داغ ترین ها :
موتو G51 5G و G71 5G به‌زودی توسط موتورولا معرفی می‌شوند

موتو G51 5G و G71 5G به‌زودی توسط موتورولا معرفی می‌شوند

اطلاعاتی منتشر شده که نه‌تنها در دست ساخت بودن موتو G51 5G و G71 5G شرکت موتورولا را تایید می‌کند، بلکه مشخصات سخت‌افزاری آن‌ها را نیز در اختیارمان قرار می‌دهد. مدت زمان بسیاری از معرفی موتو E40 نمی‌گذرد، اما به نظر می‌رسد که موتورولا برای معرفی گوشی‌های هوشمند جدیدی آماده می‌شود؛ محصولاتی که گویا از سری موتو G خواهند بود و برخورداری از مودم 5G نیز از ویژگی‌های آن‌ها محسوب می‌شود.

 

برای خرید گوشی Motorola و مشاهده قیمت آنها روی لینک روبرو کلیک کنید: گوشی موتورولا

 

یکی از محصولات جدید موتورولا، موتو G71 5G نام دارد که چندی پیش در فهرست سازمان رگولاتوری FCC قرار گرفت. گوشی هوشمند مدنظر که از شماره مدل XT2169-1 برخوردار است در داخل شرکت موتورولا با لقب Corfu شناخته می‌شود. طبق آنچه در فهرست آمده، موتو G71 5G قادر به پشتیبانی از باندهای n5، n7، n66، n77 و n78 است که تمامی آن‌ها از باندهای 5G محسوب می‌شوند. از نظر ظرفیت باتری نیز گفته شده که گوشی هوشمند جدید موتورولا از باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت برخوردار خواهد بود.

علاوه بر امکانات فوق، انتظار می‌رود موتو G71 5G از امکاناتی مانند چیپ NFC و جک هدفون ۳/۵ میلی‌متری برخوردار باشد. همچنین شایعاتی وجود دارد که هدست موتورولا MH191 نیز در داخل جعبه‌ی موتو G71 5G قرار می‌گیرد.

گوشی هوشمند دیگری که موتورولا در حال ساخت آن است، موتو G51 5G نام دارد که البته مدلی از آن چندی پیش در بنچمارک گیک‌بنچ فهرست شد. متاسفانه گیک‌بنچ اطلاعات چندانی از گوشی جدید موتورولا منتشر نکرده است؛ اما با بررسی مشخصات متوجه شدیم که موتو G51 5G مجهز به تراشه‌ اسنپدراگون 750G، چهار گیگابایت حافظه‌ی رم و اندروید ۱۱ خواهد بود.

گیکبنچ موتو G51 5G

هنوز مشخص نیست که موتو G51 5G و G71 5G در چه زمانی روانه‌ی بازار خواهند شد؛ اما انتظار می‌رود رونمایی آن‌ها تا انتهای ماه اکتبر (اوایل آبان ماه) رخ دهد. این گوشی‌های میان‌رده موتورولا می‌توانند نظر مردم را به خود جلب کنند. برای خرید گوشی موتورولا هم می‌توانید به سایت تکنولایف مراجعه کنید.

 

آخرین اخبار از محصولات موتورولا:

تلویزیون موتورولا معرفی شد

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%85%d9%88%d8%aa%d9%88-g51-5g-%d9%88-g71-5g/
ads
ads