داغ ترین ها :
مقایسه S20 FE 5G با وان پلاس نورد 2

مقایسه S20 FE 5G با وان پلاس نورد 2

سامسونگ نسخه FE را با این هدف روانه‌ی بازار کرد که بتواند در رده‌ی گوشی‌های قاتل پرچمدار نماینده‌ی قابلی داشته باشد و بتواند با برندهای دیگر رقابت کند. از طرفی شرکت وان‌پلاس نورد 2 را با مشخصاتی عالی روانه‌ی بازار کرده تا کار را برای همه‌ی محصولات دشوار کند. در ادامه‌ی این مطلب به مقایسه S20 FE 5G با وان پلاس نورد 2 خواهیم پرداخت و این دو گوشی قاتل پرچمدار را به طور کامل و در بخش‌های مختلف با یکدیگر مقایسه می‌کنیم. قبل از شروع مقایسه S20 FE 5G با وان پلاس نورد 2 بد نیست نگاهی داشته باشیم به مشخصات سخت افزاری این دو گوشی.

 

قیمت روز گوشی های هوشمند را از سایت تکنولایف دنبال کنید: قیمت گوشی

 

گوشی وان‌پلاس نورد 2 گلکسی S20 FE 5G
تاریخ معرفی مرداد ۱۴۰۰ مهر ۹۹
ابعاد ۱۵۸.۹ در ۷۳.۲ در ۸.۳ میلی‌متر ۱۵۹.۸ در ۷۴.۵ در ۸.۴ میلی‌متر
وزن ۱۸۹ گرم ۱۹۰ گرم
سیم‌کارت دو سیم‌کارت دو سیم‌کارت
صفحه نمایش ۶.۴۳ اینچ – فلوید امولد FHD با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز ۶.۵ اینچ – سوپر امولد FHD با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز
سیستم‌عامل OxygenOS 11.3 بر پایه‌ی اندروید ۱۱  One UI 3.1 بر مبنای اندروید ۱۱ (اکنون)
تراشه دیمنسیتی 1200 اسنپدراگون 865
کارت حافظه پشتیبانی نمی‌کند پشتیبانی می‌کند
حافظه داخلی ۱۲۸، ۲۵۶ گیگابایت ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت
رم ۶، ۸ و ۱۲ گیگابایت ۶ و ۸ گیگابایت
دوربین پشت ۵۰ مگاپیکسل اصلی

۸ مگاپیکسل فوق عریض

۲ مگاپیکسل مونوکروم

۱۲ مگاپیکسل اصلی

۱۲ مگاپیکسل فوق عریض

۸ مگاپیکسل تله فوتو

دوربین جلو ۳۲ مگاپیکسل ۳۲ مگاپیکسل
باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت
شارژ سریع ۶۵ وات ۲۵ وات
رنگ خاکستری، آبی و سبز بنفش، سبز، سورمه‌ای، سفید، قرمز و نارنجی

مقایسه S20 FE 5G با وان پلاس نورد 2 از نظر طراحی و کیفیت ساخت

سامسونگ در گوشی قاتل پرچمدار خود هم دست از پلاستیک برنداشته و S20 FE 5G قاب پشتی پلاستیکی دارد. این قاب خوشبختانه به صورت مات طراحی شده و کاملا ساده است. در بالا سمت چپ یک فریم مستطیلی برای قرار گیری دوربین‌ها قرار گرفته شده و در پایین لوگوی سامسونگ قرار دارد.مقایسه S20 FE 5G با وان پلاس نورد 2

این فریم دوربین تقریبا مشکی است اما در هر رنگی پس‌زمینه‌ای دارک از آن رنگ را به خود می‌گیرد تا یکپارچگی بهتری بین بخش‌های مختلف برقرار شود.

در طرف مقابل اما وان‌پلاس برای نماینده‌ی خود از شیشه استفاده کرده است. شیشه پشتی این گوشی هم طراحی مات دارد و در بالا سمت چپ و در یک فریم مستطیل شکل و به رنگ قاب پشتی از دوربین‌های مختلف میزبانی می‌کند. در وسط این قاب هم لوگوی شرکت وان‌پلاس خودنمایی می‌کند و باعث می‌شود تا قاب پشتی این گوشی ساده و در عین حال بسیار جذاب باشد.مقایسه S20 FE 5G با وان پلاس نورد 2

از نظر ارگونومی دو گوشی بسیار شبیه هم هستند و اصلا نمی‌توان یکی را برتر از دیگری در نظر گرفت. وان‌پلاس نورد 2 و گلکسی S20 FE هر دو وزنی ۱۹۰ گرمی دارند و ضخامت دو گوشی به ترتیب ۸.۳ و ۸.۴ میلی متر است. هر دو گوشی نسبتا خوش دست هستند و از این نظر بهتر از برخی رقبا عمل می‌کنند.

فریم اطراف هر دو گوشی طراحی براق دارد اما تفاوت اصلی این است که فریم نورد 2 پلاستیکی است و این بار سامسونگ برای این بخش به سراغ آلومینیوم رفته است. هر دو گوشی در سمت راست دکمه‌ی پاور را دارند و S20 FE از دکمه‌های ولوم هم در همین بخش میزبانی می‌کند و نورد 2 دکمه‌ی سایلنت را به روی این فریم دارد.عکس گوشی وان پلاس نورد 2

در فریم بالایی این دو محصول میکروفون دوم و همچنین خشاب سیم کارت برای S20 FE قرار گرفته و با وجود خالی بودن فریم سمت چپ کهکشانی کره‌ای‌ها، وان‌پلاس نورد 2 دکمه‌های ولوم را در سمت چپ شامل می‌شود.مقایسه S20 FE 5G با وان پلاس نورد 2

در پایین هم که هر دوی این گوشی‌ها اسپیکر اصلی، درگاه Type C، میکروفون اصلی را دارند و به علاوه نورد 2 در این بخش درگاه سیم کارت را هم شامل می‌شود.

بخش روبرویی دو قاتل پرچمدار تقریبا شبیه به هم است؛ چرا که هر دو نسبت نمایشگر به بدنه‌ی حدود ۸۵ و ۸۶ درصد دارند اما تفاوت در محل قرار گرفتن دوربین سلفی است. سلفی نورد 2 درون یک پانچ هول در بالا سمت چپ قرار گرفته و سلفی S20 FE در مرکز قرار دارد.مقایسه سامسونگ S20 FE 5G با وان پلاس نورد 2

مزیت دیگری که کهکشانی سامسونگ به نسبت وان‌پلاس نورد 2 دارد این است که از گواهی IP68 پشتیبانی می‌کند و این یعنی این محصول می‌تواند تا عمق ۱.۵ متری به مدت ۳۰ دقیقه از ورود آب به جلوگیری کند و رقیب از این گواهی بی‌بهره مانده است.

در نهایت انتخاب برنده‌ی این بخش کار دشواری است؛ زیرا یکی قاب پشتی با کیفیت‌تری دارد و دیگری فریم بهتری. اما در کل شاید به دلیل پشتیبانی S20 FE از گواهی IP68 بتوانیم این محصول را در این بخش برنده در نظر بگیریم.

 

جدیدترین گوشی های قاتل پرچمدار را مقایسه کردیم:
مقایسه گلکسی S21 Fe با شیائومی 11T پرو

 

مقایسه S20 FE 5G با وان پلاس نورد 2 از نظر صفحه نمایش

گلکسی S20 FE یک پنل ۶.۵ اینچی از نوع سوپر امولد با رزولوشن مرسوم FHD+ و تراکم ۴۰۷ پیکسل بر هر اینچ دارد و از محتوای HDR10+ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی هم پشتیبانی می‌کند. این مشخصات یک نمایشگر بسیار خوب را نوید می‌دهند.

کیفیت نمایشگر S20 FE دقیقا همان چیزی است که از سامسونگ انتظار داریم. پنل کیفیت بسیار خوبی دارد و محتوا با شارپی عالی و رنگ بندی خوش آب و رنگ و جذاب به نمایش درمی‌آیند و عمق رنگ مشکی بینهایت است. این پنل همه چیز را زنده و پویا به نمایش می‌گذارد و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی هم باعث می‌شود تجربه‌ای بسیار لذت بخش از کار کردن با این گوشی نصیبتان شود و همه‌ی محتوا بسیار روان در این پنل به نمایش گذاشته شوند.مقایسه S20 FE 5G با وان پلاس نورد 2 از نظر صفحه نمایش

اما وان‌پلاس نورد 2 در چه وضعیتی است؟ این گوشی یک پنل ۶.۴۳ اینچی از نوع فلوید امولد با رزولوشن FHD+ دارد و در نتیجه در هر اینچ تراکم ۴۰۹ را مقابل دیدگان شما قرار می‌دهد. نرخ نوسازی در نظر گرفته شده برای این پنل ۹۰ هرتز است و این پنل از محتوای HDR10+ هم پشتیبانی می‌کند.

کیفیت این نمایشگر هم بسیار خوب است و همان طور که از یک پنل امولد انتظار داریم رنگ‌ها به صورت جذاب نمایش داده می‌شوند و رنگ مشکی عمق بسیار زیاد و بینهایت دارد. این پنل رنگ‌ها را زنده و پویا نشان می‌دهد و در کنار این موضوع نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی هم باعث می‌شود تا اسکرول کردن و جابجایی بین منوها بسیار جذاب‌تر از حالت عادی باشد.مقایسه نورد 2 وان پلاس با S20 fe 5g سامسونگ

در حالت دستی روشنایی پنل S20 FE 5G حدود ۴۰۰ نیت و روشنایی نورد 2 حدود ۴۴۰ است و زمانی که حالت خودکار فعال شود این عدد برای هر دو گوشی به ترتیب به حدود ۸۲۰ و ۶۴۰ می‌رسد. به این ترتیب روشنایی نمایشگر نورد 2 در حالت دستی و S20 FE 5G در حالت خودکار بیشتر از رقیب است. به این ترتیب در محیط باز کهکشانی سامسونگ بهتر عمل می‌کند اما به طور کلی وان‌پلاس نورد 2 هم در این زمینه عملکرد مناسبی دارد.

در نهایت برنده‌ی این بخش هم گلکسی S20 FE 5G است. این گوشی هم روشنایی بیشتری دارد و هم نرخ نوسازی بالاتری و به این ترتیب در جایگاه اول قرار می‌گیرد. یادآور می‌شویم که نمایشگر نورد 2 هم واقعا خوب است و تنها در مقام مقایسه S20 FE مقداری بهتر است.

مقایسه S20 FE 5G با وان پلاس نورد 2 از نظر اسپیکر

هر دو گوشی طبق چیزی که انتظارش را داریم از اسپیکرهای استریو برخوردار هستند. این اسپیکرها در هر دو گوشی توانایی خوبی دارند و می‌توانند صدایی فراگیر، رسا، شفاف و با بیس مناسب را به گوش برسانند.مقایسه S20 FE 5G با وان پلاس نورد 2 از نظر اسپیکر

البته که از نظر بلندی و همچنین مقدار کمی هم کیفیت و شفافیت نماینده‌ی وان‌پلاس بهتر از رقیب عمل می‌کند و به همین دلیل هم وان‌پلاس نورد 2 برنده‌ی این قسمت خواهد بود.

 

قیمت وان پلاس نورد 2 با حافظه 256 و رم 12 گیگابایت

 

مقایسه S20 FE 5G با وان پلاس نورد 2 از نظر نرم افزار و رابط کاربری

وان‌پلاس نورد 2 رابط کاربری OxygenOS 11.3 بر پایه‌ی اندروید ۱۱ دارد. این رابط کاربری شاید برای شما کمی ناشناخته باشد اما یکی از جذاب‌ترین رابط کاربری‌های اندرویدی است که عملکردی بسیار روان دارد و بسیار ساده و جذاب طراحی شده است.

در این رابط کاربری شما قابلیت‌های معمول و مرسوم را دارید و می‌تواند شکل و شمایل آیکون‌ها و دیگر بخش‌ها را طبق سلیقه خود تغییر دهید. یک نکته‌ای که این رابط کاربری را دوست داشتنی‌تر از قبل می‌کند این است که وان‌پلاس تلاش کرده که خیلی از اندروید خام هم فاصله نگیرد و بتواند همزمان قابلیت‌های یک رابط کاربری خوب را در هنگام حس ناب اندروید انتقال دهد.

بنابراین اگر تا به حال با گوشی‌های وان‌پلاس کار نکرده‌اید اصلا نگران بخش نرم افزاری این محصولات نباشید و به احتمال زیاد این رابط کاربری ساده و جذاب را دوست خواهید داشت.

در طرف دیگر گلکسی S20 FE از رابط کاربری One Ui 3.1 بر پایه‌ی اندروید ۱۱ بهره می‌برد (نسخه کنونی). رابط کاربری گوشی‌های سامسونگ در حال حاضر قطعا یکی از بهترین رابط کاربری‌های اندرویدی است و در طی سالینان اخیر بسیار کامل‌تر شده و حالا به بلوغ رسیده است.

این رابط کاربری هم عملکرد سریع و روانی دارد و بهینه کار می‌کند و هم این که قابلیت‌های مفید و کاربری را در اختیار کاربران خود می‌گذارد تا تجربه‌ی استفاده از گوشی بیش از پیش شود.

بنابراین انتخاب گوشی برتر در این بخش نداریم و شما باید محصول مناسب خود را انتخاب کنید. در واقع با هر کدام گوشی که راحت‌تر هستید و هنگام کار کردن حس بهتری دارید همان رابط کاربری برای شما مناسب‌تر است.

مقایسه S20 FE 5G با وان پلاس نورد 2 از نظر عملکرد سخت افزاری

یکی از مهم‌ترین بخش‌های یک گوشی قاتل پرچمدار همین بخش سخت افزاری است؛ زیرا محصول باید توانایی رقابت کردن با گوشی‌های پرچمدار در این زمینه را داشته باشد و معمولا گوشی‌های پرچمدار هم از بهترین تراشه‌های موجود برخوردار هستند.

همان طور که قطعا می‌دانید S20 FE در دو نسخه 4G و 5G در دسترس قرار دارد و در این مطلب ما در حال بررسی نسخه 5G این کهکشانی هستیم.

گلکسی S20 FE 5G از تراشه‌ی اسنپدراگون 865 بهره می‌برد. این تراشه‌ی ۷ نانومتری هشت هسته پردازنده مرکزی شامل یک هسته Kryo 585 با فرکانس 2.84 گیگاهرتز، سه هسته Kryo 585 با فرکانس 2.42 گیگاهرتز و چهار هسته Kyro 585 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Adreno 650 را در بر می‌گیرد.

این تراشه پرچمدار سال قبل کوالکام بوده و به خوبی نشان داده که چه توانایی‌های زیادی دارد. S20 FE 5G هم به راحتی و به خوبی می‌تواند از پس همه‌ی کارها بربیاید و همه‌ی بازی‌های سنگین را در نهایت گرافیک موجود و بدون افت فریم اجرا کند. با داشتن این سخت افزار شما می‌توانید از داشتن عملکردی بسیار خوب حداقل تا ۲ سال آسوده خاطر باشید.

در طرف دیگر وان‌پلاس نورد 2 از تراشه‌ی ۶ نانومتری دیمنستی 1200 5G استفاده می‌کند. این تراشه هشت هسته پردازنده مرکزی شامل یک هسته Cortex-A78 با فرکانس 3.0 گیگاهرتز، سه هسته Cortex-A78 با فرکانس 2.6 گیگاهرتز و چهار هسته Cortex-A55 با فرکانس 2.0 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Mali-G77 را در بر می‌گیرد.

قدرت سخت افزاری این گوشی عالی است و شما می‌توانید تمام برنامه‌ها و بازی‌های موجود را در نهایت گرافیک و بدون هیچ مشکی یا افت فریم اجرا کنید. در واقع شاید بتوانیم قدرت این تراشه را حدودا مانند اسنپدراگون 865 بدانیم.

این گوشی تا چند سال قطعا می‌تواند در بخش سخت افزاری عملکرد خوبی داشته باشد و این تراشه به قدری قدرتمند هست که شما را در انجام کارهای مختلف نا امید نکند.

اما اگر بخواهیم خیلی ریزتر دو تراشه‌ را با هم مقایسه کنیم گلکسی S20 FE 5G مقداری وضعیت بهتری دارد و پایداری چیپست‌های کوالکام در بلند مدت بیشتر از چیپست‌های مدیاتک خواهد بود.

هر دو گوشی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 3.1 و ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم دارند (البته که نورد 2 نسخه رم ۱۲ گیگابایتی هم دارد). گلکسی S20 FE از کارت حافظه‌ی جانبی هم پشتیبانی می‌کند.

برنده‌ی این بخش با اختلاف جزئی و کم گلکسی S20 FE 5G خواهد بود اما در کل هر دو گوشی بسیار قوی هستند و عملکرد سخت افزاری عالی را ارائه می‌کنند.

 

قیمت گوشی S20 Fe 5G سامسونگ با حافظه 128 و رم 8 گیگابایت

 

مقایسه S20 FE 5G با وان پلاس نورد 2 از نظر باتری

هر دو گوشی باتری‌های ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی دارند و از آنجایی که مشخصات هم تقریبا برابر است انتظار داریم شارژ دهی دو گوشی نزدیک به هم باشد. در عمل هم همین اتفاق رخ می‌دهد و هر دوی این گوشی‌ها می‌توانند با استفاده نرمال یک روز کامل را دوام بیاورند.

البته در این بخش وان‌پلاس نورد 2 در زمینه پخش ویدئو و همچنین وب گردی مدت زمان بیشتری را دوام می‌آورد و مقداری شارژ دهی بهتری دارد.

گلکسی S20 FE 5G از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند اما با آداپتور ۱۵ واتی روانه‌ی بازار شده و نورد 2 شارژ سریع ۶۵ واتی دارد. با آداپتورهای داخل شارژ وان‌پلاس نورد 2 تنها و تنها ۳۰ دقیقه زمان نیاز دارد و این تایم برای کهکشانی سامسونگ حدود ۹۵ دقیقه است، یعنی بیشتر از ۳ برابر!

در نهایت پس برنده‌ی بخش باتری را وان‌پلاس نورد 2 معرفی می‌کنیم.

 

خرید وان پلاس نورد 2 با حافظه 128 و رم 8 گیگابایت

 

مقایسه S20 FE 5G با وان پلاس نورد 2 از نظر دوربین

هر دو گوشی دوربین‌های توانایی دارند و در این بخش به این دوربین‌ها پرداخته خواهد شد تا مشخص شود کدام دستگاه از این نظر وضعیت بهتری دارد.مقایسه S20 FE 5G با وان پلاس نورد 2 از نظر دوربین

دوربین اصلی

سامسونگ برای دوربین اصلی گلکسی S20 FE به سراغ سنسور ۱۲ مگاپیکسلی مدل Samsung S5K2LD با اندازه 1/1.76 اینچی و اندازه پیکسل 1.8 میکرونی رفته است. این سنسور در پشت یک لنز ۲۶ میلی متری با گشودگی دیافراگم f/1.8‌ قرار گرفته و از فوکوس خودکار تشخیص فاز دو پیکسلی و همچنین لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) پشتیبانی می‌کند.

وان‌پلاس نورد 2 از طرف دیگر سنسوری ۵۰ مگاپیکسلی مدل Sony IMX766 با اندازه‌ی 1/1.56 اینچی و اندازه پیکسل 1.0 میکرونی دارد و در پشت یک لنز ۲۴ میلی متری با گشودگی دیافراگم f/1.9 قرار گرفته و از فوکوس خودکار تشخیص فاز و لرزشگیر اپتیکال تصویر پشتیبانی می‌کند. این دوربین به صورت پیش فرض تصاویری ۱۲.۵ مگاپیکسلی به ثبت می‌رساند.

هر دو گوشی دوربین اصلی بسیار خوب و باکیفیتی دارند. جزئیات تصاویر ثبت شده توسط دو گوشی عالی است و نویز کمی را شاهد هستیم در عین حال که دقت رنگ هم رضایت بخش است. در این بین اما وان‌پلاس نورد 2 جذب نور بهتری دارد و به طور دقیق‌تر و سریع‌تری به روی سوژه‌ها فوکوس می‌کند.مقایسه S20 FE 5G با وان پلاس نورد 2 از نظر دوربین

در نهایت با وجود این که هر دو گوشی واقعا عکس‌های باکیفیتی به ثبت می‌رسانند اما نورد 2 عملکرد بهتری دارد و برنده‌ی این بخش است.

دوربین فوق عریض

گلکسی S20 FE دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی دارد و برای رقیب دوربینی ۸ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. عکس‌های فوق عریض هر دو گوشی کیفیت مناسب و خوبی دارند اما مقدار خیلی جزئی کهکشانی کره‌ای‌ها بهتر از رقیب خود عمل می‌کند، هرچند که این برتری به حد کم است که شاید حتی در عمل متوجه آن نشوید.

دوربین تله فوتو

گلکسی S20 FE دوربین تله فوتو ۸ مگاپیکسلی دارد و برای وان‌پلاس نورد 2 این لنز در نظر گرفته نشده است. به لطف لنز تله فوتو، این گوشی‌ می‌تواند تا ۳ برابر به صورت اپتیکال و تا ۳۰ برابر به صورت دیجیتال به روی سوژه‌ها زوم کند. کیفیت تصاویر دوربین تله فوتو را مناسب ارزیابی می‌کنیم و شما می‌تواند تصاویر خوبی به خصوص در حالتی که تا ۳ برابر یا کمتر به روی سوژه زوم کرده باشید به ثبت برسانید.

دوربین سلفی

هر دو گوشی دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی دارند. سلفی‌های ثبت شده با هر دو محصول کیفیت بسیار خوبی دارند و می‌توانند رضایت شما را به خود جلب کنند. در این بین عکس‌های نورد 2 شارپنس و کنتراست بهتری دارد و با اختلاف جزئی باکیفیت‌تر از رقیب هستند.

مونوکروم

وان‌پلاس نورد 2 لنز مونوکروم ۲ مگاپیکسلی دارد. این دوربین ‌می‌تواند عکس‌های تک رنگ و سیاه و سفید به ثبت برساند و تفاوت این عکس‌ها با عکس‌هایی که با افکت به حالت سیاه و سفید درمی‌آیند زیاد است و این مشکی بسیار طبیعی‌تر از افکت‌های موجود است.

البته باید از این دوربین در حد همان ۲ مگاپیکسل انتظار داشته باشید.

پرتره

پرتره‌های هر دو گوشی با دوربین اصلی به ثبت می‌رسد و فرایند تشخیص سوژه از پس‌زمینه به حالت نرم افزاری انجام می‌شود. کیفیت این تصاویر بسیار خوب است؛ چرا که سوژه به خوبی از پس‌زمینه برش می‌خورد و همچنین سوژه جزئیات کافی و دقت رنگ مناسب دارد.

 

خرید گوشی سامسونگ S20 fe 5g 256

 

جمع بندی

هر دو گوشی ارزش خرید بالای دارند و شما بسته به اولویت‌های خود باید یکی از آن‌ها را برای خرید انتخاب کنید.

اگر گوشی با نمایشگر بهتر می‌خواهید که مقداری سخت افزار قوی‌تری داشته باشد و از لنز تله فوتو هم بهره ببرد و شما از گواهی IP68 برخوردار باشید به سراغ گلکسی S20 FE 5G بروید.

از طرفی اگر گوشی با اسپیکر و دوربین اصلی و فوق عریض بهتر می‌خواهید که بسیار سریع‌تر از رقیب شارژ شود و شارژ دهی بهتری هم داشته باشید شاید برای شما انتخاب وانس‌پلاس نورد 2 منطقی‌تر از گوشی رقیب باشد.

 

 

سوالات متداول

کدام گوشی نمایشگر بهتری دارد؟ هر دو گوشی از نظر کیفیت نمایشگر شرایط یکسان و بسیار خوبی دارند اما گوشی بهتر S20 FE 5G است و این موضوع دو دلیل دارد. اول این که نرخ نوسازی این کهکشانی بالاتر از رقیب است و دوم این که پنل آن روشنایی بیشتری دارد.

کدام گوشی دوربین‌های بهتری دارد؟ اگر برای شما بودن لنز تله فوتو و امکان زوم بیشتر اهمیت دارد باید کهکشانی کره‌ای‌ها را انتخاب کنید ولی در غیر این صورت به طور کلی وان‌پلاس نورد 2 دوربین‌های بهتری دارد.

کدام گوشی باتری بهتری دارد؟ از نظر شارژ دهی دو گوشی تقریبا در یک سطح قرار می‌گیرند اما نورد 2 مقداری بهتری از رقیب است. همچنین از نظر سرعت شارژ نورد 2 بسیار بهتر عمل می‌کند و ۳ برابر سریع‌تر شارژ می‌شود. پس در نهایت نماینده وان‌پلاس وضعیت بهتری دارد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%85%d9%82%d8%a7%db%8c%d8%b3%d9%87-s20-fe-5g-%d8%a8%d8%a7-%d9%88%d8%a7%d9%86-%d9%be%d9%84%d8%a7%d8%b3-%d9%86%d9%88%d8%b1%d8%af-2/
ads
ads