داغ ترین ها :
نسخه وب فتوشاپ به‌زودی دسترس کاربران قرار می‌گیرد

نسخه وب فتوشاپ به‌زودی دسترس کاربران قرار می‌گیرد

ادوبی طی کنفرانس اخیری که داشت از اتفاقات جدیدی که برای اکوسیستم اپلیکیشن‌های خود به وجود خواهد آمد خبر داد که البته بزرگ‌ترین تغییرات در فتوشاپ صورت می‌گیرد و کاربران می‌توانند به‌زودی از نسخه وب فتوشاپ استفاده کنند.

 

برای خرید گوشی به فروشگاه تخصصی موبایل تکنولایف مراجعه کنید.

 

کنفرانس مکس شرکت ادوبی نیز برگزار شد تا اهداف آینده‌ی این شرکت برای کاربران و علاقه‌مندان به نرم‌افزارهایی مانند فتوشاپ مشخص شود. یکی از اتفاقات بزرگ نیز معرفی نسخه‌ای از فتوشاپ برای مرورگرها بود که می‌توانیم به آن نسخه وب فتوشاپ بگوییم. البته باید گفت که این نسخه از تمامی امکانات فتوشاپ برخوردار نیست و محدودیت‌هایی دارد.

فتوشاپ وب

نسخه‌ی مرورگر بیشتر برای همکاری چند نفر روی یک پروژه طراحی شده است. البته امکانات استفاده از حافظه‌ی ابری نیز در اختیار کاربران قرار می‌گیرد تا پروژه‌ی خود را به‌صورت PSD در فضای ابری ذخیره کنند. علاوه بر امکان دسترسی چند نفر به یک پروژه، پنلی نیز وجود دارد اعضای گروه بتوانند از طریق آن با یکدیگر چت متنی داشته باشند. این ویژگی به نسخه‌ی دسکتاپ نیز افزوده می‌شود.

نسخه وب فتوشاپ

اتفاق دیگری که در کنفرانس رخ داد، خبر افزوده شدن ویژگی‌های بیشتر به نسخه‌ی آیپد فتوشاپ بود. به این صورت که این اپلیکیشن در آیپد می‌تواند از فایل‌هایی با فرمت RAW نیز پشتیبانی کند؛ تصاویری که از طریق ادوبی کمرا یا برنامه‌ی ProRAW در آیفون 12 و 13 ثبت شده باشند.

علاوه بر ویژگی فوق، قابلیت‌هایی مانند Sky Replacement، Healing Brush و Magic Wand نیز به نسخه‌ی آیپد فتوشاپ افزوده شده‌اند. در نسخه‌ی دسکتاپ، هوش مصنوعی با ویژگی‌های بیشتر به میدان آمده و به کاربر اجازه می‌دهد سوژه‌ها در تصویر را با سرعت بالاتری از تصویر جدا کرده و تغییرات دلخواهشان را روی سوژه‌ی مدنظر اعمال کنند.

قابلیت های فتوشاپ تحت وب

امکان انتخاب چند سوژه نیز به ویژگی Sensei AI افزوده شده است تا کاربران دست بازتری در ویرایش تصاویر داشته باشند. یکی از این ویژگی‌ها، تطبیق دادن سوژه‌ها با پس‌زمینه و سوژه‌های دیگر موجود در تصویر است؛ به این صورت که سوژه‌های موجود در تصویر با پس‌زمینه و همچنین با یکدیگر همخوانی داشته باشند و کاربر نتواند تفاوتی را در تصویر تشخیص دهد.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%86%d8%b3%d8%ae%d9%87-%d9%88%d8%a8-%d9%81%d8%aa%d9%88%d8%b4%d8%a7%d9%be/
ads
ads