داغ ترین ها :
مقایسه دو گوشی گلکسی A51 و گلکسی A21s

مقایسه دو گوشی گلکسی A51 و گلکسی A21s

در اواخر سال ۲۰۱۹، سامسونگ با تولید گوشی گلکسی A51 توانست رکورد فروش چند سال اخیر خودش را جا به جا کند و طرفداران بسیاری را باز هم به سمت برند خود جذب کند. این گوشی سامسونگ همانند انقلابی در آن سال بود و نوید یک تغییر بزرگ در خط تولید گوشی های هوشمند می‌داد.
گلکسی A51 یک گوشی همه کاره با ظاهری متفاوت ظاهر شده بود تا دل همه کاربران را ببرد، ظریف و سبک در کنار سخت افزار قدرتمند با قیمتی بسیار مناسب که هر فردی را مجاب به خرید می کرد. سامسونگ در تولید گلکسی A51 آنقدر مطمئن عمل کرد که توانست لقب پر فروش ترین گوشی سال در بسیاری از بازارهای جهانی را از آن خود کند. برای مقایسه گلکسی A51 باید یک گوشی با همین مشخصات و آوازه را در نظر بگیریم، شاید بسیاری تصور کنند که هیچ گوشی ای نمی تواند مانند A51 موفق عمل کند. ما در این پست مقایسه گوشی با مقایسه دو مدل a21s با a51 به این سوال شما پاسخ دهیم.

گلکسی A21s یک گوشی تقریبا مشابه به گلکسی A51 است که در اواسط سال 2020 معرفی شد. در این مقایسه در مجله تکنولایف، میخواهیم به این سوال که آیا گوشی ای می تواند جای گلکسی A51 را بگیرد یا خیر جواب بدهیم و در خرید گوشی به شما کمک کنیم؛ در ابتدا تمام مشخصات کلیدی و ظاهری هر دو گوشی را در یک جدول قرار می دهیم. قیمت گوشی a51 و قیمت گوشی a21s را میتوانید در سایت تکنولایف مقایسه کنید.

نام گوشی Galaxy A51 Galaxy A21s
تاریخ معرفی ۲۱ آذر ۱۳۹۸ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
ابعاد ۱۵۸.۵ در ۷۳.۶ در ۷.۹ میلی‌متر ۱۶۳.۷ در ۷۵.۳ در ۸.۹ میلی‌متر
وزن ۱۷۲ گرم ۱۹۲ گرم
سیم‌کارت دو سیم‌کارت دو سیم‌کارت
صفحه‌نمایش ۶.۵ اینچ – Super AMOLED ۶.۵ اینچ – PLS IPS
سیستم‌عامل اندروید ۱۰ – رابط کاربری One UI 2.5 اندروید ۱۰ – رابط کاربری One UI 3.1
تراشه اگزینوس ۹۶۱۱ اگزینوس ۸۵۰
کارت حافظه بله بله
حافظه داخلی ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت ۶۴،۳۲، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت
رم ۴، ۶ و ۸ گیگابایت ۴، ۳، ۶ گیگابایت
دوربین پشت لنز ۴۸ مگاپیکسل عریض

لنز ۱۲ مگاپیکسل فوق عریض

لنز ۵ مگاپیکسل تشخیص عمق

لنز ۵ مگاپیکسل ماکرو

لنز ۴۸ مگاپیکسل عریض

لنز ۸ مگاپیکسل فوق عریض

لنز ۲ مگاپیکسل تشخیص عمق

لنز ۲ مگاپیکسل ماکرو

دوربین جلو ۳۲ مگاپیکسل ۱۳ مگاپیکسل
باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت
شارژ سریع ۱۵ وات ۱۵ وات
رنگ مشکی، سفید، آبی، صورتی، نقره‌ای مشکی، سفید، آبی، قرمز

 

مقایسه طراحی و کیفیت ساخت گلکسی A51 و A21s

گلکسی A51 در زمان عرضه یک تحول بزرگ در ساخت گوشی های میان رده و ارزان قیمت بود. نمایشگر با کیفیت به همراه ناچ حفره‌ای و طراحی نازک و سبک که گوشی را بسیار خوش دست می‌کرد باعث زیبا شدن این گوشی شده بودند. این گوشی از فریم و قاب پشتی تمام پلاستیک ساخته شده که با توجه به گرادیانت رنگی موجود در قاب پشتی، زیبایی خاصی به این گوشی بخشیده است.
از طرفی قاب پشتی گلکسی A21s هم تماما از جنس پلاستیک است اما به دلیل ساده بودن قاب، جذابیت را به گلکسی A51 می بازد. همینطور گلکسی A21s نزدیک به ۱۹۲ گرم وزن دارد که مقداری زخامت و اندازه گوشی را بالا میبرد. از طرفی گلکسی A51 بسیار باریک ساخته شده و می توانید با یک دست با آن کار کنید. این گوشی  ۱۷۲ گرمی خوش ساخت، تجربه کاربری خوبی به شما منتقل می‌کند.
گلکسی A51 و گلکسی A21s هر دو از یک مدل بدنه استفاده می کنند و هر دو دارای جک 3.5 میلی متری خروجی صدا و درگاه شارژ تایپ سی به همراه میکروفون در کنار اسپیکر هستند؛ در سمت راست هر دو دستگاه دکمه های حجم صدا و دکمه پاور قرار دارند و در جهت مخالف فقط درگاه سیم کارت دیده می شود. البته در بالای هر دو دستگاه هم میکروفون دوم دیده می‌شود.


قاب پشتی هر دو دستگاه را یک ماژول دوربین مستطیل شکل مزین کرده که در آن چهار لنز مجزا وجود دارد، اما به جز دوربین، یک ویژگی دیگر هم در گلکسی A21s گنجانده شده که در وسط و تقریبا بالای گوشی قرار گرفته، این یک حسگر فیزیکی اثرانگشت است که از سرعت و دقت بالایی برخوردار خواهد بود؛ اما تقریبا این ویژگی قدیمی شده و بهتر بود مانند گلکسی A51 زیر نمایشگر باشد یا حداقل با دکمه پاور تلفیق می‌شد.
از لحاظ خوش دست بودن و سایز، گلکسی A21s مقداری بزرگ‌تر و سنگین‌تر از A51 خواهد بود که باعث می شود گلکسی A51 بسیار خوش دست‌تر باشد. البته نازک بودن گوشی هم برای بسیاری از افراد مهم به نظر می‌رسد که گلکسی A51 با زخامت 7.9 میلی متر در مقابل 8.9 میلی متر گلکسی A21s مقداری زخیم‌تر است و اگر خوش دستی برایتان اهمیت دارد یا دست‌های کوچکی دارید، این گوشی برای شما ایده آل محسوب می‌شود؛ اما در مجموع امتیاز طراحی و ظاهر را گلکسی A51 کامل کسب می‌کند و A21s را در این مرحله شکست می‌دهد.

مقایسه صفحه نمایش گلکسی A51 و گلکسی A21s

نمایشگر گلکسی A51 بسیار خوب ساخته شده و کیفیت بالایی هم دارد به جرات می توانیم بگوییم که دلیل اصلی برتری گلکسی A51 نسبت به گوشی‌های هم رده خودش، نمایشگر بسیار با کیفیتی است که سامسونگ برای آن در نظر گرفته. این گوشی از یک نمایشگر 6.5 اینچی از نوع Super AMOLED بهره می‌برد که تراکم پیکسلی بسیار خوب 405 پیکسل در هر اینچ را پیش روی مخاطب قرار می‌دهد.
در مقابل نمایشگر گلکسی A21s بسیار نا امیدکننده ظاهر شده و برای یک گوشی سال ۲۰۲۱ مناسب نیست. گلکسی A21s از یک نمایشگر 6.5 اینچی PLS IPS بهره می‌برد که وضوح آن به 720 در 1600 پیکسل می‌رسد و تراکم پیکسلی بسیار پایین 270 پیکسل در هر اینچ دارد.

مقایسه A51 و A21s
همانطور که می بینید، وضوح تصویر این دو گوشی بسیار متفاوت خواهد بود. در حقیقت گلکسی A51 گزینه کاملا برتری به‌حساب می‌آید و می تواند گلکسی A21s را در این مرحله هم شکست دهد؛ اما این تفاوت و برتری A51 آنقدر زیاد است که پیشنهاد می کنیم اگر نمایشگر خوب می خواهید، سمت گلکسی A21s نروید. علاوه بر کیفیت نمایشگر، حاشیه نمایشگرهای این دو گوشی هم بسیار با یکدیگر تفاوت دارند؛ نمایشگر نزدیک به ۸۷٫۴ درصد پنل جلویی گلکسی A51 را  تشکیل داده و به همین دلیل فضای بسیار خوبی برای تماشای محتوای مختلف پیش روی مخاطبان قرار می‌دهد. از طرف دیگر صفحه نمایش گوشی نا امید کننده رقیب، یعنی گلکسی A21s نزدیک ۸۲٫۸ درصد قاب جلوی گوشی را در بر گرفته و حتی حاشیه‌های بیشتری هم دارد. هر دو گوشی از فناوری محافظ نمایشگر گوریلاگلس 3 استفاده می‌کنند که شاید می‌توان گفت تا به حال نزدیکترین رقابت A21s با A51 همین مورد بوده است.

مقایسه A51 و A21s

 

مطالب مرتبط: مقایسه گلکسی a51 با اوپو a93

 

مقایسه اسپیکر گلکسی A51 و A21s

هر دو گوشی گلکسی A51 و A21s از اسپیکر مونو استفاده می‌کنند خبری از بلندگوهای استریو روی این دو محصول نیست. از آنجایی که با گوشی‌های چندان گران قیمتی هم سروکار نداریم، عدم استفاده از بلندگوهای استریو چندان دور از ذهن نبود. به هر حال این دو گوشی باید با قیمت مناسبی راهی بازار می‌شدند.
هر دو گوشی از اسپیکر مونو با کیفیتی استفاده می کنند که بلندی صدای بسیار زیادی دارد، اما در میزان آخر حجم صدا مقداری با افت کیفیت صدا مواجه می شویم که شاید برای یک اسپیکر تک کاناله عادی باشد. به هر حال این اسپیکرها می توانند صدای بسیار بلند و خوبی از خودشان منتشر کنند و یک فضای بسته 20 متری را پوشش می دهند.

مقایسه نرم افزار و رابط کاربری گلکسی A51 و گلکسی A21s

گلکسی A51 با اینکه در سال 2019 معرفی شد، از اندروید 10 و OneUI 2.5 استفاده می‌کرد که به اندروید 11 و OneUI 3.1 هم به روز رسانی می‌شود، اما جای تعجب اینجاست که گلکسی A21s هم از اندروید 10 و OneUI 2.5 استفاده می‌کرد که قابل ارتقا به اندروید 11 و OneUI 3.1 است. این مسئله جایی عجیب به نظر می رسد که گلکسی A21s در نیمه سال 2020 به بازار معرفی و عرضه شد. به همین دلیل انتظار می رفت که این گوشی از رابط کاربری به روز تری استفاده کند و سامسونگ مقداری بیشتر به این گوشی بها بدهد.
در مجموع گلکسی A51 رابط کاربری بسیار بی نقصی دارد که به خوبی با دیگر اجزای گوشی مچ شده و هیچ لگ یا باگی به چشم نمی خورد. دلیل آن هم داشتن سخت‌افزار بهتر خواهد بود. تجربه کار کردن با گلکسی A21s هم بد نیست و نسبت به قیمتی که دارد شما را راضی خواهد کرد.

مقایسه A51 و A21s
قابلیت دارک مود در گوشی گلکسی A51 بسیار بی نقص و خوب عمل می کند که دلیل اصلی آن استفاده از نمایشگر فوق العاده Super AMOLED خواهد بود؛ اما در مقابل قابلیت دارک مود در گوشی A21s اصلا جالب نیست و بیشتر مانند خاکستری می‌ماند و دلیل آن هم استفاده از صفحه‌نمایش IPS است.
در کل می‌توان گفت رابط کاربری گلکسی A51 خیلی بهتر و روان تر از گوشی گلکسی A21s است و به گفته خود سامسونگ، گلکسی A51 به دلیل موفقیت بسیار زیادی که داشته است یک سال بیشتر پشتیبانی نرم افزاری می شود. یعنی گلکسی A51 تا اندروید 13 هم به روز رسانی دریافت می کند، اما گوشی های میان رده دیگر مانند گلکسی A21s، در نهایت تا اندروید 12 آپدیت دریافت می کنند. در نتیجه گلکسی A51 در رابط کاربری و ساپورت نرم افزاری هم بهتر از A21s عمل می کند.

مقایسه A51 و A21s

مقایسه سخت افزار گلکسی A51 و A21s

سامسونگ عادت دارد که در گوشی های میان رده خود، از پردازنده‌هایی که خودش می‌سازد استفاده کند. به همین دلیل این دو گوشی هم از این قائله مستثنی نیستند و از تراشه اگزینوس سامسونگ استفاده می کنند. سامسونگ همیشه در تولید این تراشه اصرار داشته و دلیل اصلی آن، شاید موفقیت بسیار زیاد پردازنده گلکسی A51 باشد.
گلکسی A51 در سال 2019 دارای یکی از برترین پردازنده های هم رده بود که هیچ مشکلی نداشت، این گوشی از پردازنده اگزینوس 9611 استفاده می کند که بهترین پردازنده میان رده اگزینوس نام دارد. این پردازنده آنقدر خوب با اجزای دیگر گوشی هماهنگ شده است، که باورتان نی شود این گوشی اگزینوس است. نه داغ می کند، نه لگ می زند و هم هوش مصنوعی بسیار بالایی دارد.

مقایسه A51 و A21s
در مقابل گلکسی A21s دارای یکی دیگر از پردازنده های اگزینوس است به نام اگزینوس 850 که نتوانسته خیلی خوب عمل کند. این گوشی از پردازنده ای استفاده می کند که 3 رقمی است، به اصطلاح کاربران دیجیتال، پردازنده های 3 رقمی سامسونگ بازده بسیار بدی دارند و پردازنده های 4 رقمی خیلی بهتر عمل می کنند، البته باز هم می گوییم این نظر از زمانی بین مردم باب شد که گلکسی A51 با پردازنده 4 رقمی 9611 توانست خیلی خوب عمل کند . همه منتقدان را غافلگیر کرد.

مقایسه A51 و A21s
گلکسی A21s شاید نتواند مانند A51 خوب عمل کند، اما با تفاوت بسیار زیادی که در میزان حافظه داخلی دارد و می‌تواند گزینه خرید بسیاری از کاربران باشد. مدل پایه این گوشی با ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار شده و به همین دلیل قیمت مناسب‌تری هم دارد.
همانطور که اشاره کردیم، گلکسی A21s در مدل‌هایی با ۳۲ گیگابایت، ۶۴ گیگابایت و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار می‌شود که هر کدام ۲، ۳، ۴ و ۶ گیگابایت رم دارند. در مقابل گلکسی A51 در مدل‌هایی با ۴، ۶ و ۸ گیگابایت رم راهی بازار شده و میزان حافظه داخلی آن‌ها هم به ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت می‌رسند. علاوه بر انتخاب های زیاد و متنوعی که در انتخاب رم و حافظه داخلی هر دو دستگاه دارید، هر دو گوشی هم از حافظه جانبی استفاده می کنند که باعث می‌شود بتوانید فایل‌های بیشتری روی گوشی ذخیره کنید.

مقایسه A51 و A21s
در مجموع عملکرد گوشی A51 به دلیل داشتن تراشه قدرتمندتر بهتر از گلکسی A21s خواهد بود. این گوشی از پس اجرای بازی‌های مختلف بر می‌آید و گرمای زیادی هم تولید نمی‌کند که این موضوع یکی از ویژگی‌های جذاب آن به‌حساب می‌آید؛ از آنجایی که اکثر تراشه‌های اگزینوس سامسونگ در زمان پردازش‌های سنگین گرما تولید می‌کنند، خنک ماندن گلکسی A51 یکی از نقاط قوت آن محسوب می‌شود. با این حال گلکسی A21s باز هم مانند دیگر اگزینوس ها خوب عمل نکرده و پیشنهاد می کنیم بازی های سنگین و گرافیکی روی آن اجرا نکنید.

گوشی Galaxy A51 Galaxy A21s
AnTuTu ۱۱۳۰۵۱ ۱۰۷۱۵۷
GeekBench ۵۴۰۱ ۱۱۰۰
GFXBench ۵.۶ ۱۱

مقایسه عملکرد باتری گلکسی A51 و A21s

احتمالا پاسخ سوال اول ما که چرا سامسونگ این گوشی را انقدر زخیم و سنگین تولید کرده، در این قسمت داده شود. طبیعتا یک نمایشگر IPS LCD مصرف بیشتری نسبت به نمایشگر Super AMOLED دارد و به همین دلیل نیاز است تا یک باتری قدرتمند این گوشی را روشن نگه دارد.
گلکسی A21s دارای یک باتری قدرتمند 5000 میلی آمپر ساعتی است که با فناوری شارژ سریع 15 وات شارژ می شود؛ این باتری به راحتی یک روز برای شما دوام می آورد و اگر مصرفتان پایین‌تر باشد تا دو روز هم می‌تواند روشن بماند.

مقایسه A51 و A21s
در مقابل گلکسی A51 دارای یک باتری نسبتا ضعیف 4000 میلی آمپر ساعتی دارد که با فناوری شارژ سریع 15 وات شارژ می شود؛ این باتری نهایتا یک روز با مصرف کم برای شما دوام می‌آورد؛ اما همین ظرافت و خوش دستی را مدیون همین باتری کوچک هستیم. در مجموع از نظر باتری گلکسی A21s باتری قدرتمندی دارد که به راحتی A51 را شکست می دهد.

مقایسه A51 و A21s

 

بیشتر بخوانید: مقایسه ردمی نوت 10 پرو با می 11 لایت

 

مقایسه دوربین گلکسی A51 و A21s

اگر برایتان دوربین خیلی مهم باشد، پیشنهاد می‌کنیم بیشتر خرج کنید و سراغ این دو گوشی نروید، اما اگر بودجه شما محدود است و مجبورید که از بین این دو گوشی انتخاب کنید، برای شما دوربین گلکسی A21s و A51 را مقایسه می کنیم تا بهترین تصمیم را برای خرید گوشی بگیرید.

گلکسی A51 از چهار دوربین پشت استفاده می‌کند که شامل یک حسگر عریض 48 مگاپیکسلی، یک حسگر فوق عریض 12 مگاپیکسلی، یک حسگر ماکرو 5 مگاپیکسلی و یک حسگر تشخیص عمق 5 مگاپیکسلی می‌شود.

مقایسه A51 و A21s
در مقابل گلکسی A21s هم از چهار دوربین پشت استفاده می‌کند که شامل یک حسگر عریض 48 مگاپیکسلی، یک حسگر فوق عریض 8 مگاپیکسلی، یک حسگر ماکرو 2 مگاپیکسلی و یک حسگر تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی می‌شود.

مقایسه A51 و A21s
هر دو گوشی تقریبا عملکرد مشابهی در دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی دارند، عکس ها در نور روز بسیار خوب و شفاف به نظر می‌رسند و نویزی در عکس ها دیده نمی شود؛ اما در کل عملکرد دوربین گلکلسی A51 بهتر است که دلیل آن استفاده از تراشه قدرتمندتر و دوربین‌های با تکنولوژی‌های بهتر است.

دوربین اصلی در نور شب هر دو گوشی خیلی خوب نیست، نویز در این عکس ها بسیار زیاد است و عکس ها تقریبا بلااستفاده می شوند. از طرفی نور زرد آزار دهنده‌ای در عکس‌‌ها پدیدار می شود که ترجیح می‌دهید در شب عکاسی نکنید.

حالت شب در هر دو دوربین مقداری کمک می‌کنند و عکس‌ها کمی روشن‌تر می‌شوند؛ اما کماکان نویز در این عکس ها بسیار زیاد به نظر می‌رسد و خیلی پیشنهاد نمی‌کنیم در شب با این دو گوشی عکس بگیرید. اما به هر حال گلکسی A51 مقداری بهتر در شب عمل می کند.

مقایسه A51 و A21s

گلکسی A21s نویز خیلی زیادی در شب ثبت می کند و عکس آب رنگی می شود، اما برای ثبت تصاویری که واجب است ثبت شوند، می توانید به آن اعتماد کنید و عکس بگیرید.

مقایسه A51 و A21s
دوربین فوق عریض در A51 نسبتا خوب عمل می کند و خیلی کمتر کناره های عکس را دفرمه و کشیده می کند، اما مقداری نویز در تصاویر دیده می شود و عکس ها آن وضوح و شفافیت لنز عریض را ندارند.

مقایسه A51 و A21s

در گلکسی A21s لنز فوق عریض عکس ها را خیلی دفرمه و کشیده می کند و نویز زیادی در تصاویر دیده می شود.

مقایسه A51 و A21s
عکس‌های فوق عریض هر دو گوشی در شب به هیچ کارتان نمی‌آید و عملا هیچ تاثیری روی عکسی که ثبت می‌کنید ندارد. لنز ماکرو در گوشی گلکسی A51 فوق العاده عمل می‌کند. یکی از بهترین دوربین‌های ماکرو در بین گوشی‌های سال 2019 در اختیار همین گوشی قرار گرفته  و حتی در سال ۲۰۲۰ هم همچنان عملکرد خوبی دارد. عکس‌ها بسیار واضح به نظر می‌رسند و می‌توانید از فاصله‌های بسیار نزدیک از سوژه عکاسی کنید. اما گلکسی A21s در ماکرو حرفی برای گفتن ندارد و لنز ماکرو عملکرد بسیار معمولی رو به پایینی دارد. علت این تفاوت هم لنز 5 مگاپیکسلی در A51 و لنز 2 مگاپیکسلی در A21s است.

مقایسه A51 و A21s

لنز تشخیص عمق در گلکسی A21s مانند ماکرو فقط 2 مگاپیکسل است و عملا تاثیر خاصی روی عکس ها ندارد؛ اما در ثبت عکس‌های پرتره می تواند کمی کمک کند. سوژه‌ها به خوبی از محیط پس‌زمینه جدا نمی‌شوند و بریدگی‌ها پر از خطا هستند. از طرفی گلکسی A51 با حسگر 5 مگاپیکسلی بهتر از A21s عمل می‌کند و می‌توانید عکس‌های پرتره بهتری ثبت کنید. سوژه‌ها به‌خوبی از محیط پس‌زمینه بریده می‌شوند و خیلی کمتر نسبت به A21s در جدا کردن سوژه خطا دارد.
دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی در گلکسی A51 می‌تواند عکس‌های بسیار خوبی در نور روز ثبت کند، اما در شب به‌هیچ عنوان سلفی را تست نکنید. به این دلیل که فقط شارژتان مصرف می‌شود و فایده‌ای ندارد. عکس‌های سلفی در نور روز پر از جزئیات هستند و شفافیت بسیار خوبی دارند و می‌تواند به خوبی شما را راضی کند.

مقایسه A51 و A21s
از طرفی دوربین سلفی گلکسی A21s فقط از یک حسگر 13 مگاپیکسلی استفاده می‌کند و عملکرد بسیار ضعیف‌تری نسبت به گلکسی A51 دارد؛ اما در نور روز عملکرد خوبی دارد و عکس‌های نسبتا خوبی ثبت می‌کند؛ اما در نور شب همانند A51 بی‌استفاده می‌شود و بهتر است آن را امتحان نکنید.

مقایسه A51 و A21s

جمع بندی

در نهایت اگر شما به دنبال یک گوشی هستید که با آن فیلم ببینید، بازی کنید، موزیک گوش کنید، عکاسی کنید و به راحتی بتوانید با یک دست با آن کار کنید، گلکسی A51 بهترین گزینه برای شما به حساب می‌آید؛ اما اگر به دنبال یک گوشی ارزان‌تر می‌گردید و خیلی نمایشگر و دوربین برایتان مهم نیست، با گوشی بازی نمی‌کنید و مدام گوشی داخل جیبتان قرار دارد، گلکسی A21s با قیمت پایین‌تر می‌تواند گزینه مناسبی برای خرید باشد. پیشنهاد نمی‌کنیم که بین A51 و A21s، گوشی A21s را انتخاب کنید. دلیل آن هم ویژگی‌های بهتر گلکسی A51 خواهد بود.
به نظر شما کدام گوشی می تواند انتخاب مناسبی در این محدوده قیمتی باشد؟ تجربه کار با کدام یک از این گوشی ها را دارید؟ به نظر شما خرید گلکسی A51 عاقلانه تر است یا خرید گوشی A21s؟

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

  1. حسین‌سعادتی

    به‌این‌میگند‌قضاوت‌یک‌طرفه‌،‌بهترین‌پردازنده‌از‌لحاظ‌ مصرف‌باطری‌وداغ‌نشدن‌اگزینوس‌۸۵۰‌از‌طرف‌بنچمارک‌شناخته‌شده‌‌وبعد‌نمیگه‌اگه‌‌بیشتر‌‌‌۱۰‌‌ساعت‌از‌a51 کا‌ر‌بکشید‌یا‌‌استفاده‌کنید‌،هنگ‌وپرش‌میکند‌۲‌،نشنیده‌بودیم‌نمایشگر‌‌فول‌هی‌دی‌کمتر‌مصرف‌داره‌‌بالای‌دونیم‌برابر‌از‌نمایشگر‌‌فوق‌وخیلی‌صفحه‌نمایش‌های‌دیگه‌مصرفش‌ بیشتره‌،این‌رو‌روزی‌دو‌بار‌باید‌شارژ‌بزنی‌؛ومثلا‌a21روزی‌یک‌بار.موفق‌باشید‌

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%85%d9%82%d8%a7%db%8c%d8%b3%d9%87-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-a21s-%d8%a8%d8%a7-a51/
ads
ads