داغ ترین ها :
نسخه گلوبال ردمی 10C به‌زودی راهی بازار می‌شود

نسخه گلوبال ردمی 10C به‌زودی راهی بازار می‌شود

چند روز دیگر گوشی ردمی ۱۰ در هند عرضه می‌شود که به احتمال زیاد با نام Redmi 10 2022 شناخته خواهد شد. امروز شایعات جدیدی منتشر شده که شرکت ردمی به عنوان یکی از زیر مجموعه‌های شیائومی قصد دارد یک گوشی دیگر را راهی بازار جهانی کند. به احتمال زیاد این گوشی نسخه گلوبال ردمی 10C خواهد بود.

 

جدیدترین گوشی های هوشمند شیائومی را از سایت تکنولایف بخرید: گوشی شیائومی

 

نسخه گلوبال ردمی 10C قرار است خارج از کشور هند راهی بازار شود و به نظر می‌رسد که از تراشه‌ای با هشت پردازنده بهره می‌برد که از پردازنده گرافیکی PowerVR GE8320 هم استفاده می‌کند. متاسفانه مدل این تراشه هنوز مشخص نشده است. انتظار می‌رود که گوشی ردمی ۱۰ با تراشه اسنپ دراگون 680 در کشور هند عرضه شود.

با توجه به شایعات تنها تفاوت میان دو گوشی ردمی ۱۰ که کشور هند عرضه می‌شود و نسخه گلوبال ردمی 10C همین تراشه خواهد بود. هر دو گوشی از صفحه نمایش ۶.۵۳ اینچی از نوع IPS LCD استفاده می‌کنند که وضوح تصویر ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل را پیش روی کاربران قرار می‌دهند. دوربین اصلی هر دو گوشی از حسگر ۵۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کند و در کنار آن هم یک دوربین برای تشخیص عمق با حسگر ۲ مگاپیکسلی دیده می‌شود. این دو گوشی باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهند داشت که از شارژ سریع ۱۸ وات پشتیبانی می‌کند.

 

قیمت گوشی redmi 10c با حافظه 128 گیگابایت و رم 4

 

نسخه گلوبال ردمی 10C با قیمت ۱۵۰ تا ۲۰۰ یورو راهی کشورهای اروپایی می‌شود. این گوشی در مدلی با ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار خواهد شد. همچنین مشخص شده این گوشی را می‌توان در رنگ‌های سبز، خاکستری و آبی خریداری کرد. البته باید به این موضوع اشاره کنیم که این موضوع فعلا در اندازه شایعه است و نمی‌توانیم آن را تایید کنیم. تا چند روز آینده باید منتظر باشیم و ببینیم که ردمی دقیقا چه برنامه‌ای دارد. این شرکت چند روز دیگر یک برنامه بزرگ برای معرفی محصولات جدید از جمله کوشی‌های ردمی K50 و لپ‌تاپ و تلویزیون جدید دارد.

 

آخرین اخبار از محصولات شیائومی:
ردمی اطلاعات جدیدی از ردمی K50 منتشر کرد

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%86%d8%b3%d8%ae%d9%87-%da%af%d9%84%d9%88%d8%a8%d8%a7%d9%84-%d8%b1%d8%af%d9%85%db%8c-10c/
ads
ads