داغ ترین ها :
موس وایرلس جدید و قابل بازیافت مایکروسافت معرفی شد

موس وایرلس جدید و قابل بازیافت مایکروسافت معرفی شد

مایکروسافت در طول سال گذشته موس‌های خیلی زیادی معرفی کرده که هر کدام قابلیت‌های بسیار جذاب و کاربردی دارند، اما در مراسم امروز موس معرفی شده قابلیت خیلی عجیب و غریبی ندارد و ویژگی خاص آن شاید بیشتر متوجه آینده ما و محیط زیستمان باشد. پوسته‌ی بیرونی موس جدید مایکروسافت از از پلاستیک ۲۰ درصدی بازیافت شده از اقیانوس ساخته شده و ۱۰۰ درصد قابل بازیافت است. به طور کلی شرکت‌های مختلف در چند سال اخیر توجه بسیار بیشتری به مسائل زیست محیطی داشته‌اند که نمونه‌ی آن را می‌توان در محصولات اپل، حذف پلاستیک اطراف ایفون‌های سری 13 و همچنین همین موس قابل بازیافت مشاهده کرد. موس وایرلس جدید مایکروسافت با نام ( microsoft ocean plastic mouse) درون یک جعبه بسیار کوچک قرار گرفته که این جعبه از چوب و فیبر نیشکر قابل بازیافت ساخته شده تا مشکلی را برای محیط زیست به وجود نیاورد. همچنین این سازنده وعده داده که موس‌های قدیمی را به صورت رایگان دریافت می‌کند تا بتواند با بازیافت آن‌ها از هر آلودگی جلوگیری کند.ماوس جدید مایکروسافت

پلاستیک‌ها و بطری‌های پلاستیکی موجود در اقیانوس پس از بازیافت و تبدیل شدن به متریال قابل استفاده ابتدا به گلوله‌هایی توپر تبدیل می‌شوند و سپس از آن‌ها در ساخت محصولاتی مثل همین پوسته موس استفاده می‌شود.

روش‌های اتصال موس بی سیم به گوشی موبایل: اتصال موس به گوشی

 

قیمت این موس چقدر است؟

این موس با قیمت ۲۵ دلار برای خرید در دسترس قرار خواهد گرفت. قیمت این محصول به نسبت امکانات قابل قبول بوده و می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای خرید باشد تا از نابودی بیشتر محیط زیست خود جلوگیری کنیم.

این موس شارژ دهی بی نظیری هم دارد و مایکروسافت ادعا کرده که با توجه به درجه مصرف AA، این محصول می‌تواند حدود یک سال کامل با باتری‌های موجود شارژ دهی کند. به علاوه باتری‌ها نیز کاملا قابل بازیافت هستند تا به طور کلی هیچ مواد مضری برای محیط زیست توسط این موس تولید نشود.

 

آخرین اخبار از محصولات مایکروسافت:

قلم Slim Pen 2 با بازخورد لمسی کاغذ معرفی شد

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%85%d9%88%d8%b3-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af-%d9%88-%d9%82%d8%a7%d8%a8%d9%84-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c%d8%a7%d9%81%d8%aa-%d9%85%d8%a7%db%8c%da%a9%d8%b1%d9%88%d8%b3%d8%a7%d9%81%d8%aa-%d9%85%d8%b9%d8%b1/
ads
ads