری، آبی و سبز مشکی، سفید و آبی

مقایسه وان پلاس نورد 2 با شیائومی 11t از نظر طراحی و کیفیت ساخت

این دو گوشی در بازه‌ی قیمتی محصولات قاتل پرچمدار قرار می‌گیرند و انتظار داریم کیفیت ساخت خوبی را شاهد باشیم و در عمل هم همین اتفاق رخ می‌دهد. هر دو گوشی از قاب پشتی شیشه‌ای استفاده می‌کنند اما شیائومی 11t برای مراقبت از این شیشه از گوریلاگلس ویکتوس استفاده می‌کند و وان‌پلاس نورد 2 از گوریلاگلس نسخه ۵ بهره می‌برد و به این ترتیب قطعا مقاومت شیشه 11 تی بیشتر است.

مقایسه وان پلاس نورد 2 با شیائومی 11 از نظر طراحی و کیفیت ساخت

شیشه پشتی وان‌پلاس نورد 2 طراحی مات دارد و در بالا سمت چپ و در یک فریم مستطیل شکل و به رنگ قاب پشتی از دوربین‌های مختلف میزبانی می‌کند. در وسط این قاب هم لوگوی شرکت وان‌پلاس خودنمایی می‌کند و باعث می‌شود تا قاب پشتی این گوشی ساده و در عین حال بسیار جذاب باشد.

قاب پشتی شیائومی 11 تی هم طراحی ساده‌ی داشته و به جز رنگ مشکی در دیگر رنگ‌ها طراحی مات دارد. فریم مستطیل شکل دوربین‌ها مانند رقیب در بالا سمت چپ قرار گرفته اما با این تفاوت که این فریم بزرگ‌تر از رقیب بوده و همچنین تماما هم به رنگ مشکی است.

مقایسه وان پلاس نورد 2 با شیائومی 11t

اما کدام گوشی با این اوصاف خوش دست‌تر است و ارگونومی بهتری دارد؟ شیائومی 11t وزنی برابر با ۲۰۳ گرم و ضخامتی ۸.۸ میلی متر دارد و وان‌پلاس توانسته گوشی خود را سبک‌تر و نازک‌تر بسازند و این اعداد برای نورد 2 به ترتیب ۱۸۹ گرم و ۸.۳ میلی متر هستند.

زمانی که این وزن و ضخامت کمتر نماینده‌ی وان‌پلاس را در کنار طول و عرض کمتر آن قرار دهیم به سادگی متوجه خواهیم شد که وان‌پلاس نورد 2 گوشی خوش دست‌تری به نسبت 11 تی است و ارگونومی بهتری دارد.

عکس گوشی وان پلاس نورد 2

فریم اطراف شیائومی 11 تی از جنس آلومینیوم و فریم اطراف نورد 2 از جنس پلاستیک است و بخشی از وزن کمتر این گوشی به همین واسطه به دست آمده است. در سمت راست نماینده شیائومی دکمه‌های ولوم و پاور قرار دارد و نماینده‌ی وان‌پلاس از دکمه‌ی پاور و سایلنت میزبانی می‌کند.

فریم بالایی وان‌پلاس نورد 2 تنها میکروفون دوم را شامل می‌شود و به روی فریم 11 تی اسپیکر دوم، میکروفون دوم و اینفرارد به چشم می‌خورد. در سمت چپ وان‌پلاس نورد 2 دکمه‌های ولوم قرار گرفته و در پایین دو گوشی میکروفون اصلی، اسپیکر، درگاه Type C و درگاه سیم کارت دیده می‌شود.

دوربین نورد 2 وان پلاس

اما در نهایت نوبت به فضای روبرویی می‌رسد، جایی که هر دو گوشی دوربین‌های سلفی درون پانچ هول را دارند با این تفاوت که پانچ هول شیائومی 11 تی در بالا و مرکز پنل قرار گرفته و این پانچ هول برای رقیب در سمت بالا سمت چپ قرار دارد. نسبت نمایشگر به بدنه هم در نماینده‌ی وان‌پلاس حدود ۱ درصد بیشتر از رقیب بوده و حدود ۸۶ درصد است.

ناگفته نماند که شیائومی 11t از گواهی IP53 پشتیبانی می‌کند و این یعنی می‌تواند در برابر پاشش آب از خود مقاومت نشان دهد و وان‌پلاس نورد 2 از داشتن این قابلیت بی بهره مانده است.

مقایسه نورد 2 وان پلاس با شیائومی 11t

وان‌پلاس نورد 2 در سه رنگ خاکستری، آبی و سبز ساخته شده و شیائومی 11 تی سه رنگ خاکستری، آبی و سفید دارد. در آخر اگر ارگونومی گوشی برایتان اهمیت دارد به طور حتم وان‌پلاس نورد 2 را انتخاب کنید اما اگر کیفیت ساخت برایتان اهمیت بالایی دارد به سراغ 11 تی بروید.

مقایسه وان پلاس نورد 2 با شیائومی 11t از نظر صفحه نمایش

شیائومی به خوبی آگاهی دارد که در این بازه‌ی قیمتی گوشی‌های مختلف مشخصات عالی را ارائه می‌کنند و برای رقابت باید بسیار خوب عمل کند و به همین دلیل هم برای بخش نمایشگر 11 تی تقریبا هر چیزی که در چنته داشته را رو کرده و این محصول را به نمایشگری عالی مجهز کرده است.

می 11 تی نمایشگری ۶.۶۷ اینچی از نوع امولد با رزولوشن FHD+ دارد و در نتیجه تراکم ۳۹۵ پیکسل بر هر اینچ را ارائه می‌دهد. این پنل نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی دارد و از محتوای HDR10+، Dolby Vision و گستره‌ی ۱ میلیارد رنگ پشتیبانی می‌کند. به علاوه این پنل نرخ تاچ ۴۸۰ هرتزی دارد که برای بازی کردن نکته‌ی بسیار با اهمیتی و خوبی است.

مقایسه nord 2 با شیائومی 11t

کیفیت این صفحه نمایش واقعا عالی و تحسین برانگیز است و قطعا شما را به وجد خواهد آورد. رنگ‌های بسیار زنده، شارپ و جذاب به نمایش درمی‌آیند و محتوا کنتراست بالا دارد. رنگ مشکی در این پنل عمقی بینهایت دارد و همچنین نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی این مجموعه را تکیمل می‌کند. در این بازه‌ی قیمتی این قطعا بهترین پنلی است که می‌توان خریداری کرد.

اما وان‌پلاس نورد 2 در چه وضعیتی است؟ این گوشی یک پنل ۶.۴۳ اینچی از نوع فلوید امولد با رزولوشن FHD+ دارد و در نتیجه در هر اینچ تراکم ۴۰۹ را مقابل دیدگان شما قرار می‌دهد. نرخ نوسازی در نظر گرفته شده برای این پنل ۹۰ هرتز است و این پنل از محتوای HDR10+ هم پشتیبانی می‌کند.

کیفیت این نمایشگر هم بسیار خوب است و همان طور که از یک پنل امولد انتظار داریم رنگ‌ها به صورت جذاب نمایش داده می‌شوند و رنگ مشکی عمق بسیار زیاد و بینهایت دارد. این پنل رنگ‌ها را زنده و پویا نشان می‌دهد و در کنار این موضوع نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی هم باعث می‌شود تا اسکرول کردن و جابجایی بین منوها بسیار جذاب‌تر از حالت عادی باشد.

وان پلاس نورد 2 بهتر است یا شیائومی 11t

در حالت دستی روشنایی پنل 11 تی حدود ۵۰۰ نیت و روشنایی نورد 2 حدود ۴۴۰ است و زمانی که حالت خودکار فعال شود این عدد برای هر دو گوشی به ترتیب به حدود ۸۰۰ و ۶۴۰ می‌رسد. به این ترتیب روشنایی نمایشگر 11 تی بیشتر از رقیب است، هرچند که وان‌پلاس نورد 2 هم روشنایی کافی برای استفاده در محیط باز را دارد.

برنده‌ی این بخش را می‌توانیم شیائومی 11 تی بدانیم؛ چرا که هم روشنایی نمایشگر بیشتر است و هم این که شما از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و نرخ لمس ۴۸۰ هرتزی بهره مند می‌شوید. البته این را فراموش نکنیم که وان‌پلاس نورد 2 پنل بسیار جذاب و خوبی دارد و اصلا در این بخش ضعیف نیست.

 

قیمت گوشی شیائومی 11t با حافظه 128 و رم 8 گیگابایت

 

مقایسه وان پلاس نورد 2 با شیائومی 11t از نظر اسپیکر

هر دو گوشی اسپیکرهایی استریو دارند. این اسپیکرها بلندی صدای خوبی دارند ولی صدای وان‌پلاس نورد 2 بیشتر از رقیب است. از نظر کیفیت هم هر دو کاملا رضایت بخش هستند و صدایی شفاف، فراگیر با بیس رضایت بخش به گوش می‌رسد و شما امکان خواهید داشت تا به خوبی صدای وکال را از صدای آهنگ تشخیص دهید اما باز هم مقدار کمی نورد 2 بهتر عمل می‌کند.

مقایسه وان پلاس نورد 2 با شیائومی 11t از نظر اسپیکر

در نهایت هم به دلایل گفته شده برنده‌ی بخش اسپیکر را وان‌پلاس نورد 2 می‌دانیم.

 

خرید گوشی وان پلاس نورد 2 با حافظه 256 و رم 12 گیگابایت

 

مقایسه وان پلاس نورد 2 با شیائومی 11 تی از نظر نرم افزار و رابط کاربری

وان‌پلاس نورد 2 رابط کاربری OxygenOS 11.3 بر پایه‌ی اندروید ۱۱ دارد. این رابط کاربری شاید برای شما کمی ناشناخته باشد اما یکی از جذاب‌ترین رابط کاربری‌های اندرویدی است که عملکردی بسیار روان دارد و بسیار ساده و جذاب طراحی شده است.

در این رابط کاربری شما قابلیت‌های معمول و مرسوم را دارید و می‌تواند شکل و شمایل آیکون‌ها و دیگر بخش‌ها را طبق سلیقه خود تغییر دهید. یک نکته‌ای که این رابط کاربری را دوست داشتنی‌تر از قبل می‌کند این است که وان‌پلاس تلاش کرده که خیلی از اندروید خام هم فاصله نگیرد و بتواند همزمان قابلیت‌های یک رابط کاربری خوب را در هنگام حس ناب اندروید انتقال دهد.

بنابراین اگر تا به حال با گوشی‌های وان‌پلاس کار نکرده‌اید اصلا نگران بخش نرم افزاری این محصولات نباشید و به احتمال زیاد این رابط کاربری ساده و جذاب را دوست خواهید داشت.

در طرف دیگر شیائومی 11 تی از رابط کاربری نام آشنای Miui 12.5 بر مبنای اندروید ۱۱ استفاده می‌کند. این رابط کاربری خیلی نیازی به معرفی و تعریف ندارد و همگی می‌دانیم که شیائومی تا چه حد در Miui امکان شخصی سازی به کاربر می‌دهد و تا چه حد قابلیت‌ها کاربردی و متنوع دارد.

بنابراین در نهایت در این بخش نمی‌توان گوشی را برتر از دیگری در نظر گرفت و این تنها به شما بستگی دارد که با کدام رابط کاربری ارتباط بهتر و راحت‌تر برقرار کنید و ظاهر کدام را بیشتر دوست داشته باشید.

مقایسه وان پلاس نورد 2 با شیائومی 11t از نظر عملکرد سخت افزاری

در بخش سخت افزاری گوشی‌های قاتل پرچمدار یا از تراشه‌های پرچمدار استفاده می‌کنند و از تراشه‌های بسیار قوی و نزدیک به تراشه‌های پرچمدار. در اینجا هم دقیقا همین اتفاق رخ داده و جالب است که دو گوشی از تراشه‌ی یکسانی استفاده می‌کنند.

هر دوی این گوشی‌ها از تراشه‌ی ۶ نانومتری دیمنستی 1200 5G استفاده می‌کنند. این تراشه هشت هسته پردازنده مرکزی شامل یک هسته Cortex-A78 با فرکانس 3.0 گیگاهرتز، سه هسته Cortex-A78 با فرکانس 2.6 گیگاهرتز و چهار هسته Cortex-A55 با فرکانس 2.0 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Mali-G77 را در بر می‌گیرد.

قدرت سخت افزاری این  دو گوشی عالی است و شما می‌توانید تمام برنامه‌ها و بازی‌های موجود را در نهایت گرافیک و بدون هیچ مشکی یا افت فریم اجرا کنید. در واقع شاید بتوانیم قدرت این تراشه را حدودا مانند اسنپدراگون 865 بدانیم.

به دلیل یکسان بودن تراشه‌ها طبیعتا نمی‌توان یک گوشی را برتر از دیگری دانست و تنها باید بدانید که دو گوشی تا چند سال قطعا می‌توانند در بخش سخت افزاری عملکرد خوبی داشته باشند و این تراشه به قدری قدرتمند هست که شما را در انجام کارهای مختلف نا امید نکند.

برای هر دو گوشی دو نسخه ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 3.1 در نظر گرفته شده تا پردازش‌های مرتبط با حافظه و همچنین انتقال دیتا با سرعت بیشتری انجام شود. شیائومی 11 تی یک نسخه رم ۸ گیگابایتی دارد اما در نورد 2 شما می‌توانید بین سه نسخه ۶، ۸ یا ۱۲ گیگابایتی انتخاب کنید.

این که وان‌پلاس برای نورد 2 نسخه رم ۱۲ گیگابایتی در نظر گرفته به نوعی یک مزیت به حساب می‌آید و به شما اجازه می‌دهد تا بنا به نیاز خود نسخه‌ی مورد نظر را انتخاب کنید. هیچ یک از این گوشی‌ها از کارت حافظه جانبی پشتیبانی نمی‌کنند و شما باید از ابتدا نسخه متناسب با نیاز خود را خریداری کنید.

در نهایت برنده‌ای برای این بخش نخواهیم داشت و دو گوشی دقیقا شرایط یکسانی دارند البته اگر امکان انتخاب نسخه رم ۱۲ گیگابایتی برای شما اهمیت دارد باید به سراغ نورد 2 بروید.

 

با بودجه بالاتر می توانید موارد زیر را هم بررسی کنید:

مقایسه شیائومی 11t pro با گلکسی S21 Ultra

 

مقایسه وان پلاس نورد 2 با شیائومی 11 تی از نظر باتری

وان‌پلاس نورد 2 از یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند و شیائومی برای نماینده‌ی خود یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی را مناسب دیده است. با وجود ظرفیت بیشتر باتری شیائومی 11 تی گوشی وان‌پلاس نورد 2 مقداری از نظر شارژ دهی بهتر عمل می‌کند اما هر دو گوشی می‌توانند در صورت داشتن استفاده معمول یک روز کامل را دوام بیاورند.

مقایسه وان پلاس نورد 2 با شیائومی 11 تی از نظر باتری

برای وان‌پلاس نورد 2 شارژ سریع ۶۵ واتی و برای شیائومی 11 تی شارژ سریع ۶۷ واتی در نظر گرفته شده است. این فناوری کمک می‌کند تا نماینده‌ی وان‌پلاس در مدت زمان بسیار عالی ۳۰ دقیقه از ۰ تا ۱۰۰ شارژ شود و این مدت برای نماینده شیائومی حدود ۴۰ دقیقه است.

به این ترتیب به طور کلی برنده‌ی بخش باتری را با اختلاف نه چندان زیاد وان‌پلاس نورد 2 در نظر می‌گیریم.

 

با کمی بودجه کمتر می توانید گزینه های زیر را هم بررسی کنید:
مقایسه پوکو F3 با گلکسی M52 سامسونگ

 

مقایسه وان پلاس نورد 2 با شیائومی 11t از نظر دوربین

در این بخش دوربین‌های این دو گوشی قاتل پرچمدار را تک به تک با هم مقایسه خواهیم کرد تا محصول با مجموعه دوربین‌های بهتر مشخص شود.

مقایسه وان پلاس نورد 2 با شیائومی 11t از نظر دوربین

دوربین اصلی

شیائومی 11 تی پرو سنسوری ۱۰۸ مگاپیکسلی مدل Samsung S5KHM2 با اندازه‌ی 1/1.52 اینچی و اندازه پیکسل 0.7 میکرونی دارد و در پشت لنزی ۲۶ میلی متری با دیافراگم f/1.8 قرار گرفته است. این دوربین از فوکوس خودکار تشخیص فاز پشتیبانی می‌کند و به صورت پیش فرض تصاویری ۱۲ مگاپیکسلی به ثبت می‌رساند.

وان‌پلاس نورد 2 از طرف دیگر سنسوری ۵۰ مگاپیکسلی مدل Sony IMX766 با اندازه‌ی 1/1.56 اینچی و اندازه پیکسل 1.0 میکرونی دارد و در پشت یک لنز ۲۴ میلی متری با گشودگی دیافراگم f/1.9 قرار گرفته و از فوکوس خودکار تشخیص فاز و لرزشگیر اپتیکال تصویر پشتیبانی می‌کند. این دوربین به صورت پیش فرض تصاویری ۱۲.۵ مگاپیکسلی به ثبت می‌رساند.

دوربین نورد 2 وان پلاس

در همین ابتدای عنوان کنیم که هر دو گوشی دوربین‌های اصلی بی نظیری برای این رنج قیمتی دارند و شما به طور حتم از کیفیت این دوربین‌ها رضایت خواهید داشت. اما بگذارید این عکس‌ها را کمی جزئی‌تر با هم مقایسه کنیم.

عکس‌های گرفته شده با وان‌پلاس نورد 2 کیفیت بیشتری به نسبت رقیب دارند؛ زیرا اولا که لرزشگیر اپتیکال باعث می‌شود لرزش دست شما تأثیر کمتری به روی تصاویر داشته باشد و ثانیا این تصاویر جذب نور بهتر و دقت رنگ بهتری دارند و نویز کمتری هم در این عکس‌ها دیده می‌شود.

عکس‌های وان‌پلاس نورد 2 کمی از نظر شارپنس هم بهتر هستند و رنج دینامیکی بسیار وسیعی را ارائه می‌دهند. همه‌ی این‌ها باعث می‌شود که با وجود عالی بودن عکس‌های هر دو گوشی وان‌پلای نورد 2 را در بخش دوربین اصلی برتر اعلام کنیم.

 

 

دوربین فوق عریض

هر دو گوشی دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی دارند. کیفیت عکس‌های فوق عریض هر دو گوشی قطعا در سطح پایین‌تری نسبت به دوربین اصلی قرار می‌گیرند اما همچنان قابل قبول و مناسب هستند.

در این بخش هم اگر بخواهیم کمی جزئی به تصاویر نگاه کنیم عکس‌های فوق عریض وان‌پلاس نورد 2 جزئیات بیشتر و دقت رنگ بهتری دارند و رنج دینامیکی بسیار وسیعی را برای یک دوربین فوق عریض ارائه می‌کنند و در نهایت در این بخش هم نماینده وان‌پلاس در جایگاه اول قرار می‌گیرد.

 

 

دوربین سلفی

دوربین سلفی وان‌پلاس نورد 2 سنسوری ۳۲ مگاپیکسلی دارد و برای رقیب یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. سلفی‌های ثبت شده با 11 تی قابل قبول و رضایت بخش هستند اما نورد 2 عالی عمل می‌کند و سلفی‌های بسیار جذاب و با کیفیتی به ثبت می‌رساند و به همین دلیل هم قطعا در این بخش نیز نورد 2 را برتر می‌دانیم.

 

 

دوربین ماکرو و مونوکروم

شیائومی 11 تی دوربین تله فوتو ماکرو با سنسوری ۵ مگاپیکسلی دارند. این دوربین شاید از نظر رزولوشن مانند بسیاری دیگر از گوشی‌ها باشد اما به دلیل فوکوس خودکار و فاصله کانونی ۵۰ میلی متری می‌تواند عکس‌های ماکرو بسیار جذابی به ثبت برساند.

وان‌پلاس نورد 2 از داشتن لنز ماکرو بی بهره مانده و در عوض لنز مونوکروم دارد. این دوربین ‌می‌تواند عکس‌های تک رنگ و سیاه و سفید به ثبت برساند و تفاوت این عکس‌ها با عکس‌هایی که با افکت به حالت سیاه و سفید درمی‌آیند زیاد است و این مشکی بسیار طبیعی‌تر از افکت‌های موجود است.

البته باید از این دوربین در حد همان ۲ مگاپیکسل انتظار داشته باشید.

عکس ماکرو با گوشی شیائومی 11T

 

پرتره

پرتره‌های هر دو گوشی با دوربین اصلی به ثبت می‌رسد و فرایند تشخیص سوژه از پس‌زمینه به حالت نرم افزاری انجام می‌شود. کیفیت این تصاویر بسیار خوب است؛ چرا که سوژه به خوبی از پس‌زمینه برش می‌خورد و همچنین سوژه جزئیات کافی و دقت رنگ مناسب دارد.

 

 

 

علاقه‌مندان به پادکست از دست ندهند:
بهترین اپلیکیشن های پادکست فارسی برای اندروید و آیفون

 

جمع بندی

همان طور که مشاهده کردید با دو قاتل پرچمدار بسیار توانا مواجه هستیم که هر دو در همه‌ی بخش‌ها عالی هستند اما اگر برای شما ارگونومی مهم‌ است و گوشی با اسپیکر و باتری بهتر و همچنین دوربین‌های بسیار عالی و بهتر از رقیب می‌خواهید به سراغ نورد 2 وان‌پلاس بروید.

اما اگر نمایشگر اولویت اصلی شماست و کیفیت ساخت بهتری می‌خواهید انتخاب شیائومی 11 تی می‌تواند برای شما بهتر باشد.

سوالات متداول

کدام گوشی دوربین‌های بهتری دارد؟ هر دو گوشی در زمینه دوربین واقعا عالی هستند ولی وان‌پلاس نورد 2 بهتر از رقیب عمل می‌کند و یکی از بهترین‌ دوربین‌های موجود در بین گوشی‌های قاتل پرچمدار را دارد.

کدام گوشی سخت افزار بهتری دارد؟ هر دو گوشی دقیقا از یک تراشه‌ی یکسان استفاده می‌کنند و قدرت سخت افزاری هر دو بسیار عالی است. البته اگر گوشی با رم ۱۲ گیگابایتی می‌خواهید (به هر دلیلی) تنها نورد 2 این نسخه را ارائه می‌کند.

کدام گوشی نمایشگر بهتری دارد؟ با وجود این که هر دو گوشی نمایشگرهای بسیار خوبی دارند اما شیائومی 11 تی به دلیل نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و نرخ لمس ۴۸۰ هرتزی و همچنین روشنایی بیشتر برنده‌ی این بخش است.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%85%d9%82%d8%a7%db%8c%d8%b3%d9%87-%d9%88%d8%a7%d9%86-%d9%be%d9%84%d8%a7%d8%b3-%d9%86%d9%88%d8%b1%d8%af-2-%d8%a8%d8%a7-%d8%b4%db%8c%d8%a7%d8%a6%d9%88%d9%85%db%8c-11-%d8%aa%db%8c/
ads
ads