داغ ترین ها :
نسخه گلوبال وان پلاس 10 پرو معرفی شد

نسخه گلوبال وان پلاس 10 پرو معرفی شد

گوشی وان پلاس ۱۰ پرو در اولین روزهای سال ۲۰۲۲ در کشور چین عرضه شد، اما امروز نسخه گلوبال وان پلاس ۱۰ پرو هم معرفی شد که برای بازار خارج از کشور چین خواهد بود.

نسخه گلوبال وان پلاس ۱۰ پرو تقریباً همان مدلی است که در کشور چین عرضه شده، اما یکسری تفاوت ها دارد. مثلا مدل که از وان پلاس ۱۰ پرو در کشور آمریکا عرضه می‌شود، از شارژر ۶۵ وات استفاده می‌کند. این گوشی در سایر کشورها با شارژر ۸۰ وات عرضه می‌شود. البته شارژ ۸۰ واتی که در تمام مدل‌های گلوبال عرضه می‌شود با شبکه برق ۱۱۰ هم سازگاری دارد.

 

گوشی های برند OnePlus را با آفرهای ویژه تکنولایف بخرید: قیمت گوشی وان پلاس

 

وان پلاس 10 پرو گلوبال

سایر مشخصات سخت افزاری نسخه گلوبال وان پلاس ۱۰ پرو دقیقا همانند نسخه چینی خواهد بود. این گوشی با تراشه اسنپ دراگون ۸ نسل ۱ راهی بازار می‌شود. علاقه مندان می‌توانند این گوشی را در دو مدل خریداری کنند. یک مدل ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد و مدل بعدی هم با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

نسخه گلوبال وان پلاس ۱۰ پرو از صفحه نمایش ۶.۷ اینچی AMOLED با وضوح تصویر 1440p بهره می‌برد که دقیقا وضوح تصویری همانند گوشی وان پلاس ۹ پرو دارد، اما صفحه نمایش وان پلاس ۱۰ پرو از نوع LTPO2 خواهد بود. نرخ نوسازی صفحه نمایش قرار گرفته روی نسخه گلوبل وان پلاس ۱۰ پرو از ۱ تا ۱۲۰ هرتز خواهد بود و می‌تواند بین ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ نیت برای نمایش دقیق‌تر رنگ‌ها روشنایی تولید کند.

گوشی وان پلاس ۱۰ پرو از دوربین اصلی با حسگر ۴۸ مگاپیکسلی سونی IMX789 استفاده می‌کند. چنین دوربینی هم روی مدل قبلی قرار گرفته بود. در کنار دوربین اصلی از یک دوربین ۸ مگاپیکسلی تله فوتو استفاده شده است. دوربین اولتراواید این گوشی هم از حسگر ۵۰ مگاپیکسلی سامسونگ JN1 استفاده می‌کند که یک ارتقا بزرگ در مقایسه با نسخه قبلی است. بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که دوربین سلفی نسخه گلوبال وان پلاس ۱۰ پرو از حسگر ۳۲ مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

نسخه گلوبال وان پلاس ۱۰ پرو با رابط کاربری OxygenOS 12.1 و اندروید ۱۲ در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. باتری این گوشی ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود و نسخه آمریکایی آن با شارژر ۶۵ وات عرضه می‌شود؛ اما کاربران اروپایی و آسیایی با شارژر ۸۰ وات داخل بسته بندی این گوشی مواجه خواهند شد. این گوشی از تکنولوژی شارژ سریع بی سیم 50W AirVOOC هم بهره می‌برد. گفته شده در این حالت می‌توان باتری از صفر تا ۱۰۰ درصد در مدت زمان ۴۷ دقیقه شارژ کرد.

وان پلاس اعلام کرد که نسخه گلوبال وان پلاس ۱۰ پرو با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۸۹۹ دلار در آمریکا و با قیمت ۸۹۹ یورو در اروپا عرضه می‌شود.

 

آخرین اخبار مرتبط با محصولات وان پلاس:
قیمت وان پلاس ۱۰ پرو فاش شد

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%86%d8%b3%d8%ae%d9%87-%da%af%d9%84%d9%88%d8%a8%d8%a7%d9%84-%d9%88%d8%a7%d9%86-%d9%be%d9%84%d8%a7%d8%b3-10-%d9%be%d8%b1%d9%88/
ads
ads