داغ ترین ها :
آیا نام فیسبوک تغییر خواهد کرد؟

آیا نام فیسبوک تغییر خواهد کرد؟

گزارش‌هایی وجود دارد که فیسبوک می‌خواهد نام جدیدی را برای مجموعه‌ی خود انتخاب کند؛ نامی که نشان‌دهنده‌ی تمرکز این شرکت به ساخت یک متاورس است. گویا شرکت فیسبوک به دنبال ایجاد تغییرات گسترده‌ای در سازمان خود است و اولین تغییر نیز طی روزهای آینده رخ می‌دهد. آنچه رسانه‌ی خبری TheVerge رسانه‌ای کرده، تغییر نام فیسبوک به نام دیگری خواهد بود که البته هنوز نام جدید مشخص نیست.

با این حال، منبع خبری سایت TheVerge گفته که نام جدید به تمرکز این شرکت در ساخت متاورس اشاره دارد. سران فیسبوک در نظر دارند نام جدید را در ۲۸ اکتبر (۶ آبان) طی کنفرانس سالانه‌ی کانکت رسانه‌ای کنند.

البته احتمال اینکه نام جدید این شرکت کمی زودتر مشخص شود نیز وجود دارد. فیسبوک طی ماه‌های گذشته با چالش‌های متعددی مواجه شد؛ اما منبع خبری می‌گوید که نام جدید این شرکت از اهداف بلند مدت آن خبر می‌دهد. درواقع فیسبوک می‌خواهد در عرصه‌های دیگر حضور داشته باشد و تنها در زمینه‌ی شبکه‌های اجتماعی شناخته نشود.

در این بین، نام شبکه‌ی اجتماعی فیسبوک تغییر نخواهد کرد و مانند زیرمجموعه‌های دیگر این شرکت مانند واتساپ، اینستاگرام و آکیولس به فعالیت خود ادامه خواهد داد. پیرو سیاست‌های جدید فیسبوک در ساخت یک متاورس، غول شبکه‌های اجتماعی در اروپا ده هزار فرصت شغلی ایجاد کرد.

بیشتر بخوانید: مشکلات اخیر فیسبوک باعث شد تا تلگرام به یک میلیارد نصب در پلی استور برسد

حدس زده می‌شود که نام جدید شرکت فیسبوک، هورایزن باشد. فیسبوک در نظر دارد به‌زودی شبکه‌ی اجتماعی مبتنی بر واقعیت مجازی به نام Horizon Worlds را معرفی کند و دور از ذهن نیست که نام جدید این شرکت با محصولات در دست توسعه‌ی آن مرتبط باشد.

برخی دیگر از منابع نیز معتقد هستند که نام جدید فیسبوک اشاره‌ای به تمامی فعالیت‌های این شرکت دارد. درواقع چنین روشی معقول‌تر به نظر می‌رسد و توسط شرکت‌های بزرگی مانند آلفابت (مالک شرکت گوگل) نیز استفاده شده است.

 

آخرین اخبار مرتبط با فیسبوک:

چت میان برنامه‌ ای به فیسبوک مسنجر اضافه شد

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%86%d8%a7%d9%85-%d9%81%db%8c%d8%b3%d8%a8%d9%88%da%a9/
ads
ads