داغ ترین ها :
نحوه اضافه کردن موزیک به استوری اینستاگرام

نحوه اضافه کردن موزیک به استوری اینستاگرام

اگر اینستاگرام محل درآمدزایی شما است، حتما تجربه‌های متعددی در پست گذاری و یا اضافه کردن استوری داشته‌اید. تصور کنید شغل شما آموزش ترفندهای آشپزی است بعد از اضافه کردن یک ویدیوی جذاب از آموزش یک غذای خوشمزه، احساس می‌کنید ویدیوی آموزشی، جذابیت لازم را ندارد، استیکر و فیلتر هیجان‌انگیز هم به ویدیو اضافه می‌کنید، اما باز هم دنبال یک چیز خاص هستید، قطعا موسیقی تاثیرگذاری ویدیوی شما را چندین برابر می کند، اینستاگرام به تازگی این قابلیت را به نسخه جدید آن اضافه کرده است. در این مقاله قصد داریم همه آنچه که نیاز دارید تا درباره گذاشتن آهنگ در استوری اینستاگرام آیفون و اندروید بدانید، بپردازیم. پس با نحوه اضافه کردن موزیک به استوری همراه ما باشید.

 

برای مشاهده قیمت انواع گوشی به سایت تکنولایف مراجعه کنید.

 

نحوه اضافه کردن موزیک به استوری

نحوه اضافه کردن موزیک به استوری با استفاده از استیکر خیلی راحت خواهد بود.

طریقه اضافه کردن موسیقی با استیکر

این راهکار یکی از روش‌های متداول برای اضافه کردن موسیقی به اینستاگرام است. به این صورت عمل کنید، نماد اینستاگرام را باز کرده یا  بر روی گزینه “به علاوه” کلیک کنید، و به Camera Roll وارد شوید، سپس ویدیوی مد نظر را انتخاب کرده، دکمه برچسب را در بالای صفحه کلیک کنید، روی Music ضربه بزنید.

موسیقی مورد علاقه تان را اضافه کنید

حالا می‌توانید یک موسیقی جذاب به آن اضافه کنید، برای این کار ابتدا بر روی نماد استیکر، و بعد برچسب موسیقی ضربه بزنید. اکنون به صفحه موسیقی وارد شدید، در این قسمت می توانید آهنگ مد نظر را جستجو کنید و بر روی دکمه پخش ضربه بزنید. قبل از تایید می توانید به صورت پیش نمایش به آن گوش دهید و مدت زمان پخش را تعیین کنید. برخی آهنگ‌ها تصاویر مختلفی را پیشنهاد می‌دهند و می توانید بین آن‌ها انتخاب کنید، همچنین برای تغییر تصویر بر روی آن ضربه بزنید سپس تصویر دیگری را جایگزین کنید.  بعضی موسیقی‌ها این قابلیت را دارند که متن آهنگ را بر روی صفحه نمایش می‌دهند. وقتی انتخاب آهنگ، نهایی شد، اینستاگرام به صورت استیکر موسیقی را پخش می‌کند.

ویرایش متن آهنگ

در صورت تمایل می توانید متن اهنگ را به دلخواه ویرایش کنید. با حرکت دادن آن جای مناسبی بر روی صفحه انتخاب کنید. با بازکردن دو انگشت سایز استیکر را تغییر دهید. همچنین  فونت‌ها و طرح‌های دلخواه را به آن اضافه کنید.

 

 

نحوه اضافه کردن موزیک به استوری بدون استیکر

برای اینکه استیکر موسیقی را از صفحه محو کنید، دو راه وجود دارد که در ادامه به آن می‌پردازیم

استیکر را کوچک کنید

این روش بسیار کاربردی است. می توانید سایز استیکر را کوچک کنید، به این صورت باید انجام دهید، بعد از انتخاب آهنگ دو انگشت را به هم نزدیک کنید تا جایی که استیکر کوچک شود، این کار را تا اندازه‌ای انجام دهید که از صفحه ناپدید شود.

استیکر را به لبه صفحه ببرید

با نوک انگشت روی استیکر ضربه بزنید آن را به سمت گوشه صفحه بکشید تا استیکر از صفحه جدا شود.

راهنمای اضافه کردن آهنگ به استوری از طریق نرم افزار Spotify

به برنامه Spotify وارد شوید. آهنگ مد نظر را پخش کنید و سه نقطه سمت راست بالای صفحه را ضربه بزنید،  سپس گزینه Share و اینستاگرام را انتخاب کنید. اکنون موسیقی به استوری اینستاگرام وارد شد حالا می‌توانید متن و استیکر به آن اضافه کنید.

چرا نمی‌توانم موسیقی را به استوری اینستاگرام اضافه کنم؟

تصویر کنید کنار دریا ایستاده‌اید و دنبال یک موسیقی خوب می‌گردید تا استوری زیبای غروب خورشید کنار دریا را با دوستانتان به اشتراک بگذارید ولی استیکر موسیقی را پیدا نمی‌کنید، نگران نباشید گاهی قابلیت استیکر موسیقی استوری اینستاگرام برای همه ظاهر نمی شود.  برای اینکه به سئوال چرا موسیقی اینستا در دسترس نیست؟  پاسخی پیدا کنید، مراحل زیرا را تست کنید.

اینستاگرام را به‌رورزسانی کنید

نبودن گزینه موزیک در استوری اینستاگرام آیفون و اندروید دغدغه رایج بین کاربران تلفن‌های هوشمند به شمار می رود. برای اینکه این مساله را حل کنید باید جدیدترین نسخه اینستاگرام را از گوگل پلی یا اپ استور دانلود کنید زیرا به روزرسانی بسیاری از قابلیت‌های جدید نرم افزار را در اختیار شما قرار می‌دهد.

خرید مک بوک

یکبار از برنامه خارج شوید

یکبار از اینستاگرام خارج شده و مجددا وارد شوید سپس اطلاعات حساب کاربری خود را بررسی کرده و مجددا اطلاعات را وارد کنید. به قسمت profie بروید و از گوشه بالا سمت راست، بر روی سه خط افقی کلیک کنید و از این طریق به بخش Settings وارد شده و گزینه Log out را ضربه بزنید. حالا مجددا به همین طریق Signin کرده و موسیقی استوری را مجددا تست کنید.

برنامه اینستاگرام را غیرفعال کنید

اینستاگرام را از گوشی حذف کنید، این روش نواقص احتمالی برنامه را برطرف می‌کند. و از طریق گوگل پلی یا اپ استور مجددا آن را نصب کنید. حالا موسیقی استوری را بررسی کنید شاید بعد از نصب دوباره نرم افزار کار کند.

 

شاید نیاز داشته باشید:
دانلود عکس پروفایل اینستاگرام

 

به روزرسانی اینستاگرام به وسیله Wifi

یک روش دیگر آن است که برنامه اینستاگرام را با Wifi به رورزسانی کنید. برای این منظور به Settings وارد شوید، بر روی وای فای کلیک کنید و شبکه ای برای اتصال پیدا کرده و رمز عبور را وارد کرده حالا اینستاگرام را به روز کنید.

به حساب شخصی اینستاگرام وارد شوید

این مساله بین کاربران گزارش شده است. افرادی که حساب شخصی اینستاگرام را به تجاری تغییر داده اند، با مساله نبود گزینه موزیک در استوری مواجه شده اند. بنابراین باید مجددا حساب کاربری تجاری را به شخصی تغییر دهید تا این مساله برطرف شود. برای این منظور به تنظیمات اینستاگرام بروید و از قسمت Account گزینه Switch to personal Account را ضربه بزنید. چند دقیقه صبر کنید تا تغییرات را مشاهده کنید.

به گزینه Switch to Creator account تغییر وضعیت دهید

این روش هم می‌توانید کارساز باشد برای اینکه حساب را  به حالت Creator account تغییر دهید، این مراحل را دنبال کنید. از قسمت Settings به Account بروید، سپس گزینه Switch to Creator Account را انتخاب کنید. حالا مجددا مشکل را بررسی کنید، آیا تغییر ایجاد شده است.

 

 

استیکر صدا در استوری اینستاگرام

کاربرد Sound on در اینستاگرام چگونه است؟

اینستاگرام یک قابلیت جذابی به نام استیکر Sound on دارد که این قابلیت را به کاربر می دهد، تا به محض اینکه استوری را قرار دادید، صداها قطع شده  تا صدای موسیقی استوری پخش شود. به طور کلی دراستوری ها گزینه Sound on  به صورت پیش‌فرض فعال نیست و با ضربه زدن به نماد بلندگو می‌توانید آن را روشن کنید. اگر صدا خاموش باشد، کنار نماد بلندگو علامت X نمایش داده می‌شود. همچنین می توانید با ضربه زدن روی ویدیو یا با افزایش یا کاهش دکمه بلند گو آن را فعال کنید.

سوالات متداول

چرا گزینه موزیک در استوری آیفون من وجود ندارد؟ این مساله ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد، اولین راهکاری که می‌توانید آزمایش کنید، به روزرسانی سیستم عامل است.

آیا با برنامه Spotify می‌توانم آهنگی را به استوری اضافه کنم؟ بله برنامه اسپاتیفای را باز کرده، موسیقی مد نظر را پخش کنید، سپس گزینه Share را انتخاب و اینستاگرام را ضربه بزنید.

آیا تغییر حساب شخصی به بیزینسی گزینه موسیقی اینستاگرام را ناپدید کرده است؟ بله اگر حساب شخصی را به بیزینسی تغییر داده اید ممکن است این قابلیت غیرقابل دسترس باشد، بنابراین باید حساب بیزینسی را به شخصی تبدیل کنید تا مساله حل شود.

لپ تاپ گیمینگ بنر
ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

  1. پارسا

    پس چرا برای اینیستاگرام من این قابلیت موزیک وجود نداره با اینکه آپدیت شده است؟

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%86%d8%ad%d9%88%d9%87-%d8%a7%d8%b6%d8%a7%d9%81%d9%87-%da%a9%d8%b1%d8%af%d9%86-%d9%85%d9%88%d8%b2%db%8c%da%a9-%d8%a8%d9%87-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d9%88%d8%b1%db%8c-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7/
ads
ads