داغ ترین ها :
موتورولا موتو G51 مدل 5G معرفی شد

موتورولا موتو G51 مدل 5G معرفی شد

موتورولا هفته‌ی گذشته موتو G31 را معرفی کرد و حال نوبت به مدل دیگری از این خانواده رسیده تا برای عرضه به بازار آماده شود. شرکت چینی، موتو G51 مدل 5G را رونمایی کرده که از محصولات ارزان‌قیمت البته با مودم 5G محسوب می‌شود.

به نظر می‌رسد موتورولا برای حضور پررنگ‌تر در سطوح مختلف بازار گوشی‌های هوشمند آماده می‌شود. به تازگی شرکت چینی پرچم‌دارانی به نام موتو اج X30 و S30 معرفی کرده که تراشه‌های اسنپدراگون 8 نسل 1 و اسنپدراگون 888 پلاس دارند و حال نوبت به سری موتو G رسیده تا محصول جدیدی از این سری روانه‌ی بازار شود.

 

جدیدترین مدل های گوشی را در سایت فروشگاه تخصصی موبایل تکنولایف ببنید: قیمت موبایل

 

مشخصات سخت‌افزاری موتورولا موتو G51 مدل 5G

طبق گفته‌ها محصول جدید که موتو G51 مدل 5G نام دارد از تراشه‌ی اسنپراگون ۴۸۰ پلاس استفاده می‌کند؛ تراشه‌ای برگرفته از اسنپدراگون ۴۸۰ که البته هسته‌های پردازنده مرکزی آن با فرکانس بالاتری کار می‌کنند.

محصول میان‌رده‌ی موتورولا دارای صفحه‌نمایشی ۶.۸ اینچی است که از مشخصاتی مانند وضوح تصویر +FHD، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و پنل LCD استفاده می‌کند. موتو G51 مدل 5G مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ۱۱ خواهد بود و همراه با حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی و حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۶۴ گیگابایتی به بازار عرضه می‌شود. البته اگر این میزان از حافظه‌ی ذخیره‌سازی برایتان کافی نباشد، اما افزایش آن از طریق اتصال کارت حافظه‌ی microSD وجود دارد.

در بالای صفحه‌نمایش حفره‌ای تعبیه شده تا دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی را در خود جای دهد. پنل پشتی نیز میزبان ماژول سه‌گانه‌ای می‌شود که متشکل شده از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین ۸ مگاپیکسلی با لنز اولتراواید و دوربین ۲ مگاپیکسلی با امکان ثبت تصاویر ماکرو.

گوشی هوشمند میان‌رده‌ی موتورولا دارای گواهی IP52 است که یعنی موتو G51 مدل 5G در برابر پاشش آب مقاوم خواهد بود. در لبه‌ی کناری گوشی، حسگر اسکنر اثر انگشت قرار گرفته که درواقع با دکمه‌ی پاور ادغام شده است. موتورولا گوشی هوشمند خود را همراه با چیپ ‌NFC به بازار عرضه می‌کند؛ البته موارد ذکر شده تنها ویژگی‌های موتو G51 مدل 5G نیستند. این گوشی هوشمند از باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت برخوردار است که امکان شارژ آن با فناوری شارژ سریع ۲۰ وات از طریق درگاه USB-C وجود دارد.

البته این سرعت شارژ تنها برای بازار چین در نظر گرفته شده و مدل مخصول بازار جهانی از شارژ ۱۰ وات برخوردار خواهد بود. محصول شرکت چینی با قیمتی معادل ۲۰۰ دلار و در دو رنگ‌بندی نقره‌ای و آبی روانه‌ی بازار خواهد شد.

 

آخرین اخبار مرتبط با گوشی های موتورولا:
گوشی موتورولا موتو Edge X30 معرفی شد

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%85%d9%88%d8%aa%d9%88%d8%b1%d9%88%d9%84%d8%a7-%d9%85%d9%88%d8%aa%d9%88-g51-%d9%85%d8%af%d9%84-5g-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%b4%d8%af/
ads
ads