داغ ترین ها :
نسخه پک من وان‌پلاس نورد 2 معرفی شد؛ گوشی گیمینگ با چاشنی نوستالژی

نسخه پک من وان‌پلاس نورد 2 معرفی شد؛ گوشی گیمینگ با چاشنی نوستالژی

وان پلاس در اقدامی جالب نسخه ویژه نورد 2 را معرفی کرده که یادآور خاطرات نوستالژی از بازی محبوب پک من است. نسخه پک من وان پلاس نورد 2 برای علاقه‌مندان به بازی‌های ویدیویی گزینه جذابی خواهد بود.

 

لیست گوشی های وان پلاس را در فروشگاه اینترنتی تکنولایف ببنید: گوشی وان پلاس

 

شرکت وان پلاس که از بزرگ‌ترین سازندگان گوشی‌های هوشمند با سخت‌افزاری بالارده محسوب می‌شود، برای مدتی است که وارد بازار تلفن‌های هوشمند میان‌رده شده تا از این بازار پرسود نیز سهمی برای خود بردارد.

از محصولات اخیر وان پلاس نیز نورد 2 نام دارد که حال به نظر می‌رسد نسخه‌ی ویژه‌ای از آن معرفی و روانه‌ی بازار شده است. نسخه ویژه نورد 2 از بازی قدیمی پک من الهام گرفته و به نظر می‌رسد که از طراحی ظاهری متفاوتی نیز نسبت به نسخه‌ی استاندارد استفاده می‌کند.

وان پلاس نورد 2 پک من

مانند نسخه‌ی استاندارد در نسخه‌ی ویژه نورد 2 نیز شاهد ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی هستیم. آنچه در نسخه ویژه تغییر کرده، طراحی ظاهری به خصوص پنل پشتی است که اجازه می‌دهد نورد 2 در تاریکی بدرخشد. برای طراحی پنل پشتی نیز از بازی پک من الهام گرفته شده تا حسی نوستالژی را در کاربر تداعی کند.

طراحی ظاهری نسخه ویژه نورد 2 وان پلاس هنوز مشخص نشده است؛ اما انتظار می‌رود با توجه به محبوبیت نورد 2 با استقبال گسترده‌ای از کاربران همراه شود. در حال حاضر وان پلاس فروش ویژه‌ی نسخه ویژه را آغاز کرده که کاربران علاوه بر گوشی هوشمند بتوانند نسخه‌ای نیز از بادز زد دریافت کنند. البته گفته نشده که بادز زد نیز از طراحی ویژه‌ای برخوردار خواهد بود یا نسخه‌ی استاندارد در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

انتظار می‌رود به‌زودی فروش نسخه‌ی ویژه نورد 2 در اروپا و هند با برچسب قیمت ۵۲۹ یورویی شروع شود. نسخه‌ی استاندارد محصول شرکت وان پلاس با قیمت ۴۹۹ یورو هم‌اکنون در بازار قابل خریداری است.

وان پلاس در گذشته نیز نسخه‌های ویژه از محصولات خود را معرفی و سپس به بازار عرضه کرد. جالب است بدانید که این مدل‌ها نیز برگرفته از بازی‌های ویدئویی بودند. چندی پیش برند محبوب چینی نسخه‌ای از ساعت هوشمند خود را با طراحی الهام گرفته از بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ معرفی و سپس روانه‌ی بازار کرد.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%86%d8%b3%d8%ae%d9%87-%d9%be%da%a9-%d9%85%d9%86-%d9%88%d8%a7%d9%86-%d9%be%d9%84%d8%a7%d8%b3-%d9%86%d9%88%d8%b1%d8%af-2/
ads
ads