داغ ترین ها :
نسخه نهایی (GM) لو رفته iOS 11، Face ID، قابلیت های iPhone 8، تصاویر پس زمینه جدید و emoji های متحرک را نشان می دهد

نسخه نهایی (GM) لو رفته iOS 11، Face ID، قابلیت های iPhone 8، تصاویر پس زمینه جدید و emoji های متحرک را نشان می دهد

فقط سه روز تا معرفی iPhone جدید و به همراه آن iOS 11 باقی مانده است. اما یک نفر نسخه GM (Gold Master یا final version) iOS 11 را امروز صبح زود تر از موعد منتشر کرده است و ما یک دفعه چیز های زیادی را در آن پیدا کردیم.

اول از همه، تعدادی والپیپر جدید به این نسخه از iOS اضافه شده است. ممکن است چیز زیادی به نظر نیاید اما Apple به ندرت والپیپر های جدید به iOS اضافه می کند بنابراین این موضوع با اهمیتی است.

مهم تر از آن، این آپدیت نشانه هایی از یک قابلیت به نام Face ID دارد. اگر اسمش آشنا به نظر می رسد باید بگوییم که همینطور است. Face ID به شما این امکان را می دهد که iPhone خود را با اسکن کردن صورت خود باز کنید. همچنین Face ID برای تایید پرداخت هایی که با Apple Pay انجام می گیرد نیز استفاده می شود.

توسعه دهندگانی که در حال جستجو در این نسخه از iOS هستند، ارجاع هایی به بعضی قابلیت های جدیدی که در iPhone 8 معرفی می شوند نیز یافته اند. یکی از این قابلیت ها که Portrait Lightning نام دارد، نورپردازی های مختلفی مانند نور طبیعی، نور صحنه، نور تکی صحنه و نور استودیو را هنگامی که در iPhone هایی که از این قابلیت پشتیبانی می کنند فعال باشد شبیه سازی می کند.

همچنین چند حالت فیلمبرداری جدید نیز در این نسخه از iOS دیده می شود، از جمله 1080p 240fps slow motion، 4K 24fps و 4K 60fps.

قابلیت True Tone Display که برای اولین بار یک سال پیش در iPad Pro معرفی شده بود هم برای iPhone معرفی خواهد شد. این قابلیت، وقتی فعال شود، رنگ سفید صفحه نمایش را با نورپردازی محیط تنظیم می کند تا طبیعی ترین رنگ ها را ارائه کند.

iOS 11 دارای emoji های متحرک خواهد بود، که با نام Animoji شناخته می شود. این emoji ها فقط emoji های متحرک نیستند و از ضبط صدا و حالت چهره برای ابراز بهتر احساسات استفاده می کنند.

در آخر، به نظر می رسد که تغییرات کوچکی در AirPod ها خواهیم داشت. بر اساس اطلاعات به دست آمده از نسخه GM، نشانگر شارژ AirPod خارج از بدنه آن قرار گرفته است. اگر این تغییر همینقدر کوچک باشد به احتمال زیاد چیزی راجب آن از سوی Apple نخواهید شنید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%86%d8%b3%d8%ae%d9%87-%d9%86%d9%87%d8%a7%db%8c%db%8c-gm-%d9%84%d9%88-%d8%b1%d9%81%d8%aa%d9%87-ios-11%d8%8c-face-id%d8%8c-%d9%82%d8%a7%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%aa-%d9%87%d8%a7%db%8c-iphone-8%d8%8c/
ads
ads