داغ ترین ها :
نسخه گلوبال گوشی ردمی نوت 11 از پنل AMOLED استفاده می‌کند

نسخه گلوبال گوشی ردمی نوت 11 از پنل AMOLED استفاده می‌کند

گزارش‌های منتشر شده اشاره دارند که نسخه جهانی گوشی ردمی نوت 11 شیائومی از پنل AMOLED با نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی برخوردار خواهد بود. انتظار می‌رود در ۲۶ ژانویه (۶ بهمن) شیائومی جدیدترین محصولات میان‌رده خود را برای بازار اروپا معرفی کند. با این حال اطلاعات جالبی از محصولات شیائومی پیش از معرفی‌شان منتشر شده که در ادامه به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت.

 

جدیدترین گوشی های شیائومی را می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی تکنولایف خریداری کنید: گوشی شیائومی

 

حساب توییتر شعبه نپال شیائومی پستی منتشر کرده که برخی از اطلاعات محصولات جدید برند ردمی را مشخص می‌سازد. طبق گفته‌ها ردمی نوت ۱۱ که قرار است برای بازار نپال عرضه شود دارای صفحه‌نمایشی با پنل AMOLED خواهد بود و می‌تواند وضوح تصویر +FHD و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی را به کاربر ارائه دهد.

در بالای صفحه‌نمایش نیز حفره‌ای قرار گرفته که دوربین سلفی را در خود جای می‌دهد. از مشخصات دیگر ردمی نوت ۱۱ که در توییت می‌توان مشاهده کرد برخورداری ردمی نوت 11 از دو بلندگو است. البته باید اشاره کرد که میان مشخصات نسخه ذکر شده برای بازار نپال و مدلی که برای بازار چین عرضه شد، تفاوت‌هایی به چشم می‌خورد؛ برای مثال مدل چین از پنل LCD استفاده می‌کند.

در متن گزارش آمده که انتظار می‌رود محصول شرکت چینی در نپال ۲۷ ژانویه (۷ بهمن) معرفی شود. البته ردمی نوت ۱۱ تنها مدل سری نخواهد بود و گفته شده گوشی‌های هوشمند دیگری مانند ردمی نوت ۱۱ پرو و ردمی نوت 11S آن را همراهی خواهند کرد. به محض موجود شدن این گوشی شیائومی می توانید خرید آنرا از طریق لینک زیر دنبال کنید:

 

قیمت گوشی ردمی نوت 11 شیائومی

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%86%d8%b3%d8%ae%d9%87-%da%af%d9%84%d9%88%d8%a8%d8%a7%d9%84-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d8%b1%d8%af%d9%85%db%8c-%d9%86%d9%88%d8%aa-11-%d9%be%d9%86%d9%84-amoled/
ads
ads