داغ ترین ها :
نحوه اتصال هندزفری بلوتوث qcy و ریست کردن آن

نحوه اتصال هندزفری بلوتوث qcy و ریست کردن آن

از جمله هندزفر‌ی‌های بلوتوثی با کیفیتی که می‌توانید در بازار پیدا کنید، هندزفری‌های بلوتوثی QCY هستند. محصولاتی که بیشتر به واسطه قیمت مناسب و امکانات خوبی که دارند مورد توجه کاربران قرار گرفته‌اند. با کمی گشت و گذار در بازار با کلی هندزفری بلوتوثی QCY رو به رو می‌شوید که هر کدام قیمت و امکانات مختلفی دارند. از بین مدل‌های معروف و محبوب هندزفری‌های بلوتوث QCY می‌توانیم به هندزفری بلوتوث qcy t10، هندزفری بلوتوث qcy t8، هندزفری بلوتوث qcy t13 و هندزفری بلوتوث qcy t7 اشاره کنیم. از آنجایی که با محصولی کاملا بی سیم سر و کار دارید، ممکن است کمی در شکل اتصال یا حتی ریست کردن این محصولات با مشکل مواجه شوید. اما نگران نباشید ما در این مطلب به نحوه اتصال هندزفری بلوتوث qcy و ریست کردن آن اشاره می‌کنیم.

باید بگوییم که کار دشواری پیش روی شما قرار نگرفته است و خیلی راحت و بدون استرس می‌توانید هندزفری بلوتوث QCY خود را ریست کنید یا آن را به گوشی خود متصل کنید.

 

خرید هندزفری های بلوتوثی کیو سی وای را از سایت تکنولایف انجام دهید: هندزفری QCY

 

نحوه اتصال هندزفری بلوتوث qcy t10

نحوه اتصال هندزفری بلوتوث qcy t10 همان طور که گفتیم خیلی راحت است. این هندزفری بی سیم به صورتی ساخته شده که زمانی که هر هندزفری را از داخل کیس خارج می‌کنید، به صورت خودکار روشن می‌شود. اگر هندزفری در زمانی که از کیس خارج می‌شود، روشن نشد باید آن را شارژ کنید.

حالا که هندزفری را از کیس خارج کردید، باید گوشی با بردارید و وارد قسمت بلوتوث شوید. سپس دنبال هندزفری بلوتوث qcy t10 بگردید. روی نام هندزفری ضربه بزنید و به همین راحتی نحوه اتصال هندزفری بلوتوث qcy t10 به گوشی شما به پایان رسید.

ریست کردن هندزفری بلوتوث qcy t10

برای ریست کردن هندزفری بلوتوث qcy t10 باید این مراحل را دنبال کنید. در ابتدا از روی گوشی وارد بخش بلوتوث شوید. هندزفری QCY t10 را از بین محصولاتی که تا کنون به آن متصل شده‌اید حذف کنید. پس هندزفری‌‌ها را از کیس خارج کنید لبه بلند آن‌ها را به مدت ۸ ثانیه در دست بگیرید و آن‌ها را لمس کنید. مشاهده می‌کنید که چراغ‌های آبی و قرمز چشمک می‌زنند و بعد از دو ثانیه خاموش می‌شوند. دوباره به مدت ۱۰ ثانیه قیمت بلند هندزفری‌ها را فشار دهید تا چراغ های قرمز و سبز سه بار چشمک بزنند. اگر این کار را به درستی انجام داده باشید، روند ریست کردن هندزفری بلوتوث qcy t10 به خوبی به پایان رسیده است.

نحوه اتصال هندزفری بلوتوث qcy

نحوه اتصال هندزفری بلوتوث qcy t8

در ابتدا باید مطمئن شوید که هندزفری بلوتوث qcy t8 از شارژ کافی برخوردار است. پس از اینکه از شارژ بودن این هندزفری مطمئن شدید، باید در کیس شارژ را باز کنید و سپس دکمه مربوطه را فشار دهید تا هندزفری‌ها روشن شوند. با فشار دادن دکمه مورد نظر متوجه می‌شوید که یک چراغ آبی و قرمز روی هندزفری شروع به چشمک زدن می‌کند.

حالا باید وارد بخش بلوتوث گوشی خودتان شوید. بلوتوث را روشن کنید و به دنبال اسم QCY T8 بگردید. سپس روی اسم ضربه بزنید. مشاهده می‌کنید که هندزفری به گوشی متصل شده و شما با موفقیت نحوه اتصال هندزفری بلوتوث qcy t8 را به پایان رساندید.

 

بهترین هندزفری های بلوتوث qcy کدامند؟
بهترین مدل هندزفری بلوتوث qcy

 

نحوه ریست کردن هندزفری بلوتوث qcy t8

در ابتدا باید وارد بخش بلوتوث گوشی شوید و در بین محصولاتی که تا این لحظه به آن‌ها متصل شده‌اید، نام QCY T8 را انتخاب کنید و آن را حذف کنید. سپس هر دو هندزفری را از داخل کیس خارج کنید. دکمه چند کاره‌ای که روی هر هندزفری قرار گرفته را به مدت ۵ ثانیه فشار دهید تا زمانی که چراغ‌های قرمز و آبی چشمک بزنند. اگر این کار را درست انجام داده باشید نحوه ریست کردن هندزفری بلوتوث qcy t8 به خوبی به پایان رسیده است.

نحوه اتصال هندزفری بلوتوث qcy t10

نحوه اتصال هندزفری بلوتوث qcy t13

در ابتدا مطمئن شوید که هندزفری بلوتوثی qcy t13 شارژ دارد. پس از اینکه مطمئن شدید هندزفری شما شارژ دارد باید آن را از کیس خارج کنید. هندزفری‌ها زمانی که از کیس خارج می‌شوند به صورت خودکار روشن خواهند شد و نیازی نیست که کار خاصی انجام دهید. حالا باید وارد تنظیمات بلوتوث گوشی خودتان شوید. بلوتوث را روشن کنید و به دنبال نام QCY T13 بگردید. سپس روی نام آن ضربه بزنید. گوشی به هندزفری شما متصل شده و شما هم نحوه اتصال هندزفری بلوتوث qcy t13 را به خوبی انجام دادید.

خرید مک بوک

نحوه ریست کردن هندزفری بلوتوث qcy t13

مثل همه مدل‌های قبلی باید وارد تنظیمات بلوتوث گوشی شوید و نام qcy t13 را از بین محصولاتی که تا الان به آن‌ها متصل شده‌اید را حذف کنید. زمانی که هندزفری‌ها داخل کیس قرار دارند باید دکمه‌ای که روی کیس وجود دارد را به مدت ۱۰ ثانیه نگه دارید تا چراغ ابی و قرمز چشمک بزند. وقتی این اتفاق سه بار رخ داد، هندزفری ریست شده است.

نحوه اتصال هندزفری بلوتوث qcy

 

بیشتر بخوانید:
تفاوت هایلو gt3 و gt3 pro

 

نحوه اتصال هندزفری بلوتوث qcy t7

همانند سایر مدل‌های بالا در ابتدا مطمئن شوید که هندزفری بلوتوث qcy t7 شارژ دارد. سپس هندزفری را از داخل کیس خارج کنید. هندزفری ها به صورت خودکار روشن می‌شوند. سپس وارد تنظیمات بلوتوث گوشی شوید و بلوتوث را روشن کنید. سپس به دنبال نام QCY T7 بگردید. روی آن ضربه بزنید و مشاهده می‌کنید که گوشی به هندزفری متصل شده است.

نحوه ریست کردن هندزفری بلوتوث qcy t7

نحوه ریست کردن هندزفری بلوتوث qcy t7 بسیار راحت است. در قدم اول در کیس را باز کنید. سپس مطمئن شوید که هر دو هندزفری بلوتوثی داخل کیس قرار دارند. سپس دکمه قرار گرفته روی کیس را به مدت ۱۰ ثانیه نگه دارید. زمانی که چرا‌غ‌ها شروع به چشمک زدن کردند، همه چیز تمام شده و روند ریست کردن به پایان رسیده است. در کل باید بگوییم که ریست کردن هندزفری بلوتوث qcy اصلاً کار دشواری نیست و خیلی راحت می‌توان این کار را انجام داد.

نحوه اتصال هندزفری بلوتوث qcy t7

 

شارژ اولیه هدفون چند ساعت است؟ در مطلب زیر بخوانید:
از کجا بفهمیم هدفون شارژ شده است

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

140 نظر

  1. Fatemeh

    سلام وقتتون بخیر وقتی که من میخوام با اینستاگرام ویدیو بگیرم صدای موزیک نیست ولی در صورتی که تو گوشم هنذفری هست و داره اهنگ پخش میشه تنظیم خاصی داره؟

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به Fatemeh

      سلام وقت بخیر خب صدای داخل هدفون توسط گوشی ضبط نمیشه قطعا
  2. بهار

    با سلام من کیو سی وای T5 دارم یه سوال اینکه وقتی کار باهاش تمام شد چطوری خاموش کنم ؟و دیگر اینکه باید داخل کیس بزاریم یا بیرون ؟چون خواندم که کیس برای شارژ کردن هست .

    1. Hanieh

      پاسخ به بهار

      سلام من t13 دارم . از دیروز به گوشی وصل نمیشه.ریست هم کردم. چکار کنم
    1. احسان نیک پی

      پاسخ به بهار

      سلام وقت بخیر زمانی که کارتون که تموم شد بادز ها رو داخل کیس قرار بدید، کار دیگه ای لازم نیست
      1. ایلیا

        پاسخ به احسان نیک پی

        سلام و درود من بعد از یکسال استفاده از هدفون کیو سی وای t5 نمیدونم چه اتفاقی افتاده دیگه وصل نمیشه به گوشیم میشه راهنماییم کنید؟
        1. احسان نیک پی

          پاسخ به ایلیا

          سلام وقت شما بخیر ریست کردید هندزفری رو؟
  3. hossein

    سلام خوب هستید ببخشید آیا هندزفری های QCY G1رو میشه جدا جدا به دوتا گوشی وصل کرد مثلا گوش سمت راست گوشی سامسونگ و گوش سمت چپ شیائومی
    ببخشید من یک سوال دیگه هم دارم
    آیا ایرپاد ها باید همیشه تو کیس شارژ باشن یا باید وقتی شارژ شدن آنها را در بیاریم

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به hossein

      سلام وقت بخیر خیر چنین امکانی وجود نداره نه مشکلی نیست. بادز ها رو داخل کیس بذارید حتی وقتی پر هستن
  4. مجید فرزانه

    با سلام یه هندزفری QCY T12 دارم
    هر دو گوشی همزمان فعال نمیشن و همیشه فقط یکیشون فعاله

    1. مرتضی

      پاسخ به مجید فرزانه

      منم همین مشکل دارم
    1. احسان نیک پی

      پاسخ به مجید فرزانه

      سلام وقت بخیر ریست کنید هدفون رو و بعدش دو گوش رو همزمان از کیس خارج کنید تا با هم سینک بشن
  5. مانی صدیقی

    سلام من یه هدفون QCy g1 دارم که گوشی سمت چپش صداش کمتر از راستی است لطفاً بگین چی کار. کنم
    ریست کردم درست نشد

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به مانی صدیقی

      سلام وقت بخیر اگه با ریست درست نشده احتمالا خود هدفون مشکل داره از شرکت گارانتی کمک بگیرید پاینده باشید
  6. سعید

    سلام
    من هدفون qcy t13 خریدم
    وقتی گوشی سمت چپ استفاده میکنم ،برای مکالمه مشکل دارم وصدا ی خیلی خیلی کمه ،ولی گوشی راست درسته
    ریست هم کردم

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به سعید

      سلام وقت بخیر یا گوش سمت راست مادر هست و تعداد میکروفون بیشتری داره و یا عملکرد میکروفون سمت چپ ضعیف شده موفق باشید
  7. امیر

    سلام خسته نباشید من یه qcy t17 خریدم و به برنامه qcy کانکت نمیشه و همه کار هم انجام دادم اما نشد ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به امیر

      سلام وقت بخیر ریست کنید هدفون رو پیروز باشید
      1. ابوالفضل

        پاسخ به احسان نیک پی

        چجوری ریست کنم t17 با تشکر
        1. احسان نیک پی

          پاسخ به ابوالفضل

          سلام وقت بخیر از بلوتوث سابقه اتصال این هندزفری رو حذف کنید درب کیس رو باز کنید دست رو روی دو گوش به مدت ۱۰ ثانیه نگه دارید ۵ بار چراغ چشمک میزنه اتصال رو برقرار کنید
  8. اتیوند

    سلام وقتتون بخیر هنذفری qyc-t7 خریدم هر چی میزنم شارژ نه چراغ هنذفری ها روشن میشه ولی چراغ سبز کیس روشن میشه و هیچ بلوتوثی پیدا نمیکنه اگه امکانش هست کمکم کنید ممنون میشم 🙏🏻🌹🙏🏻

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به اتیوند

      سلام وقت بخیر ریست کنید یک بار هدفون رو موفق باشید
  9. رسول

    سلام وقتتون بخیر من یه هنذفری qyc-t7 خریدم بلوتوث هیچ گوشی پیداش نمیکنه اگه ممکنه کمکم کنید ممنون میشم 🙏🏻🌹🙏🏻

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به رسول

      سلام وقت بخیر یک بار ریست کنید هدفون رو پاینده باشید
  10. امیر

    سلام من هندزفیری کیو سی وای t8 خریدم
    بعد از ۱۳ روز صدای یکی از هندزفیری ها کم شده (سمت چپ)
    چیکار کنم؟؟؟

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به امیر

      سلام وقت بخیر ریست کنید ببینید مشکل حل میشه یا نه پاینده باشید
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%86%d8%ad%d9%88%d9%87-%d8%a7%d8%aa%d8%b5%d8%a7%d9%84-%d9%87%d9%86%d8%af%d8%b2%d9%81%d8%b1%db%8c-%d8%a8%d9%84%d9%88%d8%aa%d9%88%d8%ab-qcy-%d9%88-%d8%b1%db%8c%d8%b3%d8%aa-%da%a9%d8%b1%d8%af%d9%86/
ads
ads