داغ ترین ها :
موتورولا روی پرچمداری با دوربین 200 مگاپیکسلی کار می‌کند

موتورولا روی پرچمداری با دوربین 200 مگاپیکسلی کار می‌کند

گزارش‌های منتشر شده اشاره دارند که پرچم‌دار جدید شرکت موتورولا علاوه بر امکانات مختلف از دوربین اصلی با وضوح تصویر ۲۰۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

به نظر می‌رسد موتورولا به دنبال بازگشتن به دوران اوج خود است و در این راستا نیز می‌خواهد پرچم‌داری تمام عیار البته با امکاناتی متنوع و منحصر به فرد معرفی کند. پرچم‌دار جدید زیرمجموعه لنوو برخی از امکانات گوشی هوشمند اج ایکس ۳۰ را به همراه دارد، اما در بیشتر زمینه‌ها محصولی سرآمد محسوب می‌شود.

 

لیست قیمت امروز گوشی های موتورولا را در سایت تکنولایف ببنید: گوشی موتورولا

 

در پنل جلو می‌توان به صفحه‌نمایشی ۶.۷ اینچی برخورد کرد که از وضوح تصویر +FHD، نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی و پنل OLED استفاده می‌کند. چنین مشخصاتی از موتو اج ایکس ۳۰ قرض گرفته شده که برخورداری از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ آن را تکمیل می‌کند. البته برخی از گزارش‌ها اشاره دارند که تراشه مورد استفاده در پرچم‌دار جدید موتورولا مدلی متفاوت از سری اسنپدراگون ۸ خواهد بود که مبتنی بر لیتوگرافی ۴ نانومتری TSMC ساخته می‌شود و فرآیند تولید آن زیر نظر سامسونگ نخواهد بود.

در گذشته نیز خبرهایی وجود داشت که کوالکام می‌خواهد بخشی از تولید تراشه نسل جدید خود را به TSMC بسپارد و به نظر می‌رسد چنین موضوعی در حال حقیقت یافتن است. گفته شده که تراشه جدید از شماره مدل SM8475 استفاده می‌کند و ممکن است اسنپدراگون ۸ نسل ۲ نامیده شود. با این حال تمامی گفته‌ها در حد شایعه هستند و درواقع سران شرکت آمریکایی کوالکام نسبت به این موضوع واکنشی نشان نداده‌اند.

گفته شده که از نظر ظرفیت انتظار می‌رود پرچم‌دار جدید موتورولا در دو ظرفیت به بازار عرضه می‌شود که شامل ۸ گیگابایت حافظه رم با ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی و ۱۲ گیگابایت حافظه رم با ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی می‌شود.

آنچه بیش از هر نکته‌ای در مورد پرچم‌دار جدید موتورولا اهمیت دارد دوربین‌های آن به خصوص دوربین اصلی است که امکانات درخور توجهی را به کاربران ارائه می‌دهد. در پنل پشتی پرچم‌دار موتورولا دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی قرار می‌گیرد که از حسگر SSKHP1 سامسونگ استفاده می‌کند. در کنار این دوربین نیز دوربین ۵۰ مگاپیکسلی دیگری قرار گرفته که از لنز اولتراواید و حسگر JN1 سامسونگ بهره می‌برد. دوربین سوم نیز از نوع تله‌فوتو خواهد بود که وضوح تصویر ۱۲ مگاپیکسل و حسگر IMX663 دارد.

در پنل جلو نیز دوربین سلفی ۶۰ مگاپیکسلی به چشم می‌خورد که مجهز شده به حسگر OV60A امنی‌ویژن. چنین دوربین سلفی در موتو اج ایکس ۳۰ نیز مورد استفاده قرار گرفته بود. در دل دستگاه به باتری برخواهیم خورد که امکان شارژ ۱۲۵ وات آن به صورت باسیم (با استفاده از درگاه USB-C) و شارژ بی‌سیم با سرعت ۵۰ وات وجود دارد.

 

آخرین اخبار مرتبط با گوشی موتورولا:
موتورولا موتو G51 مدل 5G معرفی شد

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%85%d9%88%d8%aa%d9%88%d8%b1%d9%88%d9%84%d8%a7-%d8%b1%d9%88%db%8c-%d9%be%d8%b1%da%86%d9%85%d8%af%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d8%a8%d8%a7-%d8%af%d9%88%d8%b1%d8%a8%db%8c%d9%86-200/
ads
ads