داغ ترین ها :
چین پاسخ آمریکا را داد: ممنوعیت فروش چند مدل از گوشی های اپل در چین

چین پاسخ آمریکا را داد: ممنوعیت فروش چند مدل از گوشی های اپل در چین

در ادامه تنش های سیاسی ایجاد شده بین دو کشور ایالات متحده آمریکا و جمهوری خلق چین، مدتی پیش دونالد ترامپ واردات و فروش محصولات چند برند معتبر چینی از جمله هواوی را در این کشور ممنوع کرد و امروز مشاهده می شود که چین نیز مقابله به مثل کرده و فروش تعدادی از محصولات کمپانی اپل در بازار های چین را ممنوع کرده است.

گوشی اپل

به نقل از رویترز، مدتی پیش کمپانی کوالکام به صورت رسمی از اپل به دلیل نقض قانون ثبت اختراع تراشه های این کمپانی شکایت کرد و این کمپانی بر این باور بود که اپل به صورت غیر قانونی تراشه های این کمپانی را بکار گرفته است. به همین دلیل یک دادگاه در کشور چین، فروش تعدادی از گوشی های کمپانی اپل در بازار های این کشور را ممنوع اعلام کرده است. گوشی های هوشمند تازه معرفی شده اپل یعنی آیفون Xs و Xs Max و آیفون XR جزو گوشی های ممنوعه نبوده و گوشی های آیفون 7 و 7 Plus و 8 و 8 Plus جزو گوشی های ممنوع می باشند و همچنین گوشی های آیفون 6 و 6 Plus و آیفون X از ویترین فروشگاه ها جمع آوری شده اند و فروش آن ها غیر قانونی است.

قیمت گوشی آیفون را در سایت تکنولایف ببنید.

هر دو بازار چین و آمریکا جزو بزرگترین بازار های فروش گوشی های هوشمند است که در آمار نهایی میزان فروش گوشی های هوشمند کمپانی ها تاثیر بسزایی دارند و در صورت حل نشدن مشکلات پیش آمده بین این دو غول اقتصادی دنیا، کمپاین های چینی و آمریکایی ضربه سنگینی خواهند خورد.

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%85%d9%85%d9%86%d9%88%d8%b9%db%8c%d8%aa-%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d8%a7%d9%be%d9%84-%d8%af%d8%b1-%da%a9%d8%b4%d9%88%d8%b1-%da%86%db%8c%d9%86/
ads
ads