داغ ترین ها :
مقایسه A12 Nacho سامسونگ با سامسونگ A13 4G

مقایسه A12 Nacho سامسونگ با سامسونگ A13 4G

گلکسی A12 Nacho به دلیل قیمت خوب و مشخصات قابل قبول خود توانست موفق و فروش نسبتا خوبی را در بازار ایران و جهان تجربه کند. حال گلکسی A13 با تغییرات خوبی از راه رسیده تا جانشین قابلی برای نسل قبل از خود باشد.

در ادامه این مطلب قصد داریم دو گوشی گلکسی A12 Nacho و گلکسی A13 4G را با هم مقایسه کرده و در هر بخش کهکشانی برنده را معرفی کنیم. پس اگر قصد دارید با قیمتی اقتصادی از مدل‌های سامسونگ خریداری کنید ادامه مطلب را از دست ندهید.

در نظر داشته باشید که در حال حاضر در بازار نسخه 128 رم 4 گلکسی A12 Nacho با نسخه 64 رم 4 گلکسی A13 هم قیمت است و اگر بخواهید نسخه 128 گیگابایتی کهکشانی جدید را خریداری کنید باید هزینه بیشتری بپردازید.

 

جدیدترین گوشی های اقتصادی سامسونگ را از تکنولایف تهیه کنید: گوشی های سامسونگ

 

مقایسه A12 با A13 از نظر طراحی و کیفیت ساخت

این بخش را با گلکسی A13 آغاز می‌کنیم کهکشانی که خوشبختانه از طراحی جدید و به روزی استفاده می‌کند و همین باعث جذاب‌تر شدن آن می‌شود. قاب پشتی این کهکشانی حالا بسیار شبیه به گلکسی A32 شده است و دوربین‌ها دیگر درون یک قاب قرار نگرفته‌اند و به نوعی هم سطح با قاب طراحی شده‌اند و از طرفی فضای بین آن‌ها را نیز قاب فراگرفته است.

به غیر از دوربین‌ها دیگر فقط در پایین لوگوی شرکت سامسونگ خودنمایی می‌کند و خود قاب پشتی نیز طراحی براق دارد که ترجیح می‌دادیم طراحی مات باشد تا این گوشی اقتصادی بیشتر شبیه به بالارده‌ها شود.مقایسه A12 با A13 از نظر طراحی و کیفیت ساخت

این طراحی جدید ظاهر این گوشی را دگرگون کرده و باعث شده تا ظاهر این کهکشانی دیگر شبیه به گوشی‌های اقتصادی نباشد و هنگام نگاه کردن به آن یکپارچگی بسیار بیشتری دیده شود.

در طرف مقابل گلکسی A12 Nacho طراحی قدیمی‌تری دارد و دوربین‌های آن درون یک فریم مربع شکل قرار گرفته‌اند و فریم دوربین نیز تماما به رنگ مشکی است (در تمام رنگ‌ها فریم دوربین مشکی رنگ است و این زیبایی قاب را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

قاب پشتی این کهکشانی طراحی مات دارد و بخش بالایی میزبان خطوطی مورب است و بخش پایینی که لوگوی سامسونگ در آن قرار گرفته طراحی ساده دارد. طراحی A12 Nacho خوب و قابل قبول است اما در مقایسه با A13 به طور حتم متوجه خواهید شد که A13 گوشی جدیدتری است و ژن طراحی جدید بیشتر در این گوشی به چشم می‌خورد.مقایسه A12 با A13 از نظر طراحی و کیفیت ساخت

در زمینه ارگونومی هم آیا نسل جدید نسبت به نسل قبل تغییر داشته است؟ گلکسی A12 Nacho وزنی برابر با 205 گرم و ضخامتی برابر با 8.9 میلی متر دارد و این اعداد به ترتیب برای کهکشانی جدید برابر با 195 گرم و 8.8 میلی متر هستند. به این ترتیب A13 مقداری سبک‌تر است اما نه به حدی که بتوان آن را خوش دست‌تر به حساب آورد.

فریم اطراف دو گوشی نیز مانند قاب پشتی پلاستیکی است و در سمت راست از دکمه‌های ولوم و پاور میزبانی می‌کند. در بالای گلکسی A12 ناچو میکروفون دوم قرار گرفته و در سمت چپ دو کهکشانی خشاب سیم کارت و کارت حافظه جانبی را شامل می‌شوند. در نهایت بخش پایینی نیز میزبان اسپیکر، میکروفون، درگاه Type C و جک 3.5 میلی متری هدفون است.

به سراغ قاب جلویی برویم، جایی که پنل کهکشانی جدید توانسته حدود 83 درصد از نمای روبرویی را به خود اختصاص دهد در حالی که این عدد برای گوشی رقیب برابر با حدود 82 درصد است و این یعنی به طور کلی نسل جدید مقدار حاشیه‌های کمتری نسبت به نسل قبل دارد.مقایسه A12 با A13 از نظر طراحی و کیفیت ساخت

همچنین سامسونگ برای مراقب از نمایشگر گلکسی A13 به سراغ گوریلاگلس نسل 5 رفته است. این نسل مقاومت خوبی در برابر ضربه و خط و خش دارد و این در حالی است که شرکت کره‌ای اطلاعاتی را در مورد نسخه محافظ گوشی A12 Nacho عنوان نکرده است و به همین دلیل به احتمال بسیار زیاد با نسل 3 یا حتی قدیمی‌تر مواجه هستیم.

در نهایت برنده بخش طراحس و کیفیت ساخت گلکسی A13 خواهد بود؛ چرا که این گوشی طراحی به روزتر و البته چشم نوازتری دارد و همچنین حاشیه‌های نمایشگر آن مقداری کمتر است و در نهایت از محافظ بهتری برای نمایشگر به نسبت نسل قبل استفاده می‌کند.

 

قیمت گوشی A13 با حافظه 64 و رم 4 گیگابایت

 

مقایسه صفحه نمایش گوشی A13 با A12 ناچو

در ابتدا باید در نظر داشته باشید که با دو گوشی اقتصادی در بازه‌ی قیمتی ارزان قیمت مواجه هستیم و طبیعتا نباید انتظار نمایشگرهای سوپر امولد دیگر گوشی‌های بالارده سامسونگ را داشته باشیم و باید انتظارات را در حد قیمت دستگاه پایین بیاوریم.

گلکسی A12 ناچو از یک نمایشگر ۶.۵ اینچی از نوع PLS LCD با رزولوشن ۱۶۰۰×۷۲۰ و از تراکم پیکسلی ۲۷۰ استفاده می‌کند. نرخ نوسازی این صفحه نمایش هم ۶۰ هرتز است و در این بازه‌ی قیمتی نمی‌توانیم انتظار نرخ نوسازی بیشتر داشته باشیم.مقایسه صفحه نمایش گوشی A13 با A12 ناچو

کیفیت این صفحه نمایش صرفا قابل قبول است و نباید انتظار خیلی بالایی داشته باشید. محتوا با کیفیت قابل قبولی در این نمایشگر به نمایش درمی‌آید ولی خبری از زنده و شارپ بودن محتوا و تصاویر نیست و طبیعتا پنل HD نمی‌تواند کیفیتی مانند پنل FHD را ارائه کند.

در طرف مقابل گلکسی A13 از نمایشگر 6.6 اینچی با رزولوشن FHD+ استفاده می‌کند. این پنل از نوع PLS LCD است و در نهایت تراکم پیکسلی 400 را مقابل دیدگان شما قرار می‌دهد. نرخ نوسازی صفحه نمایش این کهکشانی نیز 60 هرتز معمول است و سامسونگ ترجیح داده نرخ نوسازی 90 و 120 هرتزی را برای محصولات گران قیمت‌تر نگه دارد.

استفاده از صفحه نمایش FHD یک پیشرفت خوب به نسبت نسل قبل به حساب می‌آید و حالا پنل کهکشانی جدید می‌تواند محتوا را با شفافیت و شارپی بسیار بهتر به نمایش دربیاورد و کنتراست و رنگ‌ها نیز وضعیت بهتر و جذاب‌تری دارند.

پنل این گوشی به نسبت بازه قیمتی به طور حتم شما را راضی خواهد کرد و تنها شاید نبود نرخ نوسازی 90 هرتزی را بتوان نقطه ضعف پنل به حساب آورد؛ چرا که برخی از رقبای هم قیمت از این نرخ نوسازی بهره می‌برند.مقایسه صفحه نمایش گوشی A13 با A12 ناچو

یکی دیگر از موارد مهم برای یک صفحه نمایش میزان روشنایی آن است که باعث می‌شود شما بتوانید محتوا را به خوبی در محیط‌های باز مشاهده کنید. در حالت دستی حداکثر روشنایی گلکسی A12 ناچو حدود 400 نیت و روشنایی A13 حدود 500 نیت است. در حالت فعال شدن روشنایی خودکار و قرار گیری زیر نور مستقیم خورشید نیز این عدد برای کهکشانی جدیدتر تا حدود 600 نیت افزایش پیدا می‌کند و این عدد برای A12 ناچو کمتر از 500 نیت است.

این یعنی از نظر روشنایی هم گلکسی A13 عملکرد بهتری به نسبت نسل قبل دارد و در حالت حداکثری می‌تواند حدود 130 نیت روشنایی بیشتری تولید کند. در محیط باز به طور حتم A13 شرایط بهتری دارد و می‌توان گفت تقریبا با این کهکشانی به مشکل بر نخواهید خورد ولی ممکن است A12 ناچو نتواند محتوایی کاملا واضح را در محیط‌های باز به نمایش بگذارد.

در آخر باید بگوییم برنده این بخش گلکسی A13 خواهد بود؛ زیرا هم نمایشگر رزولوشن و کیفیت بهتری دارد و هم میزان روشنایی صفحه نمایش این گوشی بیشتر است. پس اگر کیفیت صفحه نمایش برای شما اهمیت دارد حتما از بین این دو گوشی به سراغ نسل جدیدتر بروید.

 

خرید گلکسی A13 با حافظه 128 و رم 4 گیگابایت

 

اسپیکر

هر دو گوشی از اسپیکرهای تکی استفاده می‌کنند و طبیعتا خبری از صدای بلند و استریو نیست حتی برای گلکسی A13 که جدید است و به تازگی از راه رسیده است. عملکرد اسپیکرهای دو گوشی کمی ناامیدکننده است و این اسپیکرها چه از نظر بلندی و چه از نظر کیفیت صدا عملکرد خوبی ندارند.

البته که در رنج گوشی‌های اقتصادی هستیم اما حداقل انتظار داشتیم سامسونگ برای نسل جدید یعنی A13 اسپیکر بهتری استفاده کند. به طور کلی باید پیش از خرید بدانید که اسپیکرهای این دو گوشی شما را ناامید خواهد کرد و نباید به روی بلندی و کیفیت صدای آن‌ها حساب باز کنید.

مقایسه نرم افزار و رابط کاربری A13 با A12 Nacho

از آنجایی که گلکسی A13 گوشی بسیار جدیدی است از One UI 4 بر مبنای اندروید ۱۲ استفاده می‌کند. رابط کاربری One UI 4 بسیار شبیه به نسل قبل است و در بیشتر زمینه‌ها عملکرد مشابهی دارد.

البته قابلیت جدید و جذابی که به این رابط کاربری اضافه شده Colour palette نام دارد. به لطف این قابلیت جالب شما می‌تواند رنگ استفاده شده در کنترل سنتر را تغییر دهید و با این کار یک رنگ مشخص را بر رابط کاربری خود غالب کنید. این رابط کاربری در زمینه حریم خصوصی نیز پیشرفت‌های خوبی داشته و به گفته‌ سامسونگ حالا بهینه‌تر از نسل قبل عمل کرده و استفاده بهتری از حافظه رم دارد.مقایسه نرم افزار و رابط کاربری A13 با A12 Nacho

درست است که به صورت پیش فرض گلکسی A12 ناچو نسخه نرم افزاری قدیمی‌تری دارد ولی به زودی One UI 4 بر پایه اندروید 12 برای این کهکشانی نیز در دسترس قرار می‌گیرد به این ترتیب هیچ تفاوتی بین دو گوشی در این قسمت وجود ندارد.

رابط کاربری سامسونگ به خصوص در نسخه 4 از One UI بسیار به پختگی و بلوغ رسیده و حالا عملکرد پایداری و کم نقصی را از خود به نمایش می‌گذارد و به طور حتم در دنیای گوشی‌های هوشمند این رابط کاربری را می‌توانیم یکی از بهترین‌ها در نظر بگیریم.

 

خرید گوشی A12 nacho سامسونگ ظرفیت 128 گیگابایت

 

عملکرد سخت افزاری

سامسونگ منبع قدرت گلکسی A13 4G و A12 Nacho را تراشه‌ی اگزینوس 850 خود قرار داده است. این تراشه معماری ۸ نانومتری داشته و از هشت هسته پردازنده مرکزی (هشت هسته Cortex-A55 با فرکانس 2.0 گیگاهرتز) و پردازنده گرافیکی Mali-G52 میزبانی می‌کند.

از عمر این تراشه سامسونگ بیشتر از دو سال می‌گذرد و دو سال قبل به روی گوشی گلکسی A21s  شاهد این تراشه بودیم. این تراشه با ۳۲، ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۳ یا ۴ گیگابایت حافظه رم همراهی می‌شود تا به این ترتیب مجموعه سخت افزاری این دو کهکشانی تکمیل شود.

قدرت سخت افزاری این دو گوشی اقتصادی برای استفاده‌های روزمره و عادی مانند وبگردی، گشت و گذار در شبکه‌های اجتماعی، تماشای فیلم و سریال و حتی اجرای بازی‌های سبک مناسب است اما با این گوشی نمی‌توانید به سراغ کارهای سنگین و بازی‌های گرافیکی بروید.

به نوعی شاهد بهتر بود سامسونگ از تراشه‌ای کمی جدیدتر استفاده می‌کرد تا قدرت سخت افزاری بیشتری را در این دو محصول شاهد باشیم. در واقع حداقل انتظار داشتیم کهکشانی جدیدتر از تراشه‌ قوی‌تری استفاده کند تا ارزش خرید آن‌ها بالاتر برود ولی این اتفاق رخ نداده است.تفاوت باتری A13 سامسونگ با A12 ناچو

اگر بازی مانند کال اف دیوتی موبایل را به روی این دو گوشی نصب کنید این عنوان با کیفیت پایین اجرا می‌شود ولی در طول بازی عملکرد روانی را شاهد نیستیم و پیشنهاد نمی‌کنیم هیچ یک از این دو گوشی را برای بازی کردن خریداری کنید. یکی از ایرادات دیگر تراشه اگزینوس بهینه نبودن آن است و در طولانی مدت شاید نتوان به روی عملکرد و ثبات پردازشی این تراشه حساب باز کرد.

اگر استفاده شما از گوشی سبک و ساده است و در حد باز کردن چند برنامه با گوشی کار می‌کنید احتمالا با این دو کهکشانی مشکلی در بخش سخت افزاری نخواهید داشت اما اگر به دنبال بازی کردن و انجام کارهای سنگین هستید باید بگوییم که این گوشی‌ها شاید شما را نا امید کنند.

 

 

تفاوت باتری A13 سامسونگ با A12 ناچو

گلکسی A13 و A12 Nacho هر دو از یک باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت بهره می‌برند. شاید در نگاه اول این ظرفیت خیلی زیاد نباشد و تصور کنید که بسیاری از میانرده‌ها ظرفیت این چنینی دارند اما زمانی که رزولوشن HD نمایشگر A12 ناچو و قدرت سخت افزاری معمولی این دو محصول را در نظر بگیریم متوجه خواهیم شد که ظرفیت باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت برای این کهکشانی‌ها زیاد است.

با استفاده عادی و روزمره می‌توانید با یک بار شارژ کامل بین 1.5 تا 2 روز کامل از این محصولات استفاده کنید که عملکردی عالی به حساب می‌آید. اگر استفاده سنگین‌تر و بیشتری از گوشی داشته باشید باز هم احتمالا دو کهکشانی شما را حدود 1 روز کامل همراهی کنند تا به این ترتیب شارژدهی این دو گوشی اقتصادی را عالی بدانیم.

با وجود این که صفحه نمایش گلکسی A13 رزولوشن بیشتری دارد و تراشه‌ها نیز یکسان است و همچنین ظرفیت باتری برابری را نیز شاهد هستیم اما در نهایت شارژ دهی دو گوشی بسیار شبیه به هم است و اصلا نمی‌توان یکی را برتر از دیگری دانست.تفاوت باتری A13 سامسونگ با A12 ناچو

در زمینه سرعت شارژ کره‌ای‌ها به سراغ شارژ سریع ۱۵ واتی برای این دو گوشی رفته‌اند. این شارژ سریع به شما کمک می‌کند تا این دو رقیب را در مدت زمان حدود ۲ ساعت فول شارژ کنید که برای محصولاتی اقتصادی عملکرد رضایت بخشی ارزیابی می‌شود.

سامسونگ آداپتور را از جعبه گلکسی A13 حذف کرده و شما باید شارژ را به صورت جداگانه خریداری کرده و یا از آداپتورهای موجود در خانه استفاده کنید. این نکته برای یک گوشی اقتصادی یک ضعف بزرگ است و زمانی که کاربر در حد یک گوشی اقتصادی هزینه می‌کند طبیعتا نباید به دنبال خرید کردن شارژ به صورت جداگانه باشد.

به هر روی دو گوشی در این بخش دقیقا مانند هم عمل می‌کنند و برتری A12 ناچو وجود شارژر در جعبه است و برای A13 باید آداپتور را به صورت جداگانه تهیه کنید.

دوربین

در این بخش به سراغ دوربین‌های دو کهکشانی می‌رویم و لنزها را تک به تک بررسی کرده و گوشی برتر را معرفی می‌کنیم. هر دو گوشی از چهار دوربین اصلی، فوق عریض، ماکرو و عمق میدان بهره می‌برند.تفاوت دوربین گلکسی A13 با A12 Nacho

دوربین اصلی

دوربین اصلی گلکسی A12 ناچو سنسوری ۴۸ مگاپیکسلی از نوع Samsung S5KGM2 با اندازه‌ی پیکسل 0.8 میکرونی و اندازه 1/2.0 اینچی داشته و در پس یک لنز با گشودگی دیافراگم f/2.0 قرار گرفته است. این دوربین به دلیل برخورداری از قابلیت Quad Bayer عکس‌های پیش فرض ۱۲ مگاپیکسلی به ثبت می‌رساند و از فوکوس خودکار تشخیص فاز نیز پشتیبانی می‌کند.

گلکسی A13 از دوربین اصلی با سنسوری 50 مگاپیکسلی استفاده می‌کند ولی سازنده این سنسور و دیگر مشخصات آن به صورت دقیق مشخص نیست و سامسونگ اطلاعات دقیقی را در دسترس قرار نداده است.

این سنسور 50 مگاپیکسلی در پشت لنزی با دیافراگم f/1.8 قرار گرفته و از فوکوس خودکار تشخیص فاز نیز پشتیبانی می‌کند و تصاویر نیز به صورت پیش فرض 12.5 مگاپیکسلی به ثبت می‌رسند.مقایسه دوربین A13 با A12 ناچو

عکس‌های گرفته شده با هر دو گوشی به نسبت بازه قیمتی واقعا خوب و رضایت بخش است. جزئیات مناسبی در عکس‌ها دیده می‌شود و رنج دینامیکی نیز در حد رضایت بخشی قرار می‌گیرد. این عکس‌ها دقت رنگ خوبی هم دارند و رنگ‌ها نزدیک به واقعیت به ثبت می‌رسند.

ایراد دو گوشی را در زمینه دوربین اصلی می‌توان نرم شدن برخی از سوژه‌ها در کناره‌ها عنوان کرد که همیشه اتفاق نمی‌افتد ولی گاهی مشاهده می‌شود. در نهایت برنده این بخش هم با اختلاف کم گلکسی A13 است و عکس‌های گرفته شده با این کهکشانی مقداری بهتر از رقیب هستند.

 

مقایسه های در رنج قیمتی نزدیک:
مقایسه ردمی نوت 11s با redmi note 10s

 

دوربین فوق عریض

برای دوربین فوق عریض هر دو کهکشانی سنسوری ۵ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده که دیافراگم f/2.2 داشته و می‌تواند تصاویری ۱۲۳ درجه‌ای را به ثبت برساند. سازنده این سنسور توسط سامسونگ مشخص نشده و به همین دلیل مشخص نیست که سنسور فوق عریض ساخت کدام شرکت است.

دوربین فوق عریض همان طور که از سنسور ۵ مگاپیکسلی آن مشخص است کیفیت کمتری نسبت به دوربین اصلی دارد و در عکس‌های فوق عریض گرفته شده نویز بیشتری دیده می‌شود. جزئیات این تصاویر چندان زیاد نیستند و رنج دینامیکی نیز به نسبت دوربین اصلی تا حد زیادی کاهش می‌یابد.

با همه‌ی این اوصاف زمانی که قیمت این دو گوشی و همچنین کیفیت کمتر دوربین‌های فوق عریض تمامی گوشی‌های بازار را در نظر بگیریم می‌توانیم کیفیت تصاویر فوق عریض این دو کهکشانی را مناسب ارزیابی کنیم.

دوربین سلفی

دوربین سلفی این دو دستگاه سنسوری ۸ مگاپیکسلی دارد و سازنده‌ی آن مثل دوربین فوق عریض مشخص نیست. کیفیت عکس‌های سلفی برای یک محصول اقتصادی مناسب هستند و به احتمال زیاد می‌توانند شما را راضی نگه دارند. این تصاویر دقت رنگ رضایت بخشی دارند و جزئیات و شارپنس نیز در حد رضایت بخش قرار می‌گیرد.

ماکرو و پرتره

دوربین ماکرو دو کهکشانی سنسوری ۲ مگاپیکسلی دارد و خبری هم از فوکوس خودکار نیست و این یعنی دوربین ماکرو بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد تا استفاده‌ و بیشتر برای سرگرمی می‌توانید از آن بهره ببرید.

دوربین تشخیص عمق میدان نیز که به کمک دوربین اصلی می‌آید تا شما بتوانید پرتره های خوبی ثبت کنید. عکس های پرتره گوشی گلکسی A13 و A12 Nacho کیفیت مطلوبی دارند و سوژه به خوبی از پس زمینه جدا شده و عملیات تار شدن به میزان مناسبی انجام می‌شود.

 

مقایسه گلکسی A52 با A33 سامسونگ:
مقایسه a52 با a33

 

جمع بندی

در خرید یک گوشی بیشتر از هر چیزی ارزش خرید مطرح است، یعنی این که به نسبت مبلغ پرداختی شما چه ویژگی‌ها و مشخصاتی را دریافت می‌کنید. گلکسی A13 در همه بخش‌ها یا عملکرد مشابهی با گلکسی A12 ناچو دارد و یا از آن بهتر است و قیمت نیز تقریبا در یک سطح قرار می‌گیرد.مقایسه گوشی A13 با A12 ناچو

بنابراین ارزش خرید A13 را بیشتر می‌دانیم و پیشنهاد می‌کنیم به دلیل طراحی به روزتر، دوربین اصلی کمی بهتر، صفحه نمایش FHD و جدیدتر بودن این گوشی به سراغ این محصول بروید.

سوالات متداول

کدام گوشی صفحه نمایش بهتری دارد؟ باید بگوییم برنده بخش نمایشگر گلکسی A13 است؛ زیرا هم نمایشگر رزولوشن و کیفیت بهتری دارد و هم میزان روشنایی صفحه نمایش این گوشی بیشتر است. پس اگر کیفیت صفحه نمایش برای شما اهمیت دارد حتما از بین این دو گوشی به سراغ نسل جدیدتر بروید.

کدام گوشی سخت افزار بهتری دارد و برای بازی مناسب‌تر است؟ قدرت سخت افزاری این دو گوشی اقتصادی برای استفاده‌های روزمره و عادی مانند وبگردی، گشت و گذار در شبکه‌های اجتماعی، تماشای فیلم و سریال و حتی اجرای بازی‌های سبک مناسب است اما با این گوشی نمی‌توانید به سراغ کارهای سنگین و بازی‌های گرافیکی بروید. همچنین دو کهکشانی تراشه‌های یکسانی دارند و تفاوتی در قدرت سخت افزاری آن‌ها دیده نمی‌شود.

کدام گوشی باتری بهتری دارد؟ دو گوشی در بخش باتری دقیقا مانند هم عمل می‌کنند و برتری A12 ناچو وجود شارژر در جعبه است و برای A13 باید آداپتور را به صورت جداگانه تهیه کنید. هر دو گوشی می‌توانند با استفاده عادی بین 1.5 تا 2 روز دوام بیاورند.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%85%d9%82%d8%a7%db%8c%d8%b3%d9%87-a12-nacho-%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%b3%d9%88%d9%86%da%af-%d8%a8%d8%a7-%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%b3%d9%88%d9%86%da%af-a13-4g/
ads
ads