داغ ترین ها :
موتو G51 موتورولا اولین گوشی مجهز به تراشه‌ی اسنپدراگون 480 پلاس است

موتو G51 موتورولا اولین گوشی مجهز به تراشه‌ی اسنپدراگون 480 پلاس است

موتورولا گوشی هوشمند جدیدی را روانه‌ی بازار چین کرده که موتو G51 نام دارد و از تراشه‌ی اسنپدراگون ۴۸۰ پلاس استفاده می‌کند.

 

لیست گوشی های موتورولا تکنولایف را برای خرید گزینه های با کیفیت و خوش قیمت این برند، بررسی کنید.

 

موتورولا در نهایت جدیدترین گوشی هوشمند اقتصادی خود را معرفی کرد؛ محصولی که موتو G51 نام دارد و برای رقابت با سری گوشی‌های سری A سامسونگ به بازار عرضه می‌شود. با این حال، آنچه موتو G51 را جذاب‌تر می‌سازد برخورداری از تر اشه‌ای جدید به نام اسنپدراگون ۴۸۰ پلاس کوالکام است.

گوشی هوشمند جدید موتورولا دارای باتری با ظرفیت بیشتر و صفحه‌نمایشی بزرگ‌تر است. علاوه بر آن، برچسب قیمتی نیز که برای موتو G51 در نظر گرفته شده به افزایش ارزش خرید آن کمک می‌کند. محصول جدید موتورولا دارای صفحه‌نمایشی ۶.۸ اینچی با پنل LCD است که از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۲۴۰ هرتزی استفاده می‌کند.

نمای پشت موتورولا موتو G51

برای دوربین سلفی، حفره‌ای در بالای صفحه‌نمایش تعبیه شده و پنل پشتی نیز میزبان ماژول سه‌گانه‌ای است که متشکل می‌شود از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین ۸ مگاپیکسلی با لنز واید و دوربین ۲ مگاپیکسلی دیگر با قابلیت تشخیص عمق در تصویر.

موتورولا برای موتو G51 بلندگوی استریوی دالبی و باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی در نظر گرفته که البته می‌توان باتری را با فناوری شارژ ۱۰ وات، شارژ مجدد کرد. محصول جدید موتورولا از اندروید ۱۱ استفاده می‌کند و دارای رابط کاربری MYUI 2.0 خواهد بود.

از نظر حافظه گفته شده که حافظه‌ی رم ۸ گیگابایتی و حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایتی برای موتو جی 51 در نظر گرفته شده است. در حال حاضر محصول جدید موتورولا تنها برای بازار چین در نظر گرفته شده و از ارتباطات 5G نیز پشتیبانی می‌کند. در آخر تایید شده که موتو G51 از برچسب قیمتی معادل ۲۰۰ دلار برخوردار خواهد بود.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%85%d9%88%d8%aa%d9%88-g51-%d9%85%d9%88%d8%aa%d9%88%d8%b1%d9%88%d9%84%d8%a7/
ads
ads