داغ ترین ها :
مشخصات نسخه گلوبال شیائومی 12 و شیائومی 12 پرو فاش شد

مشخصات نسخه گلوبال شیائومی 12 و شیائومی 12 پرو فاش شد

شیائومی قصد دارد در تاریخ ۲۴ اسفند ماه مراسمی را برگزار کند که در آن نسخه گلوبال شیائومی ۱۲ و شیائومی ۱۲ پرو و شاید مدل‌های دیگر معرفی شوند. در حالی که چند روز بیشتر به شروع این مراسم باقی نمانده، اطلاعاتی از نسخه گلوبال شیائومی ۱۲ و شیائومی ۱۲ پرو به بیرون درز کرده. در کنار اطلاعات جدید با تصاویری هم مواجه شدیم که این گوشی‌ها را از نزدیک نشان می‌دهند. البته باید به این موضوع توجه داشته باشید که نسخه گلوبال در مقایسه با نسخه چین، تغییرات اندکی دارد. گوشی های شیائومی را می‌توانید با قیمت عالی از سایت تکنولایف تهیه کنید.

موضوع جالب اینجا است که در تصاویر فاش شده اطلاعاتی هم درباره گوشی ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس دیده می‌شود که هم اکنون در کشور هند عرضه شده است. پس بعید نیست که نسخه گلوبال این گوشی هم معرفی شود. در اطلاعات لو رفته گفته شده که شیائومی ‍‍۱۲ با قیمتی بین ۹۴۰ تا ۹۹۶ دلار راهی بازار می‌شود و گوشی شیائومی ۱۲ پرو هم می‌تواند تا ۱۳۲۸ دلار برسد.

در ادامه اطلاعات به قیمت گوشی شیائومی 12x هم اشاره شده است. این گوشی احتمالا با قیمت نزدیک به ۷۲۰ دلار راهی بازار می‌شود؛ اما این گوشی از تراشه اسنپ دراگون ۸ نسل ۱ استفاده نمی‌کند. شایعات می‌گویند که گوشی شیائومی 12x با تراشه اسنپ دراگون 870 راهی بازار خواهد شد. پس به نظر می‌رسد که این گوشی پرچم‌دار نخواهد بود.

البته باید به این موضوع اشاره کنیم که اطلاعات فاش شده شاید صحت نداشته باشند. مخصوصا اطلاعاتی که به قیمت اشاره می‌کنند. به هر حال برای اطلاع از قیمت دقیق باید منتظر خبر رسمی شیائومی بمانیم. نسخه جهانی گوشی‌های شیائومی ۱۲ هفته آینده معرفی می‌شوند و احتمالا مدتی دیگر هم در بازار ایران دیده خواهند شد. نسخه جهانی گوشی‌های شیائومی از سرویس‌های گوگل استفاده می‌کنند. حالا باید منتظر باشیم و ببینیم که عملکرد پرچم‌دارهای جدید شیائومی چگونه خواهد بود.

 

آخرین اخبار مرتبط با محصولات شیائومی:
تاریخ معرفی ردمی K50 مشخص شد

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%86%d8%b3%d8%ae%d9%87-%da%af%d9%84%d9%88%d8%a8%d8%a7%d9%84-%d8%b4%db%8c%d8%a7%d8%a6%d9%88%d9%85%db%8c-12-3/
ads
ads