داغ ترین ها :
نسل دوم جدید Tesla Roadster پر سرعت ترین اتومبیل بازار خواهد بود

نسل دوم جدید Tesla Roadster پر سرعت ترین اتومبیل بازار خواهد بود

زمانی که از کامیون الکتریکی Tesla پرده برداری شد ایلان ماسک قول به وقوع پیوستن یک ماجرای حیرت انگیز را داد و به قول خود نیزعمل کرد یعنی :بازگشت Roadster. اما این بار مسئله فرق می کرد.این Roadster چهار نفره هر فردی را مجذوب خود می کند.در صورتی که وعده های ماسک درست باشند این Roadster  پر سرعت ترین اتومبیل موجود در دنیا خواهد بود.ماسک در صحبت هایش این اتومبیل را به عنوان اسمک داونی که از سوخت فسیلی استفاده  کرده و خودکار می باشد توصیف می کند.احتمالا این اتومبیل از پورشه و فراری جلو خواهد زد.

 

عاقبت فاش شد که کامیون الکتریکی  Tesla در خارج از منزل کارایی چندانی ندارد.هنگامی که گروه موسیقی بیستی بویز با کارهای خود جنجال به پا کردند سرتاسر پارکینگ سرشار از کامیون های الکتریکی بود که در آن ها آهنگ های این گروه با صدای بلند پخش می شدند .نسل دوم Tesla Roadster حیرت همگان را برانگیخت و ماسک با افتخار محصول جدیدش را که احتمالا از پورشه و فراری نیز جلو می زند معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های ماشین اندروید را بشناسید.

ماسک ادعا کرد که مدل اصلی این اتومبیل می تواند در ظرف 1.9 ثانیه 0 تا 60 مایل را بپیماید.در صورتی که این ادعا درست باشد این اتومبیل اولین وسیله نقلیه ای خواهد بود که رکورد دو ثانیه را می شکند.همچنین ماسک گفت:این Roadster جدید می تواند بیش از 0 تا 100 مایل در ساعت را در ظرف 4.2 ثانیه و یک چهارم مایل را در ظرف 8.9 ثانیه طی کند.

 

ماسک با خنده گفت بدین طریق سرعت این اتومبیل از جت بیشتر خواهد بود.

 

وی اظهار کرد که او موافق سرعت بالا نیست اما در صحبت هایش اشاره کرد که حد مجاز  سرعت این اتومبیل در مقایسه با Agera Rs ساخته Sweden’s Koenigsegg که اخیرا رکورد 277.9 مایل بر ساعت را به نام خود ثبت کرده است بالای 250 مایل بر ساعت خواهد بود.

 

در میان حیرت تماشاگران ماسک گفت این Roadster  یک ظرفیت باتری 200Kwh خواهد داشت و محدوده هر شارژ 620 مایل یا بیش از 1000 کیلومتر خواهد بود پس بدین گونه این اتومبیل رکورد دیگری را نیز می شکند.ماسک می گوید آیا می توانید تصور کنید در تمام مدت رفت و برگشت از لس آنجلس به کالیفرنیا نیازی به شارژ مجدد نیست؟

این اتومبیل سه موتور دارد(یکی در جلو و دو تا در عقب) تمامی چرخ های آن کار کرده و نیروی گشتاور بالایی دارند. طراحی این خودرو مشابه اتومبیل های اسپورت است.این اتومبیل ها بسیار مجهز بوده و دارای یک صندلی راننده Mclaren P1،سطح خارجی Acura Nsx،چراغ جلوی Buggati Chiron،سقف مشابه Targa و آرم شرکت استون مارتین DB10 در عقب می باشد.

 

ماسک گفت:این اتومبیل یک اسمک داون سخت هسته ای می باشد که با گازوئیل کار می کند.او اضافه کرد که قصد ندارد این خودرو را در سال 2020 روانه بازار کند و ساخت این اتومبیل به منظور این است که در زمان تعیین شده به دست طرفداران برسد که  از چند وقت پیش آغاز شده.

 

شما هم اکنون می توانید این اتومبیل را به قیمت 50000 دلار(قیمت اصلی 200000 دلار می باشد) خریداری کرده و یا این که اولین سری مدل های Founders 1000 که کارایی بیشتری دارند و برای خرید آن ها باید به عنوان پیش پرداخت 250000 دلار را در ابتدا بپردازید خریداری کنید.

 

در حالی که مشتریان منتظر Model 3 می باشند تسلا طرفداران خود را با Roaster 2008 مشغول کرده است.ماسک وعده ی تولید اولین اتومبیل تسلا را از سال 2011 داده بود اما تا سال 2014 نیز نتوانست به وعده ی خود عمل کند و طرفداران اتومبیل های الکتریکی خودکار Model S را که پس از X و 3 تولید شد خریداری کردند.تولید کامیون های الکتریکی تسلا نشان دهنده ی به تحقق پیوستن وعده های ماسک بود.در حالی که ماسک به ساعت خود نگاه می کرد گفت که او هنر وعده دادن را به خوبی یاد گرفته است.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%86%d8%b3%d9%84-%d8%af%d9%88%d9%85-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af-tesla-roadster-%d9%be%d8%b1-%d8%b3%d8%b1%d8%b9%d8%aa-%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a7%d8%aa%d9%88%d9%85%d8%a8%db%8c%d9%84%db%8c-%d8%ae/
ads
ads