داغ ترین ها :

چگونه پلی استور اندروید را در ویندوز 11 نصب کنید

برنامه‌نویسی توانسته با روشی جالب، موفق به نصب پلی استور گوگل در ویندوز 11 شد. با این روش به اپلیکیشن‌های اندرویدی در کنار اپلیکیشن‌های ویندوز دسترسی خواهید داشت. یکی از ویژگی‌هایی که مایکروسافت در ویندوز 11 وعده داد، دسترسی کاربران به اجرای اپلیکیشن‌های اندرویدی بود. با این حال، دسترسی که ویندوز 11 به کاربران می‌دهد محدود بوده و نمی‌توان اپلیکیشن‌های دلخواه را از پلی استور دانلود و نصب کرد. حال، برنامه‌نویسی موفق به نصب پلی استور گوگل در ویندوز 11 شده است.

 

برای خرید انواع نوت بوک می توانید به فروشگاه تکنولایف مراجعه کنید: قیمت لپتاپ

 

نصب پلی استور گوگل در ویندوز 11

اجرای پلی استور گوگل در ویندوز ۱۱

این برنامه‌نویس، روش دسترسی کامل به قابلیت‌های پلی استور در ویندوز 11 را نیز در فضای مجازی قرار داده که در ادامه به آن می‌پردازیم. در حال حاضر کاربر تنها می‌تواند به حدودا ۵۰ اپلیکیشن اندرویدی دسترسی داشته باشد تا مراحل آزمایشی با موفقیت پشت سر گذاشته شود و مایکروسافت اجازه‌ی نصب اپلیکیشن‌های بیشتری را به کاربر دهد.

برنامه‌نویس داستان ما که دانشجوی طراحی UX نیز هست، با نام کاربری ADeltaX ویدئویی را در یوتیوب قرار داده و طی آن، مراحل نصب پلی استور روی ویندوز 11 و دسترسی به امکانات آن را آموزش می‌دهد.

برای نصب پلی استور به ابزار مختلفی نیاز دارید و باید آن را از طریق WSL یا ساب‌سیستم ویندوز برای لینوکس نصب کنید. طبیعتا برای انجام مراحل نصب پلی استور به Ubuntu نیز نیاز خواهید داشت. آموزش کامل نصب پلی استور در گیت‌هاب و یوتیوب قرار گرفته که ویدیو آن را می‌توانید در ابتدای مطلب مشاهده کنید.  همچنین این آموزش در گیت‌هاب هم قرار گرفته می‌توانید آن را مطالعه کنید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%86%d8%b5%d8%a8-%d9%be%d9%84%db%8c-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d9%88%d8%b1-%da%af%d9%88%da%af%d9%84-%d8%af%d8%b1-%d9%88%db%8c%d9%86%d8%af%d9%88%d8%b2-11/
ads
ads