داغ ترین ها :
نشر اولین عکس از  گوگل Pixel 4 XL

نشر اولین عکس از گوگل Pixel 4 XL

گوشی های هوشمند برند پیکسل معمولا نشر اطلاعات زیادی را تجربه نمی کنند و در بسیاری از مواقع یک یا دو عکس و چند خبر در رابطه با مشخصات آن ها ذکر می شود اما گوشی هوشمند پیکسل 4XL که نسل بعدی گوشی های این برند است این تابو را شکسته و با اینکه مدت زمان زیادی تا معرفی آن باقی مانده، نشر اطلاعات مختلفی را تجربه کرده و به نظر می آید که این روند ادامه دار خواهد بود.

گوگل

دیروز عکسی در رابطه با طراحی این گوشی منتشر شده بود و حالا عکس جدیدی از این گوشی هوشمند شده و می بینیم که عکس های منتشر شده در رابطه با طراحی این گوشی کاملا درست بوده است. صفحه نمایش این گوشی مدل حفره دار بوده و دو حفره در کنار یکدیگر دیده می شود و این موضوع بدان معناست که دوربین سلفی این گوشی به صورت دوگانه است. دوربین اصلی این گوشی نیز مانند سلفی به صورت دوگانه بوده و سنسور ها در یک جایگاه قرار دارند. اسکنر اثر انگشت نیز در زیر صفحه نمایش بکار گرفته خواهد شد. به صورت کلی این گوشی طراحی زیبایی دارد و این موضوع یکی از نقاط قوت ان به حساب می آید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%86%d8%b4%d8%b1-%d8%a7%d9%88%d9%84%db%8c%d9%86-%d8%b9%da%a9%d8%b3-%d8%a7%d8%b2-%da%af%d9%88%da%af%d9%84-pixel-4-xl/
ads
ads