داغ ترین ها :
مقایسه گلکسی واچ 4 و اپل واچ 7

مقایسه گلکسی واچ 4 و اپل واچ 7

ساعت‌های هوشمند در سال‌های گذشته توانستند محبوبیت زیادی را کسب کنند و از سال 2015 میلادی که شرکت اپل برای نخستین بار وارد بازار تولید اسمارت واچ شد، یک طوفان بزرگ را به وجود آورد. با این حال شرکت سامسونگ مدت زمان بیشتری در این رقابت بوده و هم اکنون به نظر می‌رسد این دو کمپانی توانسته‌اند موفقیت‌های بیشتری را کسب کنند. در حقیقت این احتمال وجود دارد کمپانی‌ها رقابت گوشی‌های هوشمند خود را به سایر صنایع متصل کنند. سامسونگ گلکسی واچ 4 و اپل واچ 7 موفق شده‌اند نظر کاربران زیادی را به خود جلب کنند. با این که انتخاب هر دو دستگاه می‌تواند عالی باشد، اما بهتر است بدانید تفاوت‌هایی هم با یکدیگر دارند. در این مقاله قصد دارید تفاوت سامسونگ گلکسی واچ 4 و اپل واچ 7 را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهیم. با مقایسه گلکسی واچ 4 و اپل واچ 7 همراه تکنولایف باشید.

 

انواع اسمارت واچ از برندهای برتر دنیا را با ضمانت اصالت کالا از فروشگاه تکنولایف تهیه کنید: ساعت هوشمند

 

مقایسه گلکسی واچ 4 و اپل واچ 7 ؛ سیستم عامل

مقایسه سامسونگ گلکسی واچ 4 و اپل واچ 7

همواره شرکت اپل ساعت‌های هوشمند خود را با استفاده از سیستم عامل watchOS توسعه داده و شرایط برای ساعت اپل واچ 7 هم با تغییر خاص و پیچیده‌ای همراه نبوده است. این سیستم عامل شباهت زیادی به iOS دارد و با گوشی آیفون سازگار است. در صورتی که گوشی آیفون در اختیار ندارید، استفاده از اپل واچ برای شما کار سخت و دشواری خواهد بود. شما باید برای راه‌اندازی ساعت هوشمند یک دستگاه آیفون داشته باشید و حتی اگر پس از آن هم سراغ استفاده از گوشی اندروید بروید، قطعا ویژگی‌های مختلف دیگر را از دست خواهید داد. در مقابل سامسونگ گلکسی واچ 4 از wearOS استفاده می‌کند که حاصل همکاری سامسونگ و گوگل است. بدون تردید ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ 4 در مقایسه با سیستم عامل اندروید، کمی متفاوت‌تر است. البته در صورتی که گوشی آیفون در اختیار دارید، می‌توانید از چندین ویژگی گلکسی واچ 4 هم استفاده کنید. با این که نمی‌توانید از ساعت خود با آیپد استفاده کنید، اما یک برنامه اختصاصی در اپ استور پیدا خواهی کرد. بد نیست بدانید گلکسی واچ 4 با دستگاه‌های اندروید مختلفی سازگاری دارد.

 

 

مقایسه گلکسی واچ 4 و اپل واچ 7 ؛ ویژگی‌های انحصاری

مقایسه گلکسی واچ 4 و اپل واچ 7

هنگامی که قصد خرید یک ساعت هوشمند را دارید، باید ویژگی‌های مهم که موجب ایجاد تمایز میان آن‌ها می‌شود را مدنظر قرار دهید. اپل واچ 7 و سامسونگ گلکسی واچ 4 دارای طیف گسترده‌ای از ویژگی‌های جذاب و هیجان‌انگیز هستند. در صورتی که قصد دارید یک ساعت هوشمند معتبر را خریداری کنید که از طریق آن بتوانید اطلاعات سلامتی خود را به صورت کامل مشخص کنید، قطعا سامسونگ گلکسی واچ 4 می‌تواند بهترین انتخاب باشد. به عنوان مثال، شما می‌توانید از دستگاه برای نظارت روی فشار خون استفاده کنید و این در حالی است که امکان کنترل و مدیریت میزان خر و پف کردن شما در طول خواب هم وجود دارد. در صورتی که گوشی سامسونگ در اختیار دارید، قطعا به ویژگی‌های انحصاری بیشتری در مقایسه با سایر کاربران دسترسی خواهید داشت. با توجه به موارد ذکرشده، اپل واچ 7 غیرقابل تغییر است. در سال‌های گذشته شرکت اپل موفق شده است گوشی آیفون خود را برای افرادی که در لمس و دیدن دچار مشکل هستند، بهتر و کارآمدتر کند. شما می‌توانید با استفاده از اپل واچ 7 از Assistive Touch به منظور پیمایش دستگاه استفاده کنید. همچنین اپل واچ به شما امکان دسترسی به اپلیکیشن Mindfulness را خواهد داد که در گذشته با نام Breathe شناخته می‌شد؛ این اپلیکیشن به شما کمک می‌کند تا بتوانید به آرامش دست پیدا کنید.

 

خرید اپل واچ سری ۷

 

مقایسه گلکسی واچ 4 و اپل واچ 7 ؛ عمر باتری

اگر بخواهیم عمر و ماندگاری باتری را مدنظر قرار ندهیم، قطعا اپل واچ 7 و سامسونگ گلکسی واچ 4 ارزش مقایسه با یکدیگر را نخواهند داشت. ساعت هوشمند اپل واچ 7 به صورت متوسط می‌تواند 18 ساعت ماندگاری داشته باشد، اما طول عمر باتری سامسونگ گلکسی واچ 4 معادل 40 ساعت خواهد بود. توجه داشته باشید که شرکت‌ها مدعی برررسی دقیق فشار خون از سوی ساعت‌های هوشمند خود هستند، اما این مسئله نمی‌تواند حقیقت داشته باشد.

 

خرید گلکسی واچ 4 مدل 44mm 

 

مقایسه گلکسی واچ 4 و اپل واچ 7 ؛ فضای ذخیره‌سازی

مقایسه سامسونگ گلکسی واچ 4 و اپل واچ 7 - 3

در اختیار داشتن حافظه ذخیره‌سازی مناسب در دستگاه باعث می‌شود از آن به مراتب بیشتر و بهتر استفاده کنید؛ ساعت‌های هوشمند سامسونگ و اپل با یکدیگر از این نظر متفاوت هستند. در صورتی که گلکسی واچ 4 را انتخاب کنید، 16 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی در اختیار خواهید داشت؛ بدون تردید 16 گیگابایت می‌تواند یک انتخاب بسیار خوب به حساب آید. با این‌حال شرایط در اپل واچ 7 متفاوت بوده و کاربران 32 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی را در اختیار خواهند داشت.

 

 

مقایسه گلکسی واچ 4 و اپل واچ 7 ؛ قیمت

یکی دیگر از موارد مهمی که هنگام خرید اسمارت واچ باید در نظر بگیرید، قیمت محصول است. همواره شرکت اپل به عنوان رهبر محصولات گران قیمت شناخته می‌شود و این شهرت را در سایر بازارها هم حفظ می‌کند. میزان پرداخت شما برای اپل واچ به نسخه‌های مختلف آن بستگی دارد؛ به عنوان مثال، شما می‌توانید پایین‌ترین مدل را با قیمت معادل 399 دلار از شرکت اپل خریداری کنید و این در حالی است که برخی مدل‌های دیگر هم با قیمت‌های 799 و 1249 دلار به فروش می‌رسند. گلکسی واچ 4 کلاسیک کمی گران‌تر است، اما بهتر است بدانید این ساعت‌ها هم در مقایسه با نمونه‌های استاندارد بزرگ‌تر هستند.‌ شما باید برای خرید نسخه 42 میلی‌متری، مبلغ 350 دلار پرداخت کنید و در صورتی که تصمیم به خرید نسخه 46 میلی‌متری داشته باشید، نیازمند پرداخت 380 دلار خواهید بود.

 

قیمت Galaxy watch 4 40mm

 

مقایسه گلکسی واچ 4 و اپل واچ 7 ؛ پشتیبانی از برنامه‌ها

شما می‌توانید مجموعه‌ای از برنامه‌های بومی که برای اپل واچ 7 و سامسونگ گلکسی واچ 4 منتشر شده‌اند را مورد استفاده قرار دهید، اما گاهی وقت‌ها ممکن است نیازمند استفاده از سایر برنامه‌ها باشید. با استفاده از گلکسی واچ 4 می‌توانید چندین برنامه شخص ثالث را دانلود و نصب کنید که شامل Strava، اسپاتیفای و یوتیوب می‌شوند. در صورتی که به دنبال برنامه‌های اضافی هستید، اپل واچ 7 می‌تواند انتخاب بهتری برای شما باشد.

 

پیشنهاد مطالعه:
مقایسه گلکسی واچ ۴ و ۵

 

جمع‌بندی

اپل واچ 7 و گلکسی واچ 4 را نمی‌توان انتخاب‌های نامناسبی دانست؛ در حقیقت بهترین انتخاب به سلیقه شما بستگی دارد. در صورتی که قصد دارید از ساعت هوشمند خود برای بررسی و ارزیابی سلامت جسمانی خود استفاده کنید، گلکسی واچ 4 می‌تواند قابلیت‌های گوناگونی را در اختیارتان قرار دهد و اگر قصد دارید از این اسمارت واچ به منظور بهبود اهداف کلی تناسب اندام استفاده کنید، اپل واچ 7 هم گزینه‌ای قابل توجه به حساب می‌آید. در صورتی که گوشی آیفون در اختیار دارید، احتمالا با سیستم عامل watch OS احساس راحتی بیشتری خواهید داشت و اگر یک گوشی سامسونگ خریداری کرده‌اید، استفاده از گلکسی واچ 4 در مقایسه با اپل واچ 7 می‌تواند کارآمدتر باشد.

سوالات متداول

آیا امکان استفاده از گلکسی واچ 4 برای کاربران آیفون وجود دارد؟ بله؛ البته به خاطر داشته باشید که امکان استفاده از کلیه قابلیت‌های آن برای کاربران آیفون وجود ندارد.

آیا قابلیت‌های سلامتی گلکسی واچ 4 از اپل واچ 7 بیشتر است؟ این موضوع را نم‌توان انکار کرد؛ سامسونگ موفق شده است قابلیت‌های سلامت گلکسی واچ 4 را در شرایط بهتری از اپل واچ 7 قرار دهد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

2 نظر

  1. پرهام

    سلام ببخشید اشتباهی ۱ ستاره دادم

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به پرهام

      سلام وقت بخیر ممنون از همراهی شما پیروز باشید
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%85%d9%82%d8%a7%db%8c%d8%b3%d9%87-%da%af%d9%84%da%a9%d8%b3%db%8c-%d9%88%d8%a7%da%86-4-%d9%88-%d8%a7%d9%be%d9%84-%d9%88%d8%a7%da%86-7/
ads
ads