داغ ترین ها :
نحوه اضافه کردن لوکیشن به اینستاگرام

نحوه اضافه کردن لوکیشن به اینستاگرام

اینستاگرام به کاربران اجازه ایجاد مکان‌های سفارشی در برنامه را نمی‌دهد. برای افزودن موقعیت مکانی به پست‌های اینستاگرام خود، باید از طریق مکان‌های موجود از قبل، جستجو کنید. خوشبختانه، راهی برای ایجاد یک مکان سفارشی اینستاگرام وجود دارد، تنها چیزی که نیاز دارید یک حساب کاربری فیسبوک است.

می‌توانید از مکان‌های اینستاگرام برای افزودن زمینه به پست‌های خود، برچسب‌گذاری موقعیت مکانی کسب‌وکارتان یا حتی برای افزودن یک مکان جعلی خنده‌دار به پست خود استفاده کنید. دلیل شما هر چه باشد، این مراحل ساده را برای ایجاد موقعیت مکانی جدید در اینستاگرام دنبال کنید.

اینستاگرام پلتفرمی است که افراد را از سراسر جهان به هم متصل می‌کند و به برندها این فرصت را می‌دهد که جهانی شوند. روزهایی که کسب‌وکارها با موقعیت فیزیکی و ترافیک محدود می‌شدند، گذشته است. اکنون بازاریابان می‌توانند از ابزارهای مفید پلتفرم رسانه‌های اجتماعی مانند لوکیشن اینستاگرام برای کمک به یافتن مشتریان جدید استفاده کنند.

اما چگونه می‌توان از این ویژگی کوچک به طور موثر استفاده کرد؟

در این پست، در مورد مزایای استفاده از مکان‌های اینستاگرام و همچنین راه‌هایی که می‌توانید از آن برای افزایش دسترسی و تعامل برای کسب‌وکارتان استفاده کنید، صحبت خواهیم کرد.

لوکیشن اینستاگرام چیست؟

لوکیشن اینستاگرام به شما این امکان را می‌دهند که یک مکان برچسب جغرافیایی دقیق به پست‌های اینستاگرام خود اضافه کنید. این مکان می‌تواند جغرافیایی باشد، به عنوان مثال، «لندن» یا محل یک کسب و کار واقعی، مانند «نانوایی رحیمی». کاربران اینستاگرام می‌توانند این مکان را که در بالای پست شما نمایش داده می‌شود، ببینند و همچنین برای مشاهده پست‌های بیشتری که در همان مکان تگ شده روی آن کلیک کنند.

از طریق پست‌های فید و استوری‌های اینستاگرام، مکان‌های اینستاگرام به گونه‌ای طراحی شده‌ که به مردم بگوید محتوای شما در کجا قرار دارد و قابلیت کشف آن را بهبود ببخشد. اما آن‌ها ارزش بسیار بیشتری از این را ارائه می‌دهند.

یک موقعیت مکانی سفارشی در اینستاگرام ایجاد کنید

این‌ها مراحل اولیه، برای ایجاد یک مکان سفارشی در اینستاگرام هستند. ما شما را از طریق جزئیات هر مرحله راهنمایی می‌کنیم، اما اگر می‌خواهید یک مکان جدید برای برچسب‌گذاری در اینستاگرام ایجاد کنید، این دستورالعمل‌ها را دنبال کنید:

  • وارد فیس بوک شوید و روی «Check In» کلیک کنید.
  • نام مکان سفارشی خود را تایپ کنید و روی «افزودن» کلیک کنید.
  • یک دسته و مکان فیزیکی برای مکان جدید خود انتخاب کنید.
  • به اینستاگرام بروید و از موقعیت مکانی جدید خود استفاده کنید.

ممکن است مراحل بیشتری در این راه وجود داشته باشد: ممکن است لازم باشد خدمات موقعیت مکانی را برای بررسی در فیس بوک روشن کنید، و گاهی اوقات موقعیت مکانی فوراً در اینستاگرام ظاهر نمی‌شود. اگر این نسخه ساده‌ شده را بدون موفقیت امتحان کرده‌اید، برای توضیح کامل درباره نحوه ایجاد یک مکان سفارشی در اینستاگرام به خواندن ادامه دهید.

نحوه ورود به فیس بوک

فیسبوک مالک اینستاگرام است، بنابراین برای ایجاد موقعیت مکانی جدید در اینستاگرام باید از طریق فیس بوک وارد شوید. اینستاگرام فقط مکان‌های عمومی را از فیس‌بوک تشخیص می‌دهد، بنابراین می‌توانید یک مکان در فیس‌بوک ایجاد کنید که در اینستاگرام نیز ظاهر شود. برای ایجاد یک مکان جدید در فیس بوک، تنها کاری که باید انجام دهید این است که وارد آن مکان شوید.

خدمات موقعیت مکانی را روشن کنید

برای ثبت نام در فیسبوک، ابتدا باید خدمات موقعیت مکانی خود را روشن کنید. اگر مطمئن نیستید که سرویس‌های موقعیت مکانی شما روشن هستند، بررسی کنید. اگر خاموش هستند، فیس‌بوک شما را به سرویس‌های موقعیت مکانی در تنظیماتتان هدایت می‌کند. برای روشن کردن خدمات موقعیت مکانی در فیسبوک این مراحل را دنبال کنید:

  • در برنامه تلفن همراه فیس بوک خود، روی سه خط عمودی در گوشه پایین سمت راست کلیک کنید.
  • به پایین بروید و روی «تنظیمات و حریم خصوصی» > «تنظیمات» کلیک کنید.
  • در منوی «تنظیمات»، به عنوان «حریم خصوصی» بروید و روی «مکان» کلیک کنید.
  • روی “مکان” کلیک کنید و به تنظیمات دستگاه خود منتقل خواهید شد. در اینجا روی “مکان” کلیک کنید و ((همیشه)) یا ((هنگام استفاده از برنامه)) را انتخاب کنید تا به فیس بوک اجازه دسترسی به موقعیت مکانی را بدهید.

ورود به مکان سفارشی در فیسبوک

هنگامی که خدمات موقعیت مکانی شما روشن شد، می‌توانید یک مکان ثبت نام سفارشی در فیسبوک ایجاد کنید. برای ثبت نام در فیسبوک این مراحل را دنبال کنید:

  • در صفحه اصلی خود، روی «Check In» در زیر کادر به‌روزرسانی وضعیت کلیک کنید.
  • مکان سفارشی خود را همانطور که می‌خواهید در اینستاگرام نشان داده شود تایپ کنید. حرف اول باید با حروف بزرگ نوشته شود و مکان نمی‌تواند با نماد یا ایموجی شروع شود.
  • ممکن است مکان‌های دیگری با نام‌های مشابه اما در مکان‌های مختلف وجود داشته باشد. در صورت تمایل، همچنان می‌توانید یک نسخه جدید برای موقعیت جغرافیایی خود ایجاد کنید. چه نام در جای دیگری وجود داشته باشد یا نباشد، روی Add Your Location Name در پایین صفحه کلیک کنید.
  • یک دسته بندی برای مکان خود انتخاب کنید، می‌تواند برای رستوران، خانه شما یا فقط برای سرگرمی باشد.
  • مکان فیزیکی را که می‌خواهید موقعیت جغرافیایی شما به آن متصل شود، جستجو کنید. می‌توانید براساس شهر جستجو کنید و سپس جزئیات بیشتری مانند آدرس و کد پستی را انتخاب کنید. همچنین می‌توانید روی «در حال حاضر اینجا هستم» کلیک کنید تا به سادگی به مکان فعلی خود متصل شوید.
  • برای تأیید ایجاد آن، به مکان جدید خود وارد شوید.

موقعیت مکانی سفارشی خود را به پست اینستاگرام اضافه کنید

اکنون که موقعیت مکانی خود را در فیسبوک ایجاد کرده‌اید، می‌توانید از آن در اینستاگرام استفاده کنید. برای افزودن موقعیت مکانی خود به اینستاگرام، یک پست ایجاد کنید و در قسمتی که کپشن خود را تایپ می‌کنید، روی «افزودن مکان» کلیک کنید. مکان جدید خود را تایپ کنید و باید ظاهر شود. روی مکان خود کلیک کنید و سپس پست خود را به اشتراک بگذارید.

اگر موقعیت مکانی من در جستجوی موقعیت مکانی اینستاگرام ظاهر نشود چه؟

برخی از افراد در ایجاد مکان هایی که در اینستاگرام ظاهر می شوند با مشکل مواجه شده اند. ممکن است ظاهر شوند و سپس ناپدید شوند یا اصلاً ظاهر نشوند، حتی اگر در فیس بوک ثبت نام کرده باشید. اگر در راه اندازی موقعیت مکانی سفارشی خود با مشکل مواجه هستید، این نکات عیب یابی را امتحان کنید:

  • موقعیت مکانی را در نزدیکی خود ایجاد کنید. اگر مکان فیزیکی را در یک کشور یا منطقه کاملاً متفاوت ایجاد کردید، فیس بوک و اینستاگرام ممکن است آن را معتبر تشخیص ندهند. مکان‌هایی را در عرض چند دقیقه از مکان واقعی خود ایجاد کنید تا شانس بیشتری برای کارکرد آن داشته باشید.
  • دوباره چک کردن را امتحان کنید. گاهی اوقات چند بررسی یا مدتی طول می‌کشد تا فیس بوک مکان را تشخیص دهد و آن اطلاعات را به اینستاگرام منتقل کند.
  • یک دسته بندی واقعی و دقیق انتخاب کنید. گزینه فقط برای سرگرمی به اندازه کافی منطقی است، اما اغلب آن مکان‌ها رد می‌شوند. در صورت وجود، یک دسته واقعی برای مکان خود انتخاب کنید.
  • با استفاده از موقعیت مکانی خود یک پست فیس بوک ایجاد کنید. برخی از کاربران گزارش داده‌اند که ثبت نام همراه با به‌روزرسانی وضعیت به نوعی منجر به نمایش موقعیت مکانی آنها در اینستاگرام شده است.

به آن زمان بدهید. گاهی اوقات زمان زیادی طول می‌کشد تا لوکیشن اینستاگرام بروز شوند. اگر یک ساعت گذشت و هنوز نتوانستید مکانی را که در فیس‌بوک ثبت نام کرده‌اید پیدا کنید، برخی از نکات دیگر را امتحان کنید.

لوکیشن صفحه کسب و کار فیسبوک خود را به اینستاگرام پیوند دهید

اگر یک صفحه تجاری فیس بوک دارید، می‌توانید مکانی برای کسب و کار خود ایجاد کنید که به اینستاگرام نیز متصل شود. اگر چندین مکان دارید، می‌توانید هر یک از آن‌ها را در فیس‌بوک اضافه کنید و چندین گزینه در اینستاگرام نیز ایجاد کنید. مراحل ثبت نام در اصل یکسان است، اما برای مدیریت صفحه کسب و کار باید دسترسی داشته باشید.

  • وارد حساب فیسبوک کسب و کار خود یا یک حساب کاربری با دسترسی مدیریتی به صفحه کسب و کار خود شوید.
  • به بخش مدیر بازرگانی بروید.
  • برای دسترسی به منوی کشویی روی سه خط عمودی در گوشه سمت چپ بالا کلیک کنید.
  • در زیر برگه دارایی‌ها روی محل کسب و کار کلیک کنید.

اگر از قبل مکانی ندارید، روی «شروع به کار» کلیک کنید و فیسبوک شما را از طریق مراحل ایجاد مکان راهنمایی می‌کند. این فرآیند به طور کلی بسیار شبیه به ایجاد یک مکان است.

هنگام ایجاد چندین مکان تجاری، فیس بوک یک صفحه اصلی ایجاد می‌کند که همه مکان‌ها و برند شما را مدیریت می‌کند. برای استفاده از آنها در اینستاگرام نیز به این مکان ها مراجعه کنید.

چگونه یک مکان به استوری اینستاگرام خود اضافه کنیم

برای افزودن مکان به استوری اینستاگرام خود، مکان باید از قبل وجود داشته باشد. اگر می خواهید یک مکان سفارشی داشته باشید، مراحل بالا را طی کنید تا ابتدا در فیس بوک بررسی کنید. هنگامی که موقعیت مکانی شما در فیس بوک و اینستاگرام وجود دارد، این مراحل را دنبال کنید تا آن را به استوری اینستاگرام خود اضافه کنید:

  • برای ایجاد یک داستان روی نماد دوربین در گوشه سمت چپ بالا کلیک کنید.
  • عکس بگیرید یا انتخاب کنید.
  • روی دکمه برچسب صورتک کلیک کنید.
  • روی برچسب مکان کلیک کنید و مکان خود را جستجو کنید.
  • مکان خود را انتخاب کنید، ویرایش داستان خود را تمام کنید و آن را ارسال کنید.

مزایای استفاده از لوکیشن اینستاگرام چیست؟

وقتی در نظر بگیرید که اینستاگرام بیش از یک میلیارد کاربر ماهانه در سراسر جهان دارد، اضافه کردن یک آدرس فیزیکی به پست‌های اینستاگرام ناگهان به یک فرصت واقعا قدرتمند تبدیل می‌شود، به خصوص اگر صاحب یک تجارت مانند یک مغازه یا دفتری باشید که می‌خواهید به بقیه نشان دهید.

مکان‌های اینستاگرام می‌توانند دامنه پست‌های شما را افزایش دهند

اینستاگرام روزانه بیش از ۵۰۰ میلیون کاربر فعال دارد که هر روز از این پلتفرم بازدید می‌کنند و از این تعداد، از هر ده نفر، هشت نفر یک کسب و کار را در این پلتفرم را دنبال می‌کنند. این بدان معنا است که در هر زمان، هزاران نفر از طریق پست‌های برچسب‌گذاری شده با موقعیت مکانی اینستاگرام رو به رو می‌شوند و محتوایی را برای لایک کردن و حساب‌هایی برای دنبال کردن جستجو می‌کنند.

بنابراین نمی‌خواهید یافتن کسب‌وکارتان را برای آن‌ها آسان‌تر کنید؟

افزودن مکان‌های اینستاگرام به پست‌های شما یا مشتریانتان شبیه به قرار دادن هشتگ در کپشن پست‌های اینستاگرام است. افزودن مکان، دسترسی شما به مشتریان بالقوه و همچنین یافتن شما توسط کاربران را آسان‌تر می‌کند. همچنین تضمین می‌کند که محتوای شما در جستجوهای بیشتری نشان داده می‌شود، اگرچه، کاربران در حال حاضر نمی‌توانند مکان‌ها را همانطور که می‌توانند با هشتگ‌ها دنبال کنند.

افزودن لوکیشن اینستاگرام می‌تواند تعامل را افزایش دهد

برای بسیاری از مدیران رسانه‌های اجتماعی، اندازه گیری تعامل یک معیار کلیدی برای اثبات بازگشت سرمایه است. این بدان معنا است که اندازه‌گیری تعداد لایک‌ها، اشتراک‌گذاری‌ها و تعاملاتی که مخاطبان شما با پست‌های شما یا مشتری‌تان دارند، اولویت اصلی است. بنابراین بهتر است بدانید که پست‌هایی که از گزینه برچسب‌گذاری مکان‌های اینستاگرام استفاده می‌کنند، در مقایسه با پست‌هایی که مکان برچسب‌گذاری شده ندارند، ۷۹ درصد تعامل بیشتری دارند.

مکان‌های اینستاگرام می‌توانند به شما کمک کنند نشان دهید که کار شما یا مشتری‌تان در کجا تأثیر گذاشته است. هنگام راه اندازی آژانس بازاریابی رسانه‌های اجتماعی خود یا هر نوع کسب و کاری، جذب مشتری بالاترین اولویت شما است. چه راهی بهتر برای تحت تاثیر قرار دادن مشتریان بالقوه از نمایش کارهای خارق العاده‌ای که برای مشتریان فعلی انجام داده‌اید؟ اینجا جایی است که برچسب گذاری مکان‌های اینستاگرام برای حساب تجاری اینستاگرام شما مفید است!

سوالات متداول

نحوه اضافه کردن لوکیشن به اینستاگرام چگونه است؟

برای اضافه کردن لوکیشن به اینستاگرام نمی‌توانید از خود برنامه استفاده کنید. باید به فیس بوک وصل شوید. آنجا لوکیشن خود را اضافه کنید و در اینستاگرام استفاده کنید.

کاربرد لوکیشن اینستاگرام چیست؟

برای اشاره به مکانی که در آن عکس گرفته شده، استفاده می‌شود ولی همیشه اینطور نیست و گاهی برای اشاره به مکان‌های خیالی یا طنز نیز استفاده می‌شود.

آیا اضافه کردن لوکیشن اینستاگرام به افزایش فالوور کمک می‌کند؟

البته چون به این ترتیب شانس بیشتری خواهید داشت تا کسانی که در این لوکیشن مشترک بوده‌اند از عکس شما بازدید کنند.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

3 نظر

  1. Sobhan Babaei

    گزینه‌ای add name اصن پایینِ check-in وجود نداره

  2. محمد هوتی

    سلام من طبق همین دستورالعمل های شما یک مکان واقعی درست کردم ثبت هم شده ولی فقط برا من میاره برای بقیه نمیاره بنرتون دلیلش چیه

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به محمد هوتی

      سلام وقت بخیر دقیق نمیدونم حقیقتش شاید مقداری زمان می‌بره
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%86%d8%ad%d9%88%d9%87-%d8%a7%d8%b6%d8%a7%d9%81%d9%87-%da%a9%d8%b1%d8%af%d9%86-%d9%84%d9%88%da%a9%db%8c%d8%b4%d9%86-%d8%a8%d9%87-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85/
ads
ads