داغ ترین ها :
نحوه اتصال هدفون بی سیم شیائومی به گوشی

نحوه اتصال هدفون بی سیم شیائومی به گوشی

هدفون‌های بلوتوثی کاملا بی سیم پس از حذف جک ۳.۵ میلی متری صدا از بیشتر گوشی‌ها، راه خود را به زندگی همه ما پیدا کرده‌اند و حالا دیگر اکثر کابران چه در اندروید و چه در iOS از این هدفون‌های کوچک و باکیفیت استفاده می‌کنند. شیائومی یکی از بزرگ‌ترین تولید کننده‌های گوشی و لوازم جانبی در جهان است و طبیعتا هدفون‌های بی سیم زیادی در بازه قیمتی مختلف دارد. البته در این مطلب خیلی قصد نداریم به سراغ راهنمای خرید این هدفون‌ها برویم و بیشتر می‌خواهیم به شما روش متصل کردن هندزفری شیائومی به گوشی را آموزش دهیم.

 

آیا می‌دانستید تخفیف های روزانه ما شامل هندزفری های شیائومی هم می‌شود؟ هندزفری شیائومی

 

برند گوشی در نوع اتصال تأثیر گذار است؟

احتمالا شما هم شنیده‌اید که می‌گویند بهتر است برند هندزفری یا هدفون بی سیمی که خریداری می‌کنید بهتر است با برند گوشی شما یکسان باشد. اما آیا منطق پشت این حرف و دلیل این موضوع را می‌دانید؟

درست است که هدفون‌های بی سیم به دستگاه‌های مختلفی متصل می‌شوند اما در عمل اگر به دنبال بهترین کیفیت و کارایی ممکن هستید باید برند هدفون شما با برند گوشی هوشمندتان یکسان باشد.

این موضوع هم می‌تواند باعث شود کیفیت صدا افزایش پیدا کند و همچنین اتصال هدفون بی سیم به گوشی شما را آسان‌تر کند. به عنوان مثال زمانی که شما هدفون بی سیم شیائومی خود را به یک گوشی شیائومی متصل می‌کنید یک صفحه پاپ آپ نمایش داده می‌شود و شما می‌توانید به صورت جداگانه شارژ کیس و هر گوش را مشاهده کنید در صورتی که برای برندهای دیگر تنها مشاهده درصد شارژ کلی گوش‌ها امکان پذیر است.اتصال هندزفری شیائومی به گوشی

البته که باید توجه داشت که این نکته به مدل خود هدفون هم بستگی دارد و مثل در صورت داشتن قابلیت پاپ آپ این قابلیت در گوشی شیائومی شما قابل استفاده است.

همین گفته برای برندهای دیگر هم صادق است. یعنی هدفون‌های سامسونگ بهترین کارایی را با گوشی‌های سامسونگ دارند و حتی برخی از قابلیت‌ها تنها با داشتن یک گوشی سامسونگ قابل استفاده خواهد بود.

 

کدام هندزفری ها برای ورزش و دویدن مناسب است؟
هندزفری برای ورزش کردن

 

چگونه هدفون بی سیم شیائومی را به گوشی متصل کنیم؟

این محصولات در حالت کلی با بلوتوث به گوشی هوشمند متصل می‌شوند. پس در اولین اقدام باید بلوتوث گوشی خود را روشن کنید. در ابتدا اتصال هدفون بی سیم شیائومی در مرتبه اول و در ادامه روش اتصال در دفعات بعدی را به شما آموزش می‌دهیم.

اگر اولین بار است که می‌خواهید هدفون شیائومی خود را به گوشی متصل کنید باید هدفون‌ها را در حالت آماده به کار قرار دهید و سپس اسم هدفون را در بخش بلوتوث گوشی خود پیدا کرده و در نهایت دو دستگاه را با هم Pair کنید.

حالت آماده به کار برخی از هدفون‌ها با باز کردن در کیس اتفاق می‌افتد و برای برخی دیگر باید حتما گوش‌ها را از داخل کیس خارج کنید تا فرایند متصل شدن به گوشی آغاز شود.هندزفری شیائومی را چطور به گوشی وصل کنیم

در حالت دیگر اگر یک بار هدفون بی سیم شیائومی را به گوشی خود متصل کرده‌اید در دفعات بعدی بدون هیچ مشکلی و تنها با قراردادن هدفون در حالت آماده به کار می‌توانید این دو دستگاه را به یکدیگر متصل کنید.

در واقع شما هر بار که می‌خواهید هدفون را به گوشی متصل کنید کافیست ابتدا بلوتوث گوشی را روشن کنید و سپس هدفون‌ را در حالت شروع به کار قرار دهید تا به صورت خودکار این دو محصول به یکدیگر متصل شوند.

 

مدت زمان شارژ هندزفری بلوتوث چقدر باید باشد؟
از کجا بفهمیم هدفون شارژ شده است

 

نحوه اتصال هندزفری بی سیم شیائومی به گوشی‌های برند دیگر

کلیات اتصال هدفون‌های بی سیم شیائومی به گوشی‌های برندهای مختلف هیچ تفاوتی ندارد و برای هر برندی تنها باید مراحل گفته شده در بالا را به ترتیب انجام دهید. تفاوت اصلی در این است که به عنوان مثال اگر هدفون بی سیم شیائومی شما با باز شدن در کیس به حالت آماده به کار دربیاید تنها با داشتن گوشی شیائومی منوی پاپ آپ به شما نمایش داده می‌شود و می‌توانید اطلاعات موجود را مشاهده کنید.

البته این موضوع را در ذهن داشته باشید که مدل‌های مختلف هدفون با روش‌های متفاوتی به گوشی متصل می‌شوند و اگر در این بخش با مشکل مواجه شده‌اید حتما نحوه اتصال هدفون مورد نظر را در گوگل جستجو کنید.

مشاهده شارژ باقی مانده گوش‌ها

همان طور که عنوان کردیم در صورت داشتن گوشی شیائومی و هدفون بی سیم شیائومی که جدید باشد می‌تواند در هنگام اتصال هدفون شارژ هر یک از گوش‌ها و همچنین شارژ باقی مانده کیس را مشاهده کنید.

در غیر این صورت اما باید چه کار انجام دهیم؟ یعنی اگر از گوشی سامسونگ استفاده می‌کنیم باید به چه شکلی از شارژ باقی مانده گوش‌های هدفون بی سیم شیائومی آگاه شویم؟

برای این کار کافیست در بخش کنترل سنتر گوشی خود به روی نوشته زیر بلوتوث کلیک کنید تا درصد شارژ باقی مانده هدفون به شما نمایش داده شود و یا همچنین می‌توانید از طریق تنظیمات به بخش بلوتوث بروید و در آن قسمت شارژ باقی مانده را مشاهده کنید.

 

بهترین هدفون های بی سیم بازار کدامند؟
بهترین هندزفری بلوتوث

 

در صورت متصل نشدن هندزفری شیائومی به گوشی چه کار انجام دهیم؟

هدفون‌های بی سیم نیز مانند گوشی‌های هوشمند امکان ریسیت فکتوری دارند. یعنی شما می‌توانید آن‌ها را به حالت کارخانه برگردانید. این کار برای هر هدفون بی سیم به یک شکل انجام می‌شود و روش مشخصی ندارد اما به طور کلی اکثر هدفون‌ها با نگه داشتن انگشت به مدت ۱۰ یا ۲۰ ثانیه به حالت کارخانه برمی‌گردند.

پس از بازگرداندن تنظیمات به حالت کارخانه می‌توانید بار دیگر برای اتصال هدفون به گوشی خود تلاش کنید.

سوالات متداول

نحوه اتصال هدفون بی سیم شیائومی به گوشی چگونه است؟ اگر یک بار هدفون بی سیم شیائومی را به گوشی خود متصل کرده‌اید در دفعات بعدی بدون هیچ مشکلی و تنها با قراردادن هدفون در حالت آماده به کار و همچنین روشن کردن بلوتوث گوشی می‌توانید این دو دستگاه را به هم متصل کنید.

هدفون بی سیم شیائومی با برندهای دیگر هم کار می‌کند؟ کلیات اتصال هدفون‌های بی سیم شیائومی به گوشی‌های برندهای مختلف هیچ تفاوتی ندارد و برای هر برندی تنها باید مراحل گفته شده در مطلب را به ترتیب دنبال کنید. تفاوت کلی تنها در برخی از قابلیت‌ها است که تنها در صورت یکسان بودن برند هدفون و گوشی قابل استفاده خواهد بود.

چگونه شارژ باقی مانده هندزفری بی سیم شیائومی را مشاهده کنیم؟ برای این کار کافیست در بخش کنترل سنتر گوشی خود به روی نوشته زیر بلوتوث کلیک کنید تا درصد شارژ باقی مانده هدفون به شما نمایش داده شود و یا همچنین می‌توانید از طریق تنظیمات به بخش بلوتوث بروید و در آن قسمت شارژ باقی مانده را مشاهده کنید.

خرید مک بوک
ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

32 نظر

  1. ناهید بیات

    گوشی موبایل من شیامی ردمیل9هست میخواهم با هد ستNIA وصل کنم چطور این کار را انجام دهم که صدای گوشی به هدست بی سیم وصل شود ؟؟؟

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به ناهید بیات

      سلام وقت بخیر متوجه نشدم؟
  2. ایمان

    سلام خسته نباشید من میخوام unlok with bluetooth device فعال کنم
    گوشیم شیائونی ردمی ده هستش
    هندزفریمم ،qcy t17هست
    تو تنظیمات میرم برا فعال کردن میگه دستگاه لمس کن برا قبول شدن ولی هرچی میزنم نمیشه

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به ایمان

      سلام وقت بخیر این ویژگی بیشتر برای ساعت‌های هوشمند و محصولات این‌چنینی
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%86%d8%ad%d9%88%d9%87-%d8%a7%d8%aa%d8%b5%d8%a7%d9%84-%d9%87%d8%af%d9%81%d9%88%d9%86-%d8%a8%db%8c-%d8%b3%db%8c%d9%85-%d8%b4%db%8c%d8%a7%d8%a6%d9%88%d9%85%db%8c-%d8%a8%d9%87-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c/
ads
ads