داغ ترین ها :
نشر عکس های رندر از گوشی سونی اکسپریا XZ4

نشر عکس های رندر از گوشی سونی اکسپریا XZ4

معمولا کمپانی های تولید کننده گوشی های هوشمند در مقابل درز اطلاعات از محصولات واکنش خاصی نشان نمی دهند و بسیاری از درز دهندگان از این موضوع استفاده کرده و اطلاعات و عکس هایی از گوش های هوشمند را درز می دهند. در این بین سونی کمی در مقابل لیکر ها مقاومت می کرد که در رابطه با گوشی هوشمند اکسپریا XZ3 این روند را ادامه نداد و قبل از معرفی اطلاعات زیادی از این گوشی درز پیدا کرد. به نظر می آید که این رویه در رابطه با گوی هوشمند اکسپریا XZ4 که پرچمدار بعدی سونی خواهد بود، ادامه یابد. مدل های موجود و قیمت گوشی را از طریق سایت تکنولایف دنبال کنید.

حال امروز عکس های رندر به همراه اطلاعاتی از این گوشی هوشمند درز کرده است که توجه را به خود جلب می کند. اطلاعات بیان می کنند که صفحه نمایش این گوشی هوشمند در سایز 6.5 این می باشد که اگر این موضوع صحت داشته باشد، سونی پرش 0.5 اینچی را نسبت به پرچمدار حال حاضر خود انجام داده است. اما با نگاه به عکس ها در می یابیم که سونی همچنان در مقابل صفحه نمایش طرح ناچ مقاومت کرده و در این گوشی نیز این مدل پر طرفدار دیده نمی شود.

قسمت پشتی قاب این گوشی هوشمند دوربین سه گانه را نشان می دهد. در رابطه با گوش هوشمند اکسپریا XZ3 نیز بیان می شد که سونی دوربین دوگانه را بکار می گیرد که در آخر شاهد دوربین تک گانه با سنسور 19 مگاپیکسلی بودیم. با توجه به رفتار سونی در طی سالیان اخیر، به نظر کمی بعید می آید که سونی دوربین سه گانه را در اکسپریا XZ4 بکار بگیرد. همچنین سنسور اثر انگشت در قسمت پشتی دیده نمی شود و این سنسور مانند پرچمداران این کمپانی در سال 2017، به قسمت کناری قاب منتقل شده است.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

2 نظر

  1. میثم

    با سلام خدمت تکنولایف خواهشن به عکس توجه کنین بعد بنویسید، اسکنر اثر انگشت کنار گوشی سمت راست بین پاور و ولوم صدا هستش

    1. عرفان عین علی

      پاسخ به میثم

      سلام دوست عزیز و ممنون از دقت نظر شما. بنده به عکس به صورت کامل دقت نکردم ولی فکر نمی کردم سونی بازگشت به عقب داشته باشه، مطلب فوق اصلاح گردید
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%86%d8%b4%d8%b1-%d8%b9%da%a9%d8%b3-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%b1%d9%86%d8%af%d8%b1-%d8%a7%d8%b2-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d8%b3%d9%88%d9%86%db%8c-%d8%a7%da%a9%d8%b3%d9%be%d8%b1%db%8c%d8%a7-xz4/
ads
ads