داغ ترین ها :
موتورولا موتو جی پاور مدل 2022 با دوربین 50 مگاپیکسلی معرفی شد

موتورولا موتو جی پاور مدل 2022 با دوربین 50 مگاپیکسلی معرفی شد

اگر از علاقه‌مندان به محصولات موتورولا باشید، حتما مطلع هستید که موتو جی پاور در ماه ژانویه سال ۲۰۲۱ معرفی شد. طبیعتا انتظار می‌رفت که جانشین این محصول نیز در ماه ژانویه معرفی شود، اما موتورولا تصمیم گرفته تا موتو جی پاور مدل 2022 را کمی زودتر معرفی کند.

با اینکه محصول جدید موتورولا کمی زودتر معرفی شده است؛ اما به نظر می‌رسد عرضه‌ی آن به بازار تا قبل از سال ۲۰۲۲ رخ نخواهد داد. هدف بازار اصلی Moto G Power 2022 نیز گویا بازار ایالات متحده و کانادا خواهد بود؛ اما انتظار می‌رود که در بازار سایر کشورهای دنیا نیز عرضه شود.

 

برای خرید گوشی موتورولا به سایت تکنولایف مراجعه کنید.

 

در مقایسه با محصول پیشین باید گفت که موتو جی پاور جدید با بهبود در برخی امکانات و همچنین استفاده از تراشه‌ی توانمندتری به بازار عرضه خواهد شد. محصول جدید موتورولا از صفحه‌نمایشی ۶.۵ اینچی استفاده می‌کند که از پنل IPS LCD و وضوح تصویر ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل برخوردار است. علاوه بر آن، نرخ نوسازی صفحه‌نمایش به ۹۰ هرتز می‌رسد که سبب خواهد شد کاربر از تماشای محتوای در حال نمایش لذت بیشتری ببرد.

در حالی که مدل پیشین از اسنپدراگون ۶۶۲ کوالکام استفاده می‌کرد، موتورولا برای نسل جدید موتو جی پاور به سراغ مدیاتک رفته تا تراشه‌ی هلیو G37 را به کار گیرد. از نظر حافظه، کاربر به دو گزینه دسترسی خواهد داشت که شامل موارد زیر می‌شوند:

  • ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی
  • ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی

چنین گزینه‌هایی در حالتی در اختیار کاربر قرار می‌گیرند که مدل فعلی را می‌توان با حافظه‌ی رم ۳ گیگابایتی و حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۳۲ گیگابایتی خریداری کرد. در صورتی که حافظه‌های ذکر شده برایتان کافی نباشند، امکان افزایش حافظه با اتصال کارت microSD وجود دارد.

در پنل پشتی می‌توان به ماژول سه‌گانه‌ی دوربین دسترسی داشت که متشکل شده است از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو و دوربین ۲ مگاپیکسلی دیگر با قابلیت سنجش میزان عمق در تصویر. موتورولا تغییری در دوربین‌های ماکرو و سنجش عمق اعمال نکرده و بیشترین تغییر را می‌توان در دوربین اصلی مشاهده کرد.

دوربین اصلی از حسگر ۵۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کند که گشودگی دریچه‌ی دیافراگم آن به f/1.8 می‌رسد. در پنل جلو نیز دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی قرار گرفته که سایز پیکسل آن برابر با ۱.۱۲ میکرومتر و گشودگی دریچه‌ی دیافراگم نیز برابر با f/2.0 خواهد بود.

در دل دستگاه باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت قرار گرفته که امکان شارژ آن با فناوری شارژ ۱۰ وات وجود دارد. باید در نظر داشت که موتو جی پاور مدل 2022 همراه با سیستم‌عامل اندروید ۱۱ روانه‌ی بازار می‌شود، اما انتظار می‌رود به زودی آپدیت بزرگی را دریافت کرده و به اندروید ۱۲ کوچ کند.

انتظار می‌رود که محصول جدید موتورولا تنها در یک رنگ‌بندی یعنی رنگ مشکی به بازار عرضه شود. مدل ۳ گیگابایتی آن از برچسب قیمت ۱۹۹ دلار و مدل ۴ اینچی نیز از برچسب قیمت ۲۴۹ دلاری برخوردار خواهد بود.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%85%d9%88%d8%aa%d9%88%d8%b1%d9%88%d9%84%d8%a7-%d9%85%d9%88%d8%aa%d9%88-%d8%ac%db%8c-%d9%be%d8%a7%d9%88%d8%b1-%d9%85%d8%af%d9%84-2022-%d8%a8%d8%a7-%d8%af%d9%88%d8%b1%d8%a8%db%8c%d9%86-50/
ads
ads