داغ ترین ها :
مقایسه گلکسی S21 اولترا با شیائومی 11 تی پرو

مقایسه گلکسی S21 اولترا با شیائومی 11 تی پرو

همیشه حرف از قاتل پرچمداران که می‌شود عنوان می‌کنیم که این محصولات به خوبی می‌توانند با پرچمداران موجود رقابت کنند، اما آیا این موضوع واقعا درست است. شیائومی 11 تی پرو یکی از بهترین و جدیدترین قاتل پرچمداران اندرویدی است. در این مطلب قصد داریم به مقایسه S21 اولترا با شیائومی 11 تی پرو بپردازیم تا مشخص شود کدام یک عملکرد بهتری دارد.

 

لیست قیمت امروز انواع گوشی های هوشمند را در سایت تکنولایف ببنید: قیمت گوشی

 

قبل از اینکه به مقایسه S21 اولترا با شیائومی 11 تی پرو بپردازیم، نگاهی داشته باشید به مشخصات سخت‌افزاری این دو گوشی هوشمند:

گوشی ‌شیائومی 11 تی پرو گلکسی S21 اولترا
تاریخ معرفی مهر ۱۴۰۰ دی ۹۹
ابعاد ۱۶۴.۱ در ۷۶.۹ در ۸.۸ میلی‌متر ۱۶۵.۱ در ۷۵.۶ در ۸.۹ میلی‌متر
وزن ۲۰۴ گرم ۲۲۷ گرم
سیم‌کارت دو سیم‌کارت دو سیم‌کارت
صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچ – امولد FHD با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز تطبیقی ۶.۸ اینچ – سوپر امولد QHD با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز تطبیقی
سیستم‌عامل Miui 12.5 بر مبنای اندروید ۱۱  One UI 3.1 بر مبنای اندروید ۱۱ (اکنون)
تراشه اسنپدراگون 888 اگزینوس 2100
کارت حافظه پشتیبانی نمی‌کند پشتیبانی نمی‌کند
حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت ۱۲۸ و ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت
رم ۸ و ۱۲ گیگابایت ۱۲ و ۱۶ گیگابایت
دوربین پشت ۱۰۸ مگاپیکسل اصلی

۸ مگاپیکسل فوق عریض

۵ مگاپیکسل تله فوتو ماکرو

۱۰۸ مگاپیکسل اصلی

۱۲ مگاپیکسل فوق عریض

۱۰ مگاپیکسل پریسکوپ تله فوتو

۱۰ مگاپیکسل تله فوتو

دوربین جلو ۱۶ مگاپیکسل ۴۰ مگاپیکسل
باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت
شارژ سریع ۱۲۰ وات ۲۵ وات
رنگ مشکی، سفید و آبی نقره‌ای و مشکی

مقایسه S21 اولترا با شیائومی 11 تی پرو از نظر طراحی و کیفیت ساخت

از آنجایی که با یک پرچمدار اصلی سامسونگ و یک قاتل پرچمدار بسیار جذاب از شیائومی مواجه هستیم هر دو از بهترین متریال موجود یعنی شیشه و فلز برای گوشی‌های خود استفاده می‌کنند تا هم مقاومت بهتری داشته باشند و هم حس باکیفیت‌تری را به کاربران انتقال دهند.مقایسه S21 اولترا با شیائومی 11 تی پرو

طراحی گلکسی S21 اولترا نسبت به نسل قبل کاملا تغییر کرده و حالا قاب پشتی طراحی کاملا مات دارد. در این کهکشانی گویی فریم اطراف امتداد پیدا کرده و فضای بین دوربین‌ها را در بر گرفته است. بنابراین در نهایت قاب پشتی طراحی مات و فریم دوربین‌های آن که آلومینیومی است طراحی براق دارد.

در طرف دیگر شیائومی 11 تی پرو هم قاب پشتی مات دارد و تنها در رنگ مشکی این قاب براق است. فریم بزرگ دوربین‌ها تماما به رنگ مشکی است و در رنگ‌های مختلف هم تغییری را به خود نمی‌بیند. لبه‌های قاب پشتی این گوشی انحنای بیشتر نسبت به رقیب دارد و سامسونگ S21 اولترا را کمی تخت طراحی کرده است.

 

بیشتر بخوانید:
برنامه ادیت عکس ۲۰۲۱

 

مقایسه شیائومی 11t پرو با گلکسی S21 ultra

هیچ یک از این دو گوشی را نمی‌توان خوش دست دانست؛ چرا که نماینده شیائومی ۲۰۴ گرم وزن و نماینده سامسونگ ۲۲۷ گرم وزن دارد. ضخامت این دو گوشی هم به ترتیب ۸.۸ و ۸.۹ میلی متر است. البته که شیائومی 11 تی پرو به دلیل وزن کمتر و داشتن انحنا در لبه‌های قاب پشتی بهتر در دست قرار می‌گیرد و کمی ارگونومی بهتری دارد.

فریم براق هر دو محصول در سمت راست میزبان دکمه‌های ولوم و پاور است و در بالا برای کهکشانی سامسونگ میکروفون دوم و برای نماینده شیا‌ئومی میکروفون دوم، اسپیکر دوم، نوشته‌ی هارمن کاردن و اینفرارد دیده می‌شود. در لبه‌ی پایینی هم درگاه Type C، اسپیکر اصلی، میکروفون اصلی و همچنین خشاب سیم کارت به چشم می‌خورد.

در آخر نوبت به فضای روبرویی دو گوشی می‌رسد، جایی که هر دو شرکت برای استفاده بیشتر از فضا دوربین سلفی را درون یک پانچ هول کوچک در میانه‌ی بالایی قرار داده‌اند و از این نظر شبیه به هم هستند.مقایسه s21 ultra با شیائومی 11t پرو

تفاوت اصلی اما در حاشیه‌های اطراف نمایشگر یا بهتر است بگوییم در نسبت نمایشگر به بدنه نمایان می‌شود که گلکسی S21 اولترا نسبت نزدیک به ۹۰ درصد و شیائومی 11 تی پرو نسبت ۸۵ درصد دارد. این یعنی حاشیه‌های اطراف کهکشانی سامسونگ بسیار کمتر است و لذت مشاهده محتوا در این پنل بیشتر.

گلکسی S21 اولترا مطابق انتظار از گواهی IP68 پشتیبانی می‌کند و این بدان معناست که این محصول قادر است در مقابل نفوذ آب تا عمق ۱.۵ متری به مدت ۳۰ دقیقه مقامت کند. شیائومی 11 تی پرو اما تنها IP53 به معنای مقاومت در برابر پاشش آب را دارد.

 

 

مقایسه شیائومی 11 تی پرو با گلکسی S21 ultra

در نهایت برنده‌ای این بخش از نظر ارگونومی نماینده شیائومی است و از نظر کیفیت ساخت هر دو عالی هستند. از نظر طراحی هم که بحث کاملا سلیقه‌ای می‌شود اما از نظر گواهی ضد آب بهتر و مقاوم‌تر کهکشانی کره‌ای‌ها حرف‌های بیشتری برای گفتن دارد.

مقایسه S21 اولترا با شیائومی 11 تی پرو از نظر صفحه نمایش

شیائومی برای بخش نمایشگر این گوشی سنگ تمام گذاشته و عالی عمل کرده است. شیائومی 11 تی پرو نمایشگری ۶.۶۷ اینچی از نوع امولد با رزولوشن FHD+ دارد و در نتیجه تراکم ۳۹۵ پیکسل بر هر اینچ را ارائه می‌دهد. این پنل نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی دارد و از محتوای HDR10+، Dolby Vision و گستره‌ی ۱ میلیارد رنگ پشتیبانی می‌کند. به علاوه این پنل نرخ تاچ ۴۸۰ هرتزی دارد که برای بازی کردن نکته‌ی بسیار با اهمیتی و خوبی است.مقایسه S21 اولترا با شیائومی 11 تی پرو از نظر صفحه نمایش

کیفیت این صفحه نمایش واقعا عالی و تحسین برانگیز است و قطعا شما را به وجد خواهد آورد. رنگ‌های بسیار زنده، شارپ و جذاب به نمایش درمی‌آیند و محتوا کنتراست بالا دارد. رنگ مشکی در این پنل عمقی بینهایت دارد و همچنین نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی این مجموعه را تکیمل می‌کند. در این بازه‌ی قیمتی این قطعا بهترین پنلی است که می‌توان خریداری کرد.

از طرفی گلکسی S21 اولترا نمایشگری ۶.۸ اینچی از نوع داینامیک امولد دارد که رزولوشن ۱۴۴۰×۳۲۰۰ یا همان QHD برای آن در نظر گرفته شده و تراکم ۵۱۵ پیکسل بر هر اینچ را ارائه می‌کند. این پنل از محتوای HDR10+ هم پشتیبانی کرده و نسبت ۲۰ به ۹ دارد. طبیعتا نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی هم برای این پرچمدار در نظر گرفته شده است.مقایسه S21 اولترا با شیائومی 11 تی پرو از نظر صفحه نمایش

نمایشگر S21 اولترا خیره کننده است! به واقع شما محو رنگ‌ها، شارپ بودن محتوا و زنده بودن تصاویر می‌شوید. همه‌ی این‌ها در کنار نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و حاشیه‌های بسیار کم اطراف نمایشگر باعث می‌شود تا پنل این گوشی را به جرأت یکی از بهترین‌های موجود در جهان بدانیم.

از نظر رزولوشن کهکشانی سامسونگ نسبت به نماینده شیا‌ئومی برتری دارد و تصاویر را کمی شارپ‌تر نشان می‌دهد، اما سوالی که در این بخش پیش می‌آید این است که آیا این رزولوشن بیشتر واقعا در عمل هم کاملا دیده می‌شود؟ جواب هم بله است و هم خیر! در واقع شما هیچ گونه کمبودی در پنل شیائومی 11 تی پرو احساس نخواهید کرد، بنابراین یک پله رزولوشن بیشتر واقعا چه لطفی دارد؟

در حالت دستی روشنایی گلکسی S21 اولترا حدود ۴۶۰ نیت است در حالی که این عدد برای نماینده شیائومی تا حدود ۵۲۰ نیت افزایش می‌يابد و یعنی در حالت دستی شیائومی 11 تی پرو روشنایی بیشتر تولید می‌کند. در حالت خودکار و در زمان قرار گیری در معرض تابش نور مستقیم این روشنایی برای S21 اولترا تا حدود ۱۰۲۰ نیت افزایش یافته و برای شیائومی 11 تی پرو به حدود ۸۴۰ نیت می‌رسد.

 

 

مقایسه S21 Ultra با شیائومی 11t pro

بنابراین در محیط‌های باز روشنایی گلکسی S21 اولترا بیشتر است و محتوا به حالت خواناتری مشاهده می‌شود، البته که روشنایی می 11 تی پرو هم بسیار خوب و رضایت بخش بوده و مشکلی را ایجاد نمی‌کند.

گلکسی S21 اولترا را به دلیل داشتن رزولوشن بیشتر و همچنین روشنایی بهتر برنده‌ی این بخش می‌دانیم، اما فراموش نکنیم که پنل شیائومی 11 تی پرو شاید بهترین موجود در بازه‌ی قیمتی خود باشد و صرفا شاید رزولوشن بیشتر S21 اولترا خیلی کاربردی به نظر نرسد.

مقایسه S21 اولترا با شیائومی 11 تی پرو از نظر اسپیکر

هر دو گوشی اسپیکرهای استریو دارند. اسپیکرهای شیائومی 11 تی پرو توسط شرکت هارمن کاردن توسعه داده شده‌اند و در طرف مقابل AKG توسعه اسپیکرهای گلکسی S21 اولترا را بر عهده داشته است. اسپیکرهای هر دو گوشی عملکرد خوبی دارند اما در این میان اسپیکرهای کهکشانی سامسونگ صدای بلندتری دارند و مقداری هم با کیفیت‌تر هستند.

به طور کلی صدای دریافتی از هر دو گوشی شفافیت و بیس مناسبی دارد و شما صداهایی تفکیک شده را می‌شنوید.

مقایسه S21 اولترا با شیائومی 11 تی پرو از نظر نرم افزار و رابط کاربری

رابط کاربری بخشی است که شما طبق سلیقه باید گوشی مورد نظر خود را انتخاب کنید. اما به طور کلی باید بدانید که رابط کاربری گوشی‌های شیائومی در حال حاضر یکی از بهترین‌های موجود در بین گوشی‌های هوشند است و امکانات و قابلیت‌های متعددی دارد.

این قابلیت‌ها حتی گاهی از رابط کاربری محبوب سامسونگ هم بیشتر می‌شوند و به شما اجازه می‌دهند تا بیشترین تعامل را با گوشی شیائومی خود برقرار کنید. به طور کلی Miui قابلیت شخصی سازی بسیار زیادی هم دارد و شما می‌توانید ظاهر تمام بخش‌ها را به طور کامل تغییر دهید. یعنی شما قادر هستید آیکون‌ها را عوض کنید و حتی شکل و شمایل لاک اسکرین را با نصب تم تغییر دهید.

در طرف دیگر رابط کاربری سامسونگ یعنی One Ui نیز حالا به بلوغ رسیده و می‌تواند عملکرد خوب و پایداری را به شما ارائه دهد. به علاوه این رابط کاربری نیز ویژگی‌ها و قابلیت‌های بسیار خوبی دارد و همین موضوع باعث می‌شود انتخاب بین این دو رابط کاربری را به سلیقه‌ی شخصی شما واگذار کنیم.

مقایسه S21 اولترا با شیائومی 11 تی پرو از نظر عملکرد سخت افزاری

شیائومی باز هم بی نظیر عمل کرده و برای گوشی خود به سراغ آخرین تراشه‌ی پرچمدار کوالکام یعنی اسنپدراگون 888 رفته تا این محصول از نظر سخت افزاری در دنیای اندرویدی بی رقیب باشد.

اسنپدراگون 888 معماری ۵ نانومتری دارد و از هشت هسته پردازنده مرکزی شامل یک هسته Kryo 680 با فرکانس 2.84 گیگاهرتز، سه هسته Kryo 680 با فرکانس 2.42 گیگاهرتز و چهار هسته Kryo 680 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Adreno 660 را در بر می‌گیرد.

قدرت سخت افزاری این گوشی بی نظیر است و تمام برنامه‌ها و بازی‌ها در نهایت گرافیک و کیفیت و بسیار سریع اجرا می‌شوند و شما می‌توانید از داشتن گوشی با سخت افزار عالی تا چند سال آسوده خاطر باشید. درواقع برنامه و بازی در حال حاضر نیست که بتواند تمام قدرت این تراشه را به چالش بکشد و با خیال راحت می‌توانید پردازش‌های سنگین خود را با این غول سخت افزاری انجام دهید.

این گوشی را ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 3.1 و حافظه‌ی رم در نسخه‌های ۸ و ۱۲ گیگابایتی همراهی می‌کند.

گلکسی S21 اولترا موجود در بازار کشور از تراشه‌ی ۵ نانومتری اگزینوس 2100 بهره می‌برد. این تراشه هشت هسته پردازنده مرکزی شامل یک هسته Cortex-X1 با فرکانس 2.9 گیگاهرتز، سه هسته Cortex-A78 با فرکانس 2.8 گیگاهرتز و 4 هسته Cortex-A55 با فرکانس 2.2 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Mali-G78 را شامل می‌شود.

این تراشه در استفاده روزمره عملکرد بسیار خوبی دارد و می‌تواند تمام بازی‌ها و برنامه‌های موجود را در نهایت کیفیت اجرا کند. اما بحث اینجاست که این تراشه زودتر از رقیب داغ می‌شود و همچنین مصرف باتری خیلی بهینه‌ای هم ندارد.

مجموعه سخت افزاری کهکشانی سامسونگ را ۱۲۸، ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 3.1 و ۸، ۱۲ یا ۱۶ گیگابایت حافظه رم همراهی می‌کند تا شما از بابت ذخیره سازی اطلاعات و مولتی تسکینگ آسوده خاطر باشید.

در نهایت باید برنده‌ی این بخش را می 11 تی پرو اعلام کنیم؛ زیرا تراشه این گوشی مقداری قوی‌تر بوده و عملکرد بهینه‌تری نیز دارد. هرچند یادمان نرود که این جمله اصلا به این معنا نیست که گلکسی S21 اولترا ضعیف است و این کهکشانی قدرت سخت افزاری بسیار خوبی دارد. در آخر اما جالب است که یک گوشی قاتل پرچمدار یک گوشی پرچمدار را در بخش سخت افزاری شکست می‌دهد.

 

مقایسه پرچمدار اپل و بلک شارک:

مقایسه آیفون ۱۳ و بلک شارک ۴

 

مقایسه S21 اولترا با شیائومی 11 تی پرو از نظر باتری

هر دو گوشی باتری‌هایی با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت دارند و به لطف این باتری‌ها می‌توانند ۱ روز کامل را با استفاده معمولی دوام بیاورند. در این میان شارژ دهی S21 اولترا مقداری بهتر از رقیب است و این کهکشانی مدت زمان طولانی‌تری شارژ دهی می‌کند.

از نظر سرعت شارژ البته بحثی باقی نمی‌ماند و در حالی که گلکسی S21 اولترا به عنوان یک پرچمدار شارژ سریع ۲۵ واتی دارد و از آداپتور هم بی بهره است شیائومی 11 تی پرو شارژ سریع ۱۲۰ واتی دارد و از آداپتور هم برخوردار است.

شارژ شدن کهکشانی سامسونگ حدود ۱ ساعت و ۱۵ دقیقه زمان نیاز دارد و این مدت برای قاتل پرچمدار شیائومی تنها ۲۰ دقیقه است! پس با اختلاف بسیار زیاد برنده‌ی بخش سرعت شارژ شدن شیائومی 11 تی پرو است.

 

قیمت گوشی شیائومی 11t پرو با حافظه 256 و رم 12 گیگابایت

 

مقایسه S21 اولترا با شیائومی 11 تی پرو از نظر دوربین

در این بخش به سراغ لنزهای مختلف این دو گوشی می‌رویم و آن‌ها را با هم مقایسه می‌کنیم تا مشخص شود قاتل پرچمدار شیا‌ئومی می‌تواند با پرچمدار سامسونگ در این زمینه رقابت کند یا خیر.مقایسه S21 اولترا با شیائومی 11 تی پرو از نظر دوربین

دوربین اصلی

شیائومی 11 تی پرو سنسوری ۱۰۸ مگاپیکسلی مدل Samsung S5KHM2 با اندازه‌ی 1/1.52 اینچی و اندازه پیکسل 0.7 میکرونی دارد و در پشت لنزی ۲۶ میلی متری با دیافراگم f/1.8 قرار گرفته است. این دوربین از فوکوس خودکار تشخیص فاز پشتیبانی می‌کند و به صورت پیش فرض تصاویری ۱۲ مگاپیکسلی به ثبت می‌رساند.

در طرف دیگر S21 اولترا قرار گرفته، گوشی که به دوربین اصلی با سنسوری ۱۰۸ مگاپیکسلی مدل سامسونگ S5KHM3 با اندازه‌ی 1/1.33 اینچ و اندازه‌ی پیکسل 0.8 میکرونی مجهز شده است. این سنسور در پس لنزی ۲۴ میلی متری با گشودگی دیافراگم f/1.8 قرار گرفته و از فوکوس خودکار تشخیص فاز پشتیبانی می‌کند.

برای این دوربین لرزشگیر اپتیکال تصویر و فوکوس لیزری هم در نظر گرفته شده و عکس‌ها به صورت پیش فرض به دلیل استفاده از فناوری Nona-pixel Bayer به صورت ۱۲ مگاپیکسلی به ثبت می‌رساند.

هر دو گوشی عکس‌هایی در قد و قامت پرچمدار به ثبت می‌رسانند و می‌توانند رضایت شما را به دست بیاورند. تصاویر هر دو گوشی جزئیات بسیار زیادی دارند و رنج دینامیکی گسترده‌ای را شاهد هستیم. البته دقت رنگ در S21 اولترا بهتر از رقیب است و همچنین کنتراست و وایت بالانس متعادل‌تری را شاهد هستیم.مقایسه S21 اولترا با شیائومی 11 تی پرو از نظر دوربین

به واقع جالب و جذاب است که گوشی شیائومی 11 تی پرو می‌تواند در زمینه دوربین اصلی پا به پای پرچمدار اصلی سامسونگ حرکت کند و چیزی از این گوشی کم نداشته باشد. البته نباید OIS در شیائومی 11 تی پرو باعث می‌شود لرزش دست تأثیر منفی بیشتری به نسبت گلکسی S21 اولترا داشته باشد.

در نهایت برنده با اختلاف جزئی S21 اولترا است.

دوربین فوق عریض

دوربین فوق عریض کهکشانی کره‌ای‌ها سنسوری ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین فوق عریض شیائومی 11 تی پرو سنسوری ۸ مگاپیکسلی دارد. کیفیت عکس‌های این دو دوربین رضایت بخش است اما در سطح پایین‌تری به نسبت دوربین اصلی قرار می‌گیرد. هر دو گوشی جزئیات کافی دارند اما نویز بیشتر از دوربین اصلی است و در نهایت مقداری S21 اولترا بهتر از رقیب عمل می‌کند و برنده این بخش است.

دوربین سلفی

گلکسی S21 اولترا سنسوری ۴۰ مگاپیکسلی برای دوربین سلفی دارد و در طرف مقابل شیائومی 11 تی پرو از سنسوری ۱۶ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. کیفیت سلفی‌های نماینده شیا‌ومی مناسب است اما S21 اولترا بسیار عالی عمل می‌کند و به جرأت می‌توانیم سلفی‌های این پرچمدار را جزو بهترین‌های موجود در جهان بدانیم.

بنابراین برنده‌ی این بخش گلکسی S21 اولترا است.

 

قیمت S21 ultra با حافظه 256 و رم 12 گیگابایت

 

دوربین تله فوتو

گلکسی S21 اولترا از دو دوربین تله فوتو و پریسکوپ تله فوتو با سنسورهای ۱۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کند و می‌تواند تا ۳ و ۱۰ برابر به صورت اپتیکال و تا ۱۰۰ برابر به صورت دیجیتال به روی سوژه‌ها زوم کند.

این گوشی توانایی خوبی در گرفتن عکس‌های تله فوتو دارد و به خصوص تا زوم ۵ برابری می‌توانید به روی کیفیت خوب این تصاویر و همچنین سطح نویز کم حساب باز کنید. از نظر توانایی زوم به طور حتم S21 اولترا محصول بسیار جذابی است و می‌تواند حتی تا ۱۰ برابر با کیفیت قابل قبولی به روی سوژه‌ها زوم کند و جذاب‌تر این که شما امکان زوم ۱۰۰ برابری را دارا هستید.

شیائومی 11 تی پرو لنز تله فوتو ندارد و شما تنها امکان زوم دیجیتال خواهید داشت.

دوربین ماکرو

شیائومی 11 تی پرو دوربین تله فوتو ماکرو با سنسوری ۵ مگاپیکسلی دارد. این دوربین شاید از نظر رزولوشن مانند بسیاری دیگر از گوشی‌ها باشد اما به دلیل فوکوس خودکار و فاصله کانونی ۵۰ میلی متری می‌تواند عکس‌های ماکرو بسیار جذابی به ثبت برساند.

از طرف دیگر گلکسی S21 اولترا هم می‌تواند با دوربین فوق عریض خود ماکروهای جذاب و باکیفیتی به ثبت برساند.

پرتره

پرتره‌های هر دو گوشی با دوربین اصلی به ثبت می‌رسند و در این بین S21 اولترا امکان ثبت پرتره‌های زوم هم دارد. برش سوژه از پس‌زمینه برای هر دو گوشی بسیار خوب است اما کهکشانی سامسونگ عالی عمل می‌کند.

در نهایت پرتره‌ها با جزئیات و جذاب هستند و هر دو گوشی شما را راضی خواهند کرد.

جمع بندی

در ابتدای مطلب این پرسش را مطرح کردیم که آیا واقعا یک گوشی قاتل پرچمدار مثل شیائومی 11 تی پرو می‌تواند در مقابل یک پرچمدار تمام عیار مانند S21 اولترا ایستادگی کند یا خیر؟ احتمالا در پروسه‌ی بررسی به پاسخ این سوال رسیده‌اید اما باید بگوییم که پاسخ مثبت است.

می 11 اولترا در همه‌ی بخش‌ها یا عملکرد بسیار نزدیک و مشابهی با گلکسی S21 اولترا دارد یا حتی در بخش‌های بهتر از این گوشی عمل می‌کند که این موضوع ارزش خرید بسیار بالای این قاتل پرچمدار را نشان می‌دهد.

اگر محدودیت بودجه ندارید و برای شما داشتن دوربین با امکان زوم ۱۰۰ برابری و داشتن رزولوشن QHD نمایشگر و همچنین داشتن گواهی IP68 اهمیت دارد به سراغ کهکشانی کره‌ای‌ها بروید.

اما اگر محدودیت در بودجه دارید و می‌خواهید گوشی با قوی‌ترین سخت افزار موجود حتی قوی‌تر از S21 اولترا داشته باشید و می‌خواهید محصولی که خریداری می‌کنید به نسبت قیمت در همه‌ی بخش‌ها بهترین باشد و صد البته گوشی شما در مدت شگفت انگیز ۲۰ دقیقه شارژ شود به فکر خرید شیائومی 11 تی پرو باشید.

 

خرید گوشی شیائومی 11t پرو با حافظه 256 و رم 8 گیگابایت

 

سوالات متداول

کدام گوشی نمایشگر بهتری دارد؟ هر دو گوشی در بازه‌ی قیمتی خود به نوعی بهترین هستند اما گلکسی S21 اولترا به دلیل داشتن رزولوشن بیشتر و همچنین مقداری روشنایی بیشتر می‌تواند برنده‌ی بخش نمایشگر باشد.

کدام گوشی‌ مجموع دوربین‌های بهتری دارد؟ از آنجایی که دوربین اصلی کهکشانی سامسونگ مقداری بهتر از رقیب است و همچنین این کهکشانی از زوم ۱۰۰ برابری بهره می‌برد مجموع دوربین‌های بهتری نسبت به رقیب دارد اما این اصلا به دلیل ضعف شیائومی 11 تی پرو در این زمینه نیست و این محصول بهترین دوربین‌های موجود را برای بازه‌ی قیمتی خود دارد.

کدام گوشی سخت افزار بهتری دارد؟ با این که هر دو محصول بسیار توانا و توانمند هستند اما شیائومی 11 تی پرو از تراشه‌ی پرچمدار کوالکام استفاده می‌کند و قدرت و پایداری بیشتری نسبت به تراشه‌ی پرچمدار سامسونگ دارد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%85%d9%82%d8%a7%db%8c%d8%b3%d9%87-s21-%d8%a7%d9%88%d9%84%d8%aa%d8%b1%d8%a7-%d8%a8%d8%a7-%d8%b4%db%8c%d8%a7%d8%a6%d9%88%d9%85%db%8c-11-%d8%aa%db%8c-%d9%be%d8%b1%d9%88/
ads
ads