داغ ترین ها :
موجودی آیفون X با افزایش نرخ تولید ارتقا پیدا کرده است

موجودی آیفون X با افزایش نرخ تولید ارتقا پیدا کرده است

ساخت آیفون x  بسیار مشکل است. این دستگاه نسبت به مدل های آیفون  ۸ و آیفون ۸ پلاس یک ماه بیشتر طول می کشد تا به قفسه های فروشگاه ها راه پیدا کند. حتی موجودی اولیه ی انبارها هم بسیار محدود شده اند و ارسال دستگاه های جدید حدود ۵تا ۶ هفته تخمین زده می شود.

با این حال و پس از عرضه، موجودی انبارها به سرعت افزایش یافت و در حال حاضر زمان انتظار برای این مدل آیفون به ۱ تا ۲ هفته کاهش پیدا کرده است‌. حتی اضافه شدن ۱۴ فروشگاه جدید نیز خدشه ای به موجودی آیفون x  وارد نکرده است. که این امر یعنی یا اپل راه های بیشتری برای توزیع واحدهایش دارد و یا تقاضا بعد از کاهش موجودی اولیه به طرز قابل توجهی کاهش پیدا کرده است.

بنابر نظر تحلیل گرKGI  مینگ چی کو، این افزایش در تولید است که همه باید به خاطرآن سپاسگزار باشیم. در یادداشتی از این تحلیل گر آمده که اپل توانسته تولید واحد هایش را از ۵۰۰۰۰ تا ۱۵۰۰۰۰ در هفته های نخست بعد از عرضه به ۴۵۰۰۰۰ تا ۵۵۰۰۰۰ واحد در روز برساند.

آقای کو تخمین می زند اپل در روز عرضه ی آیفون x  تنها ۲ تا ۳ میلیون واحد آیفون x  داشته که توضیح می دهد چرا آنهایی که مشتاق بوده اند این دستگاه را خریداری کنند و سعی کنند آن را به چنگ بیاورند. با سرعت یافتن روند تولید حالا اپل نه تنها می تواند سفارشات عقب افتاده ی قبل را تحویل دهد بلکه سفارشات جدید را نیز می تواند با سرعت بیشتر آماده کند. اگر آقای کو درست گفته باشد باید مطمئن باشیم که اپل گزارشات خود را تا ۳ ماهه منتهی به تعطیلات سال ۲۰۱۸ انتشار می دهد و این کار مشخص می کند که تا چه اندازه پیش بینی های افراد در مورد آیفون  x  ، ۹۹۹ دلاری و تقاضا برای آن بالا بوده است.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%85%d9%88%d8%ac%d9%88%d8%af%db%8c-%d8%a2%db%8c%d9%81%d9%88%d9%86-x-%d8%a8%d8%a7-%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%db%8c%d8%b4-%d9%86%d8%b1%d8%ae-%d8%aa%d9%88%d9%84%db%8c%d8%af-%d8%a7%d8%b1%d8%aa%d9%82%d8%a7/
ads
ads