داغ ترین ها :
مقایسه S21 اولترا با بلک شارک 4

مقایسه S21 اولترا با بلک شارک 4

گلکسی S21 اولترا پرچمدار اصلی سامسونگ برای سال ۲۰۲۱ است و سامسونگ هر چه در چنته داشته را برای این کهکشانی رو کرده است. در طرف دیگر بلک شارک 4 یک گوشی گیمینگ از شیائومی است و آمده تا طرفداران بازی‌های موبایلی را بیش از پیش راضی کند. در این مطلب می‌خواهیم به مقایسه S21 اولترا با بلک شارک 4 بپردازیم تا مشخص شود کدام گوشی برای چه دسته‌ای از کاربران مناسب‌تر است و هر کاربر بنا به اولویت‌ها باید کدام محصول را خریداری کند. قبل از شروع مقایسه S21 اولترا با بلک شارک 4 بد نیست نگاهی داشته باشیم به مشخصات سخت‌افزاری این دو گوشی هوشمند.

گوشی گلکسی S21 اولترا بلک شارک 4
تاریخ معرفی دی ۹۹ فروردین ۱۴۰۰
ابعاد ۱۶۵.۱ در ۷۵.۶ در ۸.۹ میلی‌متر ۱۶۳.۸ در ۷۶.۴ در ۹.۹ میلی‌متر
وزن ۲۲۷ گرم ۲۱۰ گرم
سیم‌کارت دو سیم‌کارت دو سیم‌کارت
صفحه نمایش ۶.۸ اینچ – سوپر امولد QHD با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز تطبیقی ۶.۶۷ اینچ – سوپر امولد FHD با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز
سیستم‌عامل  One UI 3.1 بر مبنای اندروید ۱۱ (اکنون) Joy Ui 12.5 بر مبنای اندروید ۱۱
تراشه اگزینوس 2100 اسنپدراگون 870
کارت حافظه پشتیبانی نمی‌کند پشتیبانی نمی‌کند
حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت
رم ۱۲ و ۱۶ گیگابایت ۶ و ۸ و ۱۲ گیگابایت
دوربین پشت ۱۰۸ مگاپیکسل اصلی

۱۲ مگاپیکسل فوق عریض

۱۰ مگاپیکسل پریسکوپ تله فوتو

۱۰ مگاپیکسل تله فوتو

۴۸ مگاپیکسل اصلی

۸ مگاپیکسل فوق عریض

۵ مگاپیکسل ماکرو

دوربین جلو ۴۰ مگاپیکسل ۲۰ مگاپیکسل
باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت
شارژ سریع ۲۵ وات ۱۲۰ وات
رنگ نقره‌ای و مشکی مشکی، آبی، خاکستری و نقره‌ای

مقایسه S21 اولترا با بلک شارک 4 از نظر طراحی و کیفیت ساخت

یک نکته‌ی مهم را در همین آغاز بررسی عنوان کنیم تا در ادامه با دید بهتری بتوانید مطلب را دنبال کنید. بلک شارک 4 یک گوشی با قیمت قاتل پرچمدار است و همچنین برای هدف بازی ساخته شده و اولویت‌های متفاوتی نسبت به یک پرچمدار کامل دارد. این نکته را در تمامی بخش‌ها در نظر داشته باشید.

بلک شارک 4 در رنگ‌های مختلفی از جمله مشکی، خاکستری، نقره‌ای و آبی به بازار عرضه شده که طراحی گوشی در این رنگ‌ها با هم تفاوت دارد. مثلا در رنگ آبی یا مشکی قاب پشتی طراحی به شکل حرف X انگلیسی دارد و در مرکز این حرف لوگوی بلک شارک و بالاتر از آن یک چراغ و بالاتر هم دوربین‌ها با چیدمان کنارهم قرار گرفته‌اند.

در رنگ خاکستری اما به عنوان مثال طراحی ساده‌ای را شاهد هستیم و هیچ خبری از این پترن X مانند نیست. بنابراین می‌تواند بنا به این که طراحی ساده یا پترن دار دوست دارید یکی از رنگ‌های موجود را خریداری کنید.

طراحی گلکسی S21 اولترا نسبت به نسل قبل کاملا تغییر کرده و حالا قاب پشتی طراحی کاملا مات دارد. در این کهکشانی گویی فریم اطراف امتداد پیدا کرده و فضای بین دوربین‌ها را در بر گرفته است. بنابراین در نهایت قاب پشتی طراحی مات و فریم دوربین‌های آن که آلومینیومی است طراحی براق دارد.

از نظر ارگونومی هیچ یک از این دو گوشی را نمی‌توان خوش دست دانست؛ چرا که نماینده شیائومی ۲۱۰ گرم وزن و نماینده سامسونگ ۲۲۷ گرم وزن دارد. ضخامت این دو گوشی هم به ترتیب ۹.۹ و ۸.۹ میلی متر است.

فریم آلومینیومی گلکسی S21 اولترا با طراحی براق خود در سمت راست دکمه‌های پاور و ولوم را شامل می‌شود و در بالا میکروفون دوم قرار گرفته است. در نهایت در پایین خشاب سیم کارت، درگاه Type C، اسپیکر و میکروفون دوم به چشم می‌خورد.

 

 

در طرف دیگر برای بلک شارک 4 شیائومی اطلاعات دقیقی از جنس فریم و قاب پشتی در اختیار نگذاشته است اما حدس می‌زنیم که با شیشه و آلومینیوم طرف باشیم. فریم اطراف بلک شارک 4 بسیار شلوغ‌تر از رقیب است و در سمت راست دکمه‌ی پاور، دو دکمه برای انجام بازی‌ها (تریگر) و دو دکمه برای تنظیم این دکمه‌ها قرار گرفته‌اند.

در فریم بالایی این گوشی اسپیکر دوم و میکروفون دوم دیده می‌شود و در سمت چپ هم دکمه‌های ولوم و خشاب سیم کارت به چشم می‌خورد. در نهایت فریم پایینی هم از اسپیکر اصلی، میکروفون اصلی، درگاه Type C و جک ۳.۵ میلی متری صدا میزبانی می‌کند.

از نظر فضای روبرویی دو گوشی از پانچ هول استفاده می‌کنند اما نسبت نمایشگر به بدنه در کهکشانی سامسونگ حدود ۴ درصد بیشتر از رقیب است و این یعنی S21 اولترا حاشیه‌های کمتری دارد. این گوشی همچنین از نمایشگر با لبه‌های خمیده استفاده می‌کند که می‌تواند هم جذاب و هم غیر جذاب باشد (بسته به ترجیح شما).

گلکسی S21 اولترا مطابق انتظار از گواهی IP68 پشتیبانی می‌کند و این بدان معناست که این محصول قادر است در مقابل نفوذ آب تا عمق ۱.۵ متری به مدت ۳۰ دقیقه مقامت کند. در بلک شارک 4 اما خبری از گواهی ضد آب نیست.

در نهایت برنده‌ی این بخش را گلکسی S21 اولترا می‌دانیم؛ چرا که کیفیت ساخت این محصول بیشتر است و همچنین از گواهی IP68 هم پشتیبانی می‌کند و در نهایت طراحی چشم نوازتری هم دارد.

مقایسه S21 اولترا با بلک شارک 4 از نظر صفحه نمایش

سامسونگ به داشتن نمایشگرهای عالی شهرت دارد و چه جایی بهتر از پرچمدار اصلی برای به رخ کشیدن این توانایی؟ از طرفی بلک شارک 4 یک گوشی گیمینگ است و باید نمایشگر بسیار خوبی داشته باشد، در عمل وضعیت به چه شکل است؟

بلک شارک 4 نمایشگری ۶.۶۷ اینچی از نوع سوپر امولد با رزولوشن FHD+ دارد و در نتیجه تراکم پیکسلی ۳۹۵ را مقابل دیدگان شما قرار می‌دهد. این صفحه نمایش با داشتن نسبت ۲۰ به ۹ از محتوای HDR10+ پشتیبانی کرده و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی برای آن در نظر گرفته شده است. این پنل همچنین نرخ لمس ۷۲۰ هرتزی دارد که آن را برای بازی کردن به گزینه‌ای بی نظیر تبدیل می‌کند.

نمایشگر بلک شارک 4 بسیار خوب است و به غیر از این که شما از همه‌ی ویژگی‌های جذاب یک پنل امولد بهره مند هستید همچنین می‌توانید هنگام بازی کردن نرخ نوسازی عالی ۱۴۴ هرتزی و نرخ لمس ۷۲۰ هرتزی را تجربه کنید. یعنی در واقع این پنل در سریع‌ترین حالت ممکن به لمس شما واکنش داده و فرمان گفته شده را انجام می‌دهد که این موضوع در بازی‌ها بسیار مهم است.

از طرفی گلکسی S21 اولترا نمایشگری ۶.۸ اینچی از نوع داینامیک امولد دارد که رزولوشن ۱۴۴۰×۳۲۰۰ یا همان QHD برای آن در نظر گرفته شده و تراکم ۵۱۵ پیکسل بر هر اینچ را ارائه می‌کند. این پنل از محتوای HDR10+ هم پشتیبانی کرده و نسبت ۲۰ به ۹ دارد. طبیعتا نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی هم برای این پرچمدار در نظر گرفته شده است.

 

 

نمایشگر S21 اولترا اما خیره کننده است! به واقع شما محو رنگ‌ها، شارپ بودن محتوا و زنده بودن تصاویر می‌شوید. همه‌ی این‌ها در کنار نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و حاشیه‌های بسیار کم اطراف نمایشگر باعث می‌شود تا پنل این گوشی را به جرأت یکی از بهترین‌های موجود در جهان بدانیم.

روشنایی نمایشگر بلک شارک 4 در حالت حداکثری می‌تواند تا حدود ۷۰۰ نیت افزایش پیدا کند و این در حالیست که کهکشانی سامسونگ حداکثر روشنایی حدود ۱۰۰۰ نیت دارد که عددی بسیار عالی به حساب می‌آید و این یعنی قطعا در محیط باز محتوای نمایش داده شده در S21 اولترا خوانایی بیشتری دارد.

برنده‌ی بخش نمایشگر قطعا گلکسی S21 اولترا خواهد بود؛ زیرا هم رزولوشن بیشتری برای این پنل در نظر گرفته شده و هم روشنایی بهتری به نسبت رقیب دارد. البته برای بازی کردن شاید بتوانیم صفحه نمایش بلک شارک 4 را به دلیل نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی و نرخ لمس ۷۲۰ هرتزی برتر بدانیم.

مقایسه S21 اولترا با بلک شارک 4 از نظر اسپیکر

هر دو گوشی اسپیکرهای استریو دارند اما اسپیکرهای S21 اولترا توسط شرکت بسیار مشهور AKG توسعه داده شده‌اند. هر دو گوشی می‌توانند صدای با کیفیتی تولید کنند و صدا شفافیت مناسبی هم دارد.

اما وضعیت کهکشانی سامسونگ در این میان بهتر خواهد بود و اسپیکرهای این گوشی هم بلندی بیشتری دارند و هم کیفیت بهتری را ارائه می‌کنند. در واقع این اسپیکرها شفایت بیشتر و بهتری داشته و صدای وکال را بهتر از موزیک تفکیک می‌کنند.

مقایسه S21 اولترا با بلک شارک 4 از نظر نرم افزار و رابط کاربری

رابط کاربری بخشی است که شما طبق سلیقه باید گوشی مورد نظر خود را انتخاب کنید. اما به طور کلی باید بدانید که رابط کاربری گوشی‌های شیائومی در حال حاضر یکی از بهترین‌های موجود در بین گوشی‌های هوشند است و امکانات و قابلیت‌های متعددی دارد.

این قابلیت‌ها حتی گاهی از رابط کاربری محبوب سامسونگ هم بیشتر می‌شوند و به شما اجازه می‌دهند تا بیشترین تعامل را با گوشی شیائومی خود برقرار کنید. به طور کلی Miui قابلیت شخصی سازی بسیار زیادی هم دارد و شما می‌توانید ظاهر تمام بخش‌ها را به طور کامل تغییر دهید. یعنی شما قادر هستید آیکون‌ها را عوض کنید و حتی شکل و شمایل لاک اسکرین را با نصب تم تغییر دهید.

در طرف دیگر رابط کاربری سامسونگ یعنی One Ui نیز حالا به بلوغ رسیده و می‌تواند عملکرد خوب و پایداری را به شما ارائه دهد. به علاوه این رابط کاربری نیز ویژگی‌ها و قابلیت‌های بسیار خوبی دارد و همین موضوع باعث می‌شود انتخاب بین این دو رابط کاربری را به سلیقه‌ی شخصی شما واگذار کنیم.

 

 

مقایسه S21 اولترا با بلک شارک 4 از نظر عملکرد سخت افزاری

گلکسی S21 اولترا موجود در بازار کشور از تراشه‌ی ۵ نانومتری اگزینوس 2100 بهره می‌برد. این تراشه هشت هسته پردازنده مرکزی شامل یک هسته Cortex-X1 با فرکانس 2.9 گیگاهرتز، سه هسته Cortex-A78 با فرکانس 2.8 گیگاهرتز و 4 هسته Cortex-A55 با فرکانس 2.2 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Mali-G78 را شامل می‌شود.

این تراشه در استفاده روزمره عملکرد بسیار خوبی دارد و می‌تواند تمام بازی‌ها و برنامه‌های موجود را در نهایت کیفیت اجرا کند. اما بحث اینجاست که این تراشه زودتر از تراشه‌های کوالکام داغ می‌شود و معمولا هم مصرف باتری بیشتری دارد.

اما وضعیت بلک شارک 4 به چه صورت است؟ این گوشی از تراشه اسنپدراگون 870 قدرت می‌گیرد. این تراشه ۷ نانومتری از هشت هسته پردازنده مرکزی شامل یک هسته Kyro 585 با فرکانس 3.2 گیگاهرتز، سه هسته Kyro 585 با فرکانس 2.42 گیگاهرتز و چهار هسته Kyro 585 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Adreno 650 میزبانی می‌کند.

این تراشه به راحتی می‌تواند از پس انجام همه‌ی کارها بربیاید و شما می‌توانید همه‌ی بازی‌های سنگین موجود را در حالت حداکثری به صورت بسیار روان به روی این گوشی اجرا کنید. این تراشه کمی از اسنپدراگون 865 که پرچمدار سال قبل کوالکام بود بهتر عمل می‌کند و شما می‌توانید با خیال راحت به روی عملکرد آن حساب باز کنید.

اگر بخواهیم این دو تراشه را با هم مقایسه کنیم باید بگوییم که در واقع قدرت سخت افزاری کهکشانی سامسونگ مقداری بیشتر از رقیب است اما در عوض بلک شارک 4 دیرتر داغ می‌شود و شاید این موضوع باعث شود برای بازی کردن تراشه‌ی نماینده شیائومی کمی بهتر باشد.

گلکسی S21 اولترا در نسخه‌های ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی و ۱۲ و ۱۶ گیگابایت حافظه رم در دسترس قرار دارد و برای بلک شارک 4 دو نسخه ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه رم در نظر گرفته شده است.

هر دو گوشی قدرت سخت افزاری بسیار خوبی دارند و گلکسی S21 اولترا مقداری بهتر از رقیب عمل می‌کند ولی بلک شارک 4 در انجام کارهای سنگین و بازی کردن دیرتر داغ می‌شود و در بلند مدت هم معمولا تراشه‌های کوالکام پایداری بیشتری دارند. تصمیم در نهایت با شما.

 

 

مقایسه S21 اولترا با بلک شارک 4 از نظر باتری

بلک شارک 4 یک باتری با ظرفیت ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت دارد و در طرف دیگر کهکشانی سامسونگ از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد. هر دو گوشی با استفاده عادی می‌توانند یک روز کامل را دوام بیاورند که عملکرد مناسب و رضایت بخشی به حساب می‌آید.

از نظر سرعت شارژ البته بحثی باقی نمی‌ماند و در حالی که گلکسی S21 اولترا به عنوان یک پرچمدار شارژ سریع ۲۵ واتی دارد و از آداپتور هم بی بهره است بلک شارک 4 شارژ سریع ۱۲۰ واتی دارد و از آداپتور هم برخوردار است.

شارژ شدن کهکشانی سامسونگ حدود ۱ ساعت و ۱۵ دقیقه زمان نیاز دارد و این مدت برای قاتل پرچمدار شیائومی تنها ۲۰ دقیقه است! پس با اختلاف بسیار زیاد برنده‌ی بخش سرعت شارژ شدن بلک شارک 4 است.

مقایسه S21 اولترا با بلک شارک 4 از نظر دوربین

امروزه دوربین یکی از مهم‌ترین بخش‌های یک گوشی هوشمند است و به همین دلیل هم ما تک تک دوربین‌ها را به صورت مجزا با هم مقایسه می‌کنیم تا شما بهتر بتوانید محصول برتر را شناسایی کرده و سپس تصمیم به خرید آن بگیرید.

دوربین اصلی

دوربین اصلی بلک شارک 4 از یک سنسور ۴۸ مگاپیکسلی با اندازه 1/2.0 اینچ و اندازه پیکسل 0.8 میکرونی استفاده می‌کند. این سنسور Sony IMX 582 در پس یک لنز با گشودگی دیافراگم f/1.8 قرار گرفته از فوکوس خودکار تشخیص فاز نیز پشتیبانی می‌کند. این دوربین از قابلیتQuad bayer  استفاده کرده و به صورت پیش فرض عکس‌هایی ۱۲ مگاپیکسلی به ثبت می‌رساند.

در طرف دیگر S21 اولترا قرار گرفته، گوشی که به دوربین اصلی با سنسوری ۱۰۸ مگاپیکسلی مدل سامسونگ S5KHM3 با اندازه‌ی 1/1.33 اینچ و اندازه‌ی پیکسل 0.8 میکرونی مجهز شده است. این سنسور در پس لنزی ۲۴ میلی متری با گشودگی دیافراگم f/1.8 قرار گرفته و از فوکوس خودکار تشخیص فاز پشتیبانی می‌کند.

برای این دوربین لرزشگیر اپتیکال تصویر و فوکوس لیزری هم در نظر گرفته شده و عکس‌ها به صورت پیش فرض به دلیل استفاده از فناوری Nona-pixel Bayer به صورت ۱۲ مگاپیکسلی به ثبت می‌رسند.

دوربین اصلی بلک شارک 4 همان دوربینی است که شیائومی برای گوشی پوکو ایکس 3 پرو با قیمت یک سوم این گوشی مورد استفاده قرار داده و این به سادگی نشان می‌دهد که بخش دوربین برای یک گوشی گیمینگ چندان اهمیت بالایی ندارد.

کیفیت عکس‌های بلک شارک 4 دقیقا در حد و اندازه‌های یک میانرده است و می‌توانیم آن را قابل قبول بدانیم ولی قطعا نمی‌توانیم آن را با عکس‌های گوشی پرچمداری مثل S21 اولترا مقایسه کنیم.

عکس‌های دوربین اصلی کهکشانی سامسونگ کیفیت بسیار خوبی دارند و در این تصاویر جزئیات بسیار زیادی دیده می‌شود و نویز هم در سطح بسیار کمی قرار دارد. رنج دینامیکی وسیع است و کنتراست خوبی را مشاهده می‌کنیم.

در نهایت با اختلاف زیادی کهکشانی سامسونگ را برنده‌ی این بخش می‌دانیم.

دوربین فوق عریض

دوربین فوق عریض گلکسی S21 اولترا سنسوری ۱۲ مگاپیکسلی دارد و این سنسور برای بلک شارک 4 برابر با ۸ مگاپیکسل است. کیفیت عکس‌های فوق عریض نماینده شیائومی صرفا قابل قبول است اما قطعا کهکشانی سامسونگ بهتر عمل می‌کند و تصاویر فوق عریض خوبی می‌گیرد.

البته که این گوشی هم نسبت دوربین اصلی نمی‌تواند عکسی بسیار خوب به ثبت برساند اما به هر روی برنده‌ی این بخش S21 اولترا است.

دوربین تله فوتو

گلکسی S21 اولترا از دو دوربین تله فوتو و پریسکوپ تله فوتو با سنسورهای ۱۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کند و می‌تواند تا ۳ و ۱۰ برابر به صورت اپتیکال و تا ۱۰۰ برابر به صورت دیجیتال به روی سوژه‌ها زوم کند.

این گوشی توانایی خوبی در گرفتن عکس‌های تله فوتو دارد و به خصوص تا زوم ۵ برابری می‌توانید به روی کیفیت خوب این تصاویر و همچنین سطح نویز کم حساب باز کنید. از نظر توانایی زوم به طور حتم S21 اولترا محصول بسیار جذابی است و می‌تواند حتی تا ۱۰ برابر با کیفیت قابل قبولی به روی سوژه‌ها زوم کند و جذاب‌تر این که شما امکان زوم ۱۰۰ برابری را دارا هستید.

در بلک شارک 4 شما لنز تله فوتو ندارید و تنها می‌توانید از زوم دیجیتالی استفاده کنید.

دوربین سلفی

گلکسی S21 اولترا سنسوری ۴۰ مگاپیکسلی برای دوربین سلفی دارد و در طرف مقابل بلک شارک 4 از سنسوری ۲۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. کیفیت سلفی‌های نماینده شیا‌ومی مناسب است اما S21 اولترا بسیار عالی عمل می‌کند و به جرأت می‌توانیم سلفی‌های این پرچمدار را جزو بهترین‌های موجود در جهان بدانیم.

بنابراین برنده‌ی این بخش گلکسی S21 اولترا است.

ماکرو

بلک شارک 4 دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی دارد و در طرف دیگر نماینده سامسونگ می‌تواند با دوربین فوق عریض خود تصاویر ماکرو بگیرد. کیفیت عکس‌های ماکرو هر دو گوشی خوب و رضایت بخش است و شما می‌توانید با کمی خلاقیت عکس‌های جذابی به ثبت برسانید.

اما به نظر می‌رسد در این بخش هم گلکسی S21 اولترا کمی بهتر از رقیب خود باشد.

پرتره

پرتره‌های هر دو گوشی با دوربین اصلی به ثبت می‌رسند و در این بین S21 اولترا امکان ثبت پرتره‌های زوم هم دارد. برش سوژه از پس‌زمینه برای کهکشانی سامسونگ عالی است و بلک شارک 4 هم نسبتا خوب عمل می‌کند.

در نهایت اما قطعا برنده‌ی این بخش هم S21 اولترا خواهد بود؛ چرا که پرتره‌های این گوشی جزئیات بهتری دارند و به دلیل برتری دوربین اصلی پرتره‌ها با نویز کمتر و همچنین کنتراست بهتری ثبت می‌شوند.

جمع بندی

اگر گوشی برای بازی کردن می‌خواهید به چند دلیل کلی بین این دو گوشی به سراغ بلک شارک 4 بروید. اول این که این محصول دکمه‌هایی مخصوص بازی دارد و دوم این که در بخش نمایشگر از نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی و نرخ لمس ۷۲۰ هرتزی استفاده می‌کند. نکته‌ی سوم هم به دلیل سرعت شارژ بسیار عالی این گوشی است که می‌تواند در ۲۰ دقیقه فول شارژ می‌شود.

اگر بودجه بیشتری دارید و یک پرچمدار تمام عیار می‌خواهید که بتواند تا چند سال در بهترین سطح همه‌ی کارهایی که می‌خواهید را انجام دهد باید به سراغ گلکسی S21 اولترا سامسونگ بروید.

 

بررسی بهترین گیمینگ اندرویدی بازار:
بررسی شیائومی بلک شارک ۵ پرو

 

سوالات متداول

کدام گوشی باتری بهتری دارد؟ از نظر شارژ دهی دو گوشی تقریبا در یک سطح هستند و می‌توانند یک روز کامل دوام بیاورند. از نظر سرعت شارژ اما با اختلاف زیاد بلک شارک 4 محصول بهتری است و در نهایت می‌توانیم نماینده شیائومی را برتر در نظر بگیریم.

کدام محصول دوربین بهتری دارد؟ با اختلاف بسیار زیاد گلکسی S21 اولترا دوربین‌های بهتری به نسبت رقیب دارد.

کدام گوشی نمایشگر بهتری دارد؟ نمایشگر کهکشانی سامسونگ رزولوشن بیشتر و همچنین روشنایی بیشتری دارد و از طرفی بلک شارک 4 از نظر نرخ نوسازی و نرخ لمس برتر است. اگر برای کاربری روزانه و معمول نمایشگر بهتری بخواهید باید S21 اولترا را انتخاب کنید ولی برای بازی بلک شارک 4 پنل بهتری دارد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

  1. حج علی

    سامسونگ

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%85%d9%82%d8%a7%db%8c%d8%b3%d9%87-s21-%d8%a7%d9%88%d9%84%d8%aa%d8%b1%d8%a7-%d8%a8%d8%a7-%d8%a8%d9%84%da%a9-%d8%b4%d8%a7%d8%b1%da%a9-4/
ads
ads